DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Jocul suruburilor la ansamblul filtrului de aer

crisstian
post 8 Jun 2006, 06:43
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 25 January 05
From: Bistrita




E vorba de suruburile (1) din imaginea atasata?
Daca e vorba de suruburile respective sa inteleg ca din fabrica au venit cu saibe din cauciuc sau nu au avut deloc?
Daca am adaugate saibe din metal acestea trebuie inlocuite cu saibe de cauciuc?
Va intreb ca eu am fost la service si mi-am schimbat deja filtru de aer asa ca nu mai stiu cum ar trebuie sa arate suruburile alea prinse.


This post has been edited by crisstian: 8 Jun 2006, 06:54


Attached thumbnail(s)
Suruburi_Logan.JPG ( Size: 50.41k ) Number of downloads: 517


--------------------
Logan Ambition 1.6l noiembrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisstian
post 8 Jun 2006, 10:26
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 25 January 05
From: Bistrita




Intre timp m-am uitat la filtru si la cele 2 suruburi din fata unde am constata ca am montate cate o saiba de metal pe fiecare surub pe langa saibele de cauciuc.
Si e clar ca au fost montate de ,,mesterii" din service pentru ca saibele sunt modele diferite.
Asa cu zicea AL am sa sun la vocea clientului sa intreb daca erau necesare saibele alea mai ales ca eu nu am reclamat nici o vibratie suuspecta la motor. Asa ca aia din service s-au aflat in treaba.
Acum referitor la faza ca nu e bine sa fie o legatura rigida intre capacul filtrului si ansamblul motor.
Daca peste saibele de cauciuc pui saiba de metal atunci nu cred ca poti considera legatura ,,rigida" deoarece intre motor si capacul filtrului de aer este interpusa in continuare saiba de cauciuc. In situatia asta parerea mea e ca amortizarea exista in continuare.
Este grav daca in locul saibelor de cauciuc se pun saibe de metal. In situatia asta legatura se poate considera rigida si nu mai exista nici o nici o atenuare astfel vibratiile se propaga direct.
Daca am gresit sa fiu corectat.

This post has been edited by crisstian: 8 Jun 2006, 10:27


--------------------
Logan Ambition 1.6l noiembrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 8 Jun 2006, 10:35
Post #33


-


Group: Members
Posts: 22.694
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu a avut nimeni timp sa cumpere saibele alea de cauciuc si sa le inlocuiasca, decat sa faca tot felul de improvizatii ?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 12 Jun 2006, 00:53
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




cand era noua nu avea acel joc.stiu sigur.apoi la 15 ooo km la service cand l-am intrebat pe mecanic mi-a zis ca asa e la toate si sa nu imi fac griji.apoi eu ii spun ca noua nu facea asa, si el zice "taci mah din gura."
deci trebuie vazut la un logan expus la dealler cum e cu filtru de aer.mergem si atingem carcasa aia de plastic.oricum mi se pare ciudat acel joc.


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Jun 2006, 07:03
Post #35


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




han_1.6 mpi, presupun ca ai citit tot topicul inainte. Ca de ex. postul nr. 19 din el...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 12 Jun 2006, 14:01
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 16 Sep 2005, 10:52)
Eu ma gandesc la utilizarea unor puncte de silicon pose pe saibe. Problema este ca e necesar un silicon cu elasticitate mare si cu rezistenta le temperaturi ridicate. Sunt in studiu...
*



se poate folosi silicon pentru izolat imbinarile la sobe si seminee: fire place sealant - fireproof up to 1250'C, de la BISON.

nu stiu cat de elastic este, dar rezistent la temperatura 'zice' ca este.

stie cineva cam ce temperaturi sunt prin compartimentul motor? de exemplu temperatura gazelor de evacuare, a galeriei?

