DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> indicator benzina

livacana
post 3 Nov 2009, 17:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 27 January 09




salut..revin si eu cu o problema de ultima ora!
Daca alimentez cam jumatate din rezervor imi spune in bord ca e plin,si daca de exemplu acum imi arata ca e jumatete fix rezervorul pe loc,maine dimineaza tot pe loc imi arata mai putina benzina..aveti idee ce poate fi?multumesc!


--------------------
dacia 1310 break 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Antonish
post 3 Nov 2009, 20:06
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 22 January 09




da e vorba de sonda din rezervor...sunt duse contactele scoate mocheta aia din protbagaj si o sa vezi acolo ca e o sonda cu 2 contacte,curatele si daca tot nu merge schimbo este foarte simplu de schimbat...bafta


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1998 - GR 23 ZFC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gingasu
post 5 Nov 2009, 20:49
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 6 August 09




nu se merita sa te apuci sa schimbi sonda , mai bine o schimbi vorba lu` Antonish


--------------------
Dacia 1310 1984 cu motor de 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr04www
post 5 Nov 2009, 20:56
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.122
Joined: 13 October 09
From: Bucuresti




schimb-o si o sa ai o surpriza.si cu aia noua o sa iti arate la fel.k asa sunt concepute, fara senzor.o sarma de care este agatat un plastic.de aia mi-am pus eu gpl biggrin.gif


--------------------
Renault Talisman Intense 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
livacana
post 5 Nov 2009, 21:07
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 27 January 09




aoleau...poi si in cazul de fata ce sa ii fac?
sa o schimb sau nu? ca vad ca sunt pareri impartite pe aici?


--------------------
dacia 1310 break 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 6 Nov 2009, 10:36
Post #6


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Curata mai intai contactele, curata si masa de la sonda, si daca tot prost arata, schimb-o.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vdaniel
post 29 Nov 2010, 13:51
Post #7


Dacia si atat


Group: Members
Posts: 267
Joined: 24 March 09
From: moldova di nord




Pentru nu a mai deschide un nou topic postez si eu aici.

Am o probleme cu acel indicator de benzina. Nu merge tot timpul, doar cand e rece motorul, cand la aeroterma vine aer rece sau caldut. Am verificat cele 2 fire de la sonda, am pus fir cu masa la fiecare-functioneaza perfect asa.Am schimbat si sonda, dar degeaba, am curatat suruburile de la rezervor pt a face masa.Cand se incalzeste motorul si vine aer cald de la aeroterma nu mai functioneaza, ramane la 0. sad.gif
Care sa fie problema?


--------------------
dacia 1310 1999 - bt-www
respir deci traiesc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 29 Nov 2010, 14:14
Post #8


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




contact prost in bord. Da jos ceasurile si verifica contactele


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vdaniel
post 29 Nov 2010, 15:49
Post #9


Dacia si atat


Group: Members
Posts: 267
Joined: 24 March 09
From: moldova di nord




Mersi OV smile.gif

Dar daca incerc cu spray de contacte?E mai usor decat sa dau ceasurile jos


--------------------
dacia 1310 1999 - bt-www
respir deci traiesc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pitzu
post 29 Nov 2010, 16:23
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 26 November 10




ma baieti eu am schimbat sonda noua si cand am pus-o pe aia noua surpriza!!!!!
ERA FULL:)) dar aveam