Imbunatatiri Solenza
![]() ![]() ![]() |
Imbunatatiri Solenza
kingviper |
![]()
Post
#31
|
||
![]() - Group: Members Posts: 301 Joined: 4 May 08 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2005, Confort
- B 4* ***
|
|||
anecula_08 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.871 Joined: 3 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Cele cu aer conditionat au consumul de curent mai mare din cauza gmv-ului cu 2 trepte(cel mai mare consumator din cadrul instalatiei de AC) si de obicei au si geamuri electrice => consum mai mare.
This post has been edited by anecula_08: 22 Feb 2014, 21:11 |
--------------------
Dacia Solenza
Europa cu AC - 1.4 MPI / Renault Laguna 2
Facelift - 1.6 16v / Dacia Logan Stepway - 1.0 TCE
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#33
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
kingviper |
![]()
Post
#34
|
![]() - Group: Members Posts: 301 Joined: 4 May 08 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
Vezi, @ Iulikk ca nu am debitat prostii cand am zis de alternator
![]() ![]() Intrebare pentru toti: Daca gasesc sa iau din dezmembrari, toata instalatia de AC + macaralele electrice de la geamurile fata cam cat sa ofer, daca trebuie sa duc lupta negocierii? Am gasit masini avariate cu instalatie AC cu tot, pe la 500euro din care mai pot scoate bani din vanzarea pieselor ramase, deci prea mult nu are rost sa dau doar pe instalatie. |
--------------------
Dacia
Solenza
2005, Confort
- B 4* ***
|
|
LIONH3ART |
![]()
Post
#35
|
![]() Sir MARYO LIONHEART™ Group: Members Posts: 162 Joined: 4 October 12 From: Bucuresti,Militari,sector 6 ![]() |
QUOTE(VALLLIO @ 5 Jan 2014, 22:26) ----------------------- Salut,sunt Maryo din Bucuresti..am eu 2 pleoape daca te intereseaza..sunt albastre...dar le poti revopsi...nu le-am mai pus,din lipsa de timp,probleme de familie,etc...dar le am de vanzare,daca esti interesat...marylionheart1 pe yahoo mess ![]() |
--------------------
Dacia
SOLENZA
Nov.2004/Hatchback/Benzina,1.4
- B-xx-MaryoLiOnheart Sir MARYO LIONHEART™.
I am proud to be FIREFIGHTER. |
|
Solenzul |
![]() ![]()
Post
#36
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
![]() http://www.tocmai.ro/galerie-admisie-renau...g-16100235.html Un nene propune asa ceva pentru Solenza. Se potriveste? Este mai bun decat ce avem noi in general ? Ma gandesc ca acea persoana nu este singura care a avut ideea asta, poate si printre noi este cineva care a folosit acea varianta sau poate are altele la fel sau mai bune ca cea prezentata acolo. Voi ce credeti? |
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
suchea |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 584 Joined: 7 March 09 From: Galați ![]() |
Nu te astepta la mare lucru cu admisia. Se potriveste pe chilasa de Sn/ Slz/Lgn.
http://www.daciaclub.ro/Masina-mea-GL-61-T...259258-s60.html |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001/confort
- GL 61 TES http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=259258&hl=
|
|
Solenzul |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
Hmmm, am citit topicul tau si imi place ca lucrezi cu calitate, e frumos ce a iesit si ai o masina frumoasa. Sa o conduci sanatos. Sa inteleg ca nu prea se merita modificarea? Diamentrul gaurilor pe unde intra aerul in admisie si diametrul gaurilor unde intra in motor este mai mare decat la admisia standard? Tu cum simti efectiv modificarea? Si la final te rog un verdict dupa ce o sa iti formezi o parere: merita sau nu.
