Logan 1.6 16v incepator
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.6 16v incepator
adrianzmf |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 15 April 14 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|||
Andrei C. |
![]()
Post
#2
|
![]() Utilizator de diacritice Group: Members Posts: 87 Joined: 19 January 10 From: Timișoara ![]() |
Dacă vreodată nu ești sigur că ai loc undeva (în general la parcare) - mai sigur e să te dai jos și să te uiți sau să coboare altcineva să iți zică distanța până la obiectul-ce-nu-trebuie-mutat
![]() ![]() Când dai înapoi, poți să îți întorci privirea în spate - e mai simplu (și ca orientare și ca anticiparea răspunsului mașinii la viraj) decât dacă te uiți doar în oglinzi. Dacă mergi destul de încet, ai timp să te uiți suplimentar și în oglinzi pentru a verifica unghiurile mascate. Nu condu când ești foarte obosit și respectă limitele legale de viteză. Bine, poate nu te ajută cu nimic astea pe tine. Depinde de stilul fiecăruia. This post has been edited by Andrei C.: 15 Apr 2014, 18:15 |
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16V
Laureate, 2010
|
|
adrianzmf |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 15 April 14 ![]() |
QUOTE(Andrei C. @ 15 Apr 2014, 18:13) Dacă vreodată nu ești sigur că ai loc undeva (în general la parcare) - mai sigur e să te dai jos și să te uiți sau să coboare altcineva să iți zică distanța până la obiectul-ce-nu-trebuie-mutat ![]() ![]() Când dai înapoi, poți să îți întorci privirea în spate - e mai simplu (și ca orientare și ca anticiparea răspunsului mașinii la viraj) decât dacă te uiți doar în oglinzi. Dacă mergi destul de încet, ai timp să te uiți suplimentar și în oglinzi pentru a verifica unghiurile mascate. Nu condu când ești foarte obosit și respectă limitele legale de viteză. Bine, poate nu te ajută cu nimic astea pe tine. Depinde de stilul fiecăruia. super! genu asta de chestii vreau sa vad! mersi pentru sfaturi! |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
paul_p |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(adrianzmf @ 15 Apr 2014, 16:00) Salut tuturor! Sunt incepator cu carnetu de nici o luna. am un logan 1.6 16 valve si as vrea sa va rog sa-mi spuneti chestii care ar trebui stiute, cum sa merg , ce sa evit , si tot felu de tips & tricks ![]() ![]() Nu e nici o rusine sa-ti pui asemenea intrebari. Si Armstrong a cerut sfaturi cand a zburat spre luna. |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
fuzzzy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.080 Joined: 21 February 09 From: BucureSHIT! ![]() |
Si zise carcotasu': dar instructorul tau ce a pazit in timpul scolii? Cand am facut eu scoala din alea 2 ore vreo 20 de minute faceam teorie ,instructaj si chestionare.. acum ce se mai face in timpul orelor de conducere?!??
|
--------------------
reno
clio hb
'02
- X-xXx-XxX "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@ |
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#6
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(Andrei C. @ 15 Apr 2014, 19:13) Când dai înapoi, poți să îți întorci privirea în spate - e mai simplu (și ca orientare și ca anticiparea răspunsului mașinii la viraj) decât dacă te uiți doar în oglinzi. @fuzzzy, Asta e exemplu de asa nu! La mersul cu spatele, cel mai amplu unghi de vedere ti-l ofera oglinzile. Contorsionisme d-astea, probabil se practica la masini agricole. This post has been edited by AR-18-MOS: 16 Apr 2014, 07:33 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
tribunul |
![]()
Post
#7
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Vedeti ca omul a cerut sfaturi pt. un logan 1.6 16v.
