DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Turatie si trepidatie

tds
post 20 May 2013, 16:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 20 May 13




Domnilor, incerc sa descriu cat mai succint problema:

1. La pornire la rece, turatia urca de regula parca prea mult, spre 2000, si sta asa cateva minute, pana se decide sa coboare; dar se stabilizeaza undeva, doar pe la 500-600, dupa cum arata indicatorul;
2. O data la cateva luni, dimineata trepideaza zdravan si se comporta in treapta a 2-a ca in a 4-a, iar indicatorul check-engine se aprinde intermitent; dupa accelerare serioasa ori repornire, trepidatia dispare si indicatorul se stinge, iar motorul pare sa mearga Ok.
3. Uneori imi pare ca, in treapta a 2-a mai ales, la accelerare, "ezita", ori accelereaza mai greu, "in trepte"; La viteze mari nu sunt probleme de acest gen.

Stiti cam pe unde poate fi cauza?

Logan 1.4 Mpi, 80.000 Km , la o diagnoza mi s-a dat problema bujii (dar era tester de Renault), am schimbat bujiile, am trecut pe benzina Petrom 99+, ulei de calitate schimbat acum 10000 Km, odata cu distributia. Baterie de un an.

This post has been edited by tds: 20 May 2013, 16:31


--------------------
Logan 1.4 Mpi Laureate Plus 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robbie_ro
post 22 May 2013, 08:13
Post #2


-----------------------


Group: Members
Posts: 464
Joined: 25 June 07




QUOTE(tds @ 20 May 2013, 16:25)
Domnilor, incerc sa descriu cat mai succint problema:

1. La pornire la rece, turatia urca de regula parca prea mult, spre 2000, si sta asa cateva minute, pana se decide sa coboare; dar se stabilizeaza undeva, doar pe la 500-600, dupa cum arata indicatorul;

Posibil sa fie de la motorasul pas-cu-pas care regleaza turatia la ralanti. Incearca sa il cureti sau sa il inlocuiesti. 500-600 rpm de fapt inseamna 750-800 rpm, deoarece gradatiile de la turometru incep de la 500 rpm si nu de la 0.

QUOTE
2. O data la cateva luni, dimineata trepideaza zdravan si se comporta in treapta a 2-a ca in a 4-a, iar indicatorul check-engine se aprinde intermitent; dupa accelerare serioasa ori repornire, trepidatia dispare si indicatorul se stinge, iar motorul pare sa mearga Ok.
3. Uneori imi pare ca, in treapta a 2-a mai ales, la accelerare, "ezita", ori accelereaza mai greu, "in trepte"; La viteze mari nu sunt probleme de acest gen.

Daca ai schimbat bujiile si problema persista, demonteaza bobina de inductie si vezi sa nu fie crapata. Fa o proba daca poti cu alta bobina si eventual alte fise si vezi daca se amelioreaza problema.

This post has been edited by robbie_ro: 22 May 2013, 08:15


--------------------
Dacia Logan 2007, Laureate Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STALEX2004
post 20 Jun 2013, 12:42
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 651
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




Pentru tremurat:e posibil sa ai impuscatata o fisa (sau mai multe);verifica bobinele (cel mai bine ai mai face o diagnoza sa vezi ce iti mai spune)
Pentru turatia motorului la rece:incearca sa cureti motorasul pas-cu-pas si clapeta de acceleratie...este posibil sa ramana blocata clapeta...


--------------------
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2025 - 05:25
Forum Renault