Schimbare etrieri
![]() ![]() ![]() |
Schimbare etrieri
fanel28 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 1 March 13 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TX
1989
|
|||
payty |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
daca nu curata si canalul din etrier in care intra garnitura, degeaba il desface.
ideea e ca pistonul trebuie sa se poata misca cu mana in etrier. In acel canal se oxideaza aluminiul si se umfla, asa cum face rugina pe suprafata fierului. din cauza acelor bucati, garnitura nu se mai duce pana in peretele acelui canal si sta mai iesita in afara presand mai tare pe piston care se misca mult mai greu. In concluzie, acel canal trebuie curatat cu rabdare cat mai bine si problema se rezolva. Daca chiar vrei sa ii schimbi, poti sa pui tot de dacie, iei unii noi, ca sunt ok, atata vreme cat sunt ingrijiti cum trebuie. Sa iei de Scornicesti, nu ASAM sau alta porcarie. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Exact ce scrie colegul mai sus. Eu am mai scris despre necesitatea stringenta a curatarii canalului precum si ungerea "cu zgarcenie" a garniturii si pistonului cu vaselina siliconica. Eu am etrierii de 34 de ani si merg impecabil (am schimbat 3 seturi de pistoane).
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
tpv |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
Potrivesc etrieri de la unele motorizari de Fiat-Ritmo, Regata
|
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu te strofoca cu alti etrieri, ca asa cum s-a spus mai sus, si astia merg foarte bine, numai ca tu n-ar mai trebui sa te duci la cine nu trebuie, si sa-ti faci singur treaba, ca ala n-are interes sa-ti mearga, ca altfel n-ai mai trece pe la el. Deci, curata bine canalul, ia garnituri bune (care sa nu se umfle in lichid), si cel mai important, schimba lichidul tot, cu DOT4 sau chiar 3. Pistoanele sa fie bine lustruite, fara ciupituri (daca poti, fa de inox). O alta problema si e mare, discul sa aiba fetele paralele intre ele, ca si placutele. Daca placutele sunt uzate stramb (trapezoidal), si mai ai si discurile cu fete neparalele, si subtiri, atunci pistonul este iesit prea mult din cilindru, si are toate sansele sa ramana inclinat dupa franare. Vezi toate astea, si poti sa ti le faci singur.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
daca vrei sa ii schimbi poti lua niste etrieri de la remat de pe alte dacii. Ori o dacie veche pana in 75 sau de pe o dacie noua pe injectie, ii verifici inainte si vezi cum se misca. Ideal e sa schimbi si lichidul de frana odata la 2 ani, nu doar sa cureti etrierii si sa pui garnituri noi.
|
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
fanel28 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 1 March 13 ![]() |
Va multumesc pentru raspunsuri , sfaturile voastre au fost mai mult decat folositoare
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX
1989
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:05 |