Intre timp am mai gasit ceva tot "surfaind" pe net. http://forum.4tuning.ro/463-motoare/207367...-supernova.html De asta ce parere aveti? A mai incercat cineva? Argumente pro, contra? Asteptam nerabdatori si desigur daca mai aflati modificari ce imbunatatesc performantele va rog sa postati aici. Unii poate vor zice: "Daca vrei performante ia-ti alta." Sunt de acord si cu asta, daca aveam bani luam alta, oricum o data tot va trebui sa luam alta ... dar pana atunci daca exista solutii si trucuri ca Solenza sau alta masina sa dea mai mult din ea de ce sa nu profitam, nu? This post has been edited by Solenzul: 20 Mar 2014, 18:20 |
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
suchea |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 584 Joined: 7 March 09 From: Galați ![]() |
QUOTE(Solenzul @ 20 Mar 2014, 17:23) Hmmm, am citit topicul tau si imi place ca lucrezi cu calitate, e frumos ce a iesit si ai o masina frumoasa. Sa o conduci sanatos. Sa inteleg ca nu prea se merita modificarea? Diamentrul gaurilor pe unde intra aerul in admisie si diametrul gaurilor unde intra in motor este mai mare decat la admisia standard? Tu cum simti efectiv modificarea? Si la final te rog un verdict dupa ce o sa iti formezi o parere: merita sau nu. Unii poate vor zice: "Daca vrei performante ia-ti alta." Sunt de acord si cu asta, daca aveam bani luam alta, oricum o data tot va trebui sa luam alta ... dar pana atunci daca exista solutii si trucuri ca Solenza sau alta masina sa dea mai mult din ea de ce sa nu profitam, nu? Multumesc. Modificarea se merita daca o faci tu acasa, si o gasesti la un pret bun, nu umflat de alti vanzatori. Diametrul clapetei de acceleratie este mai mare decat cel original... De aceea spuneam ca trebuie o evacuare bine gandita: daca intra X volum aer in motor, acelasi X aer trebuie sa si iasa. Ca prima impresie dupa aprox 100Km parcursi in oras: urca mai repede in ture, cuplu crescut pe plaja de turatii 2000-4000rpm, motorul parca are alt sunet(am filtru sport); in rest nu pot sa zic cum se comporta la un drum intins, depasiri... De aceeasi parere sunt si eu; unii vor zice sa nu bagam bani in Dacii, sau alte gandiri. Cea mai buna masina e cea pe care ti-o permiti |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001/confort
- GL 61 TES http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=259258&hl=
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#40
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(suchea @ 20 Mar 2014, 23:27) Ești convins? ![]() În camera de ardere, amestecul aer - carburant, odată aprins, își mărește volumul de câteva zeci de ori... Așa că ce iese nu e egal cu ce intră... Cât despre mărirea clapetei de accelerație, e fix pix! Pe traseul de admisie restricția dată de supape rămâne, cât timp n-ai turbină sau compresor, diferența este ZERO. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
edy99 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 20 Mar 2014, 23:35) Ești convins? ![]() În camera de ardere, amestecul aer - carburant, odată aprins, își mărește volumul de câteva zeci de ori... Așa că ce iese nu e egal cu ce intră... Cât despre mărirea clapetei de accelerație, e fix pix! Pe traseul de admisie restricția dată de supape rămâne, cât timp n-ai turbină sau compresor, diferența este ZERO. nu chiar. un carburator dublu corp reglat bine, mereu va da performante superioare unui carburator simplu This post has been edited by edy99: 21 Mar 2014, 02:48 |
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#42
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu e adevărat. În primul rând nu e același lucru, iar în al 2-lea rând carburatorul dublu corp va funcționa optim pe un motor proiectat cu așa ceva, nu pe orice motor.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Solenzul |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Catalin si edy99 ![]() ![]() Revenind la Solenza, unii care au Logan si acelas tip de motor ca la Solenze au reusit sa mareasca diametrul interior al corpului clapetei iar apoi se laudau cu performante simtitoare. Parerea mea ca dezavantajul admisiei de Solenza sta in acel furtun de aer care porneste de la capacul filtrului de aer: Are un diametru mult mai mic decat diametrul interior al corpului clapeta iar la turatii mari, cand motorul are nevoie de mai mult aer, se formeaza vacuum in carcasa filtrului de aer si saracul motor semi sufocat soarbe cu disperare vaporii de ulei. Nu-i asa ca vreti si voi sa il ajutati sa respire mai usor? Doar nu sunteti sadici, nu? ![]() Eu ma gandeam ca il puteam ajuta in felul urmator: ![]() 1. Procedam ca prietenii nostrii cu logan ce au marit diametrul corpului clapetei (nu stiu cum au facut, poate aflam intre timp) si apoi eliminam carcasa clasica a filtrului cu tot cu furtun iar in loc punem o admisie "sport" 2. Eliminam furtunul de aer cu diametrul mic si punem unul cu diametrul mai mare. 3. Procedam ca prietenul nostru suchea cu o admisie de Renault Megane1 1.6mpi ce are diametrul si corpul clapeta mai mare, este altfel dispus, etc ... (nu cunosc nici eu toate detaliile de montaj, ce modificari presupune, etc... dar o sa vedem pe parcurs daca este o alternativa fiabila) Cea mai la indemana varianta ar fi 2... dar daca cu varianta 1 sau 3 este o imbunatatire mai pronuntata devine mai tentant. ![]() Noroc si drumuri bune! ![]() O mica gluma offtopic: Nu uitati prieteni, berea doar cand ajungeti la destinatie. ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Solenzul: 22 Mar 2014, 04:23 |
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#44
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(Solenzul @ 22 Mar 2014, 04:17) E clar, te pricepi... ![]() Măi băieți, nu mai susțineți asemenea tâmpenii! Există cărți, manuale, internet, citiți câte ceva înainte de a debita asemenea prostii... 1. Amestecul se face în camera de ardere doar la motoarele diesel și la cele pe benzină cu INJECȚIE DIRECTĂ (asta implică pompă de injecție și injectoare ce pulverizează în camera de ardere. SLZ n-ara pompă de injecție, iar injectoarele pulverizează în galeria de admisie, NU ÎN CAMERA DE ARDERE. 2. Mărirea diametrului galerieid e admisie, a corpului clapetă, a tubulaturii de aer NU AU NICIUN EFECT BENEFIC în cazul SLZ. Motorul va trage tot aceeași cantitate de aer, pentru că NU EXISTĂ TURBINĂ SAU COMPRESOR, iar secțiunea cea mai mică a traseului RĂMÂNE - chiulasa cu a ei supapă de admisie. This post has been edited by C a t a l i n: 22 Mar 2014, 07:03 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#45
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
La motoarele cu aprindere pein scanteie ce au carburator, amestecul se formeaza in exteriorul cilindrului. La cele pe injectie amestecul se realizeaza atat ininteriorul cat si in exteriorul cilindrului. Vorbim de benzina.
