DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Controale RAR in Bucuresti, pe strada

dacicuss
post 13 Sep 2005, 09:10
Post #91


Mare Vrajitor KKK


Group: Members
Posts: 299
Joined: 3 August 04
From: Poplaca




Domnu Ashu, ma ungi la suflet! biggrin.gif Punctezi bine da' putini inteleg fondul problemei. cati din astia de zbiara aici ca au ITP-ul facut si ce dracu ii controleaza l-au facut pe bune?...Astia cu masinile facute pe genunchi, cum zici domnia ta sunt 90% din vedetele de la Stirile ProTV de la ora 17...horror show !


--------------------
VW Passat 1.9TDI - ww-00-XXX
A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend...
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bursuck
post 13 Sep 2005, 09:13
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 16 May 03




Nu sunt împotriva controalelor RAR. Mă deranjează faptul că sunt obligat să pierd cel puțin o jumătate de oră până când indivizii respectivi reușesc să demonstreze că esți un contravenient bun de jumulit. Câți dintre colegii de forum au fost opriți de asemenea echipe "operative" ? Eu am fost beneficiarul unei astfel de întrevederi. Deși eram foarte grăbit, și le-am subliniat de la început lucrul ăsta, indivizii nu au dat nici un moment nici cel mai mic semn de operativitate. Din contră, sub privirea protectoare a polițistului care ne oprise, și-au permis o remarcă de genul: "Și ce dacă ești grabit, pleci când vrem noi". Asta a fost picătura care a umplut paharul pentru soția mea care a stat cuminte până atunci în mașină. Întâmplător aveam camera video în mașină, le-a arătat-o, le-a strigat că i-a filmat (aiurea, biggrin.gif nici nu știe de unde se pornește), s-a urcat la volan, mi-a strigat să urc și ..... a trecut ma bine de un an și nu s-a întâmplat nimic. Cu ocazia asta am aflat că soția mea are un tupeu de care n-o credeam în stare. Menționez că au verificat data și service-ul care a făcut ITP ul, direcția,frâneele, noxe, faruri, uzură pneuri (cu toate că atunci nu cred să fi avut la bord mai mult de 15.000 km). Nu mi-au cerut trusă, triunghi și stingător. Poate n-au apucat !


--------------------
Dacia Solenza (In)Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Sep 2005, 09:16
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(dacicuss @ 13 Sep 2005, 09:10)
Domnu Ashu, ma ungi la suflet! biggrin.gif  Punctezi bine da' putini inteleg fondul problemei. cati din astia de zbiara aici ca au ITP-ul facut si ce dracu ii controleaza l-au facut pe bune?...Astia cu masinile facute pe genunchi, cum zici domnia ta sunt 90% din vedetele de la Stirile ProTV de la ora 17...horror show !
*



Masinile sunt facute in colt la nea Mitica, la el la service, care e autorizat RAR wink.gif

Noi intelegem mai greu fondul problemei, tu il intelegi cel mai greu.

De ce sa suport eu ca RAR are numai angajati corupti ? Spre ex pe Dacie am cauciucuri de 165, in talon scrie 155, dar cu 155 derapez cand e ud...evindent daca ma prind astia imi dau amenda...si e probabil sa gaseasca si la noxe ceva...in rest masina e ok.
Sa-si faca frate curat la ei acolo, pana si Prima a flimat cum se dadea spaga la RAR si ei tot n-au facut nimic, de ce trebuie sa fiu eu modalitatea de prevenire a spagilor ? sa-si dea ei coruptii afara, nu sa ma tachineze pe mine pe sosea...si sa ma opreasca sa ma controleze 1 ora ca sa imi spuna ca nu stau bine cu noxele...

De-aia exista ITP la 2 ani, ca sa iti spuna din 2 in 2 ani daca ai vreo problema la masina, nu sa fii oprit zilnic pe strada. REPET, daca ei dau ITP pe spaga, e problema lor, nu a mea...ei dau ITP'ul la masinile alea care sunt pericol public, nu eu....

Vezi ca s-ar putea sa pici si tu Passatu testul de noxe, din cauza motorinei...si nu o sa mai ai acelasi gust cand o sa te gandesti ca n-ai nici o vina ca motorina e infecta.

