Zgomot ambreaj
![]() ![]() ![]() |
Zgomot ambreaj
pais_valenciano |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 24 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 BREAK
1997
- B77CHG
|
|||
corbex |
![]()
Post
#2
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
De la ambreiaj.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Schimbatorul nu vibreaza? Ar putea fi si tampoanele de la jugul CV rupte sau slabite sau suruburile care sustin cutia pe jug rupte. Verifica-le pe-astea inainte sa te apuci sa desfaci ambreiajul.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
pais_valenciano |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 24 April 09 ![]() |
QUOTE(sebymesteru @ 30 May 2013, 17:20) Schimbatorul nu vibreaza? Ar putea fi si tampoanele de la jugul CV rupte sau slabite sau suruburile care sustin cutia pe jug rupte. Verifica-le pe-astea inainte sa te apuci sa desfaci ambreiajul. Schimbatorul nu vibreaza, ma gandesc ca o fi rulmentul de presiune ![]() |
--------------------
DACIA
1310 BREAK
1997
- B77CHG
|
|
libarca |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
N-ar avea de ce sa -ti tremure volanul daca ar fi de la rulment! Mai degraba se potriveste bataia de priza in cutie, daca zici ca dispare cand apesi ambreiajul sau maresti turatia. Cu cat sunt mai joase turele cu atat se aude mai accentuat cand e pe liber. Sper sa nu fie asta, pentru ca necesita dezasamblare la cutie, si nu prea merita. Oricum nu afecteaza mersul masinii, ai s-o scoti la pensie asa. Multe dezvolta defectul acesta, inclusiv a mea, dar m-am comformat pentru ca daca nu pica cutia nu merita s-o desfaci!Prea scump, si slabe sanse s-o mai faci la fel!
Totusi ca sa ramai impacat desfaci ambreiajul si verifici acolo, poate ai noroc! |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
pais_valenciano |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 24 April 09 ![]() |
QUOTE(libarca @ 31 May 2013, 10:43) N-ar avea de ce sa -ti tremure volanul daca ar fi de la rulment! Mai degraba se potriveste bataia de priza in cutie, daca zici ca dispare cand apesi ambreiajul sau maresti turatia. Cu cat sunt mai joase turele cu atat se aude mai accentuat cand e pe liber. Sper sa nu fie asta, pentru ca necesita dezasamblare la cutie, si nu prea merita. Oricum nu afecteaza mersul masinii, ai s-o scoti la pensie asa. Multe dezvolta defectul acesta, inclusiv a mea, dar m-am comformat pentru ca daca nu pica cutia nu merita s-o desfaci!Prea scump, si slabe sanse s-o mai faci la fel! Totusi ca sa ramai impacat desfaci ambreiajul si verifici acolo, poate ai noroc! desfacere ambreaj=demontare cutie ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1310 BREAK
1997
- B77CHG
|
|
pais_valenciano |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 24 April 09 ![]() |
Mai am o nelamurire, la plecarea de pe loc cu motorul rece sau cald trepideaza la cuplarea ambreajului adica singura pornire mai lina o pot face doar daca turez la 2 000 rpm dau drumu la ambreaj si cand incep vibratiile il tin patinat si accelerez si mai tare. Cu 1000 rpm nu vrea sa se miste deloc, daca mai e si o mica denivelare se opreste motorul. In a 2 a ca sa diminuez cat de cat vibratiile nu vrea decat la o anumita viteza cu ambreajul dat drumu brusc si pe urma accelerare lenta. In a 3 a se cupleaza cu un soc ca si cum as tracta o masina cu un cablu. A 3 a e cea mai placuta treapta adica pornesc cu ea de la 30 km si urc pana la 50. cu 1 si 2 abia se misca de pe loc , a 4 incepe sa toarca cam pe la 60 km (acolo se simte ea bine) daca vreau sa merg cu 50 km a 3 a e prea mica iar a 4 e prea mare asa ca vreau nu vreau trebuie sa merg cu a 4 la 60 km. A 4 merge pana la 80 fara probleme si pe urma a 5 o tin cam la 90 ...100 , la 110 ajung la 3500 rpm mai mult nu am incercat ca nu am curaj cu dacia.
Am lucrat 5 ani pe un damas si ma jucam cu el, 1 cupla si fara sa accelerez, fara vibratii , restul treptelor era o joaca pe dealurile spre brasov nici nu mai schimbam a 3 , acceleram , franam fara sa scot din viteza si la deal si la vale si nu avea nici pe drq, in schimb dacia e pretentioasa rau ![]() |
--------------------
DACIA
1310 BREAK
1997
- B77CHG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:09 |