Motor V6 de uzina, split de la "daciile noastre"
![]() ![]() ![]() |
Motor V6 de uzina, split de la "daciile noastre"
ionas31 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 4 January 10 ![]() |
Attached thumbnail(s) 16062011072.jpg ( Size: 202.98k ) Number of downloads: 2962 16062011073.jpg ( Size: 200.61k ) Number of downloads: 3511 |
||
--------------------
dacia
berlina
2004
|
|||
bv-08-fgm |
![]()
Post
#2
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
ionas31 - acel model de motor a fost pus pe masinile de armata(camioane mai exact),am avut si eu un exemplar dar sunt destul de mari pentru compartimentul la dacie.
Si erau in 8 cilindrii si puterea undeva pe la 125 cp. This post has been edited by bucatzel: 23 Mar 2011, 15:13 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
ionas31 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 4 January 10 ![]() |
Nu va contrazic,ca nus tiu la sigur. Dar stiu ca e sigur in 6 cilindri,nu 8. Si ca puterea lui era relativ mica. Profesorul care mi-a prezentata motorul asa mi-a spus. E donatie de la Dacia,e V6,undeva la 90 CP si urma sa fie pus pe un model de dacie. Atata stiu,dar cum am mai spus,nu stiu la sigur.
Pe el mai scria "16.06 CPAT 195". Oricum,cred ca ar fi aratat super pe dacie,desi nu stiu daca ar fi tinut saraca daciuta atat. ![]() This post has been edited by bucatzel: 23 Mar 2011, 15:13 |
--------------------
dacia
berlina
2004
|
|
hyena |
![]()
Post
#4
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
ala galben din poze e v8 toata ziua (sau nu mai stim sa numaram?)
si da este un V8 pe benzina de pe camioanele rusesti imi pare foarte rau ca nu gasesc pozele sa va arat... am mers cu asa ceva consum 36% dar senzatia e nemaipomenita ![]() This post has been edited by bucatzel: 23 Mar 2011, 15:13 |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
ionas31 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 4 January 10 ![]() |
Salutare din nou. Imi cer scuze ca postez off,dar nu puteam sa las problema nerezolvata,mai ales ca am primit si comentarii gen "nu mai stim sa numaram". Hai sa invatam sa numaram.
![]() Nu o sa mai spun nimic,o sa va spuna pozele tot ce e de spus. This post has been edited by ionas31: 23 Mar 2011, 14:54 Attached thumbnail(s) 23062011095.jpg ( Size: 212.92k ) Number of downloads: 3459 23062011096.jpg ( Size: 196.6k ) Number of downloads: 3240 23062011097.jpg ( Size: 169k ) Number of downloads: 3113 23062011098.jpg ( Size: 151.52k ) Number of downloads: 1379 23062011099.jpg ( Size: 167.42k ) Number of downloads: 1344 |
--------------------
dacia
berlina
2004
|
|
Ov |
![]()
Post
#6
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
I.C.P.A.T. Brașov = Institutul de Cercetări și Proiectări Automobile și Tractoare
Interesant motorul pe care-l prezinti. Esti sigur ca nu a fost destinat pt ARO? |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Ba cred ca da. Tin minte ca l-am auzit pe taica-miu la un moment dat povestind ca pregateau romanii ceva aro-uri pentru paris-dakar sau ceva echivalent, fix cu motare de benzina. posibil sa fi fost vorba de motorul asta.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Mai ionas31 uite-te la elicea aia care se presupune sa raceasca un radiator. Spune-mi cum ar putea ditamai elicea sa intre in compartimentul motor de dacie? Uite-te ce scrie pe capacul de la axa cu came(pt ca motorul este sohc/dohc) si uite-te la postul lui OV de mai sus
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
dupa felul in care a fost construit motor-ul, observ, ca era pregatit pentru o montare pe dacie, eu cred ca era prea mic ca sa fie pus pe un aro, eventual aro 10, dar pe alt model, un motor de 2.0 si 90-100 CP mi se pare prea mic, apropo de dakar, intradevar aro a participat la aceasta competitie, dar motorul era un motor peugeot francez, iar echipajul era format din piloti francezi, postez si doua poze. Cu ceva timp in urma, gasisem un site unde arata in tocmai realizarile aro, cu toate datele si cu lux de amanunte, dar pozele astea sunt doar ceva ce am gasit acum la o prima cautare,
ma mai gandesc ca motorul din pozele postate, putea fi folosit pentru a atinge anumite performante, intrucat dacia experimenta si cu cateva modele de performanta sau pentru a fi adaptat pe modele de export ![]() This post has been edited by Dacia_47_akm: 23 Mar 2011, 16:25 Attached thumbnail(s) je_jgw.jpg ( Size: 56.22k ) Number of downloads: 1208 jmrphe.jpg ( Size: 38.39k ) Number of downloads: 959 |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#10
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
e SOHC, se vede de la o posta; dar ce mama ma-sii motor o fi?
