Probleme Frana Dacia 1310 L
![]() ![]() ![]() |
Probleme Frana Dacia 1310 L
ovidiu93 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 7 October 13 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1999 L
|
|||
daniel93 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Schimba repartitorul (limitatorul), ala iti baga aer pe spate.
Nu te lua dupa cati carpaci, care o sa-ti zica sa-l legi cu sarma sau sa-l anulezi, masina s-ar comporta ca si cum ai trage frana de mana, la fiecare franare. |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
ovidiu93 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 7 October 13 ![]() |
Nici nu am de gand sa carpesc aceasta masina... cumpar nou....
Aceasta sa fie problema? Repartitorul? :-? ( si sincer? cand pun frana pe spate sunt niste frane de zici ca trag frana de mana...) Si cu cursa prea lunga la pedala? ce zici? ca ar fii ? <span class='edit'>7 Oct 2013, 11:30:</span> si inca ceva foarte foarte absurd... dispare lichidu din budelca si dupaia reapare ca prin minute ![]() asta nu pot sa imi explic.... iarasi This post has been edited by ovidiu93: 7 Oct 2013, 11:31 |
--------------------
dacia
1310
1999 L
|
|
tynn |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
O problema similara am si eu cu franele: cand aerisesc pe spate, de oricate ori as face-o, tot ies bule de aer. Aveam frane, dar pedala tinea la jumate si in timp incepea sa coboare. Am schimbat pompa de frana, la fel. Am schimbat si garniturile la cilindrii receptori spate ( se vedea ca erau mici pierderi de lichid), am reglat si sabotii ca lumea si am reusit sa mai ridic cursa pedalei. Insa am observat ca daca las frana de mana trasa mai mult timp ( in decursul noptii de ex) se inmoaie pedala, deci trage aer fals pe undeva. Lichid nu mai curge deloc pe la cilindrii receptori. Cum naibii trage aerul ala pe spate cand e frana de mana trasa daca nu pierde lichid ?
Eu zic ca trage aer sigur pe la unul din cilindrii, ca altfel nu s-ar intampla doar cand las masina cu frana trasa. Daca nu o folosesc deloc, n-am probleme saptamani bune, deci nu e sigur de la repartitor. Treaba e ca mai parchez undeva in panta si sunt nevoit sa trag frana de mana si iar o iau de la capat cu aerisirea... |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ovidiu93 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 7 October 13 ![]() |
Dar in spate la cilindri receptori acolo la garnitura aia ce vine pe ei nu trebuie sa fie deloc lichid? trebuie sa fie uscat uscat?
![]() |
--------------------
dacia
1310
1999 L
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Depinde la care te referi.. Cand dai jos tamburul, nu trebuie sa fie nimic umed acolo, abia garniturile de pe pistonase (cele interioare) trebuie sa fie umede, pe partea din interior.
|
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
ovidiu93 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 7 October 13 ![]() |
QUOTE(daniel93 @ 7 Oct 2013, 15:41) Depinde la care te referi.. Cand dai jos tamburul, nu trebuie sa fie nimic umed acolo, abia garniturile de pe pistonase (cele interioare) trebuie sa fie umede, pe partea din interior. Da doar in interior is umezi.... deci e bine... Repartitorul este ok nu "zamuie" apai sa picure nici atata.... deci e ok.... Nu stiu ce sa mai zic... |
--------------------
dacia
1310
1999 L
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Poate sa bage aer fara sa scape lichid.. Acum nu stiu, poate iti da cineva alta idee.. Eu la ambele dacii am avut aceeasi problema, aeriseam, si dupa o ora deja era cursa mai lunga. Doar la 1310 am reusit sa schimb repartitorul si am scapat de problema. La 1300 nu am apucat sa il schimb ca am tras-o pe dreapta, dar sigur e defect, ca pierde si lichid pe la el.
|
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
ovidiu93 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 7 October 13 ![]() |
se poate din cauza asta sa dispara lichidu si dupaia ca prin minune apare iarasi pana in gura la budelca de pe pompa....
|
--------------------
dacia
1310
1999 L
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Faza cu lichidul nu o pot explica nici eu...
