DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Stil de condus, HELP

Georger
post 16 Nov 2005, 22:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 29 August 05
From: Bucuresti




Salut
Nu va suparati dar nu am gasit cu search-ul ceea ce as vrea si eu sa stiu si anume: Am o DNS fara turometru si am impresia ca eu ori o supra turez ori o subturez cand schimb vitezele(obicei de la dacia veche). Poate cineva sa-mi spuna si mie cam la ce indicator(cifra) de pe vitezometru se schimba treptele? (asta cat de cat orientativ ca nu mai pot , a ajuns de consuma si 10-11 in oras acum)
Daca se poate ceva de genul: treapta 1 pana la X km/h, treapta 2 pana la Y km/h samd.

Multumesc anticipat si sper sa ma ajute cineva


--------------------
DACIA SUPERNOVA - B82GND
Viata e grea ..... dar trece repede !! :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 16 Nov 2005, 22:57
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




treapta 1 e de plecare . apoi dai a doua dupa ureche .. a treia o schimbi la 40 km la ora (daca nu cumva te iei la intrecere cu cineva sau daca nu urci o panta prilej cu care schimbi pe la 45 km/h)
*la 40 cu a 3-a masina are 2000 ture respectiv 2900-3000 cu a 2-a
a 4-a o dai la la 60km deci tot 2000 ture- respectiv 2900- 3000 cu a treia
a 5-a la 80-90 ... la 80 daca mergi calm la 90 daca vrei sa ajungi repede la peste 100
* la 80 ai cam 2800-3000 cu a 4-a la 90 ai la 3000-3200 ture cu a 4-a
* cu a 5-a la 110km ai 3000 ture iar la 100km ai 2800 cuplu maxim consum minim la 120 la ora ai vreo 3200 ture la 130 ai cam 3500 apoi nu mai tin minte ca nu depasesc frecvent viteza asta. sper sa iti fie de folos si sa intelegi ceea ce ti-am scris . indicat este ca atunci cand esti in urcarea unei pante sau esti grabit si ai nevoie de acceleratie sa schimbi viteza astfel incat sa nu cada acul sub 2500 ture adik schimbi a 3-a pe la 45-50,a 4-a pe la 70 a 5-a pe la 90-95.
in mers normal se schimba viteza la 2800-3000 ture- eu unul votez pentru sfantul 3000


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail75
post 16 Nov 2005, 22:58
Post #3


mihail


Group: Members
Posts: 466
Joined: 12 October 03
From: Iasi




cred ca tine si de "ureche" si de cum o simti. eu am turometru si stiu ca la 60 km\h ii dau a patra si cum trece de 80, a cincea. restul nici nu ma mai uit, le dau cind simt ca motorul e turat suficient (si de obicei e la 3000 rotatii sau putin peste, cind simt asta). oricum, e mai bine sa o turezi decit sa o tii subturata (mentii si injectoarele curate).

p.s. am postat simultan si cam acelasi lucru cu dadu. concluzia o tragi singur.

This post has been edited by mihail75: 16 Nov 2005, 22:59


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - Is-YY-XXX
mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georger
post 16 Nov 2005, 23:14
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 29 August 05
From: Bucuresti




Multumesc mult pentru ajutor, sper cu ajutorul acestoer sfaturi sa mai reduc si eu din uzura motorului si in consum
Si inca ceva daca se poate: Cam pana la ce viteza pot sa ma duc intr-o viteza si sa pastrez si motorul intreg; pana la cat pot duce vitezele ca odata (din cauza muzicii smile.gif )nu am auzit motrul si nici nu eram atent si am vazut ca eram intra 2 si aveam cam 80.

Multumesc pentru intelegere


--------------------
DACIA SUPERNOVA - B82GND
Viata e grea ..... dar trece repede !! :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail75
post 17 Nov 2005, 12:46
Post #5


mihail


Group: Members
Posts: 466
Joined: 12 October 03
From: Iasi




te duci cit vrei, pt. ca daca ajungi la maxim (parca 5600 rotatii), ti se taie injectia si nu mai baga (asa stiu), deci, nu se intimpla nimic. nu e totusi bine sa o fortezi chiar asa. cind ti se pare ca e destul de turata, schimbi, tinind cont si de vitezele recomandate mai sus. te obisnuiesti. oricum, nu se strica motorul dar nu e bine nici sa fortezi nota.

p.s. daca o duci la turatii f. mari, o sa consume, asa ca, daca vrei si consum rezonabil, schimba cum ti s+a recomandat.