|
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
Ov |
![]()
Post
#11
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(aditza579 @ 23 Mar 2011, 16:11) eu am zis ca a fost facut la brasov, nu ca nu e pt vre-un prototip de dacie. Dumnezeu stie ce le-or fi bubuit astora mintea ![]() poate or fi vrut sa-l puna pe asa ceva http://www.daciaclub.ro/Dacia-MD87-t98308.html This post has been edited by Ov: 23 Mar 2011, 16:30 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ov @ 23 Mar 2011, 16:23) Da la asta m-am referit, ca ai zis ca e facut de uzina.....din brasov. Doar la asta m-am referit. Dacia_47_akm, ia uite-te mai bine, dar la prima vedere, e un v6, da nu intra asa usor pe o dacie, ia m-ai gandeste-te cat ar trebui mutata in spate traversa cutiei pt ca acel motor sa intre. E mai mare de 2l(parerea mea din pozele alea) |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#13
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
caut ca prostu un motor V6 SOHC in 90 grade de 2L si numa nu gasesc! Oare o fi facut integral de romani?
This post has been edited by nalodaniel: 23 Mar 2011, 16:53 |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
da, bun, intradevar ar putea prezenta un obstacol ceea ce spui tu, dar nu cred ca era asa de greu de trecut, spre exemplu puteau sa o faca mai lunga,
![]() ![]() This post has been edited by Dacia_47_akm: 23 Mar 2011, 16:58 Attached thumbnail(s) jasflasf.jpg ( Size: 60.55k ) Number of downloads: 1168 |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
dizzy |
![]()
Post
#15
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.067 Joined: 11 February 04 ![]() |
Nu prea are sens un motor V6 de 2 litrii, comparativ cu un L4 de 2 litrii. Puterea e tot pe acolo, consumul mai mare, greutatea mai mare, piese multe si griji multe.
Ca o curiozitate , din motorul de 1300 *6/4 = 1950 cmc. Un L4 de 2 litrii intra relativ usor sub capota D1310 cu mult mai putine modificari. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
aditza579 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
La faza cu americanii ok, dar dacia MD87 avea motorul original doar ca era plasat in centru pt o mai buna distribuire a grutatii. Dizzi zice bine un L4 de 2l e mai avantajos si ca putere si ca dimensiuni si ca greutate decat un v6 de 2l. Un motor de o asemnea greutate(v6-le ala cantareste poate 130-140kg) ar cobora mult botul daciei si ar destabiliza foarte mult raportul de greutate dintre fata si spate plus ca o modificare ca asta ar necesita modificarea suspensiei, a lonjeroanelor, poate si a directiei. Asa ca nu stiu de ce ar fi vrut inginerii de la Dacia sa-si complice viata facand un asemnea experiment, cand ei vroiam cu totul altceva. E posibila varianta cu ARO
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
da, eu nu am spus ca acel motor a venit in dotarea MD87, eu doar am spus ca poate a fost folosit la experimente de genul acestuia, si ceea ce ai spus tu e ok dar, astea sunt lucruri care puteu fi usor modificabile, doar erau o fabrica auto, cat de greu crezi ca le era ca sa modifice suspensia si alte tipuri de modificari necesare pentru adaptarea unui astfel de motor, corect, poti obtine performante similare si cu un motor tip L, dar in acel articol de care am mentionat mai sus era specificat faptul ca este o chestie de mentalitate americana, legata de motoarele de tip V, daca pui un american sa aleaga intre un motor de tip L si un motor de tip V, el din prima alege cel tip V, este ceva ce au ei in mentalitatea lor, de aceea eu sunt de parere si sunt sigur ca si inginerii de la acea vreme erau de aceeasi parere, ca un automobil romanesc dotat cu un motor tip V ar fi avut mult mai mult succes pe piata americana decat unul tip L, cat vine vorba de modificari grele care trebuiau aduse, sa fim seriosi, sa nu uitam ca cei de la dacia, au pus dacia si pe sasiu de aro 10 si au facut-o si 4x4 deci cred ca era o nimica toata, adaptarea unui astfel de motor, postez si o poza,
