Stil de condus, HELP
![]() ![]() ![]() |
Stil de condus, HELP
Georger |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 29 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
SUPERNOVA
- B82GND Viata e grea ..... dar trece repede !! :D
|
|||
dadu221 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
treapta 1 e de plecare . apoi dai a doua dupa ureche .. a treia o schimbi la 40 km la ora (daca nu cumva te iei la intrecere cu cineva sau daca nu urci o panta prilej cu care schimbi pe la 45 km/h)
*la 40 cu a 3-a masina are 2000 ture respectiv 2900-3000 cu a 2-a a 4-a o dai la la 60km deci tot 2000 ture- respectiv 2900- 3000 cu a treia a 5-a la 80-90 ... la 80 daca mergi calm la 90 daca vrei sa ajungi repede la peste 100 * la 80 ai cam 2800-3000 cu a 4-a la 90 ai la 3000-3200 ture cu a 4-a * cu a 5-a la 110km ai 3000 ture iar la 100km ai 2800 cuplu maxim consum minim la 120 la ora ai vreo 3200 ture la 130 ai cam 3500 apoi nu mai tin minte ca nu depasesc frecvent viteza asta. sper sa iti fie de folos si sa intelegi ceea ce ti-am scris . indicat este ca atunci cand esti in urcarea unei pante sau esti grabit si ai nevoie de acceleratie sa schimbi viteza astfel incat sa nu cada acul sub 2500 ture adik schimbi a 3-a pe la 45-50,a 4-a pe la 70 a 5-a pe la 90-95. in mers normal se schimba viteza la 2800-3000 ture- eu unul votez pentru sfantul 3000 |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
mihail75 |
![]()
Post
#3
|
![]() mihail Group: Members Posts: 466 Joined: 12 October 03 From: Iasi ![]() |
cred ca tine si de "ureche" si de cum o simti. eu am turometru si stiu ca la 60 km\h ii dau a patra si cum trece de 80, a cincea. restul nici nu ma mai uit, le dau cind simt ca motorul e turat suficient (si de obicei e la 3000 rotatii sau putin peste, cind simt asta). oricum, e mai bine sa o turezi decit sa o tii subturata (mentii si injectoarele curate).
p.s. am postat simultan si cam acelasi lucru cu dadu. concluzia o tragi singur. This post has been edited by mihail75: 16 Nov 2005, 22:59 |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- Is-YY-XXX mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
|
|
Georger |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 29 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc mult pentru ajutor, sper cu ajutorul acestoer sfaturi sa mai reduc si eu din uzura motorului si in consum
Si inca ceva daca se poate: Cam pana la ce viteza pot sa ma duc intr-o viteza si sa pastrez si motorul intreg; pana la cat pot duce vitezele ca odata (din cauza muzicii ![]() Multumesc pentru intelegere |
--------------------
DACIA
SUPERNOVA
- B82GND Viata e grea ..... dar trece repede !! :D
|
|
mihail75 |
![]()
Post
#5
|
![]() mihail Group: Members Posts: 466 Joined: 12 October 03 From: Iasi ![]() |
te duci cit vrei, pt. ca daca ajungi la maxim (parca 5600 rotatii), ti se taie injectia si nu mai baga (asa stiu), deci, nu se intimpla nimic. nu e totusi bine sa o fortezi chiar asa. cind ti se pare ca e destul de turata, schimbi, tinind cont si de vitezele recomandate mai sus. te obisnuiesti. oricum, nu se strica motorul dar nu e bine nici sa fortezi nota.
p.s. daca o duci la turatii f. mari, o sa consume, asa ca, daca vrei si consum rezonabil, schimba cum ti s+a recomandat. This post has been edited by mihail75: 17 Nov 2005, 12:48 |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- Is-YY-XXX mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
alta recomandare .. pana te obisnuiesti cu ea lasa tu muzica mai incet si stai cu urechea ciulita si ochii pe kilometraj .. daca vrei s ate porti cum trebuie cu masinuta ta si tine cont de turatiile pe care le-am scris mai sus.
