Controale RAR in Bucuresti, pe strada
![]() ![]() ![]() |
Controale RAR in Bucuresti, pe strada
dacicuss |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Mare Vrajitor KKK Group: Members Posts: 299 Joined: 3 August 04 From: Poplaca ![]() |
|
||
--------------------
VW Passat
1.9TDI
- ww-00-XXX A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend...
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong. |
|||
bursuck |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 16 May 03 ![]() |
Nu sunt împotriva controalelor RAR. Mă deranjează faptul că sunt obligat să pierd cel puțin o jumătate de oră până când indivizii respectivi reușesc să demonstreze că esți un contravenient bun de jumulit. Câți dintre colegii de forum au fost opriți de asemenea echipe "operative" ? Eu am fost beneficiarul unei astfel de întrevederi. Deși eram foarte grăbit, și le-am subliniat de la început lucrul ăsta, indivizii nu au dat nici un moment nici cel mai mic semn de operativitate. Din contră, sub privirea protectoare a polițistului care ne oprise, și-au permis o remarcă de genul: "Și ce dacă ești grabit, pleci când vrem noi". Asta a fost picătura care a umplut paharul pentru soția mea care a stat cuminte până atunci în mașină. Întâmplător aveam camera video în mașină, le-a arătat-o, le-a strigat că i-a filmat (aiurea,
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza (In)Confort
|
|
andu911 |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(dacicuss @ 13 Sep 2005, 09:10) Domnu Ashu, ma ungi la suflet! ![]() Masinile sunt facute in colt la nea Mitica, la el la service, care e autorizat RAR ![]() Noi intelegem mai greu fondul problemei, tu il intelegi cel mai greu. De ce sa suport eu ca RAR are numai angajati corupti ? Spre ex pe Dacie am cauciucuri de 165, in talon scrie 155, dar cu 155 derapez cand e ud...evindent daca ma prind astia imi dau amenda...si e probabil sa gaseasca si la noxe ceva...in rest masina e ok. Sa-si faca frate curat la ei acolo, pana si Prima a flimat cum se dadea spaga la RAR si ei tot n-au facut nimic, de ce trebuie sa fiu eu modalitatea de prevenire a spagilor ? sa-si dea ei coruptii afara, nu sa ma tachineze pe mine pe sosea...si sa ma opreasca sa ma controleze 1 ora ca sa imi spuna ca nu stau bine cu noxele... De-aia exista ITP la 2 ani, ca sa iti spuna din 2 in 2 ani daca ai vreo problema la masina, nu sa fii oprit zilnic pe strada. REPET, daca ei dau ITP pe spaga, e problema lor, nu a mea...ei dau ITP'ul la masinile alea care sunt pericol public, nu eu.... Vezi ca s-ar putea sa pici si tu Passatu testul de noxe, din cauza motorinei...si nu o sa mai ai acelasi gust cand o sa te gandesti ca n-ai nici o vina ca motorina e infecta. This post has been edited by andu911: 13 Sep 2005, 09:35 |
--------------------
-
-
-
|
|
Patefon |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru gajait Group: Members Posts: 90 Joined: 24 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Problema este falsa. RAR nu ar trebui sa opreasca masinile pe strada si sa amendeze soferii pentru nereguli tehnice pentru ca eu nu sunt inginer-mecanic-auto-chimist-motoare-ardere-interna-fizician-frecari-dinamice-etc. Cazul normal ar fi sa te opreasca si sa-ti ceara voie sa controleze masina, ca apoi sa mearga la service-ul care a semnat ultimul in cartea tehnica a masinii si sa-i ia de gat daca masina are defectiuni.
|
--------------------
Seat
New Leon
2006 Sport
- B-#######-11/8 Cu stima,
Patefon |
|
dacicuss |
![]()
Post
#95
|
![]() Mare Vrajitor KKK Group: Members Posts: 299 Joined: 3 August 04 From: Poplaca ![]() |
Bine ma, oi fi io mai greu de cap si nu inteleg fondul problemei...sau inteleg cel mai greu...Uita-te la postul meu ca ziceam ca la astia ar trebui facut first of all curatenie.
