DOAR 145km/h?
![]() ![]() ![]() |
DOAR 145km/h?
B 45 GAO |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 2 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA Logan 1,4/
SEAT Leon 1,6 16V/
TOYOTA Aygo 68CP
- B 45 GAO Te tin franele sa ne tragem?
|
|||
Codrin |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci daca iau 3 persoane in masina, ele au acelasi efect ca un eleron bun. Suuper
![]() Altfel: drumul pe care ai prins doar 145 e acelasi cu cel de 175? benzina era aceeasi? |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
body |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
[quote=klaus,12 Sep 2005, 10:41]
Eu intreb pentru relevanta statistica (vad ca lumea nu prea are notiuni din astea pe aici...): Era acelasi drum? Erau aceleasi conditii (vant, directie etc)? Erau aceleasi conditii de inclinare? (de ex. pentru cei care nu inteleg aceasta intrebare, nu este acelasi lucru sa faci autostrada bucuresti-pitesti cu sa faci pitesti - bucuresti.... Si stiti de ce? din cauza diferentei de nivel. Si nu este banc. Se consuma mai putin intr-o directie decat in alta...) Nu prea are cum sa fie din cauza diferentei de nivel ! Altitudine Bucuresti -80 m Altitudine Pitesti -250m E vorba de valori medii (sursa google) Diferenta de altitudine de 170 m pe o distanta de circa 110 m . Nu prea tine la faza cu consumul mai mic ! ![]() |
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
nik1965 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 ![]() |
B 45 GAO daca tu ai dat la acea masinuta 175km/h imediat ce ai trecut de 1000km rulati eu cred ca acel motor nu prea mai e in porcii lui. Scrie undeva in cartea tehnica (daca nu ma insel) ca rodajul se considera terminat dupa 1000km rulati performantele specificate se obtin abia dupa 3000km rulati. Deci daca tu ai suprasolicitat motorul in asa hal incit ai obtinut 175km/h imediat ce ai facut 1000km eu zic sa nu te mai astepti la oarece rezultate spectaculoase din partea motorului.
In acest caz parerea mea este ca ai exploatat intr-un mod cu totul necorespunzator (si cu o oarecare doza de inconstienta) aceasta masina. |
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
nu cred ca-l poate "farma" din asta...
|
--------------------
*
*
*
- *
|
|
nik1965 |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 ![]() |
Daca esti perseverent... mai mult ca sigur!
|
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
omule ai fazut cum se testeza fiabilitatea unui motor?
600 de ore la 4000ture in sarcina maxima...adica franat cu toata puterea lui...echivalentu a 300.000 km in rulaj normal... si dupa asta cica motoru e complet fiabil...crezi ca-l strica ca i-a dat odata o talpa... |
--------------------
*
*
*
- *
|
|
adiya |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Hai ma terminati cu prostiile...nu se strica un motor asa repede cum credeti voi.
Personal schimb la 5000-5500rpm cand o fugaresc, dar nu prea des ca haleste instant 16-22 l\100km. P.S. Din cate stiu rationamentul pentru care nu se depaseste 3000rpm in prima mie este datorat cutiei de viteze si nu motorului care este deja RODAT. P.P.S. Schimbati si voi macar primul ulei la 7500km This post has been edited by adiya: 14 Sep 2005, 11:39 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
JORJ |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 4 January 05 ![]() |
QUOTE(body @ 14 Sep 2005, 07:55) Nu prea are cum sa fie din cauza diferentei de nivel ! Altitudine Bucuresti -80 m Altitudine Pitesti -250m E vorba de valori medii (sursa google) Diferenta de altitudine de 170 m pe o distanta de circa 110 m . Nu prea tine la faza cu consumul mai mic ! ![]() Diferenta nu e mare poate, dar exista: Energia potentiala aferenta este m x g x h = 170 m x 1000 kg (masa masinii aprox) x 9.8 m/s2 (acceleratia gravitationala) = 1.666 x 106 N x m (Newton x metru) = 1,666 MJ (mega Joules) = 1666000 W x sec (Wati secunda) = 462.777 Watt ora ~ 0.463 kWh (kiloWatt x ora) Considerand ca timpul de parcurgere este de o ora avem in medie aproximativ 0.62 – 0.63 cai putere timp de o ora necesari in plus daca se merge spre Pitesti respectiv in minus spre Bucuresti. Nu e foarte mult dar e peste o jumate de cal putere care chiar se manifesta. Dar cel mai simplu si intuititv reiese chiar din datele problemei: Energia echivalenta este aceea necesara ridicarii unei greutati de o tona la o inaltime de 170 m, care ar echivala cu un zgarie nori de 50 – 60 de etaje. Daca un motor nu consuma nimic sa faca efortul asta, atunci de acord cu Body. Intre timp, ce zice Klaus chiar tine. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 Perla
- B -XX - XXX Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept Nu claxonez decat daca e absolut necesar Folosesc proiectoarele doar cand e ceata |
|
kum |
![]()
Post
#40
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Cred ca s-a dereglat pedala de acceleratie (sau ceva de genul) pt. ca motorul in nici uncaz nu s-a uzat/dereglat/stricat doar din atata lucru .