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
nephis |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 22 September 05 ![]() |
asta cu muzica mi-a placut.
cine se considera sofer simte masina si fara turometru. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2007
- B 52 G **Renault Symbol Fidji 1.4 // B 52 ???**
|
|
angajatul |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 26 November 04 ![]() |
|
-------------------- |
|
Georger |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 29 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Tin sa multumesc inca odata pentru sfaturi celor care chiar au ceva de spun in ajutorul altora.
Iar pentru cei care stiu doar sa critice si sa dea cu subantelesul ca ce soferi meseriasi sint ei - nu cred ca e cineva aici care sa poata conduce o masina (nu cu motor de dacie) de cum urca la volanul ei; am avut o dacie berlina inainte si cred eu ca sunt diferente mari intre ele. PS: poate sunt pe aici si unii ce conduc fara motor ca vad ca altora li se pare "o prostie" ca ar fi necesar un turometru pe masina De criticat e usor, de dat sfaturi mai greu |
--------------------
DACIA
SUPERNOVA
- B82GND Viata e grea ..... dar trece repede !! :D
|
|
Georger |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 29 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dadu221 @ 19 Nov 2005, 04:25) alta recomandare .. pana te obisnuiesti cu ea lasa tu muzica mai incet si stai cu urechea ciulita si ochii pe kilometraj .. daca vrei s ate porti cum trebuie cu masinuta ta si tine cont de turatiile pe care le-am scris mai sus. Luati aminte la cei care sunt mai vechi pe aici (asa se da un sfat). |
--------------------
DACIA
SUPERNOVA
- B82GND Viata e grea ..... dar trece repede !! :D
|
|
moshulik |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 12 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am tot supernova fara turometru si cam la fel imi iese consumul in traficul de bucuresti, pe la 10-11 - probabil chiar 12 de cand a venit frigul. De schimbat treptele le schimb destul de tarziu, ma duc cu a doua peste 50, apoi dau a 4-a direct. La drum lung la fel, pe drumuri normale prefer sa depasesc in treapta a 4-a de viteza, decat sa risc sa raman fara cuplu intr-a 5-a. Parti nasoale - consuma intr-adevar un pic mai mult masina. Parti bune - in 12.000 de km nu am avut nici o problema cu injectoare infundate sau tremurat la ralanti sau alte probleme de genul asta la motor, cum am citit pe forum. Ca un rezumat - eu schimb cam asa - 1->2 la 30 2->3 la 45-50 3->4 la 60 4->5 la 90-100 . Oricum, turatia la care schimbi e una, "mersul sportiv" e alta. Adica daca accelerezi progresiv, lent, si ajungi la o turatie mai mare nu inseamna ca mergi mai sportiv, ci doar menajezi motorul, in detrimentul unui consum ceva mai mare.
This post has been edited by moshulik: 23 Nov 2005, 12:07 |
--------------------
skoda
octavia, am avut DSN, oltcit.
2003
- b-etc-etc Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#12
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
in afara de a 4-a care o schimbi cam la turatia de 3000 pe celelalte le schimbi la 3500 cu aproximatie .. turatie la care motorul asta mie unu mi se pare prea zgomotos si turatie la care papa destul de bine. Nu vad de ce trebuie sa sari peste treapta 3 sau sa o schimbi doar pentru a bifa condica. De mers am mers si eu in bucuresti si a trebuit a ma bag si sa o turez mai mult dar , desi nu sunt un fan al subturatiei ,consider ca schimbatul la 3200 iti ofera destula sportivitate pentru oras. (cam la 2500 scade turometrul dupa ce schimbi viteza). In 12 000 nu cred ca s-a plans nimeni de injectoare infundate si nci nu cred ca turatul iti desfunda injectoarele
![]() |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
nephis |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 22 September 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2007
- B 52 G **Renault Symbol Fidji 1.4 // B 52 ???**
|
|
fabrizzio |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 24 November 04 ![]() |
salutare !!!!
![]() ma intreb cum pot uniisa puna astfel de intrebari........si cand zicea colegul de forum ca si-a luat carnetul ??? eu zic sa tii ochii pe sosea - mai bine zis pe stopurile celui din fata...sper sa nu fiu eu acela - si astfel toata lumea va fi mai in siguranta..... regimul de turatii al motorului se simte de regula in "fundul soferului" - sper sa nu se supere moderatorii !! ![]() |
--------------------
dacia
logan
- ambition The truth is out there ....
