DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pacanit boxe (doar la turatie mai mare)

Kenji CN4
post 5 Jun 2013, 20:29
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 8 September 12




Salutare am stat vreu 2 ceasuri si am tot cautat pe tot internetul da nu am gasit nici o problema asemanatoare..deci am montat un RCD Pioneer cu usb , boxe noi (respectand toate criteriile montarii polaritate etc..) totul merge perfect doar ca am observat ca la turatie mai mare boxele din fata nu bazaie , ci mai degraba pacane asta pe la 2700-3000 RPM nu e bazaitul acela care se aude dupa turatia matotului ci pacane fara nici un ritm nici dupa cel al motorului nici dupa cel al muzicii a mai patit cineva?

This post has been edited by Kenji CN4: 5 Jun 2013, 20:30


--------------------
Dacia 1310 L CN4 1999 - BV05DKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ChrisSs
post 5 Jun 2013, 21:47
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 9 December 12
From: Arad




Incearca sa tragi plusul direct de la baterie sa vezi daca iti mai face.


--------------------
Dacia 1310 Break 2004 CLi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kenji CN4
post 7 Jun 2013, 18:30
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 8 September 12




Si asta ce ar insemna sa tin RCD-ul pe plusul de la baterie? nu va sta mereu sub tensine adica e bine asa?


--------------------
Dacia 1310 L CN4 1999 - BV05DKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 7 Jun 2013, 20:58
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07






Veirifica cum functioneaza daca il montezi pe alta masina.....( nu neaparat Dacia)

This post has been edited by 1055: 7 Jun 2013, 21:00


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 7 Jun 2013, 21:35
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




QUOTE(Kenji CN4 @ 7 Jun 2013, 18:30)
Si asta ce ar insemna sa tin RCD-ul pe plusul de la baterie? nu va sta mereu sub tensine adica e bine asa?
*


Pai tragi firul direct de la baterie dar poti pune un comutator pe el.


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ChrisSs
post 7 Jun 2013, 23:21
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 9 December 12
From: Arad




Nu il ti sub tensiune mereu, verifici asa si incerci sa depistezi problema, daca dupa ce tragi plusul direct de la baterie tot mai face asa inseamna ca e posibil sa fie ceva de la alternator (de exemplu periile care nu fac contact bine) daca nu mai face insemna ca buba e undeva la instalatia din bord.
Nu recomand sa il lasi cu plusul direct de la baterie chiar si daca ai comutator pe fir, pentru ca e posibil sa uiti de el si te pomenesti cu bateria goala. Dar si aici poti face o smecherie, pui un releu pe fir care sa iti dea curent doar cand e contactul pus.
Cu instalatia electrica te poti complica mult dar nu are rost, in general ce e simplu e mai bun si de durata.


--------------------
Dacia 1310 Break 2004 CLi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kenji CN4
post 8 Jun 2013, 12:51
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 8 September 12




Am si un subwoofer activ care vajaie cand e motorul pornit si e legat direct la baterie deci nu are rost sa leg si RCD-ul dar nu inteleg de ce subwooferul vajaie(foarte incet nu ma deranjeaza cu nimic e aproape insesizabil) dar RCD-ul pacane si din cate am observat doar cand se incalzeste motorul si indiferent de volum huh.gif

1055 Daca cu motorul oprit casetofonul se aude si functioneaza impecabil nu e clar ca e din cauza masinii si nu a casetofonului? adica dupa gandirea mea masina nu e deparazitata bine

This post has been edited by Kenji CN4: 8 Jun 2013, 12:53


--------------------
Dacia 1310 L CN4 1999 - BV05DKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 8 Jun 2013, 13:47
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




Leaga un condensator intre D+ si D- la alternator


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kenji CN4
post 8 Jun 2013, 18:42
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 8 September 12




QUOTE(vladut88 @ 8 Jun 2013, 13:47)
Leaga un condensator intre D+ si D- la alternator
*


Am precizat mai sus ca am legat condensator nou pentru deparazitare si pe delcou si la alternator problema tot nu a disparut


--------------------
Dacia 1310 L CN4 1999 - BV05DKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 8 Jun 2013, 19:07
Post #10


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Kenji CN4 schimba fisele de bujii cu unele cu antiparazitare,cred ca si cele siliconice sunt antiparazite
tu auzi in boxe turatia motorului?