Ai scris : "De-aia exista ITP la 2 ani, ca sa iti spuna din 2 in 2 ani daca ai vreo problema la masina, nu sa fii oprit zilnic pe strada. REPET, daca ei dau ITP pe spaga, e problema lor, nu a mea...ei dau ITP'ul la masinile alea care sunt pericol public, nu eu...."...nu te supara da' e cam aiurea ce ai scris...cei ce te controleaza sunt aia de la RAR...ITP-ul nu ti-l faci la ei ci la un service autorizat...unde 90% din cazuri se cam manaresc...am vazut de nenumarate ori asta |
--------------------
VW Passat
1.9TDI
- ww-00-XXX A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend...
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong. |
|
dacicuss |
![]()
Post
#96
|
![]() Mare Vrajitor KKK Group: Members Posts: 299 Joined: 3 August 04 From: Poplaca ![]() |
Sa pice Tedi al meu testul la noxe?
![]() |
--------------------
VW Passat
1.9TDI
- ww-00-XXX A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend...
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong. |
|
Patefon |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru gajait Group: Members Posts: 90 Joined: 24 May 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Seat
New Leon
2006 Sport
- B-#######-11/8 Cu stima,
Patefon |
|
andu911 |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(dacicuss @ 13 Sep 2005, 09:38) Sa pice Tedi al meu testul la noxe? ![]() Pai da...dar pana aduci bonul si pana demonstrezi ca e motorina de vina, ramai fara talon si amenda tot o iei ![]() Nu rade...eu la 320cdi din 2004 vad cum scoate putin fum negru la kickdown, si motorina e de la Mol si masina n-are nici 40,000 km... |
--------------------
-
-
-
|
|
walleye |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 159 Joined: 28 June 05 From: Timisoara ![]() |
ashule, nu sustin, n-am sustinut si nu voi sustine circulatia cu masina praf.
DAR: daca pulitia romana e intr-adevar in slujba cetateanului si nu invers ar fi procedat astfel: a) control RAR in trafic. B) cetateanul sustine ca a dus masina la service autorizat si a cumparat piese de origine. se retine talonul, se da o dovada ceva sa ajunga si el acasa si dupa aia la politie cu actele doveditoare (facturi, bonuri, ambalaje cu holograma). politistul, RAR-istul vede dovezile, ia nota de service, statie ITP si magazin de piese auto si merge peste aia in control, probabil facind mai multi bani de amenzi decit de pe 100 de contravenienti cu stare tehnica precara. cetateanul se duce la magazin piese auto + service + ITP ok si isi recapata talonul dupa care da in judecata magazinul, service-ul si ITP-ul din cauza carora a iesit pozitiv la testul RAR. politia martor in proces. complicat? da? costa timp si bani ? da? normal? DAAAAAA! pentru ca nu soferul este vinovat ci ailalti. el e victima IN ACEST CAZ. pentru CE sa-i dai amenda? el cunoaste legea, da, dar e mecanic sa-si dea cu parerea despre calitatea reparatiei, a piesei? de acord, masina e nesigura si el depistat la control. a fost de buna credinta, singura lui obligatie sa fie sa si-o puna la punct. dar nu, la noi e mai simplu sa presupui de la inceput ca bizonul e vinovat de toate. plateste amenda de-i da borsul pe nas si mai departe treaba lui. c) cetateanul e RAR + si a fost rautz: a reparat masina in spatele bloculul cu piese de srl si a trecut ITP-ul cu spaga: adica n-are bonuri, chitante ambalaje. talon, amenda, fa-ti masina. nu-i mai uman asa? mai normal? plus ca e asa de