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#16
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
sigur nu te-ai asezat pe schimbator?
![]() |
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
StefanT |
![]()
Post
#17
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Dragilor, vreau si eu un raspuns pertinent!
Cand se obtine consumul mai mare? Subturata? (1500) sau turata (3500) Tatal meu are prostul obicei de a schimba la 2000... mai pleaca si cu a doua, ca zice ca a intaia e doar pt. plecare. Ii zic: Bai tata eu daca mi se baga unu in fata cu abia se taraste cu a doua la 1500 rpm, fara urma de demaraj, ma sui pe el. El nu si nu, ca ce daca franeaza (nu-l injurati). De asta e posibil sa obtina niste consumuri de 14-15 in oras? Bine, porniri dese, frig, incalzit mult (nu pleaca pana apa nu are peste 40 de grade). Tine mult la masina, probabil e motiv sa ii fiu recunoscator. In felul lui zice ca o protejeaza. Am incercat sa ii explic ca la relanti influenteaza turatia consumul, dar se schimba povestea in sarcina. Parerea mea e ca trebuie sa se cirucle cu o uratie cat mai apropiata de cuplul maxim, dar sa nu o depaseasca, pt un consum minim, nu? DECI: E mai bine cum face el, sau sa ii dai oleaca in goarna? De ce da, de ce nu? Un raspuns pertinent (probabil va veni din partea lui kapersky). La 1500 cu 2 grei in masina, masina consuma mai mult? |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Yarina |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 25 November 05 ![]() |
QUOTE(moshulik @ 23 Nov 2005, 12:04) Eu am tot supernova fara turometru si cam la fel imi iese consumul in traficul de bucuresti, pe la 10-11 - probabil chiar 12 de cand a venit frigul. De schimbat treptele le schimb destul de tarziu, ma duc cu a doua peste 50, apoi dau a 4-a direct. La drum lung la fel, pe drumuri normale prefer sa depasesc in treapta a 4-a de viteza, decat sa risc sa raman fara cuplu intr-a 5-a. Parti nasoale - consuma intr-adevar un pic mai mult masina. Parti bune - in 12.000 de km nu am avut nici o problema cu injectoare infundate sau tremurat la ralanti sau alte probleme de genul asta la motor, cum am citit pe forum. Ca un rezumat - eu schimb cam asa - 1->2 la 30 2->3 la 45-50 3->4 la 60 4->5 la 90-100 . Oricum, turatia la care schimbi e una, "mersul sportiv" e alta. Adica daca accelerezi progresiv, lent, si ajungi la o turatie mai mare nu inseamna ca mergi mai sportiv, ci doar menajezi motorul, in detrimentul unui consum ceva mai mare. si cu turometru si fara cam tot atat consuma.....asta e traficul in oras. incearca sa conduci o perioada fara muzica sau data destul de incet si atunci cand consideri tu schimba.....e vb de ureche. am condus vreo 10 anu berlina lu' tata si nu aveam turometru pe ea. te vei obisnui dupa o perioada si vei schimba in mod refelx....daca tu ai senzatia ca cei care au turometru pe masina stau cu ochii pe el si schimba la 3000 - 3500 in functie de stil te inseli..... |
--------------------
DSN
Rapsodie
- B 00 ...
|
|
Yarina |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 25 November 05 ![]() |
QUOTE(Steffyx @ 29 Nov 2005, 21:20) Dragilor, vreau si eu un raspuns pertinent! Cand se obtine consumul mai mare? Subturata? (1500) sau turata (3500) Tatal meu are prostul obicei de a schimba la 2000... mai pleaca si cu a doua, ca zice ca a intaia e doar pt. plecare. Ii zic: Bai tata eu daca mi se baga unu in fata cu abia se taraste cu a doua la 1500 rpm, fara urma de demaraj, ma sui pe el. El nu si nu, ca ce daca franeaza (nu-l injurati). De asta e posibil sa obtina niste consumuri de 14-15 in oras? Bine, porniri dese, frig, incalzit mult (nu pleaca pana apa nu are peste 40 de grade). Tine mult la masina, probabil e motiv sa ii fiu recunoscator. In felul lui zice ca o protejeaza. Am incercat sa ii explic ca la relanti influenteaza turatia consumul, dar se schimba povestea in sarcina. Parerea mea e ca trebuie sa se cirucle cu o uratie cat mai apropiata de cuplul maxim, dar sa nu o depaseasca, pt un consum minim, nu? DECI: E mai bine cum face el, sau sa ii dai oleaca in goarna? De ce da, de ce nu? Un raspuns pertinent (probabil va veni din partea lui kapersky). La 1500 cu 2 grei in masina, masina consuma mai mult? poate vei fi surprins....masina consuma mai mult la ralanti decat in turatie.....e vb de consumul instantaneu... da ai dreptate, cel mai mic consum este in apropierea turatiei de cuplu maxim. adica intre 3000 - 3500. eu de ex schimb pe la 3000 - 3200. |
--------------------
DSN
Rapsodie
- B 00 ...