Catalin te inseli. Marirea diametrului galeriei are un mare efect.... de placebo. Apesi mai tare pedala si ai impresia ca fuge mai bine |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#46
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Amestecul se formează acolo unde este injectorul - în cazul SLZ în galerie.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
suchea |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 584 Joined: 7 March 09 From: Galați ![]() |
Fiecare face cum vrea, in functie ce doreste de la masina sa, si in functie de finante. Eu, sincer am masina de aproape 7 ani, cunosc ce probleme are, ce am schimbat; nu m-a lasat niciodata in drum.
Si mai e o vorba din popor: "Vulpea cand nu ajunge la struguri zice ca sunt acri" |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001/confort
- GL 61 TES http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=259258&hl=
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#48
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Amice, când inginerii proiectează și construiesc un motor, fiecare piesă este dimensionată conform unui calcul. Ca să îmbunătățești acel motor, trebuie mai întâi să înțelegi cum funcționează.
Ce ai modificat tu nu are absolut nicio noimă, și nu aduce nicio îmbunătățire. A, că habarniștii pun botul, asta e altceva, însă nu mai susține prostii... Poate vrei să detaliezi nițel partea cu vulpea și strugurii... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
suchea |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 584 Joined: 7 March 09 From: Galați ![]() |
Ce te face pe tine sa crezi ca nu stiu cum functioneaza acest motor, sau altele? Nu ne cunoastem, si nici nu stii ce pot face, la fel cum nici eu nu stiu ce te poate duce capul.... Asa ca sa nu deviem de la subiectul acestei postari, care priveste imbunatatiri Solenza/SuperNova, sau Logan.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2001/confort
- GL 61 TES http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=259258&hl=
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#50
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ți-am explicat faptul că e inutil să mărești diametrul admisiei, cât timp motorul e normal aspirat iar fanta din zona supapei este oricum cea care "strangulează" circulația amestecului.
În loc să îți susții cu argumente modificările, o dai în diverse. De aici apar dubiile în legătură cu necesarul de cunoștințe tehnice pentru a face asemenea îmbunătățirii ale performanțelor. Același lucru și cu strut bar-ul. This post has been edited by C a t a l i n: 22 Mar 2014, 18:11 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#51
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Bre, te lupti degeaba. Am incercat si eu acum ceva timp sa explic niste chestii... degeaba, mi-au sarit tunăreii in cap.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
suchea |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 584 Joined: 7 March 09 From: Galați ![]() |
@C a t a l i n ; @Iulikk Credeti si faceti ce doriti. Daca tu sustii ca e inutil sa maresti diametrul clapetei de acceleratie, te astept cu alte discutii dupa ce vei testa pe pielea ta un motor de 1,4mpi cu galerie din asta, sau corp original cu diametrul clapetei marit. Iar in legatura cu strut bar-ul, sunt producatori consacrati care fac asa ceva pentru diverse masini sub aseeasi forma, cu articulatiile respective de care spui tu ca nu au niciun efect...
Tot cred ca unele persoane adauga comentarii doar pentru a se baga in seama, sau li se ofera vre-un premiu la un anumit numar de postari. Nu ma pot pronunta asupra cunostintelor fiecaruia in domeniul auto, dar sa revenim cu picioarele pe pamant totusi... Si in trecut mai postasem aici pe forum, si la fel au intervenit diverse persoane cu diferite opinii contra, in general. Mare greseala am facut cand am postat. Cred ca sunteti genul ala de persoane care credeti ca primiti vre-un premiu pentru ca va dati mari cu ce stiti, sau ca demoralizati anumite persoane in functie de ce si-a facut fiecare la masina personala. This post has been edited by suchea: 22 Mar 2014, 18:37 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001/confort
- GL 61 TES http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=259258&hl=
|
|
Solenzul |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
Exact de aceea ziceam sa nu ne certam, fiecare cunoaste sau nu cunoaste anumite aspecte. Este un forum in care impartasim cunostinte si aflam lucruri pe care nu le stim si este normal ca aici sa fie mai multe persoane care nu stiu decat persoane care stiu.