This post has been edited by mihail75: 17 Nov 2005, 12:48


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - Is-YY-XXX
mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 19 Nov 2005, 12:25
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




alta recomandare .. pana te obisnuiesti cu ea lasa tu muzica mai incet si stai cu urechea ciulita si ochii pe kilometraj .. daca vrei s ate porti cum trebuie cu masinuta ta si tine cont de turatiile pe care le-am scris mai sus.


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nephis
post 21 Nov 2005, 10:45
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 22 September 05




asta cu muzica mi-a placut.
cine se considera sofer simte masina si fara turometru.


--------------------
Renault Symbol Fidji 2007 - B 52 G
**Renault Symbol Fidji 1.4 // B 52 ???**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
angajatul
post 22 Nov 2005, 18:28
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 26 November 04




QUOTE(nephis @ 21 Nov 2005, 10:45)
asta cu muzica mi-a placut.
cine se considera sofer simte masina si fara turometru.
*



imi permit o corectura...."cine e sofer" ....ca "cine se considera" "este" multi smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georger
post 22 Nov 2005, 18:58
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 29 August 05
From: Bucuresti




Tin sa multumesc inca odata pentru sfaturi celor care chiar au ceva de spun in ajutorul altora.
Iar pentru cei care stiu doar sa critice si sa dea cu subantelesul ca ce soferi meseriasi sint ei - nu cred ca e cineva aici care sa poata conduce o masina (nu cu motor de dacie) de cum urca la volanul ei; am avut o dacie berlina inainte si cred eu ca sunt diferente mari intre ele.
PS: poate sunt pe aici si unii ce conduc fara motor ca vad ca altora li se pare "o prostie" ca ar fi necesar un turometru pe masina
De criticat e usor, de dat sfaturi mai greu


--------------------
DACIA SUPERNOVA - B82GND
Viata e grea ..... dar trece repede !! :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georger
post 22 Nov 2005, 19:00
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 29 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(dadu221 @ 19 Nov 2005, 04:25)
alta recomandare .. pana te obisnuiesti cu ea lasa tu muzica mai incet si stai cu urechea ciulita si ochii pe kilometraj .. daca vrei s ate porti cum trebuie cu masinuta ta si tine cont de turatiile pe care le-am scris mai sus.
*




Luati aminte la cei care sunt mai vechi pe aici (asa se da un sfat).


--------------------
DACIA SUPERNOVA - B82GND
Viata e grea ..... dar trece repede !! :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moshulik
post 23 Nov 2005, 12:04
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 12 February 04
From: Bucuresti




Eu am tot supernova fara turometru si cam la fel imi iese consumul in traficul de bucuresti, pe la 10-11 - probabil chiar 12 de cand a venit frigul. De schimbat treptele le schimb destul de tarziu, ma duc cu a doua peste 50, apoi dau a 4-a direct. La drum lung la fel, pe drumuri normale prefer sa depasesc in treapta a 4-a de viteza, decat sa risc sa raman fara cuplu intr-a 5-a. Parti nasoale - consuma intr-adevar un pic mai mult masina. Parti bune - in 12.000 de km nu am avut nici o problema cu injectoare infundate sau tremurat la ralanti sau alte probleme de genul asta la motor, cum am citit pe forum. Ca un rezumat - eu schimb cam asa - 1->2 la 30 2->3 la 45-50 3->4 la 60 4->5 la 90-100 . Oricum, turatia la care schimbi e una, "mersul sportiv" e alta. Adica daca accelerezi progresiv, lent, si ajungi la o turatie mai mare nu inseamna ca mergi mai sportiv, ci doar menajezi motorul, in detrimentul unui consum ceva mai mare.

