DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> injecție vs carburator!

NorbertC
post 31 May 2013, 08:56
Post #1


membru nedumerit


Group: Members
Posts: 110
Joined: 17 July 11
From: Timișoara




Bună!

Recent ''mi-am tras'' o dacie papuc 1.6 pe injecție. Până acum, NU sunt mulțumit de prestații, adică are multe hibe și nu știu de unde s-o apuc: mașina stă turată, moare motorul, consumă foarte mult, numai necazuri (care sunt în curs de rezolvare.)

Mie personal, îmi pare mai simplu să o am pe carburator, îi știu reglajele, știu cauzele și știu și soluția care o pot aplica pe loc. Aici, stau și mă uit ca mâța-n calendar.


Acum, vă cer părerea, s-o las așa sau să o trec înapoi pe carburator?


--------------------
Dacia SupeRNova 2001 Rapsodie; Culoare: Verde Infinit - TM 10 NUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 31 May 2013, 10:33
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




Papuc pe carburatie nu se gaseste??? blink.gif Eu stiam ca sunt...
Pentru a o trece de pe injectie pe carburatie am o vaga impresie ca trebuie omologat noul motor, ceea ce nu te sfatuiesc.



--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 31 May 2013, 10:35
Post #3


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Cred ca-i mai simplu sa gasesti un motor complet pe carburatie decat sa-l modifici pe cel actual.


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NorbertC
post 31 May 2013, 10:58
Post #4


membru nedumerit


Group: Members
Posts: 110
Joined: 17 July 11
From: Timișoara




deci, în concluzie ar fi mai recomandat să păstrez sistemul aceasta de injecție. Sper numai să se poată pune la punct, mâine o bag în service de reparații generale.

Totuși...mă gândesc cât de fiabil o fi sistemul ăsta de injecție.

App omologare, motorul 1.6 cu carburator este pus pe papuc, de-aia aș putea să modific talonul fără mare stress (în principiu). Dacă greșesc corectați-mă.


--------------------
Dacia SupeRNova 2001 Rapsodie; Culoare: Verde Infinit - TM 10 NUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 31 May 2013, 11:00
Post #5


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.456
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Motoarele sunt identice, nu-i nicio filozofie sa-l faci pe carburatie, atata tot ca nu cred ca vei putea omologa niciodata trecerea (practic faci conversie de la euro 2 la noneuro) si n-o sa iei pe veci ITP-ul. Mai bine repari injectia, sau si mai bine o treci pe gaz wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 31 May 2013, 11:07
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




Sau gasesti un Papuc pe carburatie cazut si ii schimbi oala biggrin.gif
Asta pentru a nu fi nevoit sa mai omologhiezi motorul.
Dar e ristant, iti trebuie un tichigiu bun si cu sange in instalatie.
Desigur daca nu reusesti sa faci motorul pe injectie.


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 31 May 2013, 11:13
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




QUOTE(NorbertC @ 31 May 2013, 09:56)
Acum, vă cer părerea, s-o las așa sau să o trec înapoi pe carburator?
*



las-o asa, problemele cu turatia si consumul mare se rezolva dupa ce o duci la un mecanic si cu putini bani investiti... cine stii poate ai problema cu pompa sau ai probleme cu motorasul de relanti, dar nu este vreun motor de bmw cu 3 turbine, este o amarata de dacie cu motor si injectie monopunct simpul ca bunaziua....daca vrei sa mesteresti pune-te pe citit pe forum si o sa gasesti cum sa-ti faci tot ce vrei la masina...motorul pe injetie consuma mai putin si plus ca la itp daca pui carburator normal nu o sa iti mai iasa gazele in veci.


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 31 May 2013, 12:43
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(NorbertC @ 31 May 2013, 09:56)
Bună!

Recent ''mi-am tras'' o dacie papuc 1.6 pe injecție. Până acum, NU sunt mulțumit de prestații, adică are multe hibe și nu știu de unde s-o apuc: mașina stă turată, moare motorul, consumă foarte mult,  numai necazuri (care sunt în curs de rezolvare.)