Catalin nu inteleg ce a fost cu expresia asta: ''E clar te pricepi... ![]() Nu inteleg ce este cu ironia aceea sau ce este asa amuzant. Cumva tu esti perfect informat si te pricepi si nu stiam noi? Ai facut vreo imbunatatire la masina ta cu care sa te lauzi si care sa ne-o recomanzi? Ma indoiesc. Poate ca nu ma pricep si este si normal sa nu ma pricep, daca ma pricepeam imi faceam singur o imbunatatire spectaculoasa sau nu eram pe acest forum si eram pe forumul inventatorilor sau al proiectantilor. Dar asta e, multi ca si mine nu ne pricepem si cautam sfaturi, argumente si ajutor, nicidecum ironii ieftine si aere de superioritate. Daca tu esti mai destept ca noi demonstreaza cu argumente. Eu doar am expus niste situatii si niste puncte de vedere ale celor cu Logan cu privire la largirea clapetei, a mea cu privire la schimbarea furtunului cu diametru mic, si a colegului cu Supernova ce a pus admisie de Megane. Si am expus aceste situatii ca sa le dezbatem, sa argumentam de ce sunt bune sau nu, nu ca sa ne dam mari ca unii ar fi inteligenti si altii nu. Ok, iti inteleg punctul de vedere si te respect ca pe orice coleg de forum dar vino cu argumente. Am inteles ca nu este bine sa largim corpul clapeta sau sa ne punem admisie de Megane dar vino cu argumente sau masuratori. Si daca modificarile astea nu sunt bune le lasam balta si incercam cu altele. Dar spune ce sa incercam sau ce putem face ca doar despre asta e subiectul topicului. Eu am expus 3 variante cu privire la admisie si una cu privire la axa cu came iar dezbaterile continua. Haideti sa facem un efort sa vorbim pe acest topic doar despre imbunatatiri si cu argumente, ba chiar si cu poze unde este posibil. Iar daca este nevoie pentru unii dintre noi putem ruga administratorii forumului sa creeze un topic unde ne putem expune ironiile, ne putem lua la misto, injura si asa mai departe daca este nevoie. Cu largirea clapetei am inteles cat de cat. Sa spunem ca varianta 1 pica. Raman variantele 2 si 3: 2. Eliminam furtunul de aer cu diametrul mic si punem unul cu diametrul mai mare. 3. Procedam ca prietenul nostru suchea cu o admisie de Renault Megane1 1.6mpi ce are diametrul si corpul clapeta mai mare, este altfel dispus, etc ... Sa il lasam putin sa aiba timp sa se bucure de modificare, sa mearga si altii cu masina sa ca sa isi faca o parere sa o expuna aici. Intre timp am aflat ca si unii cu Logan au facut aceasta modificare si spun ca simt oarecare progrese. Acelas lucru este valabil si despre schimbarea axei cu came. Ce parere aveti? Iulikk spuneai mai devreme asta : "Bre, te lupti degeaba. Am incercat si eu acum ceva timp sa explic niste chestii... degeaba, mi-au sarit tunăreii in cap. " Nu iti sare nimeni in cap aici, explica ca sa intelegem si noi, poti sa fi convins ca eu nu tin o idee pana in panzele albe, daca ma faci sa inteleg, imi argumentezi si poate chiar si demonstrezi o sa iti dau dreptate in tot ce zici. Am avut o data niste pasarele in cap cu un subiect si mi s-a demonstrat ca ma insel, dar cu amabilitate si nu ironii, si mi-am schimbat punctul de vedere. Asa este si aici, daca un lucru nu e bun spuneti de ce nu e bun ca sa inteleaga tot omul, iar daca un lucru e bun deasemenea spuneti de ce, ca sa intelegem si noi. This post has been edited by Solenzul: 22 Mar 2014, 18:43 |
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
suchea |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 584 Joined: 7 March 09 From: Galați ![]() |
@C a t a l i n Pentru nelamuririle tale in legatura cu diametrul clapetei sau alte modificari, urmareste aici poate ai sa te convingi de anumite lucruri http://www.daciaclub.ro/-t134882.html
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2001/confort
- GL 61 TES http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=259258&hl=
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#55
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Da, m-am convins că nu știi ce vrei. Tu știi cât consumă mașina aia?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
4x4 |
![]()
Post
#56
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Poate unu mai priceput din voi sa completeze asta si sa posteze rezultatul?
This post has been edited by 4x4: 22 Mar 2014, 18:46 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 04:18 |