Megane GT
![]() ![]() |
Megane GT
cdadan |
![]()
Post
#31
|
||
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
||
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|||
argon |
![]()
Post
#32
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca la acesai capacitate e alt raport de compresie , difera camera de combustie, deci chiulasa si/sau pistoanele.
This post has been edited by argon: 22 Jul 2013, 11:13 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#33
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Multumim pentru precizari!
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.064 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pishky @ 22 Jul 2013, 06:04) am citit prin diverse surse ca la cel de 173 e racita turbina, stiu sigur ca costa 1.400 euro spre desobire de 400 la cel de 150. Nu toate sunt? ![]() |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
pishky |
![]()
Post
#35
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(MyKe89 @ 22 Jul 2013, 12:31) nu stiu, nu am vazut, doar am citit (aiurea, undeva pe net) - de aia nu bag mana in foc. posibil sa vorbesc prostii dar: cred ca este racita / unsa cu uleiul din motor, de aici si diferenta cantitativa la schimbul de ulei. 2.0 dci de 150 bea 6+ pana in 7, 2.0 dci de 173 bea 7+ (undeva in jur de 7,3 - 7,4, eu pun 7.0 - eventual mai verific pe buline / joja). This post has been edited by pishky: 22 Jul 2013, 18:34 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#36
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Fără ungere și răcire n-ar rezista prea mult lagărele turbinei. Prin urmare, la toate (tractoarele și nu numai) ajunge uleiul din motor.
This post has been edited by C a t a l i n: 22 Jul 2013, 18:48 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
pishky |
![]()
Post
#37
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
multumesc, am sa iau niste floricele cu mine, asa, preventiv.
editam repede, pana nu vede nimeni rautacismele? This post has been edited by pishky: 22 Jul 2013, 18:50 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#38
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Mdea, voaim să-ți zic unde ajunge cel de 173 prin chiptuning, dar văd că știi destul de bine...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
pishky |
![]()
Post
#39
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
la fier / aluminiu vechi, are deja 190.000, e prea batran sa incep sa imi bat joc de el, desi....nu se stie niciodata.
daca ma apuca cip-ul o sa sa il fac properly, adica pe un doite, nu un doideceiiii. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
cdadan |
![]()
Post
#40
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Intotdeauna vorbesti de 2.0t de parc-ar fi vreun holy grail. E un motor bun, dar nici chiar asa. Eu cred ca-i foarte comparabil cu motorul tau, dar cred ca-ti lipseste o perioada de test sa-ti dai seama.
Bine, eu as da 2.0t pe 2.0 dci 173 in secunda doi. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
kum |
![]()
Post
#41
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
tractorist
![]() Aideplm... |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
pishky |
![]()
Post
#42
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
@ cdadan - aceste vorbe ne doare, daaaar.....
n-am avut ocazia sa ma dau la un doite, mi-s tare curios. vorbesc la modul sub 10.000 km pe an ar renta doite. momentan nu ma incadrez in limita asta, si m-ar usca. (da, vreau sa pot sa plec la munte cand mi se scoala, mie sau altora, fara sa ma uit la motorina / cazare, dar mai ales bere ![]() daca vrei performanta - nu prea vrei un diesel. daca vrei sa mai faci si altceva decat sa bagi bani in masina / rezervor..... te uiti la dizel cand / daca ne-om mai vedea, u avand experienta doite, poate faci o comparatie. asa niste cifre - sunt cifre, seci, ranjetul e priceless, pentru restul.....e posibil sa existe mastercard. edit: @ Kum - cand ajung la maldova, am voie o tura cu milfa? stiu ca nu prea te intereseaza cum merge un tractor, dar dac ai si tu curiozitati d-astea....dau la schimb, eventual sa vezi la ce sa te astepti peste 120.000 km. (spre pensie, adica, cel mai probabil) si mai edit - se cam duce topicul omului, desi masina e cel putin deosbita. dupa toate mistourile, e destul de rarut un megane cu motorizarea asta. This post has been edited by pishky: 22 Jul 2013, 21:03 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
dan22y |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Frumoasa masina colega, multi kmp cu ea...