This post has been edited by andu911: 13 Sep 2005, 09:35


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Patefon
post 13 Sep 2005, 09:35
Post #94


Membru gajait


Group: Members
Posts: 90
Joined: 24 May 04
From: Bucuresti




Problema este falsa. RAR nu ar trebui sa opreasca masinile pe strada si sa amendeze soferii pentru nereguli tehnice pentru ca eu nu sunt inginer-mecanic-auto-chimist-motoare-ardere-interna-fizician-frecari-dinamice-etc. Cazul normal ar fi sa te opreasca si sa-ti ceara voie sa controleze masina, ca apoi sa mearga la service-ul care a semnat ultimul in cartea tehnica a masinii si sa-i ia de gat daca masina are defectiuni.


--------------------
Seat New Leon 2006 Sport - B-#######-11/8
Cu stima,
Patefon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacicuss
post 13 Sep 2005, 09:35
Post #95


Mare Vrajitor KKK


Group: Members
Posts: 299
Joined: 3 August 04
From: Poplaca




Bine ma, oi fi io mai greu de cap si nu inteleg fondul problemei...sau inteleg cel mai greu...Uita-te la postul meu ca ziceam ca la astia ar trebui facut first of all curatenie.
Ai scris : "De-aia exista ITP la 2 ani, ca sa iti spuna din 2 in 2 ani daca ai vreo problema la masina, nu sa fii oprit zilnic pe strada. REPET, daca ei dau ITP pe spaga, e problema lor, nu a mea...ei dau ITP'ul la masinile alea care sunt pericol public, nu eu...."...nu te supara da' e cam aiurea ce ai scris...cei ce te controleaza sunt aia de la RAR...ITP-ul nu ti-l faci la ei ci la un service autorizat...unde 90% din cazuri se cam manaresc...am vazut de nenumarate ori asta


--------------------
VW Passat 1.9TDI - ww-00-XXX
A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend...
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacicuss
post 13 Sep 2005, 09:38
Post #96


Mare Vrajitor KKK


Group: Members
Posts: 299
Joined: 3 August 04
From: Poplaca




Sa pice Tedi al meu testul la noxe? biggrin.gif bre, sa zicem ca da....d'aia tin si adun toate chitantele de la alimentare, la cea mai mica problema cauzata de carburant, ma duc si-i iau de gat...imi permit asta..si nu alimentez decat de la anumite benzinarii


--------------------
VW Passat 1.9TDI - ww-00-XXX
A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend...
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Patefon
post 13 Sep 2005, 09:42
Post #97


Membru gajait


Group: Members
Posts: 90
Joined: 24 May 04
From: Bucuresti




QUOTE(dacicuss @ 13 Sep 2005, 11:35)
...nu te supara da' e cam aiurea ce ai scris...
*



up.gif Ai perfecta dreptate in ceea ce ai postat.
Din pacate tot ce ar trebui sa fie normal este aiurea down.gif


--------------------
Seat New Leon 2006 Sport - B-#######-11/8
Cu stima,
Patefon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Sep 2005, 09:42
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(dacicuss @ 13 Sep 2005, 09:38)
Sa pice Tedi al meu testul la noxe? biggrin.gif bre, sa zicem ca da....d'aia tin si adun toate chitantele de la alimentare, la cea mai mica problema cauzata de carburant, ma duc si-i iau de gat...imi permit asta..si nu alimentez decat de la anumite benzinarii
*



Pai da...dar pana aduci bonul si pana demonstrezi ca e motorina de vina, ramai fara talon si amenda tot o iei smile.gif
Nu rade...eu la 320cdi din 2004 vad cum scoate putin fum negru la kickdown, si motorina e de la Mol si masina n-are nici 40,000 km...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
walleye
post 13 Sep 2005, 09:42
Post #99


Membru


Group: Banned
Posts: 159
Joined: 28 June 05
From: Timisoara




ashule, nu sustin, n-am sustinut si nu voi sustine circulatia cu masina praf.
DAR:

daca pulitia romana e intr-adevar in slujba cetateanului si nu invers ar fi procedat
astfel:

a) control RAR in trafic.
B) cetateanul sustine ca a dus masina la service autorizat si a cumparat piese
de origine. se retine talonul, se da o dovada ceva sa ajunga si el acasa si dupa
aia la politie cu actele doveditoare (facturi, bonuri, ambalaje cu holograma).
politistul, RAR-istul vede dovezile, ia nota de service, statie ITP si magazin de
piese auto si merge peste aia in control, probabil facind mai multi bani de amenzi
decit de pe 100 de contravenienti cu stare tehnica precara. cetateanul se duce
la magazin piese auto + service + ITP ok si isi recapata talonul dupa care da in
judecata magazinul, service-ul si ITP-ul din cauza carora a iesit pozitiv la testul
RAR. politia martor in proces.

