SCHIMBAT SIMERING PRIZA PUTERE (CUTIE), TOT PATINEAZA AMBREIAJUL, DE CE?
![]() ![]() ![]() |
SCHIMBAT SIMERING PRIZA PUTERE (CUTIE), TOT PATINEAZA AMBREIAJUL, DE CE?
angheloaia |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. Daca tot erai la capitolul "cutie demontata" si macar banuiai ca ar fi de la ulei, trebuia demontat si ambreiajul si verificat, spalat, etc.
Cu ocazia aia vedeai si daca lamele soarelui mai erau tari, intregi, placa in regula, volanta, discul (poate avea placutele arse la propriu, chiar daca intregi)... Asta pe linga faptul ca trebuia sa cureti tot uleiul de acolo.Ai facut o treaba incompleta. 2. Tu esti sigur ca patineaza de la ulei (a propos, ai gasit ulei pe ambreiaj cind ai demontat cutia?) si nu de la spoare slab sau cablu prea strins? 3. PRESUPUNIND ca ai spalat acolo carcasa ambreiaj si ai lasat-o uscata, acum mai ai scurgeri de ulei? Ca daca nu si nici nu aveai, e clar ca ai muncit degeaba si patinarea provine din alte parti. This post has been edited by diaconuliviu: 30 Jul 2013, 14:44 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
angheloaia |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
Știu că trebuia demontat și verificat ambreiajul dar la presiunea familiei , să nu le țin mașina demontată și sculele prin curte, etc, am căutat să închei repede lucrarea sperând că dacă vizual discul este întreg, soarele fără raze lipsă și ,,țapene” la apăsarea cu degetul, totul să fie ok.
Oricum, tot am realizat ceva, nu mai am nicio scurgere de ulei fiindcă am schibat toate simeringurile și am înceiat-o din nou. Până acum eu nu văzusem niciodată locul curat în parcare sub mașina mea, de când o luasem, aproximativ 8 ani. Sigur aveam scurgere de ulei și pe la simering priză pt că la desfacere, băltea uleiul în carcasa ambreiaj. Ce nu știu sigur este așa cum spui și tu, dacă nu cumva ar fi arse acele plăcuțe ale discului. De câteva zile spăl înainte de plecarea la drum ambreiajul turnând soluții de curățare și încerc să merg fără să forțez adică să nu apăs brusc accelerația, să zicem când sunt în a 5 a de la 2000 la 2600 ture să sară de sub mine sau la deal. Dacă urc un deal cu a 4 a la 2600-2800 de ture deși s-ar putea și cu a 5 a la 2000, nu îmi patinează(bine ăsta e doar un exemplu ce-mi vine în minte pe moment). Să văd după câteva zile de curățat și mers dacă mai face. Dacă persistă problema, voi schimba chitul de ambreiaj, prin scoaterea motorului că e mai comod. |
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 11:53 |