greu sa micsoreze intervalul de ITP? eventual diferentiat pe marci ca sa nu fie nevoit jiji sa mearga la fel de des ca si papucarii? si sa se asigure ca se face pe bune? ar mai fi nevoie atunci de magarii de astea? altfel, poate sa-mi indice si mie paragraful din lege unde e specificata obligatia de a te supune la aceste teste rar? din cite stiu politistul verifica talonul si daca esti cu ITP ok ceau! te poate opri daca nu-ti merg stopurile, farurile, curg chestii dupa tine, etc, prezinti defecte VIZIBILE. e? repet, nu sustin circulatia cu masina varza. dar daca s-ar dori intr-adevar sa se creasca nivelul de siguranta pe sosele s-ar incepe de la statiile de ITP, cele de service si magazinele de piese. intr-o tara normala... This post has been edited by walleye: 13 Sep 2005, 09:44 |
--------------------
Alco
Century
628
- Monon 404 nu hraniti moderatorii
|
|
ashu |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andu911 @ 13 Sep 2005, 09:16) De ce sa suport eu ca RAR are numai angajati corupti ? Spre ex pe Dacie am cauciucuri de 165, in talon scrie 155, dar cu 155 derapez cand e ud...evindent daca ma prind astia imi dau amenda...si e probabil sa gaseasca si la noxe ceva...in rest masina e ok. Sa-si faca frate curat la ei acolo, pana si Prima a flimat cum se dadea spaga la RAR si ei tot n-au facut nimic, de ce trebuie sa fiu eu modalitatea de prevenire a spagilor ? sa-si dea ei coruptii afara, nu sa ma tachineze pe mine pe sosea...si sa ma opreasca sa ma controleze 1 ora ca sa imi spuna ca nu stau bine cu noxele... De-aia exista ITP la 2 ani, ca sa iti spuna din 2 in 2 ani daca ai vreo problema la masina, nu sa fii oprit zilnic pe strada. REPET, daca ei dau ITP pe spaga, e problema lor, nu a mea...ei dau ITP'ul la masinile alea care sunt pericol public, nu eu.... Bai, dar chiar tu cu manuta ta ai scris ca se poate sa ti se defecteze ceva fara sa stii. Problema nu e ca ai facut ITP-ul pe spaga, poftim, sa zicem ca l-ai facut pe bune, insa din cauza gropilor ti s-a defectat directia. Chiar vrei sa afli asta cu un metru inainte de a te ciocni de un copac la 90 km/h? Nu mai bine afli de la un control d-asta? De fapt tu te-ai cam dat de gol si sincer eu cred ca tu esti cel mai infocat contestatar de pe aici din cauza caucioacelor. N-ar fi mai simplu sa te duci sa treci dimensiunile reale in talon si gata, ca nu ne mai consumi noua nervii pe aici contestand un lucru care trebuia facut de mult timp si e bine ca se face in sfarsit? |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
dacicuss |
![]()
Post
#101
|
![]() Mare Vrajitor KKK Group: Members Posts: 299 Joined: 3 August 04 From: Poplaca ![]() |
Domnu' Andu...si io am patit-o de cateva ori cu motorina de la respectiva statie...schimb-o ! Nu mai alimenta de la ei ! Si mie imi cam tremura cand vad zilnic echipajul ala Politie+RAR+AND ca inca nu mi-am rezolvat problema cu gumele, problema ce parca o ai si tu...vezi ca am scris cum se poate rezolva.
Chestia e ca deocamdata magarii aia in pur stil balcanic si romanesc, opresc numai masini mai vechi, mai slabe, etc...pornind de la idea ca vezi Doamne, ala are slabe sanse sa scoata un celular, sa formeze un nr. si sa inceapa sa zbiere superiorul celui ce controleaza la telefon This post has been edited by dacicuss: 13 Sep 2005, 09:50 |
--------------------
VW Passat
1.9TDI
- ww-00-XXX A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend...