complicat? da? costa timp si bani ? da? normal? DAAAAAA! pentru ca nu soferul
este vinovat ci ailalti. el e victima IN ACEST CAZ. pentru CE sa-i dai amenda?
el cunoaste legea, da, dar e mecanic sa-si dea cu parerea despre calitatea
reparatiei, a piesei? de acord, masina e nesigura si el depistat la control. a fost
de buna credinta, singura lui obligatie sa fie sa si-o puna la punct.

dar nu, la noi e mai simplu sa presupui de la inceput ca bizonul e vinovat de toate.
plateste amenda de-i da borsul pe nas si mai departe treaba lui.

c) cetateanul e RAR + si a fost rautz: a reparat masina in spatele bloculul cu
piese de srl si a trecut ITP-ul cu spaga: adica n-are bonuri, chitante ambalaje.
talon, amenda, fa-ti masina.

nu-i mai uman asa? mai normal? plus ca e asa de greu sa micsoreze intervalul
de ITP? eventual diferentiat pe marci ca sa nu fie nevoit jiji sa mearga la fel
de des ca si papucarii? si sa se asigure ca se face pe bune? ar mai fi nevoie
atunci de magarii de astea?

altfel, poate sa-mi indice si mie paragraful din lege unde e specificata obligatia
de a te supune la aceste teste rar? din cite stiu politistul verifica talonul si daca
esti cu ITP ok ceau! te poate opri daca nu-ti merg stopurile, farurile, curg chestii
dupa tine, etc, prezinti defecte VIZIBILE. e?

repet, nu sustin circulatia cu masina varza. dar daca s-ar dori intr-adevar sa se
creasca nivelul de siguranta pe sosele s-ar incepe de la statiile de ITP, cele de
service si magazinele de piese.

intr-o tara normala...

This post has been edited by walleye: 13 Sep 2005, 09:44


--------------------
Alco Century 628 - Monon 404
nu hraniti moderatorii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 13 Sep 2005, 09:45
Post #100


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




QUOTE(andu911 @ 13 Sep 2005, 09:16)
De ce sa suport eu ca RAR are numai angajati corupti ? Spre ex pe Dacie am cauciucuri de 165, in talon scrie 155, dar cu 155 derapez cand e ud...evindent daca ma prind astia imi dau amenda...si e probabil sa gaseasca si la noxe ceva...in rest masina e ok.
Sa-si faca frate curat la ei acolo, pana si Prima a flimat cum se dadea spaga la RAR si ei tot n-au facut nimic, de ce trebuie sa fiu eu modalitatea de prevenire a spagilor ? sa-si dea ei coruptii afara, nu sa ma tachineze pe mine pe sosea...si sa ma opreasca sa ma controleze 1 ora ca sa imi spuna ca nu stau bine cu noxele...

De-aia exista ITP la 2 ani, ca sa iti spuna din 2 in 2 ani daca ai vreo problema la masina, nu sa fii oprit zilnic pe strada. REPET, daca ei dau ITP pe spaga, e problema lor, nu a mea...ei dau ITP'ul la masinile alea care sunt pericol public, nu eu....
*


Bai, dar chiar tu cu manuta ta ai scris ca se poate sa ti se defecteze ceva fara sa stii. Problema nu e ca ai facut ITP-ul pe spaga, poftim, sa zicem ca l-ai facut pe bune, insa din cauza gropilor ti s-a defectat directia. Chiar vrei sa afli asta cu un metru inainte de a te ciocni de un copac la 90 km/h? Nu mai bine afli de la un control d-asta?
De fapt tu te-ai cam dat de gol si sincer eu cred ca tu esti cel mai infocat contestatar de pe aici din cauza caucioacelor. N-ar fi mai simplu sa te duci sa treci dimensiunile reale in talon si gata, ca nu ne mai consumi noua nervii pe aici contestand un lucru care trebuia facut de mult timp si e bine ca se face in sfarsit?