This post has been edited by moshulik: 23 Nov 2005, 12:07


--------------------
skoda octavia, am avut DSN, oltcit. 2003 - b-etc-etc
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 24 Nov 2005, 21:59
Post #12


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




QUOTE(moshulik @ 23 Nov 2005, 13:04)
De schimbat treptele le schimb destul de tarziu, ma duc cu a doua peste 50, apoi dau a 4-a direct.
*





Parerea mea e ca nu faci bine, nu vad care e logica, ce avantaj ai facand asta?
blink.gif


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 25 Nov 2005, 10:58
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




in afara de a 4-a care o schimbi cam la turatia de 3000 pe celelalte le schimbi la 3500 cu aproximatie .. turatie la care motorul asta mie unu mi se pare prea zgomotos si turatie la care papa destul de bine. Nu vad de ce trebuie sa sari peste treapta 3 sau sa o schimbi doar pentru a bifa condica. De mers am mers si eu in bucuresti si a trebuit a ma bag si sa o turez mai mult dar , desi nu sunt un fan al subturatiei ,consider ca schimbatul la 3200 iti ofera destula sportivitate pentru oras. (cam la 2500 scade turometrul dupa ce schimbi viteza). In 12 000 nu cred ca s-a plans nimeni de injectoare infundate si nci nu cred ca turatul iti desfunda injectoarele wink.gif. motorul asta am inteles ca e mai bine sa il ti mai turat decat subturat. Macar sa ii pui ulei bun si la timp. oricum decat taximetristii care schimba la 2000 de ture/min ...Mie mi-a picat fata cad am auzit asa ceva!!!


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nephis
post 25 Nov 2005, 15:08
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 22 September 05




QUOTE(angajatul @ 22 Nov 2005, 18:28)
imi permit o corectura...."cine e sofer" ....ca "cine se considera"  "este" multi smile.gif
*



bine ca se mai gaseste cineva in sinergia faptelor!!!!!

Mersi wub.gif wub.gif


--------------------
Renault Symbol Fidji 2007 - B 52 G
**Renault Symbol Fidji 1.4 // B 52 ???**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fabrizzio
post 29 Nov 2005, 19:22
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 24 November 04




salutare !!!!
radmasa.gif
ma intreb cum pot uniisa puna astfel de intrebari........si cand zicea colegul de forum ca si-a luat carnetul ???
eu zic sa tii ochii pe sosea - mai bine zis pe stopurile celui din fata...sper sa nu fiu eu acela - si astfel toata lumea va fi mai in siguranta.....

regimul de turatii al motorului se simte de regula in "fundul soferului" - sper sa nu se supere moderatorii !! cool.gif


--------------------
dacia logan - ambition
The truth is out there ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 29 Nov 2005, 21:11
Post #16


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




sigur nu te-ai asezat pe schimbator? radmasa.gif


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
"Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 29 Nov 2005, 21:20
Post #17


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Dragilor, vreau si eu un raspuns pertinent!
Cand se obtine consumul mai mare? Subturata? (1500) sau turata (3500)
Tatal meu are prostul obicei de a schimba la 2000... mai pleaca si cu a doua, ca zice ca a intaia e doar pt. plecare. Ii zic: Bai tata eu daca mi se baga unu in fata cu abia se taraste cu a doua la 1500 rpm, fara urma de demaraj, ma sui pe el. El nu si nu, ca ce daca franeaza (nu-l injurati). De asta e posibil sa obtina niste consumuri de 14-15 in oras? Bine, porniri dese, frig, incalzit mult (nu pleaca pana apa nu are peste 40 de grade). Tine mult la masina, probabil e motiv sa ii fiu recunoscator. In felul lui zice ca o protejeaza.
Am incercat sa ii explic ca la relanti influenteaza turatia consumul, dar se schimba povestea in sarcina. Parerea mea e ca trebuie sa se cirucle cu o uratie cat mai apropiata de cuplul maxim, dar sa nu o depaseasca, pt un consum minim, nu?
DECI: E mai bine cum face el, sau sa ii dai oleaca in goarna? De ce da, de ce nu? Un raspuns pertinent (probabil va veni din partea lui kapersky). La 1500 cu 2 grei in masina, masina consuma mai mult?