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong. |
|
andu911 |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(ashu @ 13 Sep 2005, 09:45) Bai, dar chiar tu cu manuta ta ai scris ca se poate sa ti se defecteze ceva fara sa stii. Problema nu e ca ai facut ITP-ul pe spaga, poftim, sa zicem ca l-ai facut pe bune, insa din cauza gropilor ti s-a defectat directia. Chiar vrei sa afli asta cu un metru inainte de a te ciocni de un copac la 90 km/h? Nu mai bine afli de la un control d-asta? De fapt tu te-ai cam dat de gol si sincer eu cred ca tu esti cel mai infocat contestatar de pe aici din cauza caucioacelor. N-ar fi mai simplu sa te duci sa treci dimensiunile reale in talon si gata, ca nu ne mai consumi noua nervii pe aici contestand un lucru care trebuia facut de mult timp si e bine ca se face in sfarsit? stai linistit, eu doar imi spun parerea despre treaba asta cu RAR pe strada...daca ma opresc, o sa platesc amenda, e problema mea ce o sa fac cu cauciucurile....aici discutam despre ce e bine si ce e rau din astfel de controalele. Dar sunt foarte marcat de faptul ca vad ca sunteti multi care tineti cu astia. Ok, de acord...dar cand vedeti o caruta pe sosea de ce nu dati telefon la politie ? Ca aia e de 1000 de ori mai periculoasa decat masina mea spre ex... Sau e doar o atitudine de roman cu constiinta, doar cand e de criticat... |
--------------------
-
-
-
|
|
yknot |
![]()
Post
#103
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
vad zilnic pe strada cotetze pe roti si din cauza asta sunt de acord cu aceste controale, problema ivita aici este generata de factorul uman de la toate nivelurile, de Garcea si Ion care vor sa faca un ban din orice.... asta e romanul, si nu se schimba usor....
|
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
gattoman |
![]()
Post
#104
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
Dar daca ei ma opresc pentru verificare itp si eu nu ii las sa o faca, ce pot sa patesc.Spun ca nu am inceredere in aparatele lor.Iar despre masuratul noxelor in aer liber nu prea am incredere.
![]() |
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
yknot |
![]()
Post
#105
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
hehehe... masuratul noxelor in aer liber.... ce vorbesti tu.... sonda de prelevare a noxelor se introduce in teava de esapament, asa ca nu are importanta daca e afara sau inauntru masina....
si am omis, orice aparat trebuie sa aiba verificare metrologica la zi, altfel masuratoarea nu are relevanta in fata legii. (autolaboratoarele rar au metrologia la zi) This post has been edited by yknot: 13 Sep 2005, 10:10 |
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
yknot |
![]()
Post
#106
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
poti spune de masurarea decibelilor ca nu se poate face, si ca ii poti spune lui 'nea ca are auzul prea fin
![]() |
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
B-38-NFS |
![]()
Post
#107
|
![]() membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 August 05 From: BUC -DR TABEREI ![]() |
QUOTE(simon @ 13 Sep 2005, 01:15) Cu totii credem ca masinile trebuie controlate, intrebarea este de ce in strada? Cind vrea muschii lor? Trebuie sa fim noi la dispozitia lor? Si ce facem cu ITP-ul? Legea spune ca eu trebuie sa-mi controlez masina la 2 ani. Imi planific aceasta verificare, o efectuez . Nu este de ajuns? Bun. S-o faca anuala, lunara, dar sa fie o regula. O respectam si noi si ei. Cei care laudati aceste supercontroale stradale pareti sa considerati ITP-ul inutil, nesigur, fraudulos etc, sau cum? Repet, sa-i controleze pe ITP-isti cum lucreaza, nu sa-si bata joc de timpul nostru si sa-si permita sa ne ia la puricat cind li se pare lor ca ii doare buzunarul lor gol. Da-le dreptul sa te controleze toata ziua-buna-ziua si atunci ii vom servi noi pe ei si nu ei pe noi cum este normal. Cu cit ii dai unei birocratii mai multe drepturi de controale si avizari si stampilari si inregistrari cu atit ii va creste burta mai mare si noi va trebui s-o umplem zilnic. vezi tu ai dreptate in felu tau dar : sunt aia de se duc la RAR si dau spaga am inteles 1 mil vechi si nu au nici o problema sau mai e o chestie ![]() si ai astepta gabori la cotitura hehehe sti vorba aia si f.... si cu bani luati (talon) |
--------------------
spark /chevrolet
solenza/dacia
2006/2005
- b-23-REU NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
|
|
costi |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
NFS nu mai scrie cu "ai cauta" si "ai asteapta" ! asa te-au invatat la scoala ?
