DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pornire greoaie dupa ce sta mult timp

GoldMD
post 21 Mar 2013, 21:55
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




AM iarasi o mica problema cu Daciana. Astazi am avut putina treaba care necesita masina, ma urc in ea, trag socul, dau o pedala,ca de obicei, si dau la automat. Nu porneste. Bon, trag iar socul, si ii dau doua-trei sprituri in timp ce dau la automat. Nici acum nu vrea. Ma enervez si dau la automat doar cu socul tras si il las sa mearga vreo 8 secunde. Nimic. Bag iarasi doua pedale si dupa doua tusituri o ia. Nu mi s-a mai intamplat sa o ia asa greu pana acum. Inteleg ca n-a mai fost pornita de cam o saptamana, dar sa fie doar atat? Acum o saptamana i-am reglat avansul static la 0 si apoi la ralanti am dat avans pana a crescut turatia fara sa dea rateuri. Atunci pornea la cheie. Sa fie doar faptul ca a stat?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 21 Mar 2013, 22:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




da si tu spriturile inainte sa tragi socul
cand tragi socul ai o parghie la carburator care tina apasata putin sau mai mult acceleratia
spriturile sunt foarte "seci" cu socul tras


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 21 Mar 2013, 22:32
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




daca ii faceai 50 de pedale pornea mai repede..nu te mai incurca cu socul. asa facea si la mine.


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 21 Mar 2013, 22:37
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Din ce am mai citit pe forum, se pare ca unii aveau probleme cu pompa de benzina, ca nu le tinea nivelul dupa ce era oprita masina. Sa ma manance in fund sa desfac capacul sa ma uit intr-ansa? Ideea e ca masina de cand o am a avut filtrul de benzina pus doar pe furtunul de la pompa spre carburator, fara nici un filtru intre tur si pompa. Sa o desfac sa o verific de gunoaie?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 21 Mar 2013, 22:40
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




toate ''face'' asa biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 21 Mar 2013, 22:45
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Tu-le mama lor de faceri smile.gif) totusi parca m-ar manca sa desfac capacul la pompa sa vad ce e pe acolo. E ceva la care ar trebui sa fiu atent in mod deosebit?
Inca o treaba - cand curat carburatorul cu spray, se scurge - inca n-am localizat de pe unde - pe pata calda, solutie. E normal ?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 22 Mar 2013, 10:48
Post #7


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.088
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Daca zici ca mai ai filtrul de benzina dupa pompa, si-i de-ala transparent, verifica (inainte de a da la automat) daca e benzina in el, iar ca pozitie, ar trebui sa fie ca inaltime cam la nivelul intrarii in carburator, ca sa nu mai fie nevoie de sprituri.
Mi se pare mie, sau aveai pompa fara coada ? Daca e cu coada, si n-ai benzina in filtru, da-i de cateva ori la coada inainte.
Daca dai capacul pompei jos, verifica integritatea membranei. Ori asta, ori nu-ti sta benzina in cnc.
A, si da, socul se trage pt. pornirea la rece (mai ales acum, iarna, complet; vara doar 1/2).

This post has been edited by maho: 22 Mar 2013, 10:50


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 22 Mar 2013, 13:34
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




Cand am avut Dacie m-am bucurat intotdeauna de o pornire "la sfert", fara a fi nevoit sa dau spritzuri ci - cand era rece afara - socul.
Parerea mea e ca se pierde benzina din camera cu nivel constant, mai ales dupa cateva zile de nepornire a motorului. Chestia asta se leaga si de constatarea cu scurgerea la datul cu sprayul; asa ceva nu e normal.
Asta se verifica usor, dandu-se deoparte de pe carburator racordul de la filtrul de aer si actionand acceleratia se urmareste daca se spritzuieste benzina in difuzorul carburatorului.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 22 Mar 2013, 16:57
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Am sa desfac si carbul si pompa de benzina cand se face vremea de natura sa pot face lucrul asta. Neparat ar trebui sa schimb garnitura de la capacul carburatorului. Vreo ceva la ce ar trebui sa fiu atent cand le desfac? Sau e o chestiune intuitiva de desfacut si pus la loc?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 22 Mar 2013, 19:00
Post #10


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Sa nu ti se miste stiftul care tine plutitorul de la loc cand il montezi si sa verifici ca el(plutitorul), sa se miste usor,fara sa agate. In rest e intuitiv de demontat si remontat zic eu....

