DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> intrerupe cand accelerez, de la ce o fi ?

daciaclub-mike22
post 4 Sep 2005, 00:45
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 4 September 05




Salut,

Am observat ca multi dintre cei care posteaza aici se pricep si as vrea sa va dati cu pararea in urmatoarea problema pe care o am si ma scoate din minti.

Am un Opel Tigra 1.6 (benzina, an 1995, tip motor "x16xe" ). Dimineata dupa ce o pornesc (pleaca la sfert de cheie) merge perfect aprox 20 min (pana se incalzeste), apoi imi "da in nas" sau mai bine zis intrerupe cand accelerez in special 1-a, 2-a si a 3-a. Trebuie sa accelerez foarte usor ca sa nu intrerupa, de accelerat brusc nici nu vorbesc. Nu se opreste motorul sau chestii de genul si dupa ce intrerupe pe la 2000-3000 ture cum urca peste 3000 nu mai face insa accelereaza greoi si destul de zgomotos si nu trage asa cum trage in acele prime 20 minute cand e mai rece.

Am fost cu ea pe tester nu a iesit nimic , sau era prea prost testerul/operatorul (am dubii in privinta lor. Nu intrerupe la relanti. Am incercat benzine diferite si 95 si 98 de la toti "providerii" si nu a avut efect.
Ce ar mai fi de zis: i-am schimbat uleiul si filtrul de benzina. Se aude un zgomot (zornait) ciudat de dedesubt de la catalizator sau toba mijlocie. Daca e catalizatorul spart e posibil sa faca asa ?

Astept opiniile voastre, pentru ca sunt satul de mecanici/elecricieni nepriceputi.

This post has been edited by mike22: 4 Sep 2005, 00:47


--------------------
Opel Tigra 1.6 16 Valve - Tip Motor: X16XE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geti
post 4 Sep 2005, 10:13
Post #2


sofer corupt


Group: Members
Posts: 304
Joined: 25 July 05
From: Iasi




este sonda lamnda din moment ce ai si catalizatorul spart, sonda este sigur


--------------------
dacia Cielo si Vectra - IS OO GTO
A gresi este uman dar te face sa te simti divin.Murphi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Count_Basie
post 4 Sep 2005, 13:16
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 24 August 05




Sonda se numeste LAMBDA,nu lamnda.......


--------------------
Ford,Dacia Escort si 1310 - bh-;bh-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian123
post 4 Sep 2005, 15:41
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 25 August 04
From: Bucuresti




Injectoare infundate? Mergi si fa-i o curatare si ai sa vezi diferenta.


--------------------
DACIA LOGAN Laureate 1.4 Rosu - B40XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geti
post 4 Sep 2005, 16:23
Post #5


sofer corupt


Group: Members
Posts: 304
Joined: 25 July 05
From: Iasi




scuze lambda


--------------------
dacia Cielo si Vectra - IS OO GTO
A gresi este uman dar te face sa te simti divin.Murphi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-mike22
post 4 Sep 2005, 18:29
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 4 September 05




Si eu la inceput m-am gandit la injectoare insa nu se exclud oare din moment ce prima jumatate de ora masina merge ca un vis ( nu intrerupe , fuge super ) abia dupa jumatate de ora incepe sa faca intreruperile & stuff.

Alt prieten de al meu zicea de bujii insa am renuntat la idee ca cica daca erau bujiile trebuia sa faca si la relanti (intreruperi). De asemenea inca o chestie, dimineatza porneste la sfert de cheie si fiind mai rece sta pe la 1100 ture apoi pe masura ce se incalzeste scade la 900-800 turatia (cum e si normal cred). Pornirile ulterioare dupa ce s-a incalzit masina (mai ales daca e si cald afara) sunt mai greoaie dureaza 1-2 secunde de dat la automat pana porneste (porneste mai greu), nu o mai ia la sfert de cheie. Ma gandeam ca poate asta cu pornirea o avea vreo relevanta in diagnosticul final.

By the way, daca stie unde se curata injectoare in Constanta la pret rezonabil si bine ? ( am fost pe la vreo 2 asa zise service-uri - unde mi-au pus si masina pe testerul minunat cu e fire in loc de mufa stuff / imbecili - si ei faceau curatarea de injectare cu o substanta la flacon de vreo 300 ml dar direct pe motor , nu dadeau injectoarele jos - legau doar tur retur la aparatul lor - se merita asa ceva ?)