![]() OK de acord cu ashu si compania. Dar eficacitatea este "0". La cite masini imput aerul in Buc si aiurea, initiativa astora e apa de ploaie. Si apoi nu poti opri la infinit masini trafic. Solutia este tot in ITP-uri, eventual facute mai des. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
ashu |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andu911 @ 13 Sep 2005, 09:53) Ok, de acord...dar cand vedeti o caruta pe sosea de ce nu dati telefon la politie ? Ca aia e de 1000 de ori mai periculoasa decat masina mea spre ex... Mda, daca ar exista un numar special pentru asta, as inrosi telefonul, crede-ma. Nu cred ca uraste carutele cineva de pe forumul asta mai mult ca mine. Bine, la mine primeaza imaginea de ev mediu pe care o confera tarii mai mult decat periculozitatea, dar oricum, tot efectul ala e. Insa o fi o caruta de 1000 de ori mai periculoasa decat masina ta, dar decat altele vazute de mine pe DN nu. Asta pt. ca o caruta nu poate merge cu 100 km/h si intra pe contrasens la viteaza asta. O caruta e la fel de periculoasa ca o masina parcata pe DN, daca e semnalizata corespunzator. QUOTE(andu911 @ 13 Sep 2005, 09:53) Pai la faza asta tu esti cel care critica, noi laudam initiativa politiei. Deci nu noi suntem romanul, ca sa zic asa... QUOTE(costi @ 13 Sep 2005, 10:26) La cite masini imput aerul in Buc si aiurea, initiativa astora e apa de ploaie. Si apoi nu poti opri la infinit masini trafic. Solutia este tot in ITP-uri, eventual facute mai des. Costi, ideea nu e de a-i controla pe toti, normal. Insa e bine ca acum soferii stiu ca exista posibilitatea sa fie opriti oricand si verificati, drept urmare vor fi responsabilizati un pic sa acorde mai multa atentie starii tehnice a masinii lor, sa nu le mai lase sa ajunga niste dezastre pe roti. Frica pazeste bostanii. |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
maddan |
![]()
Post
#110
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Mda...
![]() Avand in vedere ca astia de la RAR au fost vazuti (io nu i-am vazut, sunt prea ocupat cu slalomul printre masini... ![]() 1. Cumparat extinctor (amanat de mult faza asta din motive care-mi scapa, zic eu din prostie). - 25 RON 2. Cumparat trusa noua de prim ajutor. Am doua in portbagaj, una nemteasca si una romaneasca, care are si tidula RAR pe ea. Dar nu stii niciodata... - 25 RON 3. Dus masina in service la Dan Don si verificat la sange. Planificasem sa fac asta in noiembrie, din cauza de bani (oricum fac asta in fiecare an inainte de intrarea in iarna), insa decat sa platesc de doua ori... Posibile schimbari: curele servo, termostat, curea distributie (nu e veche, da' pentru linistea personala...), curatat injectoare..., reglat timonerie, schimbat burduf planetara fata dreapta, schimbat placute frana, schimbat ulei. Cost estimat: 500 RON 4. Dus masina in service la Expert Auto pentru: montaj parbriz nou (asta de acum este fisurat datorita gropilor patriei...luate andante cu 50km/h ![]() 5. Tot in Expert Auto facut un polish profi si reparatii minore tinichigerie. 360RON+300RON Per total: 1660RON ca sa aduc masina "la nivel"... ![]() Precizez ca masina merge ca o racheta, necesita reglaje minore si schimb de consumabile. A trecut ITP-ul pe bune, inclusiv la noxe, si m-ar enerva cumplit sa-mi iau amenda doar pentru ca desteptii de la RAR stiu sa gaseasca nod in papura. Asa ca ma dau si eu cu parerea: 1. Controalele RAR sunt benefice, ca ne constientizeaza sa ne reglam "micile neajunsuri" aparute la masini. 2. Controalele RAR sunt o pacoste pentru bugetul si-asa secatuit de concediu, majoritatea preferand sa amane bagarea masinii in service pentru mai la toamna... Ce sa zic... imi repugna modul "hienic" in care actioneaza RAR + Politia, insa inteleg rostul acestei campanii... Si o sa ma conformez. Are cineva dare de mana sa-mi dea moka 1660 RON? ![]() |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