This post has been edited by sebymesteru: 22 Mar 2013, 19:00


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 22 Mar 2013, 19:38
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Am sa verific cu ocazia asta si nivelul CNC si distanta plutitorului fata de capac. Citisem ca pentru un echilbru putere/consum sa fie de 8mm. Sa il pun la 8/13? De asemenea, citisem ca nivelul trebuie sa se pastreze la jumatatea planului inclinat sau la baza acestuia. Intrebarile mele :
1. Care este planul inclinat? 1 sau 2?
2wnol95.png
2. Trebuie sa fie la jumatate sau la baza acestuia?

LE - Inca o chestie ca citesc de doua ore si tot n-am gasit un raspuns clar. Distanta la senzor si la bujii, cat sa o pun - am aprindere electronica cu senzor Gotronic A011. Cat sa le setez? Acum am 0.8 mm la senzor si 0.7 mm la bujii.

This post has been edited by GoldMD: 23 Mar 2013, 16:07


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 23 Mar 2013, 14:02
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




QUOTE(GoldMD @ 22 Mar 2013, 19:38)
Am sa verific cu ocazia asta si nivelul CNC si distanta plutitorului fata de capac. Citisem ca pentru un echilbru putere/consum sa fie de 8mm. Sa il pun la 8/13? De asemenea, citisem ca nivelul trebuie sa se pastreze la jumatatea planului inclinat sau la baza acestuia. Intrebarile mele :
1. Care este planul inclinat? 1 sau 2?
Untitled.jpg
2. Trebuie sa fie la jumatate sau la baza acestuia?

LE - Inca o chestie ca citesc de doua ore si tot n-am gasit un raspuns clar. Distanta la senzor si la bujii, cat sa o pun - am aprindere electronica cu senzor Gotronic A011. Cat sa le setez? Acum am 0.8 mm la senzor si 0.7 mm la bujii.
*


Cred ca nu trage deloc la o asa distanta la senzor. El trebuie sa fie la o distanta de 05 iar bujiile la 08. Merge perfect la mine bafta happy.gif


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 24 Mar 2013, 09:42
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




O sa reglez cat de curand distanta la platini la 0.4 si la bujii 0.9. Am mai citit pe forum si se pare ca au fost care au avut succes asa.
Pana la urma care este planul inclinat dintre cele doua, si unde trebuie sa fie un balans intre putere si consum?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 24 Mar 2013, 11:13
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




nr2


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 24 Mar 2013, 11:18
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




In unele threaduri am citit ca ar trebui sa fie la umatatea planului despectiv, iar in altele ca trebuie sa fie la baza acestuia. Care dintre pareri sa o ascult?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 24 Mar 2013, 12:59
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




pune o pompa electrica de benzina, ptr carburatie, si ai scapat de necaz tongue.gif


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 26 Mar 2013, 19:42
Post #17


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 25 January 10
From: Arad




Daca sta mult masina nepornita,incearca inainte s-o pornesti,sa dai la cama' de cateva ori,pana vezi ca vine benzina,dupa care 3-4 sprituri si abia apoi soc,la mine intodeauna porneste asa si n-am umblat la avans de hoho'cand,mai face pe fitoasa cand se face condens-n delcou,si pusca de numa,da-n rest n-am treaba,si tot asa o pornesc de ani de zile.

Nu mai fa cum ai descris in primul post,numa uzi bujiile aiurea,si o inneci,si nu faci treaba,incearca s-o pui acu'la punct,si sa faci cum am zis,ar trebui sa mearga ca uns,asta daca nu ti lene sa tot ridici capota biggrin.gif

This post has been edited by 1310CL: 26 Mar 2013, 19:43


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 27 Mar 2013, 13:43
Post #18


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Si eu ridic capota daca e nepornita de cel putin o zi, si o amorsez.
Pompele de acum sunt si cam proaste, la 1310 nu imi amorseaza tot timpul doar din cama, daca am putina benzina trebuie sa amorsez cu gura pana ajunge benzina in pompa, apoi dau la cama pana se umple cnc-ul, 2-3-4 spritzuri, socul la 1/3 si cheie (fara sa spritzez, o ia singura).
Se gasesc pompe electrice pentru carburatie?
Si-a montat cineva?

