diuza infundata, tot timpul
![]() ![]() ![]() |
diuza infundata, tot timpul
Floppy76 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 January 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310TX
- MM03GVA
|
|||
Al Cap0nE |
![]()
Post
#2
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
pt ca ai setul destul de dus. Scoate celalat furtun (cel care iese din chiolasa)care intra in T-ul in care intra si cel cu diuza, sub masina (iei un furtun mai lung). Asa o sa se rezolve problema. Te sfatuiesc sa cureti si carburatorul dupa ce faci asta pt ca sigur si acolo ai o groaza de mizerie.
PS am uitat, sa astupi gaura din T dupa ce scoti furtunul. This post has been edited by Al Cap0nE: 28 Jan 2005, 22:11 |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
RIon |
![]()
Post
#3
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
subscriu la cele de masi sus, si pune si tu un ulei mai de doamne-ajuta...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Floppy76 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 January 05 ![]() |
OK !
|
--------------------
Dacia
1310TX
- MM03GVA
|
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
Mai patesti asa si de la uleiul prost. Vaporizeaza usor si se depune in diuza si mai intra si prin carburator. Oricum diuza aia o sa fie mai mereu murdara sa stii. Depinde si cat de murdara e.
|
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#6
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
Eu am bagat acum ulei de la petrom(dacia mea nu cunostea decat esso,texaco,bp)si dupa 30 km era plin de muci recuperarea de la ulei!concluzie cum fac rost de $ ulei de un bulion!a si am bagat un furtun de 1m si l-am tras sub masina sa dea acolo vaporii de ulei!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ovidius max |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 21 December 07 From: Iasi ![]() |
Buna ziua,
Am avut o problema, am rezolvat-o dar va rog sa imi spuneti daca am rezolvat-o corect. Asadar am mers cu masina in oras si cand sa plec din parcare de la supermarket, neam daca a mai vrut sa stea la relanti chiar daca motorul era cald. Cu chiu cu vai am adus-o acasa, cu socul tras, ca se oprea motorul cand opream masina. Si cand mergea mergea tare aiurea - dadea in nas etc. In parcare acasa, pe intuneric, pe pipaite, am simtit ca furtunul care vine de la carburator si intra in galerie era scos. L-am pus dar masina tot asa facea. L-am pipait in continuare si am simtit ca nu are nici o diuza, nimic. Aveam si furtun nou, si diuza, le-am pus si e ok. Acuma: diuza unde se pune, la capatul dinspre galerie sau dinspre carburator? Si am o diuza cu gaura mai mica si una cu gaura mai mare; care e mai bine de pus? Eu am pus-o pe cea cu gaura mai mica. |
--------------------
Dacia
1300
1980
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
se pune chiar la intrarea in T, e si furtunul mai gros acolo, si pune-o pe aia de 2 mm.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ovidius max |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 21 December 07 From: Iasi ![]() |
Eu am pus-o taman invers - la capatul mai subtire. Acuma sa vad care-i aia de 2 mm. Cred ca trebuie sa o masor cu un burghiu.
|
--------------------
Dacia
1300
1980
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
<span class='edit'>6 Feb 2009, 09:43:</span>
ca sa scapi de curatat pune furtunu de la t in loc de galerie intr-o pata calda(infunzi bine galeria si nu mai pui diuza), pata are in ea diuza si fiind calda inmoaie depunerile facindu-le mai usor de aspirat sau uis(pata modificata) This post has been edited by krapcarasu: 6 Feb 2009, 08:44 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
QUOTE(krapcarasu @ 6 Feb 2009, 08:41) <span class='edit'>6 Feb 2009, 09:43:</span> ca sa scapi de curatat pune furtunu de la t in loc de galerie intr-o pata calda(infunzi bine galeria si nu mai pui diuza), pata are in ea diuza si fiind calda inmoaie depunerile facindu-le mai usor de aspirat sau uis(pata modificata) oameni buni "pata calda" e o parte din galeria de admisie .... chiar prima ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
slaiciprian |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
afurisita aia de diuza poate sa dispara. mi-au plecat doua in doua zile, pana m-am prins de poanta si am pus un colier acolo.
|
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
bufaru |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 16 October 08 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1976
- b-20-GFY
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#16
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
cea mai buna solutie pentru a nu mai avea pb cu duza:
-astuparea gaurii din galerie cu un surub conic,din bronz -o talpa de carburator tip nou+furtun tip nou mai scurt |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 13:16 |