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacicuss
post 13 Sep 2005, 09:49
Post #101


Mare Vrajitor KKK


Group: Members
Posts: 299
Joined: 3 August 04
From: Poplaca




Domnu' Andu...si io am patit-o de cateva ori cu motorina de la respectiva statie...schimb-o ! Nu mai alimenta de la ei ! Si mie imi cam tremura cand vad zilnic echipajul ala Politie+RAR+AND ca inca nu mi-am rezolvat problema cu gumele, problema ce parca o ai si tu...vezi ca am scris cum se poate rezolva.
Chestia e ca deocamdata magarii aia in pur stil balcanic si romanesc, opresc numai masini mai vechi, mai slabe, etc...pornind de la idea ca vezi Doamne, ala are slabe sanse sa scoata un celular, sa formeze un nr. si sa inceapa sa zbiere superiorul celui ce controleaza la telefon

This post has been edited by dacicuss: 13 Sep 2005, 09:50


--------------------
VW Passat 1.9TDI - ww-00-XXX
A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend...
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Sep 2005, 09:53
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(ashu @ 13 Sep 2005, 09:45)
Bai, dar chiar tu cu manuta ta ai scris ca se poate sa ti se defecteze ceva fara sa stii. Problema nu e ca ai facut ITP-ul pe spaga, poftim, sa zicem ca l-ai facut pe bune, insa din cauza gropilor ti s-a defectat directia. Chiar vrei sa afli asta cu un metru inainte de a te ciocni de un copac la 90 km/h? Nu mai bine afli de la un control d-asta?
De fapt tu te-ai cam dat de gol si sincer eu cred ca tu esti cel mai infocat contestatar de pe aici din cauza caucioacelor. N-ar fi mai simplu sa te duci sa treci dimensiunile reale in talon si gata, ca nu ne mai consumi noua nervii pe aici contestand un lucru care trebuia facut de mult timp si e bine ca se face in sfarsit?
*



stai linistit, eu doar imi spun parerea despre treaba asta cu RAR pe strada...daca ma opresc, o sa platesc amenda, e problema mea ce o sa fac cu cauciucurile....aici discutam despre ce e bine si ce e rau din astfel de controalele. Dar sunt foarte marcat de faptul ca vad ca sunteti multi care tineti cu astia. Ok, de acord...dar cand vedeti o caruta pe sosea de ce nu dati telefon la politie ? Ca aia e de 1000 de ori mai periculoasa decat masina mea spre ex... Sau e doar o atitudine de roman cu constiinta, doar cand e de criticat...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 13 Sep 2005, 10:00
Post #103


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




vad zilnic pe strada cotetze pe roti si din cauza asta sunt de acord cu aceste controale, problema ivita aici este generata de factorul uman de la toate nivelurile, de Garcea si Ion care vor sa faca un ban din orice.... asta e romanul, si nu se schimba usor....


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 13 Sep 2005, 10:00
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




Dar daca ei ma opresc pentru verificare itp si eu nu ii las sa o faca, ce pot sa patesc.Spun ca nu am inceredere in aparatele lor.Iar despre masuratul noxelor in aer liber nu prea am incredere. biggrin.gif


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 13 Sep 2005, 10:03
Post #105


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




hehehe... masuratul noxelor in aer liber.... ce vorbesti tu.... sonda de prelevare a noxelor se introduce in teava de esapament, asa ca nu are importanta daca e afara sau inauntru masina....

si am omis, orice aparat trebuie sa aiba verificare metrologica la zi, altfel masuratoarea nu are relevanta in fata legii. (autolaboratoarele rar au metrologia la zi)

This post has been edited by yknot: 13 Sep 2005, 10:10


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 13 Sep 2005, 10:05
Post #106


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




poti spune de masurarea decibelilor ca nu se poate face, si ca ii poti spune lui 'nea ca are auzul prea fin biggrin.gif


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 13 Sep 2005, 10:14
Post #107


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




QUOTE(simon @ 13 Sep 2005, 01:15)
Cu totii credem ca masinile trebuie controlate, intrebarea este de ce in strada?
Cind vrea muschii lor? Trebuie sa fim noi la dispozitia lor?
Si ce facem cu ITP-ul? Legea spune ca eu trebuie sa-mi controlez masina la 2 ani. Imi planific aceasta verificare, o efectuez .
Nu este de ajuns? Bun. S-o faca anuala, lunara, dar sa fie o regula. O respectam si noi si ei.
Cei care laudati aceste supercontroale stradale pareti sa considerati ITP-ul inutil, nesigur, fraudulos etc, sau cum?
Repet, sa-i controleze pe ITP-isti cum lucreaza, nu sa-si bata joc de timpul nostru si sa-si permita sa ne ia la puricat cind li se pare lor ca ii doare buzunarul lor gol. Da-le dreptul sa te controleze toata ziua-buna-ziua si atunci ii vom servi noi pe ei si nu ei pe noi cum este normal. Cu cit ii dai unei birocratii mai multe drepturi de controale si avizari si stampilari si inregistrari cu atit ii va creste burta mai mare si noi va trebui s-o umplem zilnic.
*