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ChrisSs
post 8 Jun 2013, 19:13
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 9 December 12
From: Arad




Vajaitu la subwoofer poate sa fie de la mufele RCA care se oxideaza si nu fac contact calumea (asa patesc la bunici unde am un sistem audio pe care nu-l folosesc asa des) sau un condensator obosit in RCD, subwoofer.
Daca e asa cum spui tu ca nu "deparaziteaza" calumea cel mai probabil nu ai masa buna pe undeva, curata bine masa de la alternator unde se prinde pe caroserie, da-o cu un strat fin de vaselina si strange-o bine sa fi sigur ca, cu aia nu mai probleme si apoi cauta pe unde ai alte mase, papuci sa nu fie oxidati.
Bafta!


--------------------
Dacia 1310 Break 2004 CLi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kenji CN4
post 9 Jun 2013, 08:07
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 8 September 12




QUOTE(nikuniku @ 8 Jun 2013, 19:07)
Kenji CN4 schimba fisele de bujii cu unele cu antiparazitare,cred ca si cele siliconice sunt antiparazite
tu auzi in boxe turatia motorului?
*


Nu niku problema este ca dupa ce se incalzeste motorul se aude un PACANIT nu VAJAIT in boxe ca si cum nu prinde RCD-ul bine radio (dar muzica canta de pe usb a fost doar o comparatie) dar sunetul este foarte scurt de vreo secunda si intermitent adica pacane o secunda dupa care se opreste vreo doua si iara ii da o pacaneala si din nou precizez ca chestia asta se intampla DUPA CE SE INCALZESTE MOTORUL adica atunci cand ajunge la temperatura optima de functionare si lucrul asta ma baga in ceata mai tare am mai avut paraziti cu vajait am schimbat condensatorii si problema sa rezolvat dar chestia asta cu pacanitul m-a bagat un pic in ceata

This post has been edited by Kenji CN4: 9 Jun 2013, 08:09


--------------------
Dacia 1310 L CN4 1999 - BV05DKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kenji CN4
post 10 Jun 2013, 12:42
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 8 September 12




Deci am facut din nou toate legaturile cu cablu gos litat + am pus pe RCD condensator deparazitor ... nici o schimbare... tot asa pacane are cineva alte idei? si apropo fisele alea tesla albastre sunt cu deparazitare? am pus astazi fise de urziceni cu deparazitare si nimic o sa mai schimb si releul de la alternator si voi incerca si cu niste fise tesla daca nici asa nu marge ma las batut

This post has been edited by Kenji CN4: 10 Jun 2013, 15:17


--------------------
Dacia 1310 L CN4 1999 - BV05DKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 10 Jun 2013, 16:19
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




Incearca si un condensator cu o capacitate cat mai mare pe firele de alimentare. Sau nu mai functioneaza condensatorul de la alternator...


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kenji CN4
post 10 Jun 2013, 17:02
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 8 September 12




QUOTE(val2011 @ 10 Jun 2013, 16:19)
Incearca si un condensator cu o capacitate cat mai mare pe firele de alimentare. Sau nu mai functioneaza condensatorul de la alternator...
*


Am pus pe alimentarea casetofonului condensator... sad.gif fise tesla nu gasesc nicaieri si am luat astazi dinalea negre de urziceni tot asa se aude ca inainte am avut tot de urziceni dinalea rosii


--------------------
Dacia 1310 L CN4 1999 - BV05DKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 10 Jun 2013, 17:31
Post #16


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Pacanitul ala nu-i de la deparazitare. Ai 4 difuzoare in masina,se aude si in fata si in spate pacaneala aia,simultan sau pe rand? Daca cd-player-ul e legat prin mufe standard,de-alea Euro,dreptunghiulare,cere de la un prieten cd-player-ul si monteaza-l provizoriu la tine si vezi daca mai pacane. Mie tare imi face impresia ca tu ai ceva la cd-player,nu la masina. Nu speculez mai departe,astept sa vedem raspunsul. Ce releu de incarcare ai?

This post has been edited by sebymesteru: 10 Jun 2013, 17:33


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kenji CN4
post 11 Jun 2013, 12:01
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 8 September 12




Pun acuma pe postul asta cate2 poze cu playerul si cu mufele releul de incarcare adica ala ce vine montat sub vasul de lichid spalare parbriz? ala e ceva romanesc si daca e din RCD de ce cand am motorul oprit functioneaza impecabil? chiar si la ralanti nu bazaie,pacane chiar asa de tare doar dupa 1700 RPM incepe el sa faca urat si boxe am numai pe fata si fac ambele am dat balans sa le ascul si fac ambele doar subwooferul nu pacane ca are alimentare direct de pe baterie
P.S am observat ieri dupa ce am schimbat fisele ca bobina mea de inductie se cam incinge nu poti tine mana mai mult pe ea de 3-4 sec dupa 10-15 min de mers