deci mi se pare foarte plauzibila posibilitatea ca cei de la dacia sa fi vrut montarea unui astfel de motor pe dacia, apropo de aro, intradevar a fost montat si un motor V6 dar era un motor marca ford, construit de cei de la cosworth, postez si poza, ![]() This post has been edited by Dacia_47_akm: 23 Mar 2011, 20:34 Attached thumbnail(s) jfuqeiqo.jpg ( Size: 37.52k ) Number of downloads: 945 jwnibj.jpg ( Size: 53.99k ) Number of downloads: 724 |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Da, totul este posibil dar eu ma gandeam si am mai auzit parerea asta, de ce sa schi,be mot ansamblul, cand pur si simplu ar lasa masina asa economica, doar pt a avea succes pe piata americana? Ceea ce ai spus tu e ok si e adevarat, dar masina a fost proiectata de renault, ca o masina de famile, de zi cu zi, si o masina econimica(ceea ce a si fost la vremea ei) Uite iti dau un exemplu de incercare esuata(a esuat pt ca romanu' s-a bisnuit cu berlina):unu e deceneul de ma sus pe care l-ai prezentata tu si al doilea este chiar md87(asta a ramas prototip), sa zicem dacia sport, daca s-ar fi ridicat la asteptarile romanilor in ceea ce priveste dotarile ei iti zic eu ca s-ar fi fabricat si dupa '91 dar nu. Ceea ce rezulta ca eu nu cred ca motorul acela a fost proiectat in special pentru dacia, poate s-or fi gandit unii sa faca niste modificari, ca unele modificari au fost aduse(cum ar fi injectia) dar ceva asa radical ca un v6 nu cred(inca odata zic e parerea mea)
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#19
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
sau poate doar un motor de cercetare.
|
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
QUOTE(aditza579 @ 23 Mar 2011, 20:48) Da, totul este posibil dar eu ma gandeam si am mai auzit parerea asta, de ce sa schi,be mot ansamblul, cand pur si simplu ar lasa masina asa economica, doar pt a avea succes pe piata americana? Ceea ce ai spus tu e ok si e adevarat, dar masina a fost proiectata de renault, ca o masina de famile, de zi cu zi, si o masina econimica(ceea ce a si fost la vremea ei) Uite iti dau un exemplu de incercare esuata(a esuat pt ca romanu' s-a bisnuit cu berlina):unu e deceneul de ma sus pe care l-ai prezentata tu si al doilea este chiar md87(asta a ramas prototip), sa zicem dacia sport, daca s-ar fi ridicat la asteptarile romanilor in ceea ce priveste dotarile ei iti zic eu ca s-ar fi fabricat si dupa '91 dar nu. Ceea ce rezulta ca eu nu cred ca motorul acela a fost proiectat in special pentru dacia, poate s-or fi gandit unii sa faca niste modificari, ca unele modificari au fost aduse(cum ar fi injectia) dar ceva asa radical ca un v6 nu cred(inca odata zic e parerea mea) da, dar eu ma gandeam un model, produs exculsiv pentru statele unite, desigur ca pentru romania nu ar fi avut succes, intradevar, masina economica pentru romania, dar pentru americani nu cred ca era o problema a economiei consumului, mai ales ca pe vremurile alea in statele unite, carburantul era foarte ieftin ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#21
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
fratilor... zilele trecute am fost la bunicamio... in vizita... el a fost sofer toata viata.. si acum e agricultor...
am gasit cartea tehnica a carburatorului... si ceva date tehnice despre motorul ala... V6... cu inscriptia ICPAT... "tataie" zicea ca e de la masina lui care o conducea prin anii 70... buceag sau carpati... nu mai stiu exact care a zis... cand ajung acasa o sa o iau sa o scanez... |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dorul3t @ 24 Mar 2011, 08:35) fratilor... zilele trecute am fost la bunicamio... in vizita... el a fost sofer toata viata.. si acum e agricultor... am gasit cartea tehnica a carburatorului... si ceva date tehnice despre motorul ala... V6... cu inscriptia ICPAT... "tataie" zicea ca e de la masina lui care o conducea prin anii 70... buceag sau carpati... nu mai stiu exact care a zis... cand ajung acasa o sa o iau sa o scanez... Uite ca si asta mai e o posibilitate dar foarte mica pt ca buceagurle/carpati pe benzina erau doar V8 alea aveau la cilindri pe diesel dar erau in configuratie L |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#23
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
data viitoare o sa rasfoiesc mai bine cartulia aia...