vezi tu ai dreptate in felu tau dar : sunt aia de se duc la RAR si dau spaga am inteles 1 mil vechi

si nu au nici o problema

sau mai e o chestie biggrin.gif probabil ca ai cauta pe aia care dau spaga si trec fericiti
si ai astepta gabori la cotitura hehehe

sti vorba aia si f.... si cu bani luati (talon)


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 13 Sep 2005, 10:26
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




NFS nu mai scrie cu "ai cauta" si "ai asteapta" ! asa te-au invatat la scoala ? smile.gif

OK de acord cu ashu si compania.
Dar eficacitatea este "0".
La cite masini imput aerul in Buc si aiurea, initiativa astora e apa de ploaie.
Si apoi nu poti opri la infinit masini trafic. Solutia este tot in ITP-uri, eventual facute mai des.



--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 13 Sep 2005, 10:27
Post #109


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




QUOTE(andu911 @ 13 Sep 2005, 09:53)
Ok, de acord...dar cand vedeti o caruta pe sosea de ce nu dati telefon la politie ? Ca aia e de 1000 de ori mai periculoasa decat masina mea spre ex...
*


Mda, daca ar exista un numar special pentru asta, as inrosi telefonul, crede-ma. Nu cred ca uraste carutele cineva de pe forumul asta mai mult ca mine. Bine, la mine primeaza imaginea de ev mediu pe care o confera tarii mai mult decat periculozitatea, dar oricum, tot efectul ala e.
Insa o fi o caruta de 1000 de ori mai periculoasa decat masina ta, dar decat altele vazute de mine pe DN nu. Asta pt. ca o caruta nu poate merge cu 100 km/h si intra pe contrasens la viteaza asta. O caruta e la fel de periculoasa ca o masina parcata pe DN, daca e semnalizata corespunzator.
QUOTE(andu911 @ 13 Sep 2005, 09:53)
Sau e doar o atitudine de roman cu constiinta, doar cand e de criticat...
*


Pai la faza asta tu esti cel care critica, noi laudam initiativa politiei. Deci nu noi suntem romanul, ca sa zic asa...

QUOTE(costi @ 13 Sep 2005, 10:26)
La cite masini imput aerul in Buc si aiurea, initiativa astora e apa de ploaie.
Si apoi nu poti opri la infinit masini trafic. Solutia este tot in ITP-uri, eventual facute mai des.
*


Costi, ideea nu e de a-i controla pe toti, normal. Insa e bine ca acum soferii stiu ca exista posibilitatea sa fie opriti oricand si verificati, drept urmare vor fi responsabilizati un pic sa acorde mai multa atentie starii tehnice a masinii lor, sa nu le mai lase sa ajunga niste dezastre pe roti. Frica pazeste bostanii.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 13 Sep 2005, 10:46
Post #110


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Mda... dry.gif

Avand in vedere ca astia de la RAR au fost vazuti (io nu i-am vazut, sunt prea ocupat cu slalomul printre masini... 04.gif) in trei puncte de pe traseul meu zilnic, voi lua urmatoarele masuri:

1. Cumparat extinctor (amanat de mult faza asta din motive care-mi scapa, zic eu din prostie). - 25 RON
2. Cumparat trusa noua de prim ajutor. Am doua in portbagaj, una nemteasca si una romaneasca, care are si tidula RAR pe ea. Dar nu stii niciodata... - 25 RON
3. Dus masina in service la Dan Don si verificat la sange. Planificasem sa fac asta in noiembrie, din cauza de bani (oricum fac asta in fiecare an inainte de intrarea in iarna), insa decat sa platesc de doua ori... Posibile schimbari: curele servo, termostat, curea distributie (nu e veche, da' pentru linistea personala...), curatat injectoare..., reglat timonerie, schimbat burduf planetara fata dreapta, schimbat placute frana, schimbat ulei. Cost estimat: 500 RON
4. Dus masina in service la Expert Auto pentru: montaj parbriz nou (asta de acum este fisurat datorita gropilor patriei...luate andante cu 50km/h mad.gif): 450RONcu tot cu manopera
5. Tot in Expert Auto facut un polish profi si reparatii minore tinichigerie. 360RON+300RON

