DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Jicloare carburator 1,4 / D.1310, Care sunt bune, mai exista originale?

Alexio
post 23 May 2013, 09:33
Post #1


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Buna ziua tuturor,

De curand m-am gandit sa schimb jicloarele la o Dacia 1310, motor 1,4 1395 cmc, 64cp, model 1998, exact inaintea zambetului lui Iliescu.

Am fost la un magazin, in Bucuresti, pe strada Muntii Carpati, care mi-a recomandat un set de jicloare "exagerat de bun, cel mai bun, fara nicio eticheta pe pungutza, avea in el toate componentele carburatorului ce-i drept (cui ponto, jicloare, emulsor, filtru, garnituri).

Am ajuns la momentul montajului, aici a aparut problema. Cand au fost montate, cel de la magazin garantand pentru perfectiunea lor, nimeni nu le-a mai masurat ci au fost montate direct.

Va dati seama ca apoi a durat reglajul cam 3-4 ore, timp in care s-au consumat si vreo 2-3 litri de benzina. Nu s-a reusit reglarea ei, se deregla singura in mers, trosnea si troncanea, se oprea la accelerare sau cand lua gropi.

Concluzia: scoatem jiclerele si ne uitam la ele:

- cel de acceleratia avea gaura la jumatate fata de cel original
- cuiul ponto era vizibil mai scurt, deci reglajul de 7 de la plutitor nu se mai potrivea.
- cel de la aer avea pasul ciudat la filet si juca intr-o nebunie + ca varful era mai lung cu 2mm si mai subtire.
- tubul emulsor, nu avea nicio treaba la dimensiune cu cel original, nici nu incapea acolo.

nu are sens sa continui, totul era altfel. Nu era vorba ca erau dereglate, pur si simplu erau altfel.

In concluzie le-am returnat magazinului, desi a incercat sa ma convinga faptul ca daca ma duc la un super specialist va fi capabil sa adapteze totul si ca ele merg perfect. Acum ... cred ca era mai simplu sa adaptez carburatorul de la Camaro decat sa il reglez pe asta pentru cuiele respective.

Prin urmare, aveti grija ce cumparati.

Am sunat ieri la alt magazin auto, mai cunoscut ce-i drept, este vorba despre Cavar. Ei mi-au spus ca au, in punguta, cu eticheta, de Precizia Buzau (parca Buzau au spus) la pretul de 15 lei (cele anterioare au costat 16 lei). Sunt bune acestea? Cele anterioare nu erau nici pansonate cu dimensiunile...

Va rog sa ma lamuriti si pe mine, care sunt cele bune, originale, cum naiba or fi ele, doar sa fie bune. Unde le gasesc, cat costa, eventual un magazin, un numar de telefon. Nu vreau sa am de a face cu ciurucuri si carpeli.

Multumesc!


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 24 May 2013, 13:07
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




jicloarele sunt niste chestii de precizie, nu le poate face oricine.

Bune erau doar cele facute chiar de Carfil, dar si alea uneori erau rebuturi.
Acuma nu stiu de ce le-ai schimba, pt ca prin ele nu circula decat benzina deci nu are ce sa se uzeze acolo.

Alea de buzau le-am vazut si eu. sunt cam praf din cate imi aduc eu aminte.

Mai bine cauti un carburator cu totul si te uiti la jicloare sa nu fi fost "reparate" prin largire cu un cui sau alte scule de precizie smile.gif

mai mult de 30 de lei nu face un carburator din asta de dacie.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 25 May 2013, 21:55
Post #3


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Am luat pe cele de Precizia. Si la magazinele recomandate de catre un coleg de pe aici tot pe cele de Precizia le recomandau. Desi intr-adevar, aveau si alte modele.

Au fost montate astazi, nu a trebuit nimic deosebit la ele, sunt pansonate cu dimensiunile, ca cele originale, au hartia in punguta cu dimensiunile. Pretul lor a fost de 15 Lei, doar jicloarele, fara garnituri si alte alea. Cel de la M-tii Crapatzi mi-a dat in punguta de 16 lei: jicloarele, filtrul benzina, surbul mare de la filtru, garnitura carburator, garnitura pompa sprit, cui ponto... absolut tot ce se poate gasi in carburator... Era de asteptat sa fie doar ganitura buna... Insa eu mai fraier ca am "pus botul", atunci... bine ca a returnat banii.

Chiar voi face un test si va voi comunica in mare consumul.

Am schimbat: capac delcou, platina, rotor, tot ce este in carburator. A fost curatat tot ce inseamna aprindere si alimentare, pompa benzina...

Dupa reglaje si toate cele, s-a cunoscut diferenta in teste.
Mers mai rotund, mai zvelta per total, vizibil mai bine.

Urmeaza sa vedem consumul. Nu stiu ce sa spun acum pentru ca a fost testata vreo 2 km...

This post has been edited by Alexio: 25 May 2013, 21:57


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 15:30
Forum Renault