Bancheta spate SLZ, Niste detalii
![]() ![]() ![]() |
Bancheta spate SLZ, Niste detalii
mircea-daniel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|||
lolman |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 20 September 04 From: Iasi ![]() |
bancheta si spatarul au impreuna maxim 15 kg ( nu mai tine minte exact); ambele sunt din burete nu au nici un arc; scaunul de pe fata are cam 10kg si la confort nu este cu mult peste unul de berlina.
Nu vad la ce te-ar ajuta toate aceste modificari, mai mult de 5kg nu cred sa scoti asa ca nu le vad utilitatea ca sa nu mai vorbim si de banii pe care ii arunci. |
--------------------
Ex. Solenza Confort
Now: Seat Leon 1M1
2005
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Pai, scaunele normale de berlina sunt grele rau...Iar bancheta de break spate, cu mecanismul ala al ei e aiurea de greu...
La SH cam cat e un ansmablu spate de SLZ? |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Chiar nimeni???Nimeni nu s-a uitat mai cu atentie la bancheta spate?
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
dandrei |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 December 04 ![]() |
Sal.Eu stiu ca bancheta se da jos introducand mana intre spatar si bancheta si ridici de ea...bancheta se va ridica dar ramane prinsa de niste chestii ca niste balamale ale banchetei;mai departe numai stiu... bafta
This post has been edited by dandrei: 13 Sep 2005, 13:24 |
--------------------
dacia
solenza
2004 1,4 mpi
- bxxxxx
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Greutatea banchetei...Asa ochiometric, nu o poate aproxima nimeni?
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
RIon |
![]()
Post
#7
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
pai daca nu are arcuri, scapi de vreo 4-5kg, cred...
du-te si tu la vreun targ (Vitan) sau magazin piese auto... |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
valioglu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
E neglijabila diferenta de greutate fata de cheltuiala. Mai bine tii cura de slabire daca vrei sa usurezi masina. Simti diferenta fata de masina cu rezervorul plin. Nu cred si sunt vreo 40 litri. Sistemul de prindere necesita adaptari pt ca la break are un mecanism de eliberare a banchetei cu un fel de inchizatoare iar la solenta cu suruburi. Trebuie masurat sa aiba aceeasi inaltime, dar mai ales lungime.
|
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Pai da, e infima scaderea de greutate dar,
-am dat jos fierul acela rabatabil de la break, deci jos vreo 5 kg -am dat jos roata de rezerva, deci jos vreo 8 kg -merg cu rezervorul maxim la jumatate deci jos vreo 10 kg -am dat jos presurile, deci jos inca vreo 3 kg(am facut eu o mocheta speciala) -vreau sa dau jos politza, deci jos inca vreo 2 kg -vreau sa scap de bancheta spate deci jos inca vreo 5 kg Break-ul din constructie are 1.000 kg.Mai mult cu 50 kg decat o berlina.Asa, am si eu aprox greutatea unei berline neimpovarate decat cu soferul.Si la consum zic eu, se vede. |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
i96nds |
![]()
Post
#10
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mircea-daniel @ 26 Sep 2005, 11:35) Si la consum zic eu, se vede. Hai ca esti tare.... Pentru astea 50 Kg... mai bine demontezi geamurile de la masina si lasi doar parbrizul. Nu mai zic de macaralele de la usi ! Inca ceva... sa nu cumva sa iei sotia cu tine in masina ca sa nu consumi mai multa benzina. Si daca reusesti si tu sa slabesti macar vreo zece kilograme intr-o luna, sa vezi tu economie de benzina ! Dar de fapt mai mult economisesti la mancare ! On-topic: pe bune, mai mult de 0.2 l /100 Km nu cred ca e diferenta, asa ca chiar nu merita. Ca sa economisesc o paine si un ou nu as face chestii dintr-astea sinucigase - sa merg fara roata de rezerva, de ex. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
valioglu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Mai poti sa dai jos capitonajul usilor, si tapiteria de orice fel, macaralele de la geamuri (mai ales pe spate), scutul din spate (pui o bara mai usoara sau altceva - la solenza oricum nu are scut), pui o baterie de capacitate mai mica ca e si mai usoara, pui numai 2 litri de ulei in motor, antigel si lichid de frana la minim, scaunul din dreapta, turometrul, stergatorul spate cu spalator cu tot, caloriferul, sa mai cioplesti din chedere cu un briceag, sa mai polizezi tablele pe unde crezi ca sunt inutile, pui niste roti de tico, etc..
Parerea mea e ca nu rezolvi absolut nimic cu asta. Daca vrei sa consume mai putin treci pe gaz - e mult mai ieftin. Daca vrei performante mai bune exista solutii mai simple. |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Tare!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
Asi |
![]()
Post
#13
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
o bicicleta este muuuult mai usoara, si economisesti si la consum si inca e ceva dubios la bicicleta.. consumul scade, viteza creste pe masura ce se merge cu ea... pentru ca mergand pe bicicleta tu slabesti atunci tot ansamblul este mai usor si tragi mai usor si prinzi viteza mai mare... cu cat e viteza mai mare slabesti mai mult.. astfel este ceva mai mult decat un perpetuum mobile, care da randamentul nu de 100% ci de cel putin 100si un pic..
![]() revenind la subiect- ia-ti un trabant! carton +ceva maruntisuri si in rest nimic din ce sa ai nevoie... centuri, pompa ulei, pompa benzina, filtru benzina, filtru aer, toba ensapament, supape, distributie, amortizoare, schimbator cu mai mult de 4 trepte (a 5-a viteza e prea grea + ansamblul de schimbare a vitezelor cu parchie la dacie e prea greu... mai usor e un cablu), si alte cateva detalii dinastea esentiale... iar daca te gandesti ca pe langa dotarile standard lightweight la trabant mai poti face si tu tuning in care ii pui roti de bicicleta ,ghidon, un sistem performant de franare cu tocu de la pantof pe roata sau asfalt (frana de ajutor), geamuri inlocuite cu un ceolofan, si mai si tragi niste gauri cu burgiu de 25 in sasiul masinii si in motor pentru mai buna ventilare ... o sa iasa o racheta!!! ![]() cu alte cuvinte ... las-o bre ca merge-asa a nu se intelege ca am ceva cu tine.. doar ca nu ma pot abtine... pt 5 kile.. it's just funny ![]() This post has been edited by Asi: 5 Oct 2005, 18:44 |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
Reed |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Hei REALMENTE daca nu vrei bicicleta sa stii ca a reduce 20-50 kg aduce o economie de cca. 100ml/100km. Daca tu crezi ca asta e rentabil atunci io zic sa scoti bancheta cu totul si sa pui niste rogojini. (da vezi sa le scuturi bine sa nu traga la cintar
![]() |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 11:25 |