Attached thumbnail(s)
Image_119_.jpg ( Size: 35.09k ) Number of downloads: 314


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Jun 2006, 14:10
Post #37


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Fire sealenturile alea se fac piatra.
Am incercat odata sa elimin vibratiile de la niste conducte de la un frigider, si am facut pana la urma niste suporti din dopuri de pluta, ca fire sealentul ala nu era corespunzator, ca nu ramanea elastic.
la temperaturile de pe filtru de aer eu cred ca merge orice silicon, problema e sa se foloseasca unul cu aderenta la cauciuc.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 7 Jul 2006, 00:01
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




am pus la cel 2 suruburi din spre galerie cate 2 saibe de cauciuc,sanitare de 1/2(garnituri).acum mi se pare mai putin "zgomotos" motorul la turatii mari.

ciudat este ca acum cateva zile la service cand am schimbat uleiul si a vazut mesterul ca am pus cele doua garnituri a zis ca e f bine,ca elimin din vibratii.mai spunea si ca nu se strica numic daca am pus cele 2 garnituri suplimentare si ca cele din fabrica se "lasa" datorita temperaturii mari provenite de la galerie.

acelasi om care in ianuarie spunea ca e normal sa fie un joc acolo .


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 7 Jul 2006, 18:44
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




aveti grija cu chestiile astea, nustiu daca am mai spus, dar la mine au aparut crapaturi gen cauciuc imbatranit la garnitura de la imbinarea corpului clapeta si cutia filtrului de aer - nu stiu daca are legatura cu faptul ca vreo 2000km am avut ansamblul filtrului fixat fest de catre un mecanic 'sfatos'; sau poate ca cauciucul a imbatranit tocmai datorita vibratiilor sau poate datorita trecerii timpului si calitatii proaste.. sau poate..


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisstian
post 27 Jul 2006, 13:16
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 25 January 05
From: Bistrita




Mi-am pus niste saibe de cauciuc sa elimin jocul la suruburile din fata.
Din pacate de ,,bazait" nu am scapat.
Desi filtrul e fixat bine tot se aude un ,,bazait". Am constatat asta, accelerand cu mana de langa motor si astfel am fost sigur ca de la filtru vine zgomotul. ,,Bazaitul imi apare pe la 2500-3000. Inainte de a-mi pune saibele suna pe la aprox 2900-3200.
Culmea daca ajung pe la 4000-4500 nu mai bazaie.
Am si eu o intrebare pentru cei care au desfacut filtrul ala.
Ce alte surse de zgomot (de la filtru) ar mai putea cauza zgomote la filtru ala in conditiile in care filtru e fixat ,,zdravan" ?.

This post has been edited by crisstian: 27 Jul 2006, 13:17


--------------------
Logan Ambition 1.6l noiembrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 27 Jul 2006, 13:18
Post #41


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ca viitor loganist, mi-a venit o idee...mai ales pentru cei cu masaj la pedala de acceleratie....este posibil ca printr-o minune cablul de acceleratie sa se loveasca din la vibratii de filtru sau alta componenta a masinii?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kostica
post 31 Jul 2006, 13:37
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 6 May 06




Am curatat motorul bec si am observat cam la o luna ca in zona deasupra bujiei 4 , prima din dreapta cum te uiti la motor, se depune ceva uleios, ca un praf amestecat cu ulei. Celelalte bujii sint curate. Acolo deasupra bujiei 4 este surubul de la prinderea filtrului de aer. Sa transpire ceva pe-acolo?


--------------------
LOGAN 1,6 AMB sept. 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 Jul 2006, 15:20
Post #43


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Vezi sa fie bagat furtunul de recuperarea a vaporilor de benzina in carcasa filtrului (ala de intra pe dedesubt)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ga!nusha
post 31 Jul 2006, 18:04
Post #44


Still here


Group: Members
Posts: 984
Joined: 6 September 05
From: Paris




nu am citit chiar tot acest topic...asa ca daca s-a mai zis imi pare rau....

am vorbit cu cineva de pe la uzina....nu ar trebui sa aibe joc....trebuie sa stea fix.

Solutia este una foarte simpla...se inlocuiesc acele garnituri de cauciuc cu garnituri de la suportul capotei(de la batu care fixeaza capota ridicata) are acelasi diametru numai ca este mai groasa si mai rezistenta.

