Pornire greoaie dupa ce sta mult timp
![]() ![]() ![]() |
Pornire greoaie dupa ce sta mult timp
GoldMD |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|||
sspoitoru |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
da si tu spriturile inainte sa tragi socul
cand tragi socul ai o parghie la carburator care tina apasata putin sau mai mult acceleratia spriturile sunt foarte "seci" cu socul tras |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
Andyno |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
daca ii faceai 50 de pedale pornea mai repede..nu te mai incurca cu socul. asa facea si la mine.
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Din ce am mai citit pe forum, se pare ca unii aveau probleme cu pompa de benzina, ca nu le tinea nivelul dupa ce era oprita masina. Sa ma manance in fund sa desfac capacul sa ma uit intr-ansa? Ideea e ca masina de cand o am a avut filtrul de benzina pus doar pe furtunul de la pompa spre carburator, fara nici un filtru intre tur si pompa. Sa o desfac sa o verific de gunoaie?
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
Andyno |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
toate ''face'' asa
![]() |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Tu-le mama lor de faceri
![]() Inca o treaba - cand curat carburatorul cu spray, se scurge - inca n-am localizat de pe unde - pe pata calda, solutie. E normal ? |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
maho |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Daca zici ca mai ai filtrul de benzina dupa pompa, si-i de-ala transparent, verifica (inainte de a da la automat) daca e benzina in el, iar ca pozitie, ar trebui sa fie ca inaltime cam la nivelul intrarii in carburator, ca sa nu mai fie nevoie de sprituri.
Mi se pare mie, sau aveai pompa fara coada ? Daca e cu coada, si n-ai benzina in filtru, da-i de cateva ori la coada inainte. Daca dai capacul pompei jos, verifica integritatea membranei. Ori asta, ori nu-ti sta benzina in cnc. A, si da, socul se trage pt. pornirea la rece (mai ales acum, iarna, complet; vara doar 1/2). This post has been edited by maho: 22 Mar 2013, 10:50 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
OCEBE |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
Cand am avut Dacie m-am bucurat intotdeauna de o pornire "la sfert", fara a fi nevoit sa dau spritzuri ci - cand era rece afara - socul.
Parerea mea e ca se pierde benzina din camera cu nivel constant, mai ales dupa cateva zile de nepornire a motorului. Chestia asta se leaga si de constatarea cu scurgerea la datul cu sprayul; asa ceva nu e normal. Asta se verifica usor, dandu-se deoparte de pe carburator racordul de la filtrul de aer si actionand acceleratia se urmareste daca se spritzuieste benzina in difuzorul carburatorului. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Am sa desfac si carbul si pompa de benzina cand se face vremea de natura sa pot face lucrul asta. Neparat ar trebui sa schimb garnitura de la capacul carburatorului. Vreo ceva la ce ar trebui sa fiu atent cand le desfac? Sau e o chestiune intuitiva de desfacut si pus la loc?
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Sa nu ti se miste stiftul care tine plutitorul de la loc cand il montezi si sa verifici ca el(plutitorul), sa se miste usor,fara sa agate. In rest e intuitiv de demontat si remontat zic eu....
This post has been edited by sebymesteru: 22 Mar 2013, 19:00 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Am sa verific cu ocazia asta si nivelul CNC si distanta plutitorului fata de capac. Citisem ca pentru un echilbru putere/consum sa fie de 8mm. Sa il pun la 8/13? De asemenea, citisem ca nivelul trebuie sa se pastreze la jumatatea planului inclinat sau la baza acestuia. Intrebarile mele :
1. Care este planul inclinat? 1 sau 2? 2wnol95.png 2. Trebuie sa fie la jumatate sau la baza acestuia? LE - Inca o chestie ca citesc de doua ore si tot n-am gasit un raspuns clar. Distanta la senzor si la bujii, cat sa o pun - am aprindere electronica cu senzor Gotronic A011. Cat sa le setez? Acum am 0.8 mm la senzor si 0.7 mm la bujii. This post has been edited by GoldMD: 23 Mar 2013, 16:07 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
val2011 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
QUOTE(GoldMD @ 22 Mar 2013, 19:38) Am sa verific cu ocazia asta si nivelul CNC si distanta plutitorului fata de capac. Citisem ca pentru un echilbru putere/consum sa fie de 8mm. Sa il pun la 8/13? De asemenea, citisem ca nivelul trebuie sa se pastreze la jumatatea planului inclinat sau la baza acestuia. Intrebarile mele : 1. Care este planul inclinat? 1 sau 2? Untitled.jpg 2. Trebuie sa fie la jumatate sau la baza acestuia? LE - Inca o chestie ca citesc de doua ore si tot n-am gasit un raspuns clar. Distanta la senzor si la bujii, cat sa o pun - am aprindere electronica cu senzor Gotronic A011. Cat sa le setez? Acum am 0.8 mm la senzor si 0.7 mm la bujii. Cred ca nu trage deloc la o asa distanta la senzor. El trebuie sa fie la o distanta de 05 iar bujiile la 08. Merge perfect la mine bafta ![]() |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
O sa reglez cat de curand distanta la platini la 0.4 si la bujii 0.9. Am mai citit pe forum si se pare ca au fost care au avut succes asa.