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yarina
post 29 Nov 2005, 21:57
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 25 November 05




QUOTE(moshulik @ 23 Nov 2005, 12:04)
Eu am tot supernova fara turometru si cam la fel imi iese consumul in traficul de bucuresti, pe la 10-11 - probabil chiar 12 de cand a venit frigul. De schimbat treptele le schimb destul de tarziu, ma duc cu a doua peste 50, apoi dau a 4-a direct. La drum lung la fel, pe drumuri normale prefer sa depasesc in treapta a 4-a de viteza, decat sa risc sa raman fara cuplu intr-a 5-a. Parti nasoale - consuma intr-adevar un pic mai mult masina. Parti bune - in 12.000 de km nu am avut nici o problema cu injectoare infundate sau tremurat la ralanti sau alte probleme de genul asta la motor, cum am citit pe forum. Ca un rezumat - eu schimb cam asa - 1->2 la 30  2->3 la 45-50  3->4 la 60  4->5 la 90-100 . Oricum, turatia la care schimbi e una, "mersul sportiv" e alta. Adica daca accelerezi progresiv, lent,  si ajungi la o turatie mai mare nu inseamna ca mergi mai sportiv, ci doar menajezi motorul, in detrimentul unui consum ceva mai mare.
*



si cu turometru si fara cam tot atat consuma.....asta e traficul in oras.
incearca sa conduci o perioada fara muzica sau data destul de incet si atunci cand consideri tu schimba.....e vb de ureche. am condus vreo 10 anu berlina lu' tata si nu aveam turometru pe ea. te vei obisnui dupa o perioada si vei schimba in mod refelx....daca tu ai senzatia ca cei care au turometru pe masina stau cu ochii pe el si schimba la 3000 - 3500 in functie de stil te inseli.....


--------------------
DSN Rapsodie - B 00 ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yarina
post 29 Nov 2005, 22:03
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 25 November 05




QUOTE(Steffyx @ 29 Nov 2005, 21:20)
Dragilor, vreau si eu un raspuns pertinent!
Cand se obtine consumul mai mare? Subturata? (1500) sau turata (3500)
Tatal meu are prostul obicei de a schimba la 2000... mai pleaca si cu a doua, ca zice ca a intaia e doar pt. plecare. Ii zic: Bai tata eu daca mi se baga unu in fata cu abia se taraste cu a doua la 1500 rpm, fara urma de demaraj, ma sui pe el. El nu si nu, ca ce daca franeaza (nu-l injurati). De asta e posibil sa obtina niste consumuri de 14-15 in oras? Bine, porniri dese, frig, incalzit mult (nu pleaca pana apa nu are peste 40 de grade). Tine mult la masina, probabil e motiv sa ii fiu recunoscator. In felul lui zice ca o  protejeaza.
Am incercat sa ii explic ca la relanti influenteaza turatia consumul, dar se schimba povestea in sarcina. Parerea mea e ca trebuie sa se cirucle cu o uratie cat mai apropiata de  cuplul maxim, dar sa nu o depaseasca, pt un consum minim, nu?
DECI: E mai bine cum face el, sau sa ii dai oleaca in goarna? De ce da, de ce nu? Un raspuns pertinent (probabil va veni din partea lui kapersky). La 1500 cu 2 grei in masina, masina consuma mai mult?
*



poate vei fi surprins....masina consuma mai mult la ralanti decat in turatie.....e vb de consumul instantaneu... da ai dreptate, cel mai mic consum este in apropierea turatiei de cuplu maxim. adica intre 3000 - 3500. eu de ex schimb pe la 3000 - 3200.


--------------------
DSN Rapsodie - B 00 ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 29 Nov 2005, 22:09
Post #20


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(Yarina @ 30 Nov 2005, 00:03)
poate vei fi surprins....masina consuma mai mult la ralanti decat in turatie.....
*


Nu te contrazic, dar eu stiu, si sunt aproape sigur, ca la relnati se consuma 1-1,5 litri pe ora... ori la o medie de 50kmph in oras e imposibil sa fie cum zici tu smile.gif Asteptam pareri in continuare sa ne lamurim.