Recomand mutarea la cafenea. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
adrianzmf |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 15 April 14 ![]() |
QUOTE(fuzzzy @ 15 Apr 2014, 23:31) Si zise carcotasu': dar instructorul tau ce a pazit in timpul scolii? Cand am facut eu scoala din alea 2 ore vreo 20 de minute faceam teorie ,instructaj si chestionare.. acum ce se mai face in timpul orelor de conducere?!?? cam aceleasi lucruri le-am facut si eu. dar stii cum e, niciodata nu poti sa le stii pe toate. mai culegi o informatie de aici , o alta de dincolo ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Golan cu 16 supape e pe GePeLe ? .
|
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
adrianzmf |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 15 April 14 ![]() |
nope, benzina
This post has been edited by adrianzmf: 16 Apr 2014, 11:47 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
e din al'de NU SE AUDE la trecere cu trenul
![]() This post has been edited by Babaq139QMB2: 16 Apr 2014, 11:51 |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
Marius 77 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 30 September 12 ![]() |
QUOTE(adrianzmf @ 15 Apr 2014, 15:00) Sunt incepator cu carnetu de nici o luna. as vrea sa va rog sa-mi spuneti chestii care ar trebui stiute, cum sa merg , ce sa evit , si tot felu de tips & tricks ![]() În primul rând, atenție la neatenție. - În curând vine vara. Asta înseamnă o grămadă de bunăciuni îmbrăcate cu fustițe mini, plimbându-se pe trotuar. O privire prea lungă după ele îți poate fi fatală. În ce fel ? Păi, ori nimerești în vreun stâlp, ori o iei pe vreuna de nevastă, este totuna, e fatal, de asta se numesc, femei fatale. Lăsând gluma deoparte, nu îți lăsa distrasă atenția de la șosea. Condu relaxat dar în același timp atent la trafic. - În apropierea trecerilor de pietoni trebuie să reduci viteza și să fii permanent "în gardă". Chiar dacă locuiești în mediul urban, vei fi surprins de câți boi, câte vaci sau capre, traversează strada fără să se asigure, că doar e trecere de pietoni, ce copita lor. Să nu uităm de măgarii care își parchează mașina la mică distanță sau chiar încalecă trecerile de pietoni, mascând în acest mod pietonii care se angajează în traversarea drumului. - De multe ori se poate întâmpla ca, fiind în trafic, la mică distanță în fața mașinii tale, o minge să traverseze singurică strada. Ce urmează ? De cele mai multe ori, urmează să vezi un copil care traversează strada fugind după acea minge, evident, fără să se asigure. Așadar, și în această situație (când vezi deja mingea respectivă), cel mai recomandabil este să reduci viteza până la evitarea oricărui pericol. - Nu asculta muzică cu volumul dat la maxim. Este posibil să te apropii de o intersecție în care ai prioritate de trecere, dar în același timp să se apropie de aceeași intersecție o mașină de intervenție cu semnalele acustice pornite, și să nu o auzi. "Întâlnirea" se poate finaliza tragic, caz în care nici dacă îți cântă fanfara lui Țăndărică, pe ultimul drum, nu te mai încălzește cu nimic. - Nu uita că multe situații apărute în trafic (mici tamponări de exemplu) sunt previzibile și pot fi evitate cu ușurință. Totul este să fii atent la ceea ce se întâmplă în jurul mașinii tale iar la momentul oportun să iei deciziile corecte în cel mai scurt timp cu putință. Viteza ta de reacție este foarte importantă dar ea poate să fie uneori diminuată de oboseală. De aceea, dacă ai un drum lung de făcut (sute de km) și la un moment dat simți că îți scade încetul cu încetul capacitatea de concentrare, cel mai bine este să te oprești și să te odihnești câteva ore. Nu te încăpățâna să conduci până la destinație în aceste condiții pentru că totul se poate termina în mod nefast. Nu de puține ori am auzit cazuri în care o familie oarecare se întorcea de la un drum foarte lung și la o distanță de doar 20-30 de km până să ajungă acasă, s-a întâmplat o nenorocire. Motivul ? Șoferul a adormit la volan. - Fii responsabil. Condu prudent, nu încerca să impresionezi pe nimeni cu abilitățile tale de șofer înnăscut, respectă regulile de circulație, poartă centura de siguranță, nu vorbi la telefonul mobil în timp ce conduci, și, gândește-te că atât timp cât ești la volan, viața celorlalți participanți la trafic, cât și viața ta și a pasagerilor tăi, se află în mâinile tale. PS: acum, să nu crezi că eu aș fi vreun sfânt și respect tot ce am scris, dar, la nevoie, unii sunt pregătiți să suporte consecințele faptelor lor, iar alții, nu sunt. Cam atât, las alți colegi să continue "instructajul". |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Prestige 1.6 16V
|
|
Brainie |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Unde vezi un autobuz oprit în stație (sau doar oprit), e posibil să-ți apară de după el vreun amețit, fie că e trecere sau nu, indiferent pe ce parte te afli tu față de autobuz. Încearcă să te uiți după picioare pe sub colțul autobuzului, dar nu e o metodă sigură.