|
|
StefanT |
![]()
Post
#20
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Yarina @ 30 Nov 2005, 00:03) Nu te contrazic, dar eu stiu, si sunt aproape sigur, ca la relnati se consuma 1-1,5 litri pe ora... ori la o medie de 50kmph in oras e imposibil sa fie cum zici tu ![]() OT: Yarina e nume de fata? |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Yarina |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 25 November 05 ![]() |
|
--------------------
DSN
Rapsodie
- B 00 ...
|
|
kata uli |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 12 May 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Yarina @ 30 Nov 2005, 00:03) poate vei fi surprins....masina consuma mai mult la ralanti decat in turatie.....e vb de consumul instantaneu... da ai dreptate, cel mai mic consum este in apropierea turatiei de cuplu maxim. adica intre 3000 - 3500. eu de ex schimb pe la 3000 - 3200. Steffyx are dreptate, consumul la ralanti e pe undeva in jurul la 1l/h. daca vrei sa compari acest consum (exprimat in l/h) cu consumul in mers e un pic mai complicat pentru ca unitatile da masura difera. oricum se poate considera situatia optima, la un mers constant cu o anumita viteza, atunci cand consumul mediu coincide cu consumul instantaneu. daca luam viteza la care dsn-u are consumul cel mai mic: sub 4% - undeva la 70km/h intr-a 5-a, se poate face urmatorul calcul simplu: dupa o ora de mers, adica 70km, ai consumat 4 x 70/100 = 2.8 l/h deci, din matematica de clasa a 2-a (parca!) reiese ca, consumul la ralanti nu are cum sa fie mai mare decat in mers. fizic vorbind, atunci cand masina sta la ralanti, efortul facut de motor este doar pentru a antrena martile mobile ale motorului si atat. Atunci cand ce cupleaza oricare din viteze pentru a face masina sa se deplaseze, efortul motorului e considerabil mai mare, deci si consumul mai mare. singurul consum 0 !!! se obtine intr-adevar atunci cand masina coboara bagata in viteza si fara sa apasam pe acceleratie. |
--------------------
Opel
Astra H Caravan
2007 1.6 TURBO Stage 2 240 CP
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
la cuplu maxim! .. era o vb ca ai cel mai mic consum cand acul vitezometrului sta vertical pe kilometraj. transpus in practica ai sa vezi la in treapta a 5-a la dsn acul de la kilometraj e la 100(deci vertical) cand ai 2800 ture(unde s-ar zice ca ie cuplu maxim). Cu masina poti sa mergi subturat (1800-2000) cand iti mentii viteza si nu e nevoie de putere--in mod normal ar trebui sa simti dupa cum trage. nicidecum sa pleci cu treapta a 2-a decat daca e ghetus puternic pe carosabil. Poate tatal tau are permis si pt camioane si stia el ca fara incarcatura poti pleca si cu a 3-a.
