Pacanit boxe (doar la turatie mai mare)
![]() ![]() ![]() |
Pacanit boxe (doar la turatie mai mare)
Kenji CN4 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 8 September 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L CN4
1999
- BV05DKY
|
|||
ChrisSs |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Incearca sa tragi plusul direct de la baterie sa vezi daca iti mai face.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
Kenji CN4 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 8 September 12 ![]() |
Si asta ce ar insemna sa tin RCD-ul pe plusul de la baterie? nu va sta mereu sub tensine adica e bine asa?
|
--------------------
Dacia
1310 L CN4
1999
- BV05DKY
|
|
1055 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
Veirifica cum functioneaza daca il montezi pe alta masina.....( nu neaparat Dacia) This post has been edited by 1055: 7 Jun 2013, 21:00 |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
val2011 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Nu il ti sub tensiune mereu, verifici asa si incerci sa depistezi problema, daca dupa ce tragi plusul direct de la baterie tot mai face asa inseamna ca e posibil sa fie ceva de la alternator (de exemplu periile care nu fac contact bine) daca nu mai face insemna ca buba e undeva la instalatia din bord.
Nu recomand sa il lasi cu plusul direct de la baterie chiar si daca ai comutator pe fir, pentru ca e posibil sa uiti de el si te pomenesti cu bateria goala. Dar si aici poti face o smecherie, pui un releu pe fir care sa iti dea curent doar cand e contactul pus. Cu instalatia electrica te poti complica mult dar nu are rost, in general ce e simplu e mai bun si de durata. |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
Kenji CN4 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 8 September 12 ![]() |
Am si un subwoofer activ care vajaie cand e motorul pornit si e legat direct la baterie deci nu are rost sa leg si RCD-ul dar nu inteleg de ce subwooferul vajaie(foarte incet nu ma deranjeaza cu nimic e aproape insesizabil) dar RCD-ul pacane si din cate am observat doar cand se incalzeste motorul si indiferent de volum
![]() 1055 Daca cu motorul oprit casetofonul se aude si functioneaza impecabil nu e clar ca e din cauza masinii si nu a casetofonului? adica dupa gandirea mea masina nu e deparazitata bine This post has been edited by Kenji CN4: 8 Jun 2013, 12:53 |
--------------------
Dacia
1310 L CN4
1999
- BV05DKY
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Leaga un condensator intre D+ si D- la alternator
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Kenji CN4 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 8 September 12 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 L CN4
1999
- BV05DKY
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#10
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Kenji CN4 schimba fisele de bujii cu unele cu antiparazitare,cred ca si cele siliconice sunt antiparazite
tu auzi in boxe turatia motorului? |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Vajaitu la subwoofer poate sa fie de la mufele RCA care se oxideaza si nu fac contact calumea (asa patesc la bunici unde am un sistem audio pe care nu-l folosesc asa des) sau un condensator obosit in RCD, subwoofer.
Daca e asa cum spui tu ca nu "deparaziteaza" calumea cel mai probabil nu ai masa buna pe undeva, curata bine masa de la alternator unde se prinde pe caroserie, da-o cu un strat fin de vaselina si strange-o bine sa fi sigur ca, cu aia nu mai probleme si apoi cauta pe unde ai alte mase, papuci sa nu fie oxidati. Bafta! |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
Kenji CN4 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 8 Jun 2013, 19:07) Kenji CN4 schimba fisele de bujii cu unele cu antiparazitare,cred ca si cele siliconice sunt antiparazite tu auzi in boxe turatia motorului? Nu niku problema este ca dupa ce se incalzeste motorul se aude un PACANIT nu VAJAIT in boxe ca si cum nu prinde RCD-ul bine radio (dar muzica canta de pe usb a fost doar o comparatie) dar sunetul este foarte scurt de vreo secunda si intermitent adica pacane o secunda dupa care se opreste vreo doua si iara ii da o pacaneala si din nou precizez ca chestia asta se intampla DUPA CE SE INCALZESTE MOTORUL adica atunci cand ajunge la temperatura optima de functionare si lucrul asta ma baga in ceata mai tare am mai avut paraziti cu vajait am schimbat condensatorii si problema sa rezolvat dar chestia asta cu pacanitul m-a bagat un pic in ceata This post has been edited by Kenji CN4: 9 Jun 2013, 08:09 |
--------------------
Dacia
1310 L CN4
1999
- BV05DKY
|
|
Kenji CN4 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 8 September 12 ![]() |
Deci am facut din nou toate legaturile cu cablu gos litat + am pus pe RCD condensator deparazitor ... nici o schimbare... tot asa pacane are cineva alte idei? si apropo fisele alea tesla albastre sunt cu deparazitare? am pus astazi fise de urziceni cu deparazitare si nimic o sa mai schimb si releul de la alternator si voi incerca si cu niste fise tesla daca nici asa nu marge ma las batut
This post has been edited by Kenji CN4: 10 Jun 2013, 15:17 |
--------------------
Dacia
1310 L CN4
1999
- BV05DKY
|
|
val2011 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Incearca si un condensator cu o capacitate cat mai mare pe firele de alimentare. Sau nu mai functioneaza condensatorul de la alternator...