Per total: 1660RON ca sa aduc masina "la nivel"... 251.gif (In fine, din astia doar vreo 1200RON sunt absolut necesari)

Precizez ca masina merge ca o racheta, necesita reglaje minore si schimb de consumabile. A trecut ITP-ul pe bune, inclusiv la noxe, si m-ar enerva cumplit sa-mi iau amenda doar pentru ca desteptii de la RAR stiu sa gaseasca nod in papura.


Asa ca ma dau si eu cu parerea:

1. Controalele RAR sunt benefice, ca ne constientizeaza sa ne reglam "micile neajunsuri" aparute la masini.
2. Controalele RAR sunt o pacoste pentru bugetul si-asa secatuit de concediu, majoritatea preferand sa amane bagarea masinii in service pentru mai la toamna...

Ce sa zic... imi repugna modul "hienic" in care actioneaza RAR + Politia, insa inteleg rostul acestei campanii...

Si o sa ma conformez. Are cineva dare de mana sa-mi dea moka 1660 RON? 04.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 13 Sep 2005, 10:52
Post #111


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(yknot @ 13 Sep 2005, 11:03)
hehehe... masuratul noxelor in aer liber.... ce vorbesti tu.... sonda de prelevare a noxelor se introduce in teava de esapament, asa ca nu are importanta daca e afara sau inauntru masina...
*



Your're right. DAR, nu m-ar mira sa mai apara pe aici un "injiner" mare "egspert" care sa ne explice ca masina lui inspira aer poluat de la altele, d'aia ii ies prost noxele.

Ma crucesc cand citesc cat de redus judeca unii. Mintea lor vede aceasta masura ca pe un abuz, in loc sa stea sa gandeasca 1.76 secunde (nu trebuie mai mult) sa isi dea seama, ca in cele din urma e pentru sanatatea lor, dar si altora (dar asta nu prea conteaza la romanu nostru).

Proprietarii de R12 din tari cu apa calda s-au plans de n ori ca franele se strica repede la aceasta masina, dar romanasul nostru e mai viteaz. Daca are ITP la zii, crede ca problemele lui s-au terminat. Am frane bune, au fost si mai bune acum 2 luni, dar nu mai franeaza foarte echilibrat. Ia mergeti cu 60 la ora si franati mai puternic fara sa tineti de volan. Sa fiti cu mainile pregatite sa redresati masina, ca o sa aveti MARI surprize.

Ce mi se pare incorect este ca daca eu am 1300...e gata...harb. E mult mai buna decat chiar alte SH straine mai noi care circula pe drumurile patriei. Pe o masina se vede la o posta cum o intretine omul...iar faza cu masini noi oprite, e chiar hilar....acuma astia se reprofileaza pentru vanatoarea se spagute?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 13 Sep 2005, 11:02
Post #112


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




post-336-1110552439.gif

tocmai mi-am dat seama ca am omis din calcule tocmai.... gumele!!!! 256.gif

Am Barum-uri - doua in stare buna (mai tin fara probleme inca 5000-7000km), si doua cu ciupituri de la liniile de tramvai si alte gropi, care desi nu sunt uzate nu imi mai dau increderea de a iesi cu ele din oras...

Problema este ca am doua cauciucuri de iarna excelente pe 185/?/14, iar caucioacele pe care le am de vara sunt tot 185/?/14.
In talon insa scrie ca imi trebuie 195/60/14 sau 175/70/14... desi in manualul masinii sunt acceptate si gumele pe care le am eu. (go figure! dry.gif )
Eu doream sa trec oricum cu toate gumele pe 195/60/14, pentru a avea o stabilitate mai buna in curbe.... si un consum mai mare tongue.gif... Numai ca doream sa aman treaba asta pana dupa iarna, intre timp as fi mers in continuare cu caucioacele de iarna pe fata si cu cele doua bune de vara pe spate....

Mi-e absoluta scarba sa fac drumul pana la ei sa mi le treaca in talon si pe-astea, dar nici bani de luat 4 gume de vara si 2 gume de iarna noi nu am... 022.gif

Ziceti ca intr-adevar sunt probleme daca ma vad cu gume de alte dimensiuni decat cele din talon?? Chiar daca le explic (am manualul in masina) ca sunt bune pentru masina si cele de pe ea?? Ca asta chiar m-ar seca la buget intr-un moment total nepotrivit.