Io ma mai uit pe turometru din cand in cand in functie de cat de tare ie muzica si nu numai. Mototrul urla diferit daca masian e plina sau goala , daca urci o panta sau mergi drept, am vazut ca si uleiul influenteaza oarecum. Fabrizzio , fundul simtitor, are oarecum dreptate. Masina se simte dar asta cere ceva kilometraj cu ea si fiecare o simte in stilul lui ca la unii tremura de o ia draq si in loc sa isi dea seama ca e sunbturata zic ca e benzina proasta sau mai stiu eu ce iar altii nu schimba viteza pana nu se umfla capota in dreptul pistoanelor. Off-topic: stai tu fabrizzio cu ochii pe stopurile aluia din fata pana cand ai sa nimeresti vreun prost de nu ii merg stopurile cum am nimerit eu acum 2 zile... si mai avea si dita` carligu` de neam prost! |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
kata uli |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 12 May 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dadu221 @ 1 Dec 2005, 13:51) la cuplu maxim! .. era o vb ca ai cel mai mic consum cand acul vitezometrului sta vertical pe kilometraj. transpus in practica ai sa vezi la in treapta a 5-a la dsn acul de la kilometraj e la 100(deci vertical) cand ai 2800 ture(unde s-ar zice ca ie cuplu maxim). nea dadu, problema cu consumul minim s-a tot discutat. In nici un caz la dsn nu e la 100km/h. daca ai avea computer de bord ai intelege de ce... ![]() dar ca sa nu fiu rautacios, iti spun ca la motorasu meu obosit de 110 caluti, consumul minim e la 70 intr-a 5-a...undeva in jur de 4% la dsn cred ca real consumul minim e sub 4% undeva intre 65 si 70 intr-a 5-a. punem pariu? ![]() |
--------------------
Opel
Astra H Caravan
2007 1.6 TURBO Stage 2 240 CP
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
ie posibil insa eu nu as merge cu masina mea in halu` asta. Sau poate are a mea vreun jiglor infundat si nu trage cum trebuie (a nu ajunge la bula daciotului la faza cu jigloru`). Inseamna ca subturatu` asta da si el rezultate. io stiu ca pe exterior cu 100-105 si un pasager am scos 5.2 dupa calcule in functie de plin si kilometri. Acu` am gaz asa ca nu imi mi fac probleme d`astea
![]() |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
Piroman |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 December 05 ![]() |
|
--------------------
DACIA
NOVA GT
- DJ-81-MDL
|
|
iza_alex |
![]()
Post
#27
|
![]() Sw0rdfish Group: Members Posts: 41 Joined: 25 October 04 From: Timisoara ![]() |
Eu schimb (confort = turometru, dar nu ma uit la el):
I - dupa ureche II - 30 III - 50 IV - 70-80 (depinde de caz) V - restul ![]() BAFTA! |
--------------------
renault
megane 1
2000, 1.4 16v
- TM-XX-XXX
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#28
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Nu mai bine schimbam asa :
1 - 50 2 - 90 3 - 130 4 - pana in limitare 5 - nu stiu la ce foloseste ??? ![]() ![]() ![]() |
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
balamuc |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 November 05 ![]() |
Mai dar cum schimbati vitezele ca sa se ajunga la 70km/h in viteza a 5-a.
Asta ar insemna sa schimbi sub sau pe la 2000 rpm vitezele, ceea ce unii spun ca nu e bine. Eu nu mai inteleg nimic, pe cuvant. Acu am auzit mai sus pe cineva cu DSN cu un consum de 11-12%. Acu 2 luni cand i-am facut consumul mi-a dat 7.56% (mers doar in oras). Iar schimbatul la 2000 de ture nu e bun? Pai pe la 3000 deja se aude bine rau. |
--------------------
Dacia
SuperNova
- B Dacia SN Europa feb 2002, 48.000km.
Modificari fata de dotarile din fabrica: inchidere, alarma, boxe+casetofon, turometru, ceas de bord, bricheta, bord albastru + multa valoare sentimentala :) |
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#30
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
QUOTE(balamuc @ 18 Dec 2005, 02:47) Mai dar cum schimbati vitezele ca sa se ajunga la 70km/h in viteza a 5-a. Asta ar insemna sa schimbi sub sau pe la 2000 rpm vitezele, ceea ce unii spun ca nu e bine. Eu nu mai inteleg nimic, pe cuvant. Acu am auzit mai sus pe cineva cu DSN cu un consum de 11-12%. Acu 2 luni cand i-am facut consumul mi-a dat 7.56% (mers doar in oras). Iar schimbatul la 2000 de ture nu e bun? Pai pe la 3000 deja se aude bine rau. Ai dreptate . Si DSN-ul meu ia un pic sub 8 , si asta fara sa ma tarai . |
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th July 2025 - 19:07 |