![]() Daca tot spui ca nu stiai ca livreaza puterea liniar de ce nu ai facut un drive test inainte cu motorizarea asta, sau chiar cu masina pe care ai cumparat-o? Fata de 2.0tdi cel PD (nu CR) e si normal sa nu simti zvacul de care vorbeai la accelerare... asa cum stii sunt diferite motoarele si livrarea cuplului din ture joase favorabile PD-ului... ![]() |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
mihaigr21 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 May 13 From: Giurgiu ![]() |
@ pishky ,nu e problema baga mare
![]() si eu sunt adept turbo benzina, am avut 2 , dar la 30-40000 cat voi face pana la anu' , nu renta sa imi mai iau masina pe benzina . @dan22y.....poate m-am exprimat gresit, imi place mai mult 2,0 dci decat 2,0 de vw . si ca sunet si ca urca mai bine in ture si trage mai sus. test drive nu am putut sa fac deloc cu masina pentru ca avea numerele expirate, am luat-o pe platforma, dar nu am nici un regret ![]() cutia de pe renault oricum mi se pare MUUUUULLLLTTTTT mai bine etajata decat cele de pe 2,0 vw , unde treapta 1 e degeaba. la asta 1 merge, nu doar misca masina de pe loc se pare ca sunt totusi ceva diferente constructive si la motor, deci nu e chiar asa simplu, asa ca ma voi multumi cu un soft undeva la 175 de cai |
--------------------
renault
megane 2
2007 GT Laguna 1.5 dci 2013
|
|
kum |
![]()
Post
#45
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Pishky: esti invitatul meu.
![]() Cumetre, taci ca te plesnex! ![]() Cand ma intorc sa pregatesti ciucu' la rece, ca te calc pe la munca pentru ce-am vorbit mai demult. |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#46
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(mihaigr21 @ 23 Jul 2013, 00:31) cutia de pe renault oricum mi se pare MUUUUULLLLTTTTT mai bine etajata decat cele de pe 2,0 vw , unde treapta 1 e degeaba. la asta 1 merge, nu doar misca masina de pe loc Da' ce vrei sa faci cu a 1-a? Depasiri in forta, rulaj pe DN? ![]() De timonieria cutiei nu spui nimic? Comparativ cu aia de la vw, evident. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
argon |
![]()
Post
#47
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Thor1983 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 7 April 04 From: In front of the computer ![]() |
Am vazut si eu R10-ul asta la semafor ieri. Wait... not.
Compari un motor de masina de curse (de anduranta mai exact) cu o masina de strada. Fumegatoarele de zi cu zi, fie ca sunt de la Renault, BMW, VW sunt doar niste motoare care misca conserva dintr-un loc in altul. Faptul ca masina e decorata cu insigne gen GT, GTD, Sport, frectie-cu-spirt-la-picior-de-lemn nu le face masini sport, ci doar gadila orgoliul posesorilor, care se cred veri cu Schumacher cand se urca la volan. |
--------------------
Mazda
6
2017 Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
|
|
argon |
![]()
Post
#49
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Hai sa zicem ca ala e de curse, dar nu stiu daca ai fost cu 3.0 tdi, sau 4.2 tdi, chiar si cu amaratul 2.5 tdi, nu stiu de ce ti-ar mai trebui benzinare dupa, poate doar din cauza taxelor mai mici.
This post has been edited by argon: 23 Jul 2013, 08:48 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Thor1983 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 7 April 04 From: In front of the computer ![]() |
2.5 TDI ~ 170Cp/350Nm
3.0 TDI ~ 240CP/550Nm 4.2 TDI ~ 330CP/560Nm 3.0 TFSI ~ 280Cp/400Nm 4.2 FSI ~ 350Cp/440Nm Nu vad nimic extraordinar la motoarele diesel, sau reprezentativ dpdv al performantelor. Normal ca A8-ul ala fuge ca naiba, doar are ditamai V8-ul sub capota. Era trist daca nu mergea asa. Faptul ca o masina e rapida si cu un motor diesel nu o face sportiva. Nici macar faptul ca un sofer merge 'sportiv' (agresiv, accelereaza ca apucatul si franeaza in disperare) pe drumurile publice nu se cheama mers sportiv. E pur si simplu un frustrat inconstient. Majoritatea 'sportivilor' de pe drumurile noastre caca steagul pe un circuit chiar si intr-un Swift de 120Cp. Sporturile cu motor exista de la inventarea automobilului. Exista o gramada de competitii, dar singurele in care se folosesc cu succes motoare diesel (altfel decat la nivel de experiment nereusit) sunt cele de anduranta si tractor-pulling. Pentru ca exploateaza doua caracteristici principale ale acestor motoare: randament mai bun, care se traduce printr-un cosnsum mai redus de carburant - poti sa faci masina mai usoara sau sa faci mai putine opriri pentru alimentare, si cuplul mai mare decat al motoarelor pe benzina de cilindree similara - util daca tractezi ceva. In rest sunt intrecute fara drept de apel de motoarele Otto. This post has been edited by Thor1983: 23 Jul 2013, 09:11 |