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacicuss
post 13 Sep 2005, 11:08
Post #113


Mare Vrajitor KKK


Group: Members
Posts: 299
Joined: 3 August 04
From: Poplaca




Da Maddan, iti pot retine si talonul magarii...poti sa le arati tu orice in carte ( si la mine scrie 205) iti vor replica ( virgula) ca daca nu scrie in cartea masinii+talon e zero....astia pot face orice le coace neuronul


--------------------
VW Passat 1.9TDI - ww-00-XXX
A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend...
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bluebird
post 13 Sep 2005, 11:27
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 28 January 05
From: Constanta




Controalele RAR sunt de mai mult timp demarate si prin tara. In Constanta i-am vazut din martie (la iesirea spre Medgidia) si tot in acea perioada la intrarea in Fetesti dinspre Cernavoda. De obicei opreau masinile mari pentru tonaje pe osii, utilitarele si camioanele pt controale tehnice si documente. Mai nou am vazut ca opresc si autoturisme si le supune la verificare amanuntita (inclusiv noxe). Am trecut de cateva ori pe langa ei cu o "batranica" din '80 (stare acceptabila, securitate buna - frane, directie) dar imi tineam respiratia ca sigur gaseau ceva. Am avut bafta sa fie ocupati cu alte masini. La noua masina nu am obligatoriile (instinctor, trusa, triunghi) asa ca tre sa raresc drumurile in zona pana imi revin financiar si-mi achizitionez cele sfinte smile.gif .
ALL THE BEST!!! up.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 2006
ALL THE BEST!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burguif
post 13 Sep 2005, 12:50
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 6 September 05
From: Bucuresti




1. Chestia cu defectiunile este ca nu iti pot lua talonul masinii daca tu remediezi pe loc (de ex. presiune in pneuni necorespunzatoare) - eu am patit-o cu o siguranta care se arsese si in Candiano Popescu mi-a zis ca puteam s-o remediez pe loc si nu mai imi lua talonul

2. Am fost la RAR cu berlina pusa la punct. La noxe n-a iesit bine. Am intrebat: Ce fac acum? - Pai mergeti la un atelier care sa va regleze noxele si va intoarceti. Ies de la RAR si vad scris mare : REGLAM NOXE. Ma duc acolo si verifica ei. E OK. Imi dau bon ca am platit 250 de mii si ma intorc la RAR. Ii arat bonul si imi zice:bine, mergeti sa luati talonul.

Roata morii se-nvarteste, tzac, tzac, tzac...


--------------------
dacia logan prestige 2007, 1,5 dci (i rosu) - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Sep 2005, 13:32
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(burguif @ 13 Sep 2005, 12:50)

2. Am fost la RAR cu berlina pusa la punct. La noxe n-a iesit bine. Am intrebat: Ce fac acum? - Pai mergeti la un atelier care sa va regleze noxele si va intoarceti. Ies de la RAR si vad scris mare : REGLAM NOXE. Ma duc acolo si verifica ei. E OK. Imi dau bon ca am platit 250 de mii si ma intorc la RAR. Ii arat bonul si imi zice:bine, mergeti sa luati talonul.

Roata morii se-nvarteste, tzac, tzac, tzac...
*



Si te opreste pe strada si iti zice ca nu ai noxele bune biggrin.gif tzac tzac tzac biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianwwl
post 13 Sep 2005, 13:57
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 16 March 05




QUOTE(dacicuss @ 13 Sep 2005, 09:10)
Domnu Ashu, ma ungi la suflet! biggrin.gif  Punctezi bine da' putini inteleg fondul problemei. cati din astia de zbiara aici ca au ITP-ul facut si ce dracu ii controleaza l-au facut pe bune?...Astia cu masinile facute pe genunchi, cum zici domnia ta sunt 90% din vedetele de la Stirile ProTV de la ora 17...horror show !
*




Nu stiu de ce ...... Dar as putea sa garantez ca mai degraba fac show posesorii de Passssat decat "astia cu masinile facute pe genunchi"!
Vine taranu cu Passatu' care ruleaza cu 160km/h si il nenoroceste pe viata pe ala vinovat ca are Dacie si nu poate sa ruleze decat cu 70KM/h.......
De cand nu ati mai urmarit Stirile??