OT: Yarina e nume de fata?


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yarina
post 29 Nov 2005, 22:35
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 25 November 05




QUOTE(Steffyx @ 29 Nov 2005, 22:09)


OT: Yarina e nume de fata?
*




Dap! biggrin.gif


--------------------
DSN Rapsodie - B 00 ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata uli
post 30 Nov 2005, 17:27
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 12 May 04
From: Bucuresti




QUOTE(Yarina @ 30 Nov 2005, 00:03)
poate vei fi surprins....masina consuma mai mult la ralanti decat in turatie.....e vb de consumul instantaneu... da ai dreptate, cel mai mic consum este in apropierea turatiei de cuplu maxim. adica intre 3000 - 3500. eu de ex schimb pe la 3000 - 3200.
*



Steffyx are dreptate, consumul la ralanti e pe undeva in jurul la 1l/h.

daca vrei sa compari acest consum (exprimat in l/h) cu consumul in mers e un pic mai complicat pentru ca unitatile da masura difera.

oricum se poate considera situatia optima, la un mers constant cu o anumita viteza, atunci cand consumul mediu coincide cu consumul instantaneu.

daca luam viteza la care dsn-u are consumul cel mai mic: sub 4% - undeva la 70km/h intr-a 5-a, se poate face urmatorul calcul simplu:

dupa o ora de mers, adica 70km, ai consumat 4 x 70/100 = 2.8 l/h

deci, din matematica de clasa a 2-a (parca!) reiese ca, consumul la ralanti nu are cum sa fie mai mare decat in mers.

fizic vorbind, atunci cand masina sta la ralanti, efortul facut de motor este doar pentru a antrena martile mobile ale motorului si atat. Atunci cand ce cupleaza oricare din viteze pentru a face masina sa se deplaseze, efortul motorului e considerabil mai mare, deci si consumul mai mare.

singurul consum 0 !!! se obtine intr-adevar atunci cand masina coboara bagata in viteza si fara sa apasam pe acceleratie.





--------------------
Opel Astra H Caravan 2007
1.6 TURBO Stage 2 240 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 1 Dec 2005, 11:51
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




la cuplu maxim! .. era o vb ca ai cel mai mic consum cand acul vitezometrului sta vertical pe kilometraj. transpus in practica ai sa vezi la in treapta a 5-a la dsn acul de la kilometraj e la 100(deci vertical) cand ai 2800 ture(unde s-ar zice ca ie cuplu maxim). Cu masina poti sa mergi subturat (1800-2000) cand iti mentii viteza si nu e nevoie de putere--in mod normal ar trebui sa simti dupa cum trage. nicidecum sa pleci cu treapta a 2-a decat daca e ghetus puternic pe carosabil. Poate tatal tau are permis si pt camioane si stia el ca fara incarcatura poti pleca si cu a 3-a.
Io ma mai uit pe turometru din cand in cand in functie de cat de tare ie muzica si nu numai. Mototrul urla diferit daca masian e plina sau goala , daca urci o panta sau mergi drept, am vazut ca si uleiul influenteaza oarecum. Fabrizzio , fundul simtitor, are oarecum dreptate. Masina se simte dar asta cere ceva kilometraj cu ea si fiecare o simte in stilul lui ca la unii tremura de o ia draq si in loc sa isi dea seama ca e sunbturata zic ca e benzina proasta sau mai stiu eu ce iar altii nu schimba viteza pana nu se umfla capota in dreptul pistoanelor.
Off-topic: stai tu fabrizzio cu ochii pe stopurile aluia din fata pana cand ai sa nimeresti vreun prost de nu ii merg stopurile cum am nimerit eu acum 2 zile... si mai avea si dita` carligu` de neam prost!