This post has been edited by kum: 14 Sep 2005, 13:34 |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
dydycom |
![]()
Post
#41
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
daca iei in considerare tot ce se scrie ajungi sa iti vinzi masina sa iti iei trotineta.
ca sa ma incadrez in dorintele IUBITULUI NOSTRU CONDUCATOR cititi si va lamuriti, am fugit si eu cu 1.4l cu 175km/h(ca-i restrictie de la tovarasu) deci: nu-i treaba de motor ca nupoate mai mult, poate fi de la asa cum s-a mai scris ..acceleratie( covoras siguranta, reglaj) poate fi de la catalizator( infundat- diverse motive- motorina in benzina...trebuia sa dea cu fum alb..sonda lamda defecta) sonda lamda...citerste eronat(defect din fabrica) daca vrei sa aflii de unde e fuguta la service..ca aici...pareri..pareri...pareri.... |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
dras |
![]()
Post
#42
|
![]() Driver Group: Members Posts: 163 Joined: 21 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nik1965 @ 14 Sep 2005, 08:05) B 45 GAO daca tu ai dat la acea masinuta 175km/h imediat ce ai trecut de 1000km rulati eu cred ca acel motor nu prea mai e in porcii lui. Scrie undeva in cartea tehnica (daca nu ma insel) ca rodajul se considera terminat dupa 1000km rulati performantele specificate se obtin abia dupa 3000km rulati. Deci daca tu ai suprasolicitat motorul in asa hal incit ai obtinut 175km/h imediat ce ai facut 1000km eu zic sa nu te mai astepti la oarece rezultate spectaculoase din partea motorului. In acest caz parerea mea este ca ai exploatat intr-un mod cu totul necorespunzator (si cu o oarecare doza de inconstienta) aceasta masina. My man ce faci? Vrei sa inebuneasca omul? Sau tu crezi ca ar trebui sa mearga 1-2 ani cu ea la maxim 120km/f just in case. Pai eu la km 1001 i-am dat forja pina la 180, iar acum merge mai bine decit in primele 3 luni. Cu mult mai bine. |
--------------------
Honda
Accord Executive
2007 / 2.0 A/T 155CP
- B-74-***
|
|
klaus |
![]()
Post
#43
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Va recomand sincer, cand mai aveti reprize din astea de viteza superluminica, sa aveti naibii un GPS cu voi, ca eroarea pe vitezoemtru este mare a naibii peste 120 km/h...
Dupa care sa mentionati viteze maxime peste 175 km/h. Asta in cazul in care veti avea ce mentiona peste valoarea aia... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AL |
![]()
Post
#44
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Fan3 @ 14 Sep 2005, 09:58) omule ai fazut cum se testeza fiabilitatea unui motor? 600 de ore la 4000ture in sarcina maxima...adica franat cu toata puterea lui...echivalentu a 300.000 km in rulaj normal... si dupa asta cica motoru e complet fiabil...crezi ca-l strica ca i-a dat odata o talpa... asta e de bula daciotului!!!! ![]() la ZKR, la 4000 RPM viteza este aproximativ de 140 km/h... 600 ore X 140 km/h = 84.000 km.... sa zicem ca nu e 140 ci 150 km/h... ajungem la 90.000 ... pana la 300.000 km e cale luuuungaaaaaaa..... si ma intreb si eu ca tot romanul: Ce mama ciorilor (© Marty) inseamna "franat cu toata puterea lui"???????? ... si inca ceva.... daca 600 ore la 4000 RPM inseamna la matale ca "i-a dat odata talpa", ma intreb ce o insemna sa-i dea vreo doi pumni, trei suturi si catava scatoalce... o mai fi fiabil apoi motorul? Profit de ocazie sa-l avertizez public pa Fan3 ca ii monitorizez mesajele deoarece pana acum, inn ultima vreme, a scris doar mistocareli fara rost si tot felul de gugumanii precum cea de mai sus.... in curand, daca continua asa, voi aplica prevederile regulamentului si vor incepe avertizarile (% pe bara albastra de sub avatar) si sanctiunile... |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:37 |