This post has been edited by Kenji CN4: 11 Jun 2013, 12:08

Attached thumbnail(s)
poza_71ea0ade90785537a_0_0_0_0_0.jpg ( Size: 69.17k ) Number of downloads: 302
mufe.jpg ( Size: 40.43k ) Number of downloads: 315


--------------------
Dacia 1310 L CN4 1999 - BV05DKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 11 Jun 2013, 15:32
Post #18


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




QUOTE(Kenji CN4 @ 9 Jun 2013, 08:07)
dupa ce se incalzeste motorul se aude un PACANIT nu VAJAIT in boxe ca si cum nu prinde RCD-ul bine radio (dar muzica canta de pe usb a fost doar o comparatie) dar sunetul este foarte scurt de vreo secunda si intermitent adica pacane o secunda dupa care se opreste vreo doua si iara ii da o pacaneala si din nou precizez ca chestia asta se intampla DUPA CE SE INCALZESTE MOTORUL adica atunci cand ajunge la temperatura optima de functionare si lucrul asta ma baga in ceata mai tare am mai avut paraziti cu vajait am schimbat condensatorii si problema sa rezolvat dar chestia asta cu pacanitul m-a bagat un pic in ceata
*



Bobina de inductie.
Probabil e puscata, iar cand se incalzeste, se pun cateva spire in scurt.
Aceeasi problema o am si eu, cand incep boxele sa pacane stiu ca daca opresc motorul nu mai porneste.


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kenji CN4
post 11 Jun 2013, 15:53
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 8 September 12




QUOTE(daniel93 @ 11 Jun 2013, 15:32)
Bobina de inductie.
Probabil e puscata, iar cand se incalzeste, se pun cateva spire in scurt.
Aceeasi problema o am si eu, cand incep boxele sa pacane stiu ca daca opresc motorul nu mai porneste.
*


Pai si atunci sa inteleg ca trebuie sa schimb bobina de inductie? Eu nu am probleme cu pornirea mie imi porneste oricand si m-am exprimat gresit pacane si cu motorul rece dar nu asa tare sunetul se accentueaza odata cu incalzirea motorului


--------------------
Dacia 1310 L CN4 1999 - BV05DKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 11 Jun 2013, 16:07
Post #20


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




La mine apare pacanitul pe canicula, sau dupa ce merg mai mult (peste 100km).
Am pus alte bobine de prin portbagaj, una pacanea si la relanti, la rece (iar dupa 15 min nici nu mai tragea motorul).
Am mai avut o bobina care pe langa pacanit imi zapacea mp3-ul cu totul, nu mai citea USB-ul deloc, pana nu luam borna si o puneam la loc.
Poate la tine e altceva, dar ai putea sa incerci si asta. Bobinele ce se gasesc acum sunt extrem de proaste, eu fac drumuri lungi cu daciile, si le ard imediat.


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kenji CN4
post 11 Jun 2013, 17:13
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 8 September 12




Oricum e cam obosita bobina asta are mai bine de 30 K /Km deci sa inteleg ca pacaneala din boxele mele are oarecare legatura cu bobina? Ca ma gandeam ca poate fi se de la releul ala regulator mie mi-au zis multi ca poate fi si de la RCD atunci de ce cand e motorul oprit functioneaza perfect? in orice caz sunt pornit pe un filtru dinala deparazitor sa speram ca va disparea problema daca nu chiar am ramas fara idei


--------------------
Dacia 1310 L CN4 1999 - BV05DKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Jun 2013, 13:03
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Pacanit aiurea, fara "ritm", de la bobina aia ce se incinge (se pune in scurt si descarca aiurea prin ea) sau releu alternator mecanic (parazitare de lamele)


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kenji CN4
post 12 Jun 2013, 13:41
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 8 September 12




Ma gandeam si eu ca e de la releu cand o sa am buget o sa schimb si releul dar si bobina de inductie sa vad daca se simte vreo diferenta oricum cand aprin farurile imi cam scade ralantiul o sa schimb piesele si va tin la curet deocamdata mai am de luar rele,bobina si daca nu e nici o schimbare un filtru deparazitor


--------------------
Dacia 1310 L CN4 1999 - BV05DKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Jun 2013, 12:04
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Relantiul scade oricum, e carburata. N-are "feedback"


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 13 Jun 2013, 16:30
Post #25


