Problema directie Dacia Nova GTI 1.6
![]() ![]() ![]() |
Problema directie Dacia Nova GTI 1.6
b 45 bwy |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|||
AntonieV |
![]()
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 1 January 13 From: Prahova ![]() |
QUOTE(tgmzes62 @ 28 Apr 2013, 07:16) ceva nu este bine acolo, poate ca nu ai toate piesele originale sau montate corect. nu trebuie sa stea rotile in v asta e sigur poate ca ai amortizoarele praf, dar nici asa nu cred ca ar sta rotile in v. sau poate ca nu ai bascule originale ori ai cadrul motor lovit sau reparat prost da si tu mai multe detalii. Amortizoarele le-am schimbat acum un an (cumparate noi). Basculele nu au fost schimbate. Cadrul motor nu stiu sa fie lovit, de 5 ani de cand am masina asta sigur nu a fost. Axul volanului e de import Germania, nu de uzina. Ar mai fi capetele de bara tot de import, si cam atat. 28 Apr 2013, 10:28: QUOTE(b 45 bwy @ 28 Apr 2013, 10:22) daca esti din buc. in baneasa la autosoft 70 lei si ai scapat de problema,garantie 30 zile si iti da si o foaie sa vezi si u ce unghiuri aveai inainte si diferenta fata de cum le regleaza ei,asa iti dai seama daca e de l geometrie Sunt din provincie. O sa merg tot la un atelier autorizat, sa regleze unghiurile de fuga; am sunat acolo si mi-au zis ca ma costa 80 de lei, chitanta si garantie. This post has been edited by AntonieV: 28 Apr 2013, 10:28 |
--------------------
Dacia
Nova GTI
2000
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
La Nova, unghiurile de fuga nu se regleaza, decat daca strambi din bascula.
Mai baiatule, tu, vad ca nu sti multe, de dai una si buna cu calculatorul, si ai numai pareri probabile. Tu, tot ce spui, e din proprie credinta, asa cum ai prins si tu, pe cand eu spun omului, ce sa faca singur acasa, ca nimeni n-are durere mai mare de masina ta, si banii tai, decat tine. Mai spui ca nu sti de unde sa ai valorile. Nu sti multe, dar sfaturi proaste dai. Valorile le-am mai spus si eu, si cu ce am dat p-aici, poti fi mai superior mult decat cei pe care-i sustii tu, chiar si calculatorul, care, prost pus, e totuna. Ca tie ti-a mers, ai avut un moment de noroc, sau nu sti ce vrei de la masina. Susti ca eu sunt prost cand spun de reglajul caderii, din amortizor. Ai pus mana pe vre-o cheie sa vezi ce se intampla , acolo? Eu nu contest parerea ta, dar susti sa mearga la servis, unde-si va bate joc de masina, si maine o sa zica ca Dacia e o epava, nu cei care-si baga nasul, fara vre-o cunostinta in domeniu. Improvizatie? Ce-i aia? Ceva facut cum trebuie si sa mai fie si util, e mai bun ca orice altceva facut, de o firma proasta, cum se intampla azi. Masina n-a facut-o Sf. Petru sau alt discipol, ci e facuta dupa niste reguli terestre, care le poate sti orice pamantean. Lasa-i sa le cunoasca, nu le pune piedici, ca altfel nu vor sti nici ce sa ceara de la aceste masini. Nu sti cum lucreaza, nici sa le exploatezi nu vei sti. Deci, FA-TI SINGUR CONVERGENTA, si verifica si caderea. Unghiul de fuga, numai daca trage in vre-o parte, este dereglat sau inegal pe parti. Nu faceti CONFUZIE intre unghiul FUGA si CONVERGENTA, ca aici (unde e tot ceea ce vi se recomanda de multi): Legat de crucile de la volan, dintr-o bucata de camera de bicicleta, faceti un prezervativ, pe care-l bagati pe crucea de jos, si strans cu coliere, va proteja cat se poate de bine, prelungind mult viata acesteia. Tot ce am spus, n-a fost cu ironie, ci cu dorinta de a invata sa fiti stapani pe voi, si sa nu mai plecati urechea la oricine. Cine nu are timp, nu mai intreaba cum sa faca, ci merge direct la ateliere, fie ce-o fi, ca si asa nu stie ce-i fac si ce vrea (uneori). This post has been edited by PH-06-BOA: 28 Apr 2013, 18:09 Attached thumbnail(s) 3.jpg ( Size: 337.36k ) Number of downloads: 238 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
