DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> NU porneste, si daca porneste se opreste la acc., help pls.

Tiristu'
post 26 Apr 2013, 00:11
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 20 April 09




Salut, tot eu, tot cu berlina din 97. avem o noua problema. am ajuns astazi acasa dupa 2 luni si ceva . Dau sa o pornesc...fac o tura cu ea...merge totul okey. Cand sa o relglez putin la aer...nu stiu daca e coincidenta sau nu...s-a oprit motorul. De atunci...caput nu porneste sau daca porneste sta rau la relanti...si daca o turez se opreste. Am schimbat azi si pompa de benzina, ca cealalta nu mai baga benzina...tot degaba ...la fel am pornit o...am turat o tare tare....i am dat drumu...a stat putin pe relanti si gata...caput. Ce sa ii fac? sa i schimb platina, bujii? unde sa ma uit? sa desfac carburatorul? ambele jigleoare le am curatat...filtru de benzina la fel...


--------------------
Dacia 1310 97/S - 02 BUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
angheloaia
post 26 Apr 2013, 06:17
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 2 October 07




Verifica si aprinderea, dar cauta sa pui mai bine pe pozitita initiala jiglorul de aer sau chiar sa refaci amestecul. E posibil sa-i fi inchis de tot aerul.
E genul de problema care poate fi cauzata de mai multe chestii. Zici ca e asta, dar mai e si de dincolo putin si din ata parte putin, etc.


--------------------
dacia 1410 2000 - tr 17 evy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiristu'
post 27 Apr 2013, 12:31
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 20 April 09




azi i am schimbat si platina. Am folosit pt. distanta o bucatica de carton din ambalajul platinei. credeti ca este okey? nu am o lera....


--------------------
Dacia 1310 97/S - 02 BUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 27 Apr 2013, 13:39
Post #4


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




QUOTE(Tiristu' @ 27 Apr 2013, 13:31)
azi i am schimbat si platina. Am folosit pt. distanta o bucatica de carton din ambalajul platinei. credeti ca este okey? nu am o lera....
*


doh.gif e 15 lei maxim un set de lere si nu-l cumperi in fiecare zi...mai aveam un prieten care le punea la ochi,cand m-am uitat le avea la 0,5 si se plangea ca nu-i trage masina... in alta ordine de idei,ai dat laba aia de urs de la admisia de aer in carb jos sa vezi daca iti scuipa benzina pe ciocul de "papagal" cand accelerezi?

This post has been edited by sebymesteru: 27 Apr 2013, 13:39


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiristu'
post 27 Apr 2013, 14:55
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 20 April 09




da, chiar am demontat capacul superior al carbt. si am desfundat ciocul acela, ca sa fiu sigur. acuma am si tras-o , bagata in treapta a 2-a si merge cat este trasa cand calc ambreiajul, doar daca o turez tare merge si merge aiurea, intrerupt asa...si se opreste orice i-as face. Dimineata am uscat bujiile la calorifer, a pornit si a mers putin tot asa ca si cum ar fi in 3 pistoane, am lasat o la relanti s-a oprit imediat si nici ca a mai pornit.


--------------------
Dacia 1310 97/S - 02 BUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 27 Apr 2013, 15:03
Post #6


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Scanteia cum o da? Nu-i rosie cumva? Asa mi-a facut si mie cand mi s-a dus bobina de inductie....


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 27 Apr 2013, 20:30
Post #7


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.088
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Delco dereglat (o fi avut piulita de strangere slabita)?


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiristu'
post 2 May 2013, 13:22
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 20 April 09




Astazi am umblat iar la platina, am aproximat eu pe acolo, am tras-o a pornit, aceiasi chestie, a mers cat a mers si iarasi s-a oprit. s-a uitat un nene mai batran pe la ea, si a scos fisa de la bobina catre delco, si nu dadea scanteie cand dadeam la automat.....


--------------------
Dacia 1310 97/S - 02 BUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 2 May 2013, 13:28
Post #9


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Daca platina e buna si e reglata la 0,35-0,40 atunci trage un fir de borna + a bobinei la + baterie si incerca sa o pornesti. Daca merge ai undeva cadere de tensiune(in contact sau undeva pe traseul firului) daca nu ia alta bobina si monteaz-o si va merge. Acuma ce bobina ai pe ea? De-aia neagra in carcasa de plastic cu surubele pe margine sau de-aia cu carcasa metalica capsulata?