|
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
vr_007 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 24 March 11 ![]() |
,,Motorul a fost dezvoltat pentru dacia model 1300 si este V6 aproximativ 90CP, a fost un prototip aflat in teste care batea cu mult alte motoare ale vremii si mai ales pe cele rusesti. Dezvoltarea lui a fost oprita de catre rusi pentru ca erau net superioare celor produse de ei si nu puteam sa avem noi ceva mai bun" -asta este motivul spus de catre un profesorul care il are in laborator la Univ. Transilvania din Brasov in corpul M la subsol. Acesta a vrut chiar sa il reconditionam pentru proiect de licenta daca sunt doritori. Tot aici mai este un motor deosebit dezvoltat tot de romani despre care nu am retinut tot dar o sa ma interesez, este mult mai interesant dacat V6 asta.
|
--------------------
opel
tigra
1997
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Asteptam
![]() |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
QUOTE(dorul3t @ 24 Mar 2011, 08:35) fratilor... zilele trecute am fost la bunicamio... in vizita... el a fost sofer toata viata.. si acum e agricultor... am gasit cartea tehnica a carburatorului... si ceva date tehnice despre motorul ala... V6... cu inscriptia ICPAT... "tataie" zicea ca e de la masina lui care o conducea prin anii 70... buceag sau carpati... nu mai stiu exact care a zis... cand ajung acasa o sa o iau sa o scanez... dorul3t, intradevar, ceea ce spui tu, are o farama de adevar, dar tin sa precizez ca ceea ce spune aditza579 e ok, singurele motoare de tip V folosite pe autocamioanele carpati si respectiv bucegi (SR Stegu Rosu Brasov) au fost moatoare V8 nu V6, iar capacitatea lor era de 3.0 sau chiar mai mari, cel putin eu asa stiu, un motor 2.0 era prea mic pentru un asemenea camion, vr_007 asteptam cu totii sa vedem ce informatii mai aflii, si in special, daca sa-r putea o eventuala poza cu acel motor ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
sobolan |
![]()
Post
#27
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(hyena @ 17 Mar 2011, 19:21) pe dracu... V6 toata ziulica.... QUOTE(Dacia_47_akm @ 24 Mar 2011, 22:53) dorul3t, intradevar, ceea ce spui tu, are o farama de adevar, dar tin sa precizez ca ceea ce spune aditza579 e ok, singurele motoare de tip V folosite pe autocamioanele carpati si respectiv bucegi (SR Stegu Rosu Brasov)..... ai uitat de v8-ul de pe RABA ALPIN ! ![]() This post has been edited by sobolan: 24 Mar 2011, 23:00 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#28
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Ala de Alpin de pe raba e cu mult mai mare,stiu sigur pentru ca un prieten are la un generator electric asemenea motor,si este turbo.
Cat despre cele puse pe buceaga erau V8,singura problema a lor era ca se defectau foarte repede iarna,sa nu mai vorbim de un consum prea mare pentru zilele noastre.De bun era intradevar mai bun ca cel de saviem in 6 cilindri in linie(care era diesel) dar in ziua de azi nu prea se merita sa ai asa ceva pe masina. |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
sobolan |
![]()
Post
#29
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
mai nene nustiu de ce dai cu "paru" in saviem....
6 in linie diesel cu pompa de inj in linie(6 elementi)si ulterior pe "frumoasa americana" 6 in linie turbodiesel cu pompa inj cu cap rotativ.... stii cam cat consuma un saviem ?daca nu iti zic eu : 13% si il poti scoate in mai putin daca stii sa conduci...e fiabil si daca e "intretinut" bine nu te lasa nene ! |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE Dacia_47_akm post Yesterday, 22:53 Post #26 ...autocamioanele carpati si respectiv bucegi (SR Stegu Rosu Brasov) Bucegi sunt una, (productie inceputa in 1964), SR sunt alta mancare de peste, inceputa in 1954. Ca tot vorbim de motoare de camion, am vazut (admirat) in Steagu' acum vreo 15 ani, 2 bucati motoare Caterpillar, aduse din State pt. a le monta pe niste camioane d-ale noastre, ce urmau sa participe la Paris-Dakar: nu va pot da f. multe detalii - nici "motoristii" nu puteau s-o faca - dar f. multe subansamble erau parte componenta a blocului (pompa apa, parca si de ulei, o gramada de electronica la care toti ne uitam ca la ozn). In functie de incarcarea camionului si conditiile de drum, (deci necesarul de putere), se putea reduce sau creste puterea motorului cu cate 20 CP, fata de nominal, direct de la fabrica -mama, prin satelit, fara interventie umana. Pacat ca atunci n-aveam ap. foto... In prima zi de raliu, (parca si a 2-a) au fost pe primul loc, apoi abandon (nimic legat de motor). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:44 |