Dilema calorifer bord cn
![]() ![]() ![]() |
Dilema calorifer bord cn
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=253913&st=0
citeste si vei vedea cum se schimba caloriferu si de cate tipuri sunt pentru CN |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 24 Apr 2013, 10:15) http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=253913&st=0 citeste si vei vedea cum se schimba caloriferu si de cate tipuri sunt pentru CN Multam fain nikuniku ![]() Din pacate topicul prezentat de tine nu raspunde exact la intrebarile mele, eu nu sunt strain de bordurile tip cn sau tipurile mai vechi, am desfacut si apoi montat la loc o gramada de cn-uri, dar din diferite motive, gen ceasuri sau probleme la stergatoare, nu am avut de a face cu aeroterma pana acum, si asa ma multumesc ca nu ma lasat in iarna, (ca o mica gluma) a ales un moment bun in care sa se fisureze ![]() http://www.daciaclub.ro/cum-sa-iti-pui-un-...hi-t175648.html Chestia e ca nu mai sunt copil si daca inainte imi placea la nebunie sa imi bag mainile pe acolo si sa ma chinui in toate felurile, acum imi e aproape urat sa mai dau jos bord-ul, plus parbriz-ul ca sa umblu la calorifer, desi am reusit in cateva cazuri sa dau jos bord-ul de cn fara sa dau jos si parbriz-ul, dar e mult mai greu de pus la loc fara sa dai jos parbriz-ul, deci pe mine ma intresa daca as putea sa schimb caloriferu fara sa mai dau jos bord-ul !. Astazi, pe lumina m-am apucat sa fac o mica investigatie, asa ca mi-am aruncat privirea pe sub bord sa vad daca e cumva de la furtune, din pacate furtunele sunt perfecte, arata ca noi ![]() Acum mi-a venit o idee, si vreau sa intreb ca poate au mai facut si altii, daca dau eu jos torpedo-ul si cu, caseta centrala, fara sa dau jos ceasurile, se poate sa schimb caloriferul asa?, Si cum am mai spus mai sus eu nu prea am avut de a face cu aeroterma pana acum si nu prea stiu cum e ea, adica daca are motorul sus si caloriferul jos asa cum inclin eu sa cred, din cate am observat partea de jos a aerotermei unde intra furtunele este prinsa cu cateva cleme cred ca in jur de 6, acum daca desfac clemele acelea si las in jos carcasa, dau de calorifer?, oare chiar asa simplu sa fie?, intradevar eu greu cu pozitia, abia te misti dar decat sa dau jos bord-ul, mai bine ma chinui un pic, ard cateva tigari, mai injur de cateva ori si gata ![]() Si intrebarea cu inchiderea circuitului, ma refeream la robinet, daca inchid robinetul mai curge apa din calorifer?, eu din cate stiu nu ar mai trebuii sa mai curga dar nu stiu sigur, de aceea am intrebat, asta asa ca sa o mai pot folosii chiar si asa cu, caloriferul fisurat, ca oricum acum sunt temperaturi de vara si nu am nevoie de caldura:D |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Daca robinetul iti inchide bine poti merge linistit asa pana il schimbi, n-o sa-ti mai curga, nu circula apa prin el, doar stagneaza.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 07:51 |