tgmzes62 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 27 August 11 ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 28 Apr 2013, 18:04) La Nova, unghiurile de fuga nu se regleaza, decat daca strambi din bascula. Ca tie ti-a mers, ai avut un moment de noroc, sau nu sti ce vrei de la masina. Susti ca eu sunt prost cand spun de reglajul caderii, din amortizor. Ai pus mana pe vre-o cheie sa vezi ce se intampla , acolo? Eu nu contest parerea ta, dar susti sa mearga la servis, unde-si va bate joc de masina, si maine o sa zica ca Dacia e o epava, nu cei care-si baga nasul, fara vre-o cunostinta Lasa-i sa le cunoasca, nu le pune piedici, ca altfel nu vor sti nici ce sa ceara de la aceste masini. Unghiul de fuga, numai daca trage in vre-o parte, este dereglat sau inegal pe parti. Cine nu are timp, nu mai intreaba cum sa faca, ci merge direct la ateliere, fie ce-o fi, ca si asa nu stie ce-i fac si ce vrea (uneori). cred ca la mine te referi... 1. nu sustin pe nimeni si nimic doar i-mi spun opinia (drept garantat de constitutie) 1bis. daca am reglat la mai mult de una bucata masina unghiurile pe stand si a iesit bine de fiecare data se numeste noroc? 2. nu sustin ca esti prost si nici nu am insinuat dar constat ca te cataloghezi singur 3. am pus mana pe mai multe chei decat i-ti imaginezi dar nu asta conteaza ci pe ce fel de chei pui mana ![]() 4. nu pun piedica nimanui si sunt de partea celor care vor sa faca totul cu mana lor dar nu se poate de fiecare data si cu orice. 5. poate ca are timp sau nu, dar daca omu' a intrebat raspundem si noi (ca nu am dat cu parul) ce stim si el ia ce crede ca-i bun, ca asa inveti in viata. 6. parerile mele sunt probabile ca nu pot spune fara sa vad ca este aia sau ailalta SIGUR. sa auzim de bine si hai sa vedem ce face omul asta dupa ce rezolva problema ne mai baga in seama? si sa nu uit Dacia nu este epava, este epava cea cu volan "turbosport", ciptiuning si "genti" de "aluminu" , proiectoare de ceata albastre si toba sport si faruri de inger si daca nu are trapa nu ai facut nimic plus ca nu trebuie purtata centura de sigurata si manelele la maxim fara numar... ![]() This post has been edited by tgmzes62: 28 Apr 2013, 22:01 |
--------------------
dacia
logan mcv
2012 membru motociclist
|
|
corbex |
![]()
Post
#65
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Este cum spune PH-06-BOA, la Nova nu se regleaza unghiul de cadere. Nu ca nu e indicat, ci nu ai de unde. Masina e facuta cu aceste unghiuri fixe.
This post has been edited by corbex: 29 Apr 2013, 11:57 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
tgmzes62 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 27 August 11 ![]() |
|
--------------------
dacia
logan mcv
2012 membru motociclist
|
|
AntonieV |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 1 January 13 From: Prahova ![]() |
Revin aici dupa o perioada relativ lunga de timp, in care am schimbat dupa cum urmeaza:
ax volan, bucsi bara torsiune, pivoti, capete de bara, reglat directie. Toate bune acum, nu mai toceste, in schimb trebuie sa tin cam 8-10 grade stanga de volan ca sa merg drept. Directia fiind reglata acum cateva zile, cu siguranta nu e de vina. Ar trebui sa repozitionez volanul din interior? |
--------------------
Dacia
Nova GTI
2000
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
Pai ce "meserias" a reglat directia?!
|
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
AntonieV |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 1 January 13 From: Prahova ![]() |
N-a reglat-o un meserias. A fost reglata in service.
|
--------------------
Dacia
Nova GTI
2000
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#70
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
asa lasa unii ,meseriasi' ,daca mergeai la o firma mai buna nu se intampla asa ceva,dar nu e bai ,u nu ai airbag,desfaci si ti l pozitionezi cum doresti u ca doar ai dacie(daca nu il lasau asa u ce mai mestereai)
|
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
AntonieV ,mergi la PH-06-BOA, el este din Prahova, are garaj si toate sculele si ti-o face ca noua de a iesit din poarta fabricii
|
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
De unde sti ca nu toceste, in cateva zile?Nu umbla la volan, ca scurtezi (si asa e scurta) cursa de bracare in una din parti. Ti-au facut rotile paralele, dar virate. Nici capetele de la bielete nu vor fi egal insurubate , fiind riscul ca una unul din el sa fie prea putin filetat (nu te ingrijora pentru asta). Solutia e, sa tragi din bielete fiecare roata, pe pozitia de mers inainte. Virezi din bielete fiecare roata cu cate o tura de filet, desfiletezi la dreapta si infiletezi la cea din stanga, o tura completa. Astfel virate amandoua, spre stanga, vei fi nevoit sa readuci volanul spre dreapta in mers, deci la normal.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 13:17 |