Când vezi că mașina de pe banda din dreapta / stânga frânează aparent fără motiv, fă la fel; poate ai frânat degeaba, dar poate ai scăpat de a lua pe vreunul pe capotă, fie că el avea sau nu dreptul să se afle acolo. Mergi cu viteza cu care simți că stăpânești mașina, cu care ai timp să vezi și semnele de pe margine, și posibilii sinucigași (pietoni sau mașini) care întâi intră pe drum și pe urmă se uită. |
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
Completez putin si eu pe langa colegi:
Inainte de a pleca la drum, verifica vizual pneurile si nivelul de lichide (parbriz, antigel, frana). Desi pare o banalitate, un rezervor gol la oricere dintre acestea iti poate pune viata in pericol, chiar si banalul stropgel. Daca depasesti un tir si bureaza putin, iti va acoperi parbrizul cu o mazga greu de indepartat fara stropgel. ca atare, te vei panica. chiar si pe drum drept, cu prioritate, asteapta-te la neasteptat (carute, biciclisti beti, cai liberi <am intalnit pe la Hunedoara>, iar noaptea la tot felul de dilii care merg fara lumini. Sunt multe cazuri cand vezi venind noaptea o "motocicleta" de pe contrasens. 99% din cazuri va fi un idiot cu farul ars pe partea soferului, de aceea este bine sa fii cat mai lipit de marginea drumului cand vezi un singur far. In toate celelalte situatii, tot noaptea, e bine sa mergi putin mai spre ax, din cauza biciclistilor si carutelor care n-au nici macar un ochi de pisica, d'apai un felinar sau un stop. Nu mai vorbesc de betivani. In rest dsitreaza-te, fii relaxat, pune gpl (da, e o recomandare!) si mentine masina in conditii cat mai bune. Cu cat schimbi mai repede un ansamblu uzat (un cap de bara, un rulment), masina se va mentine in stare mai buna. Un cap de bara neschimbat la timp te va face sa schimbi si o bieleta sau doua daca astepti prea mult. Nu mai zic de uzura nefireasca la cauciucuri din cauza geometriei nefacute la timp. Ca tot vorbeam de GPL: O instalatie buna (stag sau brc sau chiar un landi) iti va aduce doar economii, se amortizeaza repede, si iti permite drumuri pe care le-ai fi evitat din cauza costurilor. Vei calatori mai mult si mai des. Nu mai vorbesc de satisfactia de a face plinul cu 100-130 de lei ![]() Costurile intretinerii unei masini pe gpl sunt ceva mai mici decat ale unui diesel, iar costul pe kilometru este cam la fel. Riscurile in schimb sunt minime (nu ramai in drum ca a crapat turbina, nu topesti pistoane cand mor injectoarele). Costul unei singure turbine la diesel este mai mare decat toata instalatia gpl! In plus, nu mergi cu frica combustibilului prost, putand merge 20-30km pana la un skid cu gaz bun folosind benzina. This post has been edited by razvanamza: 17 Apr 2014, 07:39 |
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
FRATELLO |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 923 Joined: 7 November 06 From: PLOIESTI ![]() |
...si regula nr.1 :
DON'T DRINK AND DRIVE ! This post has been edited by FRATELLO: 17 Apr 2014, 12:31 |
--------------------
DACIA
LOGAN
old 1.5 dCi-E4 ; now 1.2 @ 16V
|
|
adrianzmf |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 15 April 14 ![]() |
nicio sansa fratele meu !
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:04 |