Mie personal, îmi pare mai simplu să o am pe carburator, îi știu reglajele, știu cauzele și știu și soluția care o pot aplica pe loc. Aici, stau și mă uit ca mâța-n calendar.
Acum, vă cer părerea, s-o las așa sau să o trec înapoi pe carburator?
*



daca tot nu te pricepi, de ce nu o duci la un mecanic sa o verifice? crezi ca ei au fost inventati degeaba? astia repara masini de mii de euro, crezi ca nu pot sa iti repare tie un papuc? totusi sunt unele chestii pe care nu le putem face si mergem la un specialist, te sfatuiesc sa faci si tu la fel.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NorbertC
post 31 May 2013, 15:04
Post #9


membru nedumerit


Group: Members
Posts: 110
Joined: 17 July 11
From: Timișoara




QUOTE(Black%Snake @ 31 May 2013, 12:43)
daca tot nu te pricepi, de ce nu o duci la un mecanic sa o verifice? crezi ca ei au fost inventati degeaba? astia repara masini de mii de euro, crezi ca nu pot sa iti repare tie un papuc? totusi sunt unele chestii pe care nu le putem face si mergem la un specialist, te sfatuiesc sa faci si tu la fel.
*




Îți susțin punctul de vedere, mașina va fi luată mâine la 8 și dusă la ''doctor'', să-i rezolve toate problemele care le are (are programare de marți). wink.gif

Am întrebat din cauză că eu stau la 30 km de cel mai apropiat service și am un program de lucru ce nu-mi permite cu ușurință să ajung la service-ul respectiv, de aceea mi-ar fi fost mai simplu să fie pe carb, că acolo mă risc să mă bag, iar pe injecție stă altfel treaba, mai complicat sistemul unde nu pot lucra cu atâta ușurință. Îți dau perfectă dreptate, sunt lucruri care trebuie făcute de oameni care au cunoștințe și experiență.

Plus de aia, prefer să dau un ban și să fie treaba făcută bine, decât să nu plătesc nimic și mașina să meargă zici că stă. biggrin.gif


PS: mașina are și instalație de gaz, ceea ce m-o determinat oarecum să o iau! smile.gif

This post has been edited by NorbertC: 31 May 2013, 15:07


--------------------
Dacia SupeRNova 2001 Rapsodie; Culoare: Verde Infinit - TM 10 NUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danezu33
post 31 May 2013, 15:38
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 24 October 12




Te asigur ca injectia este foarte fiabila si foarte economica la consum (nu la piese smile.gif )
Pentru tine care ai invatat carburatorul iti este usor dar pentru mine (gen generatie mai noua) nu avem habar cum functioneaza...
Desi eu PREFER chestiile mecanice,de data asta voi alege injectia.

Mi se pare foarte usor cu injectie 1 pompa rezervor,un corp clapeta, 1 injector,1 bobina (restul face calculatorul calculeaza toti timpi) simplu si fara batai de cap.

Mecanici ori o sa bage Testerul pentru motor.ori o ia pe bajbaite si schimba piesele pe rand pana cand masina merge cum trebuie.

This post has been edited by Danezu33: 31 May 2013, 15:40


--------------------
Dacia 1310 SPORT 2000 - B-90-NMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tpv
post 1 Jun 2013, 20:23
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 12 February 09
From: Oradea




Am avut din 2002 pana in 2007 un papuc 1.6 injectie cu tractiune fata, si am fost foarte multumit de motor si foarte fiabil, in toti acesti ani s-a curatat o singura data motorasul pas cu pas, si am inlocuit pompa de benzina.


--------------------
Nissan X Trail Automat T 31 4x4 2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_
post 2 Jun 2013, 14:39
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 6 August 07
From: ARAD




Asa ca fapt divers, injectia este una Bosch care s-a mai folosit si la alte masini , nu are priza de diagnosticare OBD2?
Ca dupa problemele ce le descrii tu acolo, ai probleme cu sonda lambda sau cu motorasu de ralanti care poate numa trebuie curata (oricum ar trebui pusa pe tester sa vezi mai exact ce are) Nu ii asa complicata injectia, nu inteleg de ce ai vrea sa pui in locul ei un rahat de carburator


--------------------
Mercedes-Benz c200 1995 - /////AMG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 11 Jun 2013, 19:30
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Si un carburator daca e reglat cum trebuie nu consuma asa mult. Aici ma refer la carburatorul Carfil nu la altul. tongue.gif Va spun din propria experienta.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st June 2024 - 01:08
Forum Renault