trebuie sa schimb servofrana?
![]() ![]() ![]() |
trebuie sa schimb servofrana?
Radduu |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|||
AC |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Radduu @ 2 Dec 2005, 15:17) da. am servofrana noua pe masina, si cand stau la relanti si fac pedale la frana scade turatia si trepideaza asa cand e motorul rece. am schimbat si supapa aia si tot la fel face. Si practic intre servofrana care era pe masina si avea 20 de ani si asta noua nu am observat nici o diferenta de imbunatatire a franelor. anul asta ai schimbat-o? am auzit ca in ultimul timp le fac astia mai bune (inclusiv pompele de frana). cand apesi pe pedala se aude fasait cu serva noua? |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
Radduu |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
am schimbat-o anul trecut , nu se aude nici un fasait. si pompe de frana am schimbat 3
![]() This post has been edited by Radduu: 2 Dec 2005, 15:30 |
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
AC |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Radduu @ 2 Dec 2005, 15:28) am schimbat-o anul trecut , nu se aude nici un fasait. si pompe de frana am schimbat 3 ![]() pai daca se "dezechilibreaza" mersul la relanti cand calci frana, inseamna ca trage aer fals => ar trebui sa se auda si fasaitul aferent... |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
Radduu |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
uite am sa fiu atent cand ma duc la masina, eu pana acum nu am auzit nici un fasait.
Am fost si nu fasaie nimic ![]() This post has been edited by Radduu: 2 Dec 2005, 17:43 |
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
gti98 |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
QUOTE(Radduu @ 3 Dec 2005, 01:53) uite am sa fiu atent cand ma duc la masina, eu pana acum nu am auzit nici un fasait. Am fost si nu fasaie nimic ![]() Parca am citit " cand stau la stop si fac pedala" La fiecare apasare, servo trimite o portie de aer spre depresiunea din galerie, alterand functionarea motorului (variaza turatia) Cand se franeaza normal, apasind o singura data, alterarea asta e de scurta durata, si nu prea conteaza, oricum masina isi reduce viteza si nu are nevoie de tractiune. Apasarea repetata altereaza in mod prelungit - si inutil, dupa parerea mea - functionarea motorului. Testul de functionare al servofranei e simplu: la o panta, la coborare, taiati contactul (Atentie la blocarea volanului!!)si apasati pedala de frana de 2-3-4 ori. De obicei se simte o diferenta mare: lipseste contributia servo plus ca trebuie comprimat si arcul ala mare dinauntru... |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
stefan_punk |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 July 05 ![]() |
si eu am aceeasi problema masina cateodata se misca bine iar cateodata foarte rau in sensul ca nu am demaraj si frana e mai greu de apasat . Se intampla aleatoriu .Tomai mi-a venit o idee in legatura cu aerul fals.O sa ma uit la garnitura dintre galerie si motor poate e dusa si trage aer fals pe undeva.
![]() E ciudat ca nu se intapla de fiecare data si e cam enervant |
--------------------
Dacia 1300
berlina
- b-48-prj
|
|
bog_cip |
![]()
Post
#38
|
membru Group: Members Posts: 215 Joined: 16 July 04 From: Brasov ![]() |
Prima si prima data verifica furtunul de aer care vine la servo. Il schoti de la servo te uit cum arata si partea care e prinsa in bloc motor. Sa nu fie fisurat sau crapat ca si astra iti face fenomenul "citeodata" de intrare a aerului fals. Eu ma facut chiar un sport din asta schimb fruntul , dupa un timp ajustez pun altul si asa mai departe. E similar cu schimbarul uleilui si al filtrului. Nu inteleg de ce nu au facut ( inventat ) un cauziuc mai tapan la servo frina, sau nu stiu eu ...
|
--------------------
Toyota
corola sedan
2008
- -----
|
|
vierme_ha |
![]()
Post
#39
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
filtrul de aer la servofrana e rahatul ala mic de plastic in care intra furtunul de la galerie?
ca daca e...nu prea imi pare a filtru de aer.Are niste gauri cam mari pt a filtra aerul... |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
Dyda |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(vierme_ha @ 12 Dec 2005, 13:36) filtrul de aer la servofrana e rahatul ala mic de plastic in care intra furtunul de la galerie? ca daca e...nu prea imi pare a filtru de aer.Are niste gauri cam mari pt a filtra aerul... Nu este filtru, se numeste clapeta unisens avind rol de a nu permite vaporilor de benzina cind 'tuseste 'motorul sa patrunda in servomecanism. Cauciucul din aceasta se deterioreaza in contact cu benzina si alte produse asemanatoare. |
-------------------- Kox
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 21:09 |