This post has been edited by daniel93: 27 Mar 2013, 13:44


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_unu1
post 27 Mar 2013, 14:46
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 29 June 12




Se gasesc, dar trebuie si regulator .


--------------------
Dacia 1310 rat style '97 - bv XX cia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 27 Mar 2013, 23:31
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Problema e ca am pompa fara cama... Ca de lene nu e vorba, dar nu am ce sa fac, stiu ca inec motorul dar sa tin la automat pana umple pompa camera inseamna sa termin bateria, asa ca imbin relele.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 27 Mar 2013, 23:41
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




cauta o pompa electrica de carburatie gen FACET sau de Damas si nu ai nevoie si de regulator de presiune> Pompa scoate exact cat e necesar ptr carburatie wink.gif (0,4-0,5 bar adica)


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_unu1
post 28 Mar 2013, 14:43
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 29 June 12




Sau ii dai sprituri, sau iei pompa la 30 de lei..


--------------------
Dacia 1310 rat style '97 - bv XX cia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 28 Mar 2013, 19:04
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




cel mai moca, dai o gaura mica deasupra cnc si ii faci filet ca s-o astupi cu un surub.
inainte de pornire bagi o seringa cu benzina
aici vezi si tu cata benzina bagi ca habar nu am cata ar trebui
ti un pet cu benzina+seringa la garaj


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 28 Mar 2013, 19:48
Post #24


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Mai bine cauti o pompa buna, cum am nimerit eu pe 1300. Din 2-3 came e amorsata de la pana prostului..
A fost in jur de 40 lei in 2011


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 28 Mar 2013, 22:12
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




daniel, despre ce pompa este vorba? o marca, o poza, ceva de ajutor. Astept totusi caldura sa desfac pompa asta sa vad daca nu cumva e vreo fisura in membrana care lasa benzina sa refuleze inapoi. Asta si binenteles mizeria care sigur s-a acumulat intr-ansa pentru ca fostul proprietar nu folosea filtru de benzina, pe motiv ca "are pompa o sita", in conditiile in care inegresc hartia de la filtele noi in 100 de km.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 28 Mar 2013, 23:15
Post #26


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




QUOTE(GoldMD @ 28 Mar 2013, 22:12)
daniel, despre ce pompa este vorba? o marca, o poza, ceva de ajutor
*




Attached thumbnail(s)
P110422003.jpg ( Size: 469.72k ) Number of downloads: 491
P110422001.jpg ( Size: 461.84k ) Number of downloads: 547


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 29 Mar 2013, 18:51
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Va rog putin ajutor ca maine plec la un drum mai lung si nu sunt lamurit cu o treaba. Am schimbat azi furtunele care intra in T-ul ala de plastic de la carburator, adica cel care aduce gazele din carter in teu si cellalt care se duce din teu inspre talpa carburatorului. Am tot citit despre nu stiu ce duza care ar trebui sa fie pe acolo, dar la mine lipseste cu desavarsire. Unde ar trebui sa fie aceasta duza si ce se intampla daca merg fara ea?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 29 Mar 2013, 19:10
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




in furtunul care merge sub carburator
preferabil o bagi in furtun la capatul cu t-ul
in capatul celalalt se poate topi
e vreo 20-30bani buc la piese auto


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 29 Mar 2013, 19:13
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Duza se pune pe furtunul dinspre aripa, cel ce iese din teu si intra mai jos in carburator.

This post has been edited by CGDBZ: 29 Mar 2013, 19:14


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 29 Mar 2013, 19:44
Post #30


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Acum depinde si de motor, la 1300 e mult mai simpla instalatia asta cu gazele, un teu pe carburator, un furtun vine de pe capacul culbutorilor, si unul de pe galerii (parca).
La motoarele 1.4 sunt mai multe furtunase, eu spre exemplu am duza in teu, nu pe furtun, cum are 1300-le.


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2024 - 08:19
Forum Renault