driverx |
![]()
Post
#111
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(yknot @ 13 Sep 2005, 11:03) hehehe... masuratul noxelor in aer liber.... ce vorbesti tu.... sonda de prelevare a noxelor se introduce in teava de esapament, asa ca nu are importanta daca e afara sau inauntru masina... Your're right. DAR, nu m-ar mira sa mai apara pe aici un "injiner" mare "egspert" care sa ne explice ca masina lui inspira aer poluat de la altele, d'aia ii ies prost noxele. Ma crucesc cand citesc cat de redus judeca unii. Mintea lor vede aceasta masura ca pe un abuz, in loc sa stea sa gandeasca 1.76 secunde (nu trebuie mai mult) sa isi dea seama, ca in cele din urma e pentru sanatatea lor, dar si altora (dar asta nu prea conteaza la romanu nostru). Proprietarii de R12 din tari cu apa calda s-au plans de n ori ca franele se strica repede la aceasta masina, dar romanasul nostru e mai viteaz. Daca are ITP la zii, crede ca problemele lui s-au terminat. Am frane bune, au fost si mai bune acum 2 luni, dar nu mai franeaza foarte echilibrat. Ia mergeti cu 60 la ora si franati mai puternic fara sa tineti de volan. Sa fiti cu mainile pregatite sa redresati masina, ca o sa aveti MARI surprize. Ce mi se pare incorect este ca daca eu am 1300...e gata...harb. E mult mai buna decat chiar alte SH straine mai noi care circula pe drumurile patriei. Pe o masina se vede la o posta cum o intretine omul...iar faza cu masini noi oprite, e chiar hilar....acuma astia se reprofileaza pentru vanatoarea se spagute? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
maddan |
![]()
Post
#112
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
![]() tocmai mi-am dat seama ca am omis din calcule tocmai.... gumele!!!! ![]() Am Barum-uri - doua in stare buna (mai tin fara probleme inca 5000-7000km), si doua cu ciupituri de la liniile de tramvai si alte gropi, care desi nu sunt uzate nu imi mai dau increderea de a iesi cu ele din oras... Problema este ca am doua cauciucuri de iarna excelente pe 185/?/14, iar caucioacele pe care le am de vara sunt tot 185/?/14. In talon insa scrie ca imi trebuie 195/60/14 sau 175/70/14... desi in manualul masinii sunt acceptate si gumele pe care le am eu. (go figure! ![]() Eu doream sa trec oricum cu toate gumele pe 195/60/14, pentru a avea o stabilitate mai buna in curbe.... si un consum mai mare ![]() Mi-e absoluta scarba sa fac drumul pana la ei sa mi le treaca in talon si pe-astea, dar nici bani de luat 4 gume de vara si 2 gume de iarna noi nu am... ![]() Ziceti ca intr-adevar sunt probleme daca ma vad cu gume de alte dimensiuni decat cele din talon?? Chiar daca le explic (am manualul in masina) ca sunt bune pentru masina si cele de pe ea?? Ca asta chiar m-ar seca la buget intr-un moment total nepotrivit. |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
dacicuss |
![]()
Post
#113
|
![]() Mare Vrajitor KKK Group: Members Posts: 299 Joined: 3 August 04 From: Poplaca ![]() |
Da Maddan, iti pot retine si talonul magarii...poti sa le arati tu orice in carte ( si la mine scrie 205) iti vor replica ( virgula) ca daca nu scrie in cartea masinii+talon e zero....astia pot face orice le coace neuronul
|
--------------------
VW Passat
1.9TDI
- ww-00-XXX A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend...