This post has been edited by lucianwwl: 13 Sep 2005, 14:06


--------------------
Dacia Berlina Berlina - ag 06 wwl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 13 Sep 2005, 14:05
Post #118


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(lucianwwl @ 13 Sep 2005, 14:57)
Nu stiu de ce ......  Dar as putea sa garantez ca mai degraba fac show posesorii de Passssat decat "astia cu masinile facute pe genunchi"!
Vine taranu cu Passatu'  care ruleaza cu 160km/h si il nenoroceste pe viata pe ala cu vinovat ca are Dacie si nu poate sa ruleze decat cu 70KM/h.......
De cand nu ati mai urmarit Stirile??
*




De ce daca exista si o alta problema, trebuie sa o puneti in fata la modul cat se poate de idiot, postand-o ca si contra-argument????????????????????/ Acel Passat nu imbratiseaza copacul din cauza problemelor tehnice (ASTA verifica R.A.R.) ci din cauza soferului care EL (NU MASINA) are probleme tehnice la cap. Asta nu verifica R.A.R....nu e de competenta lor. Dar cred ca deja stiati asta.....

Si daca te uiti la stiri, ia zi tu cate camioane (chiar trailere mai noi) au omorat 2-3-4 oameni intr-o masina facandui carne tocata, sau a terminat o casa, sau alt camion pentru simplul fapt ca franele erau doar o chestie de decor in camionul ala?

Eu chiar nu inteleg de ce va agitati daca voi chiar credeti ca berlinele voastre is asa de bune. Treceti testele si gata. Macar asa o sa aveti inca o data satisfactia ca aveti o masina buna.

Sau faceti ca si burguif, el tot cu masina naspa a ramas (probabil), acuma face tac, tac, tac (vezi ca ai scris IRC, o sa zici ca esti abuzat de iei un suspend cateva zile), si cand il verifica R.A.R. mobil si il pica .... IAR...o sa zica ca organili au ceva cu el.....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert.t
post 13 Sep 2005, 14:22
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 17 August 05
From: Ploiesti




Am auzit ca si la intrarile in Ploiesti au fost facute controale de genul asta duminica seara (11 sept.). O fi o campanie de verificari la nivel national. Se pare ca pe unii chiar i-au prins ceva mai "veseli" drunksinging.gif - cica s-ar fi dat pe posturile tv locale (personal nu am vazut). Cum iau banii caut stingator si trusa.


--------------------
Dacia Logan Prestige 1.6 16v - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianwwl
post 13 Sep 2005, 14:32
Post #120


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 16 March 05




QUOTE(driverx @ 13 Sep 2005, 14:05)
De ce daca exista si o alta problema, trebuie sa o puneti in fata la modul cat se poate de idiot, postand-o ca si contra-argument????????????????????/ Acel Passat nu imbratiseaza copacul din cauza problemelor tehnice (ASTA verifica R.A.R.) ci din cauza soferului care EL (NU MASINA) are probleme tehnice la cap. Asta nu verifica R.A.R....nu e de competenta lor. Dar cred ca deja stiati asta.....

Si daca te uiti la stiri, ia zi tu cate camioane (chiar trailere mai noi) au omorat 2-3-4 oameni intr-o masina facandui carne tocata, sau a terminat o casa, sau alt camion pentru simplul fapt ca franele erau doar o chestie de decor in camionul ala?

Eu chiar nu inteleg de ce va agitati daca voi chiar credeti ca berlinele voastre is asa de bune. Treceti testele si gata. Macar asa o sa aveti inca o data satisfactia ca aveti o masina buna.

Sau faceti ca si burguif, el tot cu masina naspa a ramas (probabil), acuma face tac, tac, tac (vezi ca ai scris IRC, o sa zici ca esti abuzat de iei un suspend cateva zile), si cand il verifica R.A.R. mobil si il pica .... IAR...o sa zica ca organili au ceva cu el.....
*




Ce inseamna IRC?
Prea putine sunt Daciile care raspund normelor impuse de RAR asta o stim cu totii, problema e ca ca nu poti sa ramai pasiv cand face cate unul o afirmatie care nu isi are rostul!
Asta este ! Feriti-va de RAR si multi km fara reparatii capitale! Scuze domnule Driverx, dreptate!


--------------------
Dacia Berlina Berlina - ag 06 wwl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 17:09
Forum Renault