DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ulei in baie peste limita, Ulei motor

cristyano2
post 3 May 2013, 18:24
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 16 February 10
From: Bucuresti




Salutare tuturor. Am si eu o intrebare,in legatura cu o mica problema. Dacia break, am tot observat ca dupa ce se incalzeste motorul,licare din cand in cand becul de la ulei,si nici presiunea pe ceas nu creste mai mult de 2( ceasurile acelea separate). am lasat masina de seara nepornita,iar dimineata am verificat joja de ulei,si este foarte putin peste nivelul maxim. Am ulei 20w50 in ea. Inca o data, 'problema ' asta o am doar dupa ce se incalzeste motorul sa zicem 5 minute de mers. Cand pornesc este presiunea la jumate la relanti. Care sa fie problema? Va multumesc,si sarbatori fericite tuturor.


Attached thumbnail(s)
671312964855601100275547_2082531_1000_1000.jpg ( Size: 71.48k ) Number of downloads: 228


--------------------
Dacia./ Honda Solenza 1.4mpi/ Xl 350r 2004/ 1984 - Numar De Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 3 May 2013, 18:58
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




Cand e motorul rece e si normal sa fie presiunea mai mare, e uleiul rece si e mai vascos.
Daca spui ca dupa ce se incalzeste motorul presiunea in regim de turatie nu este mai mare de 2 atunci cred ca e o problema. Motorul in ce stare este?


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyano2
post 4 May 2013, 02:11
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 16 February 10
From: Bucuresti




pai ce pot spune,motorul merge super bine,nici cea mai mica problema cu el,porneste la sfert de cheie.


--------------------
Dacia./ Honda Solenza 1.4mpi/ Xl 350r 2004/ 1984 - Numar De Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 4 May 2013, 09:20
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




Ma refer la uzura motorului. Pierde\mananca ulei?
Ai turat-o recent brusc, vreo plecare de pe loc nervoasa?


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 4 May 2013, 17:57
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Daca la uleiul 20W50 nu are presiune suficienta, trebuie luate masuri urgente (la rece, cu asa un ulei ar trebui sa se ridice la max.). Verifica mai intai pompa de ulei, cuplaj, supapa cu bila, uzura carcasa si pinioane. Daca problema nu este de acolo s-ar putea sa aiba uzura peste limitele admise in lagare. Problema este separata de starea etansarii piston-segmenti-cilindri si nu au legatura una cu alta (consum ulei, pierdere compresie, performante scazute, porniri dificile etc).


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyano2
post 5 May 2013, 14:01
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 16 February 10
From: Bucuresti




QUOTE(DJ-55-AMC @ 4 May 2013, 09:20)
Ma refer la uzura motorului. Pierde\mananca ulei?
Ai turat-o recent brusc, vreo plecare de pe loc nervoasa?
*




Hristos a Inviat!

De mancat nu cred ca mananc,pentru ca nu a scazut nici o data uleiul pe joja( ma refer sa scada foarte mult vizibil), dar de curand am mai observat cate o picatura-doua de ulei pe sub masina. Am dat scutul jos si am verificat busonul,dar nu este de acolo Cand am dat scutul jos,era putin murdar de ulei,fata d cum l-am pus ultima data.
Si in legatura cu turatul si plecarile bruste,nu au fost. Adica au fost in limita bunului simt( nu a vazut peste 3500 de ture)

This post has been edited by cristyano2: 5 May 2013, 14:03


--------------------
Dacia./ Honda Solenza 1.4mpi/ Xl 350r 2004/ 1984 - Numar De Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 6 May 2013, 15:40
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




Te-am intrebat daca ai turat-o pentru urmatorul motiv: mi s-a intamplat si mie in primele luni cand am luatr permisul; am prins break-u lu bunicu-meo si am turat-o brusc dintr-o data(enervat sa mi sa- oprit motorul) si s-a dus punionul ce antreneaza pompa de ulei. Noroc sa au fost bune sondele si s-a aprins becul de avarie.
Acum mi-am invatat lectia, a mea ne vede mai mult de 4000.
Revenind, cred ca in cazul tau pompa de ulei este problema. Da-o jos!


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 03:44
Forum Renault