Reglaje, mici nelamuriri
![]() ![]() ![]() |
Reglaje, mici nelamuriri
Mari2004 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
Berlina
- VN 01 ICM
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
7 cm de la extremitatea plutitorului.
La aducerea la semn se foloseste semnul de pe carcasa din partea cu caseta de directie, nu din partea cealalta.. E numai unul in partea dinspre caseta. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dex lada |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 12 Sep 2005, 16:30) 7 cm de la extremitatea plutitorului. La aducerea la semn se foloseste semnul de pe carcasa din partea cu caseta de directie, nu din partea cealalta.. E numai unul in partea dinspre caseta. 7mm nu cm si cu garnitura pe capac. This post has been edited by dex lada: 12 Sep 2005, 16:51 |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(dex lada @ 12 Sep 2005, 16:50) ![]() mersi de corectie...am gresit din neatentie. Revin cu ceva pt Mari2004 Ce ai vazut tu sub surubul de la electromotor nu sunt semne..sunt dintii coroanei volantului ![]() Ti-am zis, te uiti in partea dinspre baterie, acolo e numai un semn, care e turnat pe carcasa, nu poti sa nu-l vezi |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AC |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
chichi |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila ![]() |
Plutitorul se fixeaza la 6 mm distanta (de la marginea lui, nu din mijloc) de capacul carburatorului cu membrana pusa si plutitorul trebuie sa aibe o cursa de 7 mm...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|
rtulea |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
6 sau 7 mm de la mijlocul plutitorului si 13 mm cursa libera masurata tot la mijlocul plutitorului, carburatorul avand garnitura pusa si tinut in pozitie verticala.
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
Mari2004 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 September 05 ![]() |
[COLOR=blue][COLOR=blue][COLOR=blue]
Dificil cu masuratoarea, dar cred ca i-am dat de cap. Plutitorul arata cam asa in sectiune longitudinala. Cand m-am referit la semnul de sub surubul de la electromotor spuneam de un semn poansonat, nu de dantura volantei. ![]() Attached thumbnail(s) Plutitior.gif ( Size: 2.35k ) Number of downloads: 65 |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
- VN 01 ICM
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Mari.. is doua semne poansonate cum zici: unul de zero - cel dinspre blocul motor si unul de 2 grade-cel dinspre aripa.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
incubus |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 March 05 From: Medgidia-Constanta ![]() |
asa e cum spune liviu, vezi imaginea de mai jos...
inclin sa cred ca reglajul se face la zero...pentru ce este atunci reperul celalalt, de 2 grade ? cumva ceva legat de cifra octanica a benzinei folosite ? This post has been edited by incubus: 14 Sep 2005, 21:09 Attached thumbnail(s) Img_4659.jpg ( Size: 231.75k ) Number of downloads: 96 |
--------------------
Dacia
Logan
1,4 mpi
- CT-07-NYO
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La Daciile mai noi nu e asa ca in poza..la mine de exemplu e numai un semn, si nu e sub surubul electromotorului, e in partea dinspre baterie!!
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
@incubus - vezi ca si pentru varianta initiala, cu reglaj la fulie erau 3 semne:0-1-2
Este posibil sa fie pentru reglajul functie de COR dar mai degraba pentru un reglaj mai usor. La relanti chiar si cu o lampa strobo simpla, fara reglaj de unghi, plasezi semnul intre repere si e reglata. In plus, un usor avans static, de 2 grade nu face rau, chiar se practica rotirea delcoului in sensul maririi avansului putin, urmarind cresterea turatiei la relanti. @argon - daca ai numai un semn este cel de 0. This post has been edited by diaconuliviu: 15 Sep 2005, 07:21 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
cata23 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 July 05 From: Tg-Jiu ![]() |
Dar la Nova cum e cu reperele? ca parca aam vazut mai multe linii. Bine ca nici nu am avut nevoie sa pun motorul la 0 dar parca asa mia sarit in ochi. Aaaa si apropo cred ca e c-am greu sa rotesti arborele tinand cont ca nu sunt paleti la ventilator, cum se procedeaza,se scot bujiile ?
|
--------------------
Dacia
Nova
- GJ-03
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 23:27 |