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
Kenji CN4 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(val2011 @ 10 Jun 2013, 16:19) Incearca si un condensator cu o capacitate cat mai mare pe firele de alimentare. Sau nu mai functioneaza condensatorul de la alternator... Am pus pe alimentarea casetofonului condensator... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L CN4
1999
- BV05DKY
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Pacanitul ala nu-i de la deparazitare. Ai 4 difuzoare in masina,se aude si in fata si in spate pacaneala aia,simultan sau pe rand? Daca cd-player-ul e legat prin mufe standard,de-alea Euro,dreptunghiulare,cere de la un prieten cd-player-ul si monteaza-l provizoriu la tine si vezi daca mai pacane. Mie tare imi face impresia ca tu ai ceva la cd-player,nu la masina. Nu speculez mai departe,astept sa vedem raspunsul. Ce releu de incarcare ai?
This post has been edited by sebymesteru: 10 Jun 2013, 17:33 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Kenji CN4 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 8 September 12 ![]() |
Pun acuma pe postul asta cate2 poze cu playerul si cu mufele releul de incarcare adica ala ce vine montat sub vasul de lichid spalare parbriz? ala e ceva romanesc si daca e din RCD de ce cand am motorul oprit functioneaza impecabil? chiar si la ralanti nu bazaie,pacane chiar asa de tare doar dupa 1700 RPM incepe el sa faca urat si boxe am numai pe fata si fac ambele am dat balans sa le ascul si fac ambele doar subwooferul nu pacane ca are alimentare direct de pe baterie
P.S am observat ieri dupa ce am schimbat fisele ca bobina mea de inductie se cam incinge nu poti tine mana mai mult pe ea de 3-4 sec dupa 10-15 min de mers This post has been edited by Kenji CN4: 11 Jun 2013, 12:08 Attached thumbnail(s) poza_71ea0ade90785537a_0_0_0_0_0.jpg ( Size: 69.17k ) Number of downloads: 302 mufe.jpg ( Size: 40.43k ) Number of downloads: 315 |
--------------------
Dacia
1310 L CN4
1999
- BV05DKY
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
QUOTE(Kenji CN4 @ 9 Jun 2013, 08:07) dupa ce se incalzeste motorul se aude un PACANIT nu VAJAIT in boxe ca si cum nu prinde RCD-ul bine radio (dar muzica canta de pe usb a fost doar o comparatie) dar sunetul este foarte scurt de vreo secunda si intermitent adica pacane o secunda dupa care se opreste vreo doua si iara ii da o pacaneala si din nou precizez ca chestia asta se intampla DUPA CE SE INCALZESTE MOTORUL adica atunci cand ajunge la temperatura optima de functionare si lucrul asta ma baga in ceata mai tare am mai avut paraziti cu vajait am schimbat condensatorii si problema sa rezolvat dar chestia asta cu pacanitul m-a bagat un pic in ceata Bobina de inductie. Probabil e puscata, iar cand se incalzeste, se pun cateva spire in scurt. Aceeasi problema o am si eu, cand incep boxele sa pacane stiu ca daca opresc motorul nu mai porneste. |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
Kenji CN4 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(daniel93 @ 11 Jun 2013, 15:32) Bobina de inductie. Probabil e puscata, iar cand se incalzeste, se pun cateva spire in scurt. Aceeasi problema o am si eu, cand incep boxele sa pacane stiu ca daca opresc motorul nu mai porneste. Pai si atunci sa inteleg ca trebuie sa schimb bobina de inductie? Eu nu am probleme cu pornirea mie imi porneste oricand si m-am exprimat gresit pacane si cu motorul rece dar nu asa tare sunetul se accentueaza odata cu incalzirea motorului |
--------------------
Dacia
1310 L CN4
1999
- BV05DKY
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
La mine apare pacanitul pe canicula, sau dupa ce merg mai mult (peste 100km).