--------------------
Opel Tigra 1.6 16 Valve - Tip Motor: X16XE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flavian
post 6 Sep 2005, 08:40
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 25 April 03
From: Cluj-Napoca




Verifica totusi ochiometric bujiile. S-ar putea sa fie fisurat soclul la una din ele. Am avut si eu aceleasi simtome si .....asta era.


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.5dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 6 Sep 2005, 09:50
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Daca nu ai rezolvat problema arunca un ochi pe clubopel.com mai sunt uni care au patit-o ca tine. Din memorie stiu ca ar fi de vina blocul electronic sau ceva senzor.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MAKRON
post 6 Sep 2005, 10:07
Post #9


simply clever


Group: Members
Posts: 236
Joined: 18 June 04
From: silistea gumesti




QUOTE(Count_Basie @ 4 Sep 2005, 15:16)
Sonda se numeste LAMBDA,nu lamnda.......
*


Pe tastatura, "b" este vecin cu "n" ...o simpla eroare, nu nestiinta.
QUOTE
Dimineata dupa ce o pornesc (pleaca la sfert de cheie) merge perfect aprox 20 min (pana se incalzeste), apoi imi "da in nas" ................. accelereaza greoi si destul de zgomotos si nu trage asa cum trage in acele prime 20 minute cand e mai rece.


Nu am inteles exact, face figuri la rece sau la cald?


--------------------
SKODA OCTAVIA II AMBIENTE MY 2007 - WSP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Sep 2005, 11:13
Post #10


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(mike22 @ 4 Sep 2005, 00:45)
Salut,

Am observat ca multi dintre cei care posteaza aici se pricep si as vrea sa va dati cu pararea in urmatoarea problema pe care o am si ma scoate din minti.

Am un Opel Tigra 1.6 (benzina, an 1995, tip motor "x16xe" ). Dimineata dupa ce o pornesc (pleaca la sfert de cheie) merge perfect aprox 20 min (pana se incalzeste), apoi imi "da in nas" sau mai bine zis intrerupe cand accelerez in special 1-a, 2-a si a 3-a. Trebuie sa accelerez foarte usor ca sa nu intrerupa, de accelerat brusc nici nu vorbesc. Nu se opreste motorul sau chestii de genul si dupa ce intrerupe pe la 2000-3000 ture cum urca peste 3000 nu mai face insa accelereaza greoi si destul de zgomotos si nu trage asa cum trage in acele prime 20 minute cand e mai rece.

Am fost cu ea pe tester nu a iesit nimic , sau era prea prost testerul/operatorul (am dubii in privinta lor.  Nu intrerupe la relanti. Am incercat benzine diferite si 95 si 98 de la toti "providerii" si nu a avut efect.
Ce ar mai fi de zis: i-am schimbat uleiul si filtrul de benzina. Se aude un zgomot (zornait) ciudat de dedesubt de la catalizator sau toba mijlocie. Daca e catalizatorul spart e posibil sa faca asa ?

Astept opiniile voastre, pentru ca sunt satul de mecanici/elecricieni nepriceputi.
*




Schimba fisa centrala cu alta si vezi daca mai face...sunt aproape convisc ca la tine aia e problema...chiar daca ma iei in gluma, macar incearca si vezi dupa aia...

Si ca un sfat, nu lua Bosch, sunt cam varza si bujiile si fisele Bosch.
ca fise , Tesla sunt foarte buna..

This post has been edited by argon: 6 Sep 2005, 12:14


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-mike22
post 13 Sep 2005, 21:07
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 4 September 05




UPDATE:

Am fost la munte de curand si acolo la un service Daewoo am ales varianta sfutuindu-ma cu cineva de acolo sa dam catalizatorul jos. L-au dat jos, era infundat si spart si am ales varianta sa dea ceramica jos din el si sa il puna gol la loc. Asta au si facut si e ok acum, insa desi NU mai intrerupe la accelerare dupa 30-40 minute de mers cu ea trage mai greu , nu mai are acelasi demaraj cu 2-a si a 3-a. Asta numai dupa 30-40 minute de la pornire dimineatza. Daca e motorul cald face si dupa 5-10 minute acceasi treaba. ( nu da nici o eroare in bord).

Bujiile ? Sonda lambda ? . etc.

voi ce ziceti ?

Astept sfaturile voastre. Multumesc.


--------------------
Opel Tigra 1.6 16 Valve - Tip Motor: X16XE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 14 Sep 2005, 06:37
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




Verifica BOBINA de inductie, sa nu fie sparta, fisurata, cursa! Pare plauzibil, dupa ce se incalzeste isi pierde proprietatile si da scantei aiurea. Aceeasi problema a avut-o un Focus...


--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 14 Sep 2005, 06:58
Post #13


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




... Verifica si bobina dar cel mai probabil sunt injectoarele imfundate... ce se intampla: la pornire de la rece injectoarele (comandate de UCE) au timpul de deschidere mult mai lung (bine, de ordinul milisecundelor) si din aceasta cauza iti merge OK pana se incalzeste motorul ... acelasi fenomen insa mai diminuat e si la pornirea de la cald (un timp mai scurt)...nu te zgarci la un curatat de injectoare... se curata si pe masina cum ai spus tu, dar cea mai sfanta varianta e sa te duci la un service care are instalatie cu ultrasunete, personal nu prea am incredere in prima metoda.
Bafta!


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 14 Sep 2005, 08:53
Post #14


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




mike22, citi km. are masina ? Daca ti-ar fi facut asa pina s-ar fi incalzit motorul, era clar problema de injectoare! Asa, verifica senzorii (aer, detonatie, temperatura apa) si LFR-ul (motorasul pas-cu-pas).
Daca esti din Bucuresti (nr. tau provizoriu de inmatriculare te tradeaza ca fiind din Cta.), da-mi de veste si te duc la un prieten de-al meu care lucreaza la Di-Bas.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-mike22
post 14 Sep 2005, 09:24
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 4 September 05




Sunt din Ct intr-adevar. Insa nu imi este greu sa dau o fuga la Buc pt un service bun. Aici la Cta....numai gunaie...si tzepe de mecanici si service-uri. Toti isi dau cu presupusul. stiti cum e....

Ma gandeam asa.......

1. Sa schimb bujiile si fisele ?
2. Sa verific sonda Lambda ? ( merge oare verificata la ochi sau trebuie pur si simplu schimbata ?)
3. Sa desfund injectoarele ? (masina are 130.000km)
4. filtrul de benzina e nou, nu bag benzina nasoala sau alte chestii
5. am bagat si vreo 2 flacoane de "injector cleaner" de la peco (nu mai stiu marca) pana acum si i-am dat pe autostrada forja 180-200km/h insa nici o diferenta

In curand cobor jos in parcare....la ce as putea sa ma uit eu ? (nu sunt mecanic dar nici dobitoc - deci ce as putea evalua la ochi sau demota usor ?)


--------------------
Opel Tigra 1.6 16 Valve - Tip Motor: X16XE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 14 Sep 2005, 09:55
Post #16


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




1. Fisele si bujiile n-au nici o treaba, ti-ar face in permanenta asa.
2. Sonda Lambda e ok, altfel ti-ar fi aparut la tester ca fiind defecta
3. O idee buna
4. OK, oricum nu era de acolo!
5. Vezi punctul 4.

Fa rost de un spray Contact Cleaner si ia la mina toate mufele care-ti ies in cale (le lasi pe alea de la injectoare ca n-au nici o vina). Trebuie sa ai un senzor de aer pe galeria de admisie, 2 senzori de rotatie pe volanta si senzorii de temperatura apa pe undeva pe linga pompa. Da cu Contact Cleaner in mufe si zi-mi cum se comporta.
P.S.: daca tot face figuri, s-ar putea sa fie bulit unul dintre senzorii de rotatie.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-mike22
post 14 Sep 2005, 21:16
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 4 September 05




QUOTE
Fa rost de un spray Contact Cleaner si ia la mina toate mufele care-ti ies in cale (le lasi pe alea de la injectoare ca n-au nici o vina). Trebuie sa ai un senzor de aer pe galeria de admisie, 2 senzori de rotatie pe volanta si senzorii de temperatura apa pe undeva pe linga pompa. Da cu Contact Cleaner in mufe si zi-mi cum se comporta.
P.S.: daca tot face figuri, s-ar putea sa fie bulit unul dintre senzorii de rotatie.


Atasez o poza facuta pe la pranz cu ceea ce se vede sub capota, unde zici sa ma uit sa curat contactele alea ? (daca poti sa iei poza si sa ii pui cateva sageti sau cerculetze rosii ca nu ma pricep asa bine - nu stiu ce e si unde e volanta , galeria de admisie etc. plz help unsure.gif )

merci de ajutor !

ps: debitmetrul de aer era decuplat de mine cand am facut poza

poza_SANY1199.jpg ( Size: 164.08k ) Number of downloads: 4334


This post has been edited by mike22: 14 Sep 2005, 21:18


--------------------
Opel Tigra 1.6 16 Valve - Tip Motor: X16XE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 15 Sep 2005, 08:00
Post #18


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Vezi ca trebuie sa scoti capacul pe care scrie EcoTec. Cele patru tevi din spatele lui reprezinta galeria de admisie. Volanta se afla la imbinarea dintre motor si cutia de viteze.
La cum arata motorul ala, scrie pe o hirtie cam tot ce ti-a zis lumea pe aici si du-te la un om care se pricepe cit de cit. E greu sa diagnostichezi si sa repari o masina numai din vorbe si din poze!
P.S.: Am in grija un E46 care face oarecum la fel, da sa moara cind il accelerezi ca sa pleci de pe loc. Mai intai da in nas si abia pe urma se tureaza. Stai sa vad ce mama ciorilor are ala si-ti zic ce sa faci si la tine.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 15 Sep 2005, 09:46
Post #19


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




Daca masina are 130000 si n-au fost curatate injectoarele neaparat curatale si de asemenea pune baietii de la service sau chiar tu daca te pricepi, sa-ti curete si clapeta de acceleratie.

Multa bafta!


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-mike22
post 15 Sep 2005, 17:20
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 4 September 05




QUOTE(Marty @ 15 Sep 2005, 08:00)
P.S.: Am in grija un E46 care face oarecum la fel, da sa moara cind il accelerezi ca sa pleci de pe loc. Mai intai da in nas si abia pe urma se tureaza. Stai sa vad ce mama ciorilor are ala si-ti zic ce sa faci si la tine.
*




la fel face si la mine........insa ti-am zis numai dupa ce se incalzeste motorul. astept un update de la tine sa vedem ce a avut e46 pana atunci iau spray (azi nu am avut timp) si le iau la rand cu curatatul...

This post has been edited by mike22: 15 Sep 2005, 17:21


--------------------
Opel Tigra 1.6 16 Valve - Tip Motor: X16XE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucescuC
post 15 Sep 2005, 18:05
Post #21


Calaret


Group: Members
Posts: 1.300
Joined: 1 August 03
From: Iasi




Iti recomand sa verifici ce presiune iti baga pompa de injectie.Eu zic ca sunt sanse sa fie din cauza pompei de injectie care nu mai face presiunea corecta.


--------------------
Renault , Honda Clio symbol 1.5 dci, Transalp 600 V 2003, 1998 - GL-05-XLN, IS-80-LCG
Ganditi-va de doua ori inainte de a rani pe cei apropiati!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-mike22
post 16 Sep 2005, 07:08
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 4 September 05




azi noapte am avut o bucurie ... mi-au spart geamul lateral (dreapta) cred ca pt a fura cd player-ul (deh nu e cu fata detasabila si nu l-am scos pana acum) sau vreun vecin din invidie (daca il aflu ii tai tendoanele cu bucati de geam si cheder).

Un tester (ok) de Opel la Buc. unde pot gasi ? si cam cat costa ?


--------------------
Opel Tigra 1.6 16 Valve - Tip Motor: X16XE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 17 Sep 2005, 07:48
Post #23


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(mike22 @ 16 Sep 2005, 07:08)
azi noapte am avut o bucurie ... mi-au spart geamul lateral (dreapta) cred ca pt a fura cd player-ul (deh nu e cu fata detasabila si nu l-am scos pana acum) sau vreun vecin din invidie (daca il aflu ii tai tendoanele cu bucati de geam si cheder).

Un tester (ok) de Opel la Buc. unde pot gasi ? si cam cat costa ?
*


Di Bas pe Fundeni. Te duci si intrebi de Gabi.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 18 Sep 2005, 00:25
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




QUOTE(Marty @ 14 Sep 2005, 09:55)
P.S.: daca tot face figuri, s-ar putea sa fie bulit unul dintre senzorii de rotatie.
*


Poate postez aiurea, dar e vorba de opel... Cu senzorii de rotatie (drehlaufregler sau leerlaufregler) e cam problema la opel, dar stiam ca se manifesta altfel toata chestia. Si anume, cind e motorul cald porneste mai greu, si in primele 2-4 secunde dupa ce a pornit face ca si cum s-ar opri, ai impresia ca se opreste chiar, dar pe urma isi revine si merge normal. Am inteles ca senzorii aia sint destul de scumpi, de obicei se cam demonteaza si se curata, dupa care se sufla (asa am inteles eu, sper sa nu gresesc). Cu toate ca nu de multe ori aduce rezultate operatiunea, citeodata poate chiar sa o inrautateasca, si atunci nu iti mai ramine decit sa schimbi senzorii aia. Calibra mea face cum am scris mai sus, atunci cind motorul e cald si merg distante scurte, dar dupa ce porneste merge si trage normal.


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 21:07
Forum Renault