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata uli
post 1 Dec 2005, 14:27
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 12 May 04
From: Bucuresti




QUOTE(dadu221 @ 1 Dec 2005, 13:51)
la cuplu maxim! .. era o vb ca ai cel mai mic consum cand acul vitezometrului sta vertical pe kilometraj. transpus in practica ai sa vezi la in treapta a 5-a la dsn acul de la kilometraj e la 100(deci vertical) cand ai 2800 ture(unde s-ar zice ca ie cuplu maxim).
*



nea dadu, problema cu consumul minim s-a tot discutat. In nici un caz la dsn nu e la 100km/h.

daca ai avea computer de bord ai intelege de ce... cool.gif

dar ca sa nu fiu rautacios, iti spun ca la motorasu meu obosit de 110 caluti, consumul minim e la 70 intr-a 5-a...undeva in jur de 4%

la dsn cred ca real consumul minim e sub 4% undeva intre 65 si 70 intr-a 5-a. punem pariu? wink.gif


--------------------
Opel Astra H Caravan 2007
1.6 TURBO Stage 2 240 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 2 Dec 2005, 07:35
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




ie posibil insa eu nu as merge cu masina mea in halu` asta. Sau poate are a mea vreun jiglor infundat si nu trage cum trebuie (a nu ajunge la bula daciotului la faza cu jigloru`). Inseamna ca subturatu` asta da si el rezultate. io stiu ca pe exterior cu 100-105 si un pasager am scos 5.2 dupa calcule in functie de plin si kilometri. Acu` am gaz asa ca nu imi mi fac probleme d`astea smile.gif


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piroman
post 7 Dec 2005, 12:34
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 December 05




QUOTE(Andy_ACS @ 24 Nov 2005, 21:59)
Parerea mea e ca nu faci bine, nu vad care e logica, ce avantaj ai facand asta?
blink.gif
*


Cum ai de gand sa conduci de acum incolo :uitandu-te la kilometraj??? biggrin.gif


--------------------
DACIA NOVA GT - DJ-81-MDL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iza_alex
post 16 Dec 2005, 19:52
Post #27


Sw0rdfish


Group: Members
Posts: 41
Joined: 25 October 04
From: Timisoara




Eu schimb (confort = turometru, dar nu ma uit la el):
I - dupa ureche
II - 30
III - 50
IV - 70-80 (depinde de caz)
V - restul smile.gif

BAFTA!


--------------------
renault megane 1 2000, 1.4 16v - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 17 Dec 2005, 23:56
Post #28


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Nu mai bine schimbam asa :
1 - 50
2 - 90
3 - 130
4 - pana in limitare
5 - nu stiu la ce foloseste ???
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balamuc
post 18 Dec 2005, 00:47
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 20 November 05




Mai dar cum schimbati vitezele ca sa se ajunga la 70km/h in viteza a 5-a.
Asta ar insemna sa schimbi sub sau pe la 2000 rpm vitezele, ceea ce unii spun ca nu e bine. Eu nu mai inteleg nimic, pe cuvant.
Acu am auzit mai sus pe cineva cu DSN cu un consum de 11-12%. Acu 2 luni cand i-am facut consumul mi-a dat 7.56% (mers doar in oras).
Iar schimbatul la 2000 de ture nu e bun?
Pai pe la 3000 deja se aude bine rau.


--------------------
Dacia SuperNova - B
Dacia SN Europa feb 2002, 48.000km.
Modificari fata de dotarile din fabrica: inchidere, alarma, boxe+casetofon, turometru, ceas de bord, bricheta, bord albastru + multa valoare sentimentala :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 18 Dec 2005, 17:31
Post #30


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




QUOTE(balamuc @ 18 Dec 2005, 02:47)
Mai dar cum schimbati vitezele ca sa se ajunga la 70km/h in viteza a 5-a.
Asta ar insemna sa schimbi sub sau pe la 2000 rpm vitezele, ceea ce unii spun ca nu e bine. Eu nu mai inteleg nimic, pe cuvant.
Acu am auzit mai sus pe cineva cu DSN cu un consum de 11-12%. Acu 2 luni cand i-am facut consumul mi-a dat 7.56% (mers doar in oras).
Iar schimbatul la 2000 de ture nu e bun?
Pai pe la 3000 deja se aude bine rau.
*


Ai dreptate . Si DSN-ul meu ia un pic sub 8 , si asta fara sa ma tarai .


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 19:07
Forum Renault