DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> uzura excesiva la exteriorul anvelopei

culturism
post 15 Mar 2013, 15:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 22 April 11
From: BUZAU




Pe ambele anvelope din fata sunt tocite excesiv in exterior , ce piese sunt afectate, care ar fi procedeul pentru a rezolva situatia...


--------------------
dacia dacia break 1310 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 15 Mar 2013, 15:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




daca piesele de la directie sunt ok(Capete de bara, bielete de directie) poti sa te duci sa faci geometria si sa vezi ce probleme sunt ca probabil e dereglata...
de preferat sa te duci la geometrie cu toata fata schimbata ca sa nu ai jocuri pe nicaieri.
pentru geometrie ar fi cred undeva la 70-80 lei.
eu as schimba si pivoti, bucsi bascula cu ocazia asta, daca este cazul

This post has been edited by sorin1983: 15 Mar 2013, 15:49


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
culturism
post 15 Mar 2013, 19:49
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 22 April 11
From: BUZAU




ar putea fi o defectiune a bucselor elastice ale bratelor oscilante?


--------------------
dacia dacia break 1310 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cielo99
post 16 Mar 2013, 06:15
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 21 November 10




Daca ar fi uzate bucsile ar trebui sa a auzi troncaneli sau batai pe fata.


--------------------
Daewoo/Peugeot Cielo/307 1999/gle 2003/break - de cluj
[COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 Mar 2013, 15:29
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ca sa schimbe tot, sti cat l-ar costa numai piesele? Sti sa-i spui ce risca , daca azi, se duce sa ia piese din magazin? Apoi, "nu repara ce merge, ca sigur le vei strica mai rau".
Pentru toate piese de la puntea fata, ce implica directia, valoarea lor in bani se ridica aproape de 700 lei, la care se adauga manopera, daca nu si le face singur. Piese sunt cat se poate de proaste, si pot sa va si arat cum arata un T-eu de amortizor, facut "la gradinita", si dus la magazin.
Uzura de la rotile tale, daca mai e si egala la ambele, e din cauza unghiului de convergenta, care face ca rotile sa nu fie paralele. Roata din stanga e virata spre dreapta, si cea din dreapta, spre stanga. Deci, inchis in fata. Pentru asta, opresti masina pe un loc putin in rampa, in viteza, fara sa fi dat inapoi la oprire, masoara de la sol 30cm (chiar si 27-26) si in fata si in spatele rotiilor , casa ai distanta egala pana la locul unde se face masurarea, si cu o tija telescopica (o tija bagata intr-o teava), masori cele doua distante intre roti, in fata rotii (unde o sa fie mai mica la tine) si in spatele rotii. Normal e ca, asa inclinata pe rampa, sa fie distanta egala, pentru ca se simuleaza forta de tractiune in mers. In cazul tau, vezi in ce directie e virat volanul, ca sa sti la care bieleta va trebui sa umbli, adica sa o mai scurtezi, pentru a mai deschide roata. Daca la mers drept , volanul e dus spre dreapta, tu va trebui sa strangi din bieleta de dreapta, roata deschizandu-se, va fi nevoie sa dai stanga in mers, de volan, si asa va veni la drept. Daca inchiderea e prea mare, de ordinul centimetrilor, va trebui sa lucrezi din amandoua, putin cate putin, respectand ce-i mai sus.
Pe plan drept, reglazi din bielete, pana distanta din fata rotilor, e mai mare cu maxim 2mm, fata de cea din spatele rotilor. Pentru masina ta, tu esti cel mai destept si direct interesat, la servis doar luandu-ti banii, si lasand loc si altora sa te mai "jumule", adica celui care vinde cauciucuri, aluia de are pivoti, chiar dac nu sunt defecti, uzati... Chiar daca nu e nevoie, te vor trimite sa-i cumperi, ca asa e la noi.

This post has been edited by PH-06-BOA: 17 Mar 2013, 15:32


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
culturism
post 17 Mar 2013, 22:58
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 22 April 11
From: BUZAU




multumesc pentru sfat


--------------------
dacia dacia break 1310 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 18 Mar 2013, 08:30
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




La mine, cand am avut niste probleme asemanatoare, de vina s-au dovedit a fi tirantii de directie; in cazul tau e posibil sa fie "cam stransi".


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:41
Forum Renault