Am pus alte bobine de prin portbagaj, una pacanea si la relanti, la rece (iar dupa 15 min nici nu mai tragea motorul). Am mai avut o bobina care pe langa pacanit imi zapacea mp3-ul cu totul, nu mai citea USB-ul deloc, pana nu luam borna si o puneam la loc. Poate la tine e altceva, dar ai putea sa incerci si asta. Bobinele ce se gasesc acum sunt extrem de proaste, eu fac drumuri lungi cu daciile, si le ard imediat. |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
Kenji CN4 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 8 September 12 ![]() |
Oricum e cam obosita bobina asta are mai bine de 30 K /Km deci sa inteleg ca pacaneala din boxele mele are oarecare legatura cu bobina? Ca ma gandeam ca poate fi se de la releul ala regulator mie mi-au zis multi ca poate fi si de la RCD atunci de ce cand e motorul oprit functioneaza perfect? in orice caz sunt pornit pe un filtru dinala deparazitor sa speram ca va disparea problema daca nu chiar am ramas fara idei
|
--------------------
Dacia
1310 L CN4
1999
- BV05DKY
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pacanit aiurea, fara "ritm", de la bobina aia ce se incinge (se pune in scurt si descarca aiurea prin ea) sau releu alternator mecanic (parazitare de lamele)
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Kenji CN4 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 8 September 12 ![]() |
Ma gandeam si eu ca e de la releu cand o sa am buget o sa schimb si releul dar si bobina de inductie sa vad daca se simte vreo diferenta oricum cand aprin farurile imi cam scade ralantiul o sa schimb piesele si va tin la curet deocamdata mai am de luar rele,bobina si daca nu e nici o schimbare un filtru deparazitor
|
--------------------
Dacia
1310 L CN4
1999
- BV05DKY
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Relantiul scade oricum, e carburata. N-are "feedback"
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
sebymesteru |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Inainte sa te apuci de schimbat bobina sau releul,scoate excitatia de pe alternator,porneste motorul si vezi daca mai pacane. Bobina eu zic ca nu poti spune ca e obosita la 30.000 km,daca nu intrerupe in sarcina sau nu face figuri la pornire nu cred ca are rost sa o schimbi. Vezi ce face daca scoti excitatia,releul nu mai lucreaza atunci si il poti scoate din ecuatie daca e cazul. Daca u-i de la el,iei un filtru deparazitar si abia la sfarsit te orientezi spre bobina,care e cea mai scumpa. Daca chiar trebuie sa o schimbi,cauta de IAME Sf.Gheorghe,modelul capsulat in tabla galvanizata,nu din aia mica,neagra in carcasa de plastic.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Gasesti releu electronic, sub 20 de lei.
Am pus pe 1300 si merge mult mai frumos, cu ala mecanic balbaia motorul si "clipeau" becurile, cu asta merg toate frumos. sebymesteru la mine abia daca tine 5000 km o bobina.. In oras merge orice pocnitoare, la un drum mai lung le fac bune de aruncat. Si asta se intampla pe 2 dacii, una din ele cu aprindere electronica. Attached thumbnail(s) P110130019.jpg ( Size: 238.06k ) Number of downloads: 222 |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
sebymesteru |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Daniel,scuza-ma dar daca tu schimbi bobina de inductie ca pe ciorapii,nu ti se pare ca e ciudata treaba asta? Eu am schimbat bujiile la 15.000 de km,niste briskuri de 20 de lei si si atunci nu ca nu mergeau ci pentru ca mi se parea ca parca pornea putin mai greu iarna. Bobina am schimbat-o si eu 1 data,pe la 45.000 cred,ca pornea tot mai greu si prin eliminare am ajuns la ea. Sa schimbi bobine de inductie la 5000km mi se pare halucinant...
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Omul spune ca i se incinge bobina tare, de aia e necesara schimbarea; ori e in scurt partial ori are rezistenta prea mica...
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Kenji CN4 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(sebymesteru @ 13 Jun 2013, 16:30) Inainte sa te apuci de schimbat bobina sau releul,scoate excitatia de pe alternator,porneste motorul si vezi daca mai pacane. Bobina eu zic ca nu poti spune ca e obosita la 30.000 km,daca nu intrerupe in sarcina sau nu face figuri la pornire nu cred ca are rost sa o schimbi. Vezi ce face daca scoti excitatia,releul nu mai lucreaza atunci si il poti scoate din ecuatie daca e cazul. Daca u-i de la el,iei un filtru deparazitar si abia la sfarsit te orientezi spre bobina,care e cea mai scumpa. Daca chiar trebuie sa o schimbi,cauta de IAME Sf.Gheorghe,modelul capsulat in tabla galvanizata,nu din aia mica,neagra in carcasa de plastic. Sa scot excitatia de pe alternator adica firele de pe "+"? Care e rostul ca am mai incercat tot asa pacane si in plus am schimbat toti condensatorii deparazitori si tot asa face dupa gandirea mea raman : fisele (le-am schimbat der am pus tot de urziceni nu am gasit tesla), releul regulator (care e electronic dar e vai de mama lui ruginit etc..) sau bobina care oricum da de banuit prin faptul ca se incinge la drumuri extraurbane (nu se incalzeste se incinge daca pui mana pe ea risti sa iti lasi pielea acolo) |
--------------------
Dacia
1310 L CN4
1999
- BV05DKY
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
QUOTE(sebymesteru @ 13 Jun 2013, 19:19) Daniel,scuza-ma dar daca tu schimbi bobina de inductie ca pe ciorapii,nu ti se pare ca e ciudata treaba asta? Eu am schimbat bujiile la 15.000 de km,niste briskuri de 20 de lei si si atunci nu ca nu mergeau ci pentru ca mi se parea ca parca pornea putin mai greu iarna. Bobina am schimbat-o si eu 1 data,pe la 45.000 cred,ca pornea tot mai greu si prin eliminare am ajuns la ea. Sa schimbi bobine de inductie la 5000km mi se pare halucinant... Eu fac si 400km pe zi cu masina, in oras circul putin. Am patit sa zic ca am bobina buna, si cand am iesit din oras, dupa 30 km nu mai tragea.. Piesele de schimb pentru dacie sunt facute sa duci muncitorii la padure dimineata si sa-i iei inapoi seara, nu tin la drumuri lungi. |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 12:03 |