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiristu'
post 15 Jun 2013, 16:16
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 20 April 09




Salut, scuze ca raspund atat de greu. am fost plecat din localitate pana acum. Da, am bobina dinacea cu carcasa de metal. Astazi m am dus prin garaj, masina nu mai are curent nici sa claxoneze macar, nici farurile nu se mai aprind ....deci???....cand am plecat avea curent de invartea la automat....dar nu pornea.


--------------------
Dacia 1310 97/S - 02 BUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 15 Jun 2013, 16:29
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




vezi si tu ce descarca bateria detalii aici, si pune-o la incarcat pe un redresor 18-24h dar sa nu se depaseasca tenziunea de 15V


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiristu'
post 15 Jun 2013, 17:10
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 20 April 09




Problema este ca maine plec iarasi la drum. Cine stie cand mai ajung, daca o incarc si o pun inapoi, pana vin sigur iar e moarta. O sa incerc sa schimb bobina de inductie, sa vedem daca va porni.


--------------------
Dacia 1310 97/S - 02 BUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiristu'
post 2 Nov 2013, 19:01
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 20 April 09




Salut, am revenit acasa. Am adus 3 bobine...uzate de la o cunostinta...niciuna nu m-a ajutat sa pornesc. O sa cumpar una noua. Intrebare , firele pe bobina cum trebuie sa fie?
-Rosu pe plus
-Maro pe minus sau invers?


--------------------
Dacia 1310 97/S - 02 BUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 2 Nov 2013, 21:52
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




iti trebuie un aparat de masura daca nu mai stii cum au fost firele inainte


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 3 Nov 2013, 07:22
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Ce ciudata este combinatia de culori la tine. Eu cand am dat bobina jos sa o curat (pe exterior) am putut sa o montez foarte simplu. Am un fir negru -> minus si un fir rosu-> plus.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 3 Nov 2013, 09:42
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




firul maro este pentru turometru si se leaga la minus impreuna cu cel de la delco
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 8 Nov 2013, 12:27
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca cu trei bobine n-a pornit, cu a saptea crezi ca vrea? Nu bobina e cauza, iar firele poti sa le legi cum vrei, ca tot porneste. Bobina nu are un plus si minus, ci e notata ca acolo sa legi plusul. Leag-o invers, si sigur va merge, fara sa ai vre-o problema ulterior. Ce mi-e ca fac ruperea la un capat, sau la celalalt al infasurarii primare, ca secundarul se va descarca tot la acelasi capat, numai ca va fi serie cu primarul, in cazul legarii inverse. Nu se poate ca, din cate bobine ai, toata sa fie defecte. Vezi daca la punerea contactului, ai tensiune pe firul si borna de alimentare (+). Daca nu e, ai contactul defect sau fir rupt. Daca e, treci cu verificarile in partea cealalta, la platina. Ori da la masa pe undeva, ori eintrerupt circuitul la platina (nit la arc slab, platina nu e nituita bine, izolator la trecere prin corpul delcoului, pus gresit sau strivit), mai poate fi si condensatorul. O baterie care ai lasat-o descarcata, asa va fi indifirent de ce i-ai face, dupa atata timp, pentru ca se sulfateaza, mucegaieste, casi femeia cand uiti de ea. Lasata incarcata, dar nu montata, era mai bine pentru ea (bateria). Mai e o problema, ca la momentul cand dai la cheie, contactul taie alimentarea catre bobina. Poti pune un bec de 5-21W intre masa si plus alimentare bobina, sa vezi daca cat dai la automat, sta becul aprins. Daca sta, e bun contactul.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garga77
post 23 Nov 2013, 20:10
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 29 October 13
From: Palanca Giurgiu




tineo turata la maxim vreo 5 minute si o sa se curete buji carburator tot.io asa fac o data pe saptamana o tin in blana pe loc vreo 5 minute si merge piesa dupaia.


--------------------
dacia 1310 1989 - GR 03 ESS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 24 Nov 2013, 08:01
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Tu le cureti in fiecare saptamana ? Lol. Daca schimbi la 3000 rpm nu cred ca o sa ai probleme cu afumarea bujiilor (desigur si carburatorul sa fie reglat bine).

This post has been edited by RaduWra: 24 Nov 2013, 08:02


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2024 - 22:07
Forum Renault