|
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
tynn |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(ovidiu93 @ 7 Oct 2013, 11:46) Dar in spate la cilindri receptori acolo la garnitura aia ce vine pe ei nu trebuie sa fie deloc lichid? trebuie sa fie uscat uscat? ![]() Normal ca trebuie sa fie perfect uscat, daca e umed, inseamna ca pierde lichid pe-acolo. Asa era si la mine (umed) si am schimbat garniturile si acum ramane uscata zona, insa tot persista problema cu patrunderea aerului pe spate... |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ovidiu93 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 7 October 13 ![]() |
QUOTE(daniel93 @ 7 Oct 2013, 15:41) Depinde la care te referi.. Cand dai jos tamburul, nu trebuie sa fie nimic umed acolo, abia garniturile de pe pistonase (cele interioare) trebuie sa fie umede, pe partea din interior. dar garniturile alea de pe pistonasele alea 2 ce intra in cilindru trebuie sa fie umpic umede sau uscate complet? (ma refer la acelea ce au rol de a nu intra nimica pe langa pistonas... praf,mizerie...etc.) pt ca tamburu e perfect uscat peste tot nici o scurgere nimic....(cand il dau jos) si ai mai spus ca repartitorul poate sa bage aer fara sa curga sau sa "zamuie" si inca cv... trebuie schimbat doar repartitorul sau si limba aceea? ce il actioneaza... ? This post has been edited by ovidiu93: 8 Oct 2013, 12:04 |
--------------------
dacia
1310
1999 L
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Doar repartitorul.. E destul de greu.. Eu am avut noroc ca e data cu vaselina toata podeaua masinii, si nu erau ruginite suruburile.
Burdufurile alea nu mai retin, dar parca trebuie sa fie uscate.. Daca sunt umede, schimba garniturile de pe pistonase. |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
bashtalu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
salut,
am schimbat placutele de frana, am dat jos etrierele impreuna cu port etrierele ca nu ieseau etrierele singure. montat totul la loc, pus la fel cum am demontat. nu curgea lichid de frana pe nicaieri la montare/demontare. am pornit morotul si pedala de frana foarte moale. am trecut la aerisit, spate perfect, stanga fata idem, dar dreapta fata scoate f mult aer. practice sulfa aer ca la artificii. am aeristit la stanga fata ore...nimic, tot asa face, deci frane nu am. de unde trage aer sau care este treaba de nu pot aerisi si stanga fata? multumesc |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
ghitza |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
bidonasu in pompa cum sta?da etrieru jos de pe stanga scoate furtunu si umple cu lichid,dupa care vezi cum e aerisirea,daca tot dai jos vezi garnitura de etansare cum e .sa nu fie pusa invers sau ciupita,si de acolo aer garla
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
am dat jos bidonasul, curgea putin pe langa piciorusele alea, am bandajat piciorusele cu banda de teflon dupa care l am pus la loc. banuiesc ca nu mai curge, e noapte si nu mai am vizibilitate.
inafara de bidonasul cu garniturile lui, ce altceva ar mai putea fi? |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
se potriveste pompa asta in locul celei originale?
Attached thumbnail(s) IMG_2391.jpg ( Size: 2.55mb ) Number of downloads: 350 IMG_2392.jpg ( Size: 2.51mb ) Number of downloads: 381 |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
Minel |
![]()
Post
#18
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
DBA , cred ca , de pe un R18 sau ceva de genu , se potriveste linistit , doar ca la cum arata .. ar trebui demntat tot , curatat , verificat si daca totul este ok , abia atunci as monta-o ...!!!
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
am luat o din targ, vanzatorul imi spunea ca este de supernova. o sa o desfac, curatat si apoi sa vad cum fac cu montajul
multumesc |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Vezi daca se potrivesc filetele de la conducte (imi scapa denumirea), ca alea difera si de la 1300 la 1310.
|
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(tynn @ 7 Oct 2013, 11:39) [...] Cum naibii trage aerul ala pe spate cand e frana de mana trasa daca nu pierde lichid ? Eu zic ca trage aer sigur pe la unul din cilindrii, ca altfel nu s-ar intampla doar cand las masina cu frana trasa. [...] Inainte de a trage frina de mina, tine frina de serviciu apasata. Altfel, tragi frina de mina, sabotii se departeaza, pistonasele se departeaza si ele sub forta arcului din cilindru (e un arc acolo). Ca atare prin deplasare sub arc, miscarea e de suctie, putind intra aer. Asta ar mai fi posibil si daca supapa de pe pistonul pompei nu deschide suficient sa compenseze nevoia de lichid. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bashtalu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
este posibil ca aerisitorul de la etrier sa nu etanseze bine si sa traga aer pe acolo astfel incat sa nu pot aerisi instalatia din cauza lui?
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Teoretic da, e posibil.
Practic, aer la cilindrii spate mai degraba pe linga garnituri. This post has been edited by diaconuliviu: 17 Oct 2013, 14:48 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bashtalu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
la rotile din spate aerisirea a fost facuta f bine, buba este la roata fata din dreapta.
ma influenteaza rotile din spate cand aerisesc partea dn fata dreapta? |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nu, nu influenteaza. Banuiesc ca ai pompa cu 4 tevi, ca atare aerisirea se face prin cadere libera. Vezi daca la aerisitorul ala dreapta curge lichid cu pedala neapasata.
Daca nu, verifica pe stinga. Daca stinga curge, dreapta nu, ai ceva infundat: conducta, furtun, iesire din pompa... Aerul poate aparea si din aerisitor aiurea, desi rar si numai la manevre grosolane. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bashtalu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
am rezolvat
am schimbat pompa de frana si apoi aerisire peste tot acum am frane bune multumesc |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 07:28 |