This post has been edited by ga!nusha: 31 Jul 2006, 18:55


--------------------
Mazda 3 MPS ex: Logan Preference+AC 1.6 2oo8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kostica
post 2 Aug 2006, 15:41
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 6 May 06




Spuneam de pete de ulei in zona bujiei din dreapta. Surubul de prindere a filtrului de aer cred ca a fost strins prea tare astfel incit s-a rupt si a ramas jumatate din el infiletat in locas. Cu greu am reusit sa-l scot la lumina pentru a-l putea inlocui. Se pare ca operatia asta a provocat o mica fisura in partea in care se infileteaza surubul, pe acolo banui ca transpira ulei ce se combina cu praful si apar pete. In eventualitatea ca descoper mai precis, cu ce solutie as putea da pe-acolo pt. a obtura fisura, ceva silicon sa reziste la temperatura, de care? Sa dau in gaura filetata, sa astept sa se usuce (o zi) si apoi sa pun surubul la loc sau sa "bandajez" pe exterior? Nu ma duce capul.


--------------------
LOGAN 1,6 AMB sept. 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAB
post 24 Oct 2006, 20:08
Post #46


GUERRIER MARIN DE VAILLANT


Group: Members
Posts: 383
Joined: 13 June 05
From: CONSTANTA




Din cauza jocului capatat de la respectivele rondele de cauciuc, Loganul lui BOBO77 a ramas imobilizat. Cum anume? vibratiile au dus la fisurarea si spargerea cutiei de aer a filtrului, in zona imbinarii dintre respectiva cutie si corpul clapetei. La pornire, motorul a dat vreo cateva rateuri si apoi a tacut. Problema s-a rezolvat cu Dacia Asistenta, prin inlocuirea integrala a cutiei de aer, reparatie acoperita de garantie.
P.S. cutie de aer = carcasa in care se afla fitrul de aer


--------------------
Dacia Logan 1,6MPI Laureate - CT 06 BAB
"NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Oct 2006, 20:43
Post #47


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




As putea sa pun pariu ca nu de la "jocul" filtrului s-a crapat carcasa.
I-as recomanda lui BOBO77 sa se certe cu aia de la Dacia sa-i faca rescreiere de soft. Stie el de ce...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 25 Oct 2006, 18:11
Post #48


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Dar eu nu v-am spus tot. Dupa ce mi-a fost schimbata carcasa filtrului de aer, am fost in service( peste citeva zile) si mi-au dat jos rezervorul .L-au curatat si uscat dupa care l-au montat la loc.Am vazut cu aceasta ocazie , cit este de "curata" benzina , gasind destule mizerii in rezervor .Deci se pare ca a fost cum a zis bass, rateu si de la rateu s-a spart.Totul pe garantie.Si parca mi-a mai schimbat ceva, un filtru,sper sa nu spun prostii, ma uit si va spun.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Oct 2006, 21:49
Post #49


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu cred ca mai degraba sa fi fost o detonatie in galeria de admisie.
Umbla zvonul ca nu ar fi primul logan cu asa ceva


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Oct 2006, 08:36
Post #50


-


Group: Members
Posts: 22.694
Joined: 19 April 05
From: Romania




Da, dar cand se spala rezervorul, benzina cred ca este de vina pentru detonatii ...

This post has been edited by IRONICK: 26 Oct 2006, 15:31


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 26 Oct 2006, 15:30
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




cred ca am mai spus pe undeva, unui prieten i s-a spart cutia filtrului in zona surubului de prindere din dreapta spate de la o detonatie pe admisie. a fost schimbata pe garantie.


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 Jan 2008, 17:13
Post #52


-


Group: Members
Posts: 22.694
Joined: 19 April 05
From: Romania




Cei care vor sa inlocuiasca garniturile de cauciuc originale, le recomand garnituri de cauciuc de la tija de sustinere a capotei. Sunt un pic mai groase, iar fanta in care intra urechile cutiei sunt mai mici. Intra un pic fortat, nu mult, dar este mai bine decat cu saiba metalica.

This post has been edited by IRONICK: 19 Jan 2008, 17:13


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 14:02
Forum Renault