--------------------
Mazda
6
2017 Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
|
|
mihaigr21 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 May 13 From: Giurgiu ![]() |
QUOTE(cdadan @ 23 Jul 2013, 08:21) Da' ce vrei sa faci cu a 1-a? Depasiri in forta, rulaj pe DN? ![]() De timonieria cutiei nu spui nimic? Comparativ cu aia de la vw, evident. ![]() cu a 1-a plec de pe loc ![]() ![]() bine punctat Thor1983. cuplul e bun la tractat nu la performanta . cu toate ca si prin wtcc parca a fost o perioada cand dieselul de pe leon cam batea toate benzinarele This post has been edited by mihaigr21: 23 Jul 2013, 09:27 |
--------------------
renault
megane 2
2007 GT Laguna 1.5 dci 2013
|
|
argon |
![]()
Post
#52
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Thor1983 @ 23 Jul 2013, 10:09) 2.5 TDI ~ 170Cp/350Nm 3.0 TDI ~ 240CP/550Nm 4.2 TDI ~ 330CP/560Nm 3.0 TFSI ~ 280Cp/400Nm 4.2 FSI ~ 350Cp/440Nm Ceea ce demonstreaza superioritatea diesel, chiar daca puterea e ceva mai mica, cuplul mai mare nu numai compenseaza, dar ii da un avantaj la reprize, si in plus nu trebuie sa stai tot in blana ca benzinarul. Iar consumul iar e in favoarea diesel. This post has been edited by argon: 23 Jul 2013, 09:28 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#53
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(mihaigr21 @ 23 Jul 2013, 10:23) Vezi că în WTCC sunt o grămadă de reguli tâmpite referitoare la limitările impuse diferitelor mașini, plus balast. argoane, ai lămurit problema frânării la motociclete și acum expui avantajele cuplului tractor? |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
kum |
![]()
Post
#54
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(argon @ 23 Jul 2013, 10:27) Ceea ce demonstreaza superioritatea diesel, chiar daca puterea e ceva mai mica, cuplul mai mare nu numai compenseaza, dar ii da un avantaj la reprize, si in plus nu trebuie sa stai tot in blana ca benzinarul. Iar consumul iar e in favoarea diesel. Desi rad de aia care il iau in serios pe argon, nu pot sa nu fiu fascinat de alaturarea de cuvinte: sport... perormante... dizel... consum... ![]() 23 Jul 2013, 10:54: QUOTE(l@u @ 23 Jul 2013, 09:37) Nu-i problema, ca pana ma intorc expira oferta mea si vine iarasi randu' tau ![]() This post has been edited by kum: 23 Jul 2013, 09:54 |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
Thor1983 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 7 April 04 From: In front of the computer ![]() |
Mda, dieselul are cuplu mai mare. Numai ca nu ajunge direct tot cuplul ala la roata, e o chestie mica numita raport final de transmisie, care e diferit fata de benzina. In final e cam la fel.
Dieselul ajunge la cuplu maxim la turatii mai mici decat benzina, in general in zona de turatii uzuale. Pacat ca banda de turatii cu cuplu maxim e foarte ingusta. |
--------------------
Mazda
6
2017 Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
|
|
argon |
![]()
Post
#56
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(kum @ 23 Jul 2013, 10:52) Desi rad de aia care il iau in serios pe argon, nu pot sa nu fiu fascinat de alaturarea de cuvinte: sport... perormante... dizel... consum... Tu ramai doar cu consumul din povestea asta. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=227...dpost&p=3853732 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
kum |
![]()
Post
#57
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Te roade, ă?
![]() Lasa ma argoane, ca o sa te faci tu mare ![]() Uite, daca o sa ajungi vreodata prin Galati, te las si pe tine sa mergi cu ea. Da, stiu... Tu de fapt esti extraordinar de multumit cu masina ta. Nu te roade nimic si te uiti la consum inclusiv la o masina de raliu/F1 doar ca ai tu hobby-ul asta. Stim. Cu totii! |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
marksman |
![]()
Post
#58
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
cdadan |
![]()
Post
#59
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(marksman @ 23 Jul 2013, 14:11) Nici pe departe, n-au cum. QUOTE(marksman @ 23 Jul 2013, 14:11) 1.2 tsi trage comparabil cu 1.9 tdi 105, motorasul de 1.4 trage mai bine. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Thor1983 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 7 April 04 From: In front of the computer ![]() |
Degeaba, daca nu scoate fum....
|
--------------------
Mazda
6
2017 Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 04:56 |