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Inainte sa te apuci de schimbat bobina sau releul,scoate excitatia de pe alternator,porneste motorul si vezi daca mai pacane. Bobina eu zic ca nu poti spune ca e obosita la 30.000 km,daca nu intrerupe in sarcina sau nu face figuri la pornire nu cred ca are rost sa o schimbi. Vezi ce face daca scoti excitatia,releul nu mai lucreaza atunci si il poti scoate din ecuatie daca e cazul. Daca u-i de la el,iei un filtru deparazitar si abia la sfarsit te orientezi spre bobina,care e cea mai scumpa. Daca chiar trebuie sa o schimbi,cauta de IAME Sf.Gheorghe,modelul capsulat in tabla galvanizata,nu din aia mica,neagra in carcasa de plastic.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 13 Jun 2013, 18:38
Post #26


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Gasesti releu electronic, sub 20 de lei.
Am pus pe 1300 si merge mult mai frumos, cu ala mecanic balbaia motorul si "clipeau" becurile, cu asta merg toate frumos.
sebymesteru la mine abia daca tine 5000 km o bobina.. In oras merge orice pocnitoare, la un drum mai lung le fac bune de aruncat. Si asta se intampla pe 2 dacii, una din ele cu aprindere electronica.

Attached thumbnail(s)
P110130019.jpg ( Size: 238.06k ) Number of downloads: 222


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 13 Jun 2013, 19:19
Post #27


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Daniel,scuza-ma dar daca tu schimbi bobina de inductie ca pe ciorapii,nu ti se pare ca e ciudata treaba asta? Eu am schimbat bujiile la 15.000 de km,niste briskuri de 20 de lei si si atunci nu ca nu mergeau ci pentru ca mi se parea ca parca pornea putin mai greu iarna. Bobina am schimbat-o si eu 1 data,pe la 45.000 cred,ca pornea tot mai greu si prin eliminare am ajuns la ea. Sa schimbi bobine de inductie la 5000km mi se pare halucinant...


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Jun 2013, 08:41
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Omul spune ca i se incinge bobina tare, de aia e necesara schimbarea; ori e in scurt partial ori are rezistenta prea mica...


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kenji CN4
post 15 Jun 2013, 17:41
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 8 September 12




QUOTE(sebymesteru @ 13 Jun 2013, 16:30)
Inainte sa te apuci de schimbat bobina sau releul,scoate excitatia de pe alternator,porneste motorul si vezi daca mai pacane. Bobina eu zic ca nu poti spune ca e obosita la 30.000 km,daca nu intrerupe in sarcina sau nu face figuri la pornire nu cred ca are rost sa o schimbi. Vezi ce face daca scoti excitatia,releul nu mai lucreaza atunci si il poti scoate din ecuatie daca e cazul. Daca  u-i de la el,iei un filtru deparazitar si abia la sfarsit te orientezi spre bobina,care e cea mai scumpa. Daca chiar trebuie sa o schimbi,cauta de IAME Sf.Gheorghe,modelul capsulat in tabla galvanizata,nu din aia mica,neagra in carcasa de plastic.
*


Sa scot excitatia de pe alternator adica firele de pe "+"? Care e rostul ca am mai incercat tot asa pacane si in plus am schimbat toti condensatorii deparazitori si tot asa face dupa gandirea mea raman : fisele (le-am schimbat der am pus tot de urziceni nu am gasit tesla), releul regulator (care e electronic dar e vai de mama lui ruginit etc..) sau bobina care oricum da de banuit prin faptul ca se incinge la drumuri extraurbane (nu se incalzeste se incinge daca pui mana pe ea risti sa iti lasi pielea acolo)


--------------------
Dacia 1310 L CN4 1999 - BV05DKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 16 Jun 2013, 18:07
Post #30


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




QUOTE(sebymesteru @ 13 Jun 2013, 19:19)
Daniel,scuza-ma dar daca tu schimbi bobina de inductie ca pe ciorapii,nu ti se pare ca e ciudata treaba asta? Eu am schimbat bujiile la 15.000 de km,niste briskuri de 20 de lei si si atunci nu ca nu mergeau ci pentru ca mi se parea ca parca pornea putin mai greu iarna. Bobina am schimbat-o si eu 1 data,pe la 45.000 cred,ca pornea tot mai greu si prin eliminare am ajuns la ea. Sa schimbi bobine de inductie la 5000km mi se pare halucinant...
*



Eu fac si 400km pe zi cu masina, in oras circul putin. Am patit sa zic ca am bobina buna, si cand am iesit din oras, dupa 30 km nu mai tragea.. Piesele de schimb pentru dacie sunt facute sa duci muncitorii la padure dimineata si sa-i iei inapoi seara, nu tin la drumuri lungi.


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2024 - 22:32
Forum Renault