DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> diuza infundata, tot timpul

Floppy76
post 28 Jan 2005, 20:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 January 05




Salut,
Stie cineva de ce furtunul de aer cu diuză mi se umple tot timpul cu mizerii (cred ca ulei). Trebuie sa dau jos acel furtun tot la 2 zile si sa-l curat pt că diuza se infundă. Multumesc


--------------------
Dacia 1310TX - MM03GVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 28 Jan 2005, 22:09
Post #2


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




pt ca ai setul destul de dus. Scoate celalat furtun (cel care iese din chiolasa)care intra in T-ul in care intra si cel cu diuza, sub masina (iei un furtun mai lung). Asa o sa se rezolve problema. Te sfatuiesc sa cureti si carburatorul dupa ce faci asta pt ca sigur si acolo ai o groaza de mizerie.

PS
am uitat, sa astupi gaura din T dupa ce scoti furtunul.

This post has been edited by Al Cap0nE: 28 Jan 2005, 22:11


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 28 Jan 2005, 22:17
Post #3


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




subscriu la cele de masi sus, si pune si tu un ulei mai de doamne-ajuta...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy76
post 28 Jan 2005, 22:18
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 January 05




OK !


--------------------
Dacia 1310TX - MM03GVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 30 Jan 2005, 00:55
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




Mai patesti asa si de la uleiul prost. Vaporizeaza usor si se depune in diuza si mai intra si prin carburator. Oricum diuza aia o sa fie mai mereu murdara sa stii. Depinde si cat de murdara e.


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 30 Jan 2005, 11:00
Post #6


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




Eu am bagat acum ulei de la petrom(dacia mea nu cunostea decat esso,texaco,bp)si dupa 30 km era plin de muci recuperarea de la ulei!concluzie cum fac rost de $ ulei de un bulion!a si am bagat un furtun de 1m si l-am tras sub masina sa dea acolo vaporii de ulei!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidius max
post 6 Feb 2009, 07:31
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 21 December 07
From: Iasi




Buna ziua,

Am avut o problema, am rezolvat-o dar va rog sa imi spuneti daca am rezolvat-o corect. Asadar am mers cu masina in oras si cand sa plec din parcare de la supermarket, neam daca a mai vrut sa stea la relanti chiar daca motorul era cald. Cu chiu cu vai am adus-o acasa, cu socul tras, ca se oprea motorul cand opream masina. Si cand mergea mergea tare aiurea - dadea in nas etc.
In parcare acasa, pe intuneric, pe pipaite, am simtit ca furtunul care vine de la carburator si intra in galerie era scos. L-am pus dar masina tot asa facea. L-am pipait in continuare si am simtit ca nu are nici o diuza, nimic. Aveam si furtun nou, si diuza, le-am pus si e ok. Acuma: diuza unde se pune, la capatul dinspre galerie sau dinspre carburator? Si am o diuza cu gaura mai mica si una cu gaura mai mare; care e mai bine de pus? Eu am pus-o pe cea cu gaura mai mica.


--------------------
Dacia 1300 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Feb 2009, 07:33
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




se pune chiar la intrarea in T, e si furtunul mai gros acolo, si pune-o pe aia de 2 mm.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidius max
post 6 Feb 2009, 07:54
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 21 December 07
From: Iasi




Eu am pus-o taman invers - la capatul mai subtire. Acuma sa vad care-i aia de 2 mm. Cred ca trebuie sa o masor cu un burghiu.


--------------------
Dacia 1300 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 6 Feb 2009, 08:24
Post #10


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




QUOTE(ovidius max @ 6 Feb 2009, 07:54)
Eu am pus-o taman invers - la capatul mai subtire. Acuma sa vad care-i aia de 2 mm. Cred ca trebuie sa o masor cu un burghiu.
*



se pune cat mai departe de galerie ca sa nu se deformeze de la caldura! excl.gif


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Feb 2009, 08:41
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




<span class='edit'>6 Feb 2009, 09:43:</span>
ca sa scapi de curatat pune furtunu de la t in loc de galerie intr-o pata calda(infunzi bine galeria si nu mai pui diuza), pata are in ea diuza si fiind calda inmoaie depunerile facindu-le mai usor de aspirat sau uis(pata modificata)

This post has been edited by krapcarasu: 6 Feb 2009, 08:44


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 6 Feb 2009, 09:00
Post #12


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




QUOTE(krapcarasu @ 6 Feb 2009, 08:41)
<span class='edit'>6 Feb 2009, 09:43:</span>
ca sa scapi de curatat pune furtunu de la t in loc de galerie intr-o pata calda(infunzi bine galeria si nu mai pui diuza), pata are in ea diuza si fiind calda inmoaie depunerile facindu-le mai usor de aspirat      sau uis(pata modificata)
*




oameni buni "pata calda" e o parte din galeria de admisie .... chiar prima excl.gif excl.gif wacko.gif


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 6 Feb 2009, 09:08
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




afurisita aia de diuza poate sa dispara. mi-au plecat doua in doua zile, pana m-am prins de poanta si am pus un colier acolo.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 6 Feb 2009, 09:16
Post #14


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




QUOTE(slaiciprian @ 6 Feb 2009, 09:08)
afurisita aia de diuza poate sa dispara. mi-au plecat doua in doua zile, pana m-am prins de poanta si am pus un colier acolo.
*



pai daca e furtunul larg... sa nu strangi colierul foarte tare excl.gif


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bufaru
post 20 Feb 2009, 11:43
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 16 October 08




QUOTE(ionut_09_RWX @ 6 Feb 2009, 10:16)
pai daca e furtunul larg... sa nu strangi colierul foarte tare excl.gif
*


aceeasi problema o aveam si eu,puneam duza si o gaseam in carburator pe clapeta de la acc ...si d atunci am pus niste izolier band srans si nu mai iese,,,,


--------------------
dacia 1310 1976 - b-20-GFY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 21 Feb 2009, 14:49
Post #16


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




cea mai buna solutie pentru a nu mai avea pb cu duza:
-astuparea gaurii din galerie cu un surub conic,din bronz
-o talpa de carburator tip nou+furtun tip nou mai scurt


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 13:16
Forum Renault