Pana la urma care este planul inclinat dintre cele doua, si unde trebuie sa fie un balans intre putere si consum? |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
nr2
|
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
In unele threaduri am citit ca ar trebui sa fie la umatatea planului despectiv, iar in altele ca trebuie sa fie la baza acestuia. Care dintre pareri sa o ascult?
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
pune o pompa electrica de benzina, ptr carburatie, si ai scapat de necaz
![]() |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
1310CL |
![]()
Post
#17
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Daca sta mult masina nepornita,incearca inainte s-o pornesti,sa dai la cama' de cateva ori,pana vezi ca vine benzina,dupa care 3-4 sprituri si abia apoi soc,la mine intodeauna porneste asa si n-am umblat la avans de hoho'cand,mai face pe fitoasa cand se face condens-n delcou,si pusca de numa,da-n rest n-am treaba,si tot asa o pornesc de ani de zile.
Nu mai fa cum ai descris in primul post,numa uzi bujiile aiurea,si o inneci,si nu faci treaba,incearca s-o pui acu'la punct,si sa faci cum am zis,ar trebui sa mearga ca uns,asta daca nu ti lene sa tot ridici capota ![]() This post has been edited by 1310CL: 26 Mar 2013, 19:43 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Si eu ridic capota daca e nepornita de cel putin o zi, si o amorsez.
Pompele de acum sunt si cam proaste, la 1310 nu imi amorseaza tot timpul doar din cama, daca am putina benzina trebuie sa amorsez cu gura pana ajunge benzina in pompa, apoi dau la cama pana se umple cnc-ul, 2-3-4 spritzuri, socul la 1/3 si cheie (fara sa spritzez, o ia singura). Se gasesc pompe electrice pentru carburatie? Si-a montat cineva? This post has been edited by daniel93: 27 Mar 2013, 13:44 |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
cata_unu1 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 29 June 12 ![]() |
Se gasesc, dar trebuie si regulator .
|
--------------------
Dacia
1310 rat style
'97
- bv XX cia
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Problema e ca am pompa fara cama... Ca de lene nu e vorba, dar nu am ce sa fac, stiu ca inec motorul dar sa tin la automat pana umple pompa camera inseamna sa termin bateria, asa ca imbin relele.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
cauta o pompa electrica de carburatie gen FACET sau de Damas si nu ai nevoie si de regulator de presiune> Pompa scoate exact cat e necesar ptr carburatie
![]() |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
cata_unu1 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 29 June 12 ![]() |
Sau ii dai sprituri, sau iei pompa la 30 de lei..
|
--------------------
Dacia
1310 rat style
'97
- bv XX cia
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
cel mai moca, dai o gaura mica deasupra cnc si ii faci filet ca s-o astupi cu un surub.
inainte de pornire bagi o seringa cu benzina aici vezi si tu cata benzina bagi ca habar nu am cata ar trebui ti un pet cu benzina+seringa la garaj |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Mai bine cauti o pompa buna, cum am nimerit eu pe 1300. Din 2-3 came e amorsata de la pana prostului..
A fost in jur de 40 lei in 2011 |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
GoldMD |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
daniel, despre ce pompa este vorba? o marca, o poza, ceva de ajutor. Astept totusi caldura sa desfac pompa asta sa vad daca nu cumva e vreo fisura in membrana care lasa benzina sa refuleze inapoi. Asta si binenteles mizeria care sigur s-a acumulat intr-ansa pentru ca fostul proprietar nu folosea filtru de benzina, pe motiv ca "are pompa o sita", in conditiile in care inegresc hartia de la filtele noi in 100 de km.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
QUOTE(GoldMD @ 28 Mar 2013, 22:12) Attached thumbnail(s) P110422003.jpg ( Size: 469.72k ) Number of downloads: 491 P110422001.jpg ( Size: 461.84k ) Number of downloads: 547 |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
GoldMD |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Va rog putin ajutor ca maine plec la un drum mai lung si nu sunt lamurit cu o treaba. Am schimbat azi furtunele care intra in T-ul ala de plastic de la carburator, adica cel care aduce gazele din carter in teu si cellalt care se duce din teu inspre talpa carburatorului. Am tot citit despre nu stiu ce duza care ar trebui sa fie pe acolo, dar la mine lipseste cu desavarsire. Unde ar trebui sa fie aceasta duza si ce se intampla daca merg fara ea?
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
in furtunul care merge sub carburator
preferabil o bagi in furtun la capatul cu t-ul in capatul celalalt se poate topi e vreo 20-30bani buc la piese auto |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Duza se pune pe furtunul dinspre aripa, cel ce iese din teu si intra mai jos in carburator.
This post has been edited by CGDBZ: 29 Mar 2013, 19:14 |
--------------------
-
-
-
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Acum depinde si de motor, la 1300 e mult mai simpla instalatia asta cu gazele, un teu pe carburator, un furtun vine de pe capacul culbutorilor, si unul de pe galerii (parca).
La motoarele 1.4 sunt mai multe furtunase, eu spre exemplu am duza in teu, nu pe furtun, cum are 1300-le. |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 23:07 |