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong. |
|
bluebird |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 28 January 05 From: Constanta ![]() |
Controalele RAR sunt de mai mult timp demarate si prin tara. In Constanta i-am vazut din martie (la iesirea spre Medgidia) si tot in acea perioada la intrarea in Fetesti dinspre Cernavoda. De obicei opreau masinile mari pentru tonaje pe osii, utilitarele si camioanele pt controale tehnice si documente. Mai nou am vazut ca opresc si autoturisme si le supune la verificare amanuntita (inclusiv noxe). Am trecut de cateva ori pe langa ei cu o "batranica" din '80 (stare acceptabila, securitate buna - frane, directie) dar imi tineam respiratia ca sigur gaseau ceva. Am avut bafta sa fie ocupati cu alte masini. La noua masina nu am obligatoriile (instinctor, trusa, triunghi) asa ca tre sa raresc drumurile in zona pana imi revin financiar si-mi achizitionez cele sfinte
![]() ALL THE BEST!!! ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6
2006 ALL THE BEST!!!
|
|
burguif |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 6 September 05 From: Bucuresti ![]() |
1. Chestia cu defectiunile este ca nu iti pot lua talonul masinii daca tu remediezi pe loc (de ex. presiune in pneuni necorespunzatoare) - eu am patit-o cu o siguranta care se arsese si in Candiano Popescu mi-a zis ca puteam s-o remediez pe loc si nu mai imi lua talonul
2. Am fost la RAR cu berlina pusa la punct. La noxe n-a iesit bine. Am intrebat: Ce fac acum? - Pai mergeti la un atelier care sa va regleze noxele si va intoarceti. Ies de la RAR si vad scris mare : REGLAM NOXE. Ma duc acolo si verifica ei. E OK. Imi dau bon ca am platit 250 de mii si ma intorc la RAR. Ii arat bonul si imi zice:bine, mergeti sa luati talonul. Roata morii se-nvarteste, tzac, tzac, tzac... |
--------------------
dacia
logan prestige
2007, 1,5 dci (i rosu)
- B-**-***
|
|
andu911 |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(burguif @ 13 Sep 2005, 12:50) 2. Am fost la RAR cu berlina pusa la punct. La noxe n-a iesit bine. Am intrebat: Ce fac acum? - Pai mergeti la un atelier care sa va regleze noxele si va intoarceti. Ies de la RAR si vad scris mare : REGLAM NOXE. Ma duc acolo si verifica ei. E OK. Imi dau bon ca am platit 250 de mii si ma intorc la RAR. Ii arat bonul si imi zice:bine, mergeti sa luati talonul. Roata morii se-nvarteste, tzac, tzac, tzac... Si te opreste pe strada si iti zice ca nu ai noxele bune ![]() ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
lucianwwl |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 16 March 05 ![]() |
QUOTE(dacicuss @ 13 Sep 2005, 09:10) Domnu Ashu, ma ungi la suflet! ![]() Nu stiu de ce ...... Dar as putea sa garantez ca mai degraba fac show posesorii de Passssat decat "astia cu masinile facute pe genunchi"! Vine taranu cu Passatu' care ruleaza cu 160km/h si il nenoroceste pe viata pe ala vinovat ca are Dacie si nu poate sa ruleze decat cu 70KM/h....... De cand nu ati mai urmarit Stirile?? This post has been edited by lucianwwl: 13 Sep 2005, 14:06 |
--------------------
Dacia Berlina
Berlina
- ag 06 wwl
|
|
driverx |
![]()
Post
#118
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(lucianwwl @ 13 Sep 2005, 14:57) Nu stiu de ce ...... Dar as putea sa garantez ca mai degraba fac show posesorii de Passssat decat "astia cu masinile facute pe genunchi"! Vine taranu cu Passatu' care ruleaza cu 160km/h si il nenoroceste pe viata pe ala cu vinovat ca are Dacie si nu poate sa ruleze decat cu 70KM/h....... De cand nu ati mai urmarit Stirile?? De ce daca exista si o alta problema, trebuie sa o puneti in fata la modul cat se poate de idiot, postand-o ca si contra-argument????????????????????/ Acel Passat nu imbratiseaza copacul din cauza problemelor tehnice (ASTA verifica R.A.R.) ci din cauza soferului care EL (NU MASINA) are probleme tehnice la cap. Asta nu verifica R.A.R....nu e de competenta lor. Dar cred ca deja stiati asta..... Si daca te uiti la stiri, ia zi tu cate camioane (chiar trailere mai noi) au omorat 2-3-4 oameni intr-o masina facandui carne tocata, sau a terminat o casa, sau alt camion pentru simplul fapt ca franele erau doar o chestie de decor in camionul ala? Eu chiar nu inteleg de ce va agitati daca voi chiar credeti ca berlinele voastre is asa de bune. Treceti testele si gata. Macar asa o sa aveti inca o data satisfactia ca aveti o masina buna. Sau faceti ca si burguif, el tot cu masina naspa a ramas (probabil), acuma face tac, tac, tac (vezi ca ai scris IRC, o sa zici ca esti abuzat de iei un suspend cateva zile), si cand il verifica R.A.R. mobil si il pica .... IAR...o sa zica ca organili au ceva cu el..... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
robert.t |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 17 August 05 From: Ploiesti ![]() |
Am auzit ca si la intrarile in Ploiesti au fost facute controale de genul asta duminica seara (11 sept.). O fi o campanie de verificari la nivel national. Se pare ca pe unii chiar i-au prins ceva mai "veseli"
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige 1.6 16v
- PH-xx-XXX
|
|
lucianwwl |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 16 March 05 ![]() |
QUOTE(driverx @ 13 Sep 2005, 14:05) De ce daca exista si o alta problema, trebuie sa o puneti in fata la modul cat se poate de idiot, postand-o ca si contra-argument????????????????????/ Acel Passat nu imbratiseaza copacul din cauza problemelor tehnice (ASTA verifica R.A.R.) ci din cauza soferului care EL (NU MASINA) are probleme tehnice la cap. Asta nu verifica R.A.R....nu e de competenta lor. Dar cred ca deja stiati asta..... Si daca te uiti la stiri, ia zi tu cate camioane (chiar trailere mai noi) au omorat 2-3-4 oameni intr-o masina facandui carne tocata, sau a terminat o casa, sau alt camion pentru simplul fapt ca franele erau doar o chestie de decor in camionul ala? Eu chiar nu inteleg de ce va agitati daca voi chiar credeti ca berlinele voastre is asa de bune. Treceti testele si gata. Macar asa o sa aveti inca o data satisfactia ca aveti o masina buna. Sau faceti ca si burguif, el tot cu masina naspa a ramas (probabil), acuma face tac, tac, tac (vezi ca ai scris IRC, o sa zici ca esti abuzat de iei un suspend cateva zile), si cand il verifica R.A.R. mobil si il pica .... IAR...o sa zica ca organili au ceva cu el..... Ce inseamna IRC? Prea putine sunt Daciile care raspund normelor impuse de RAR asta o stim cu totii, problema e ca ca nu poti sa ramai pasiv cand face cate unul o afirmatie care nu isi are rostul! Asta este ! Feriti-va de RAR si multi km fara reparatii capitale! Scuze domnule Driverx, dreptate! |
--------------------
Dacia Berlina
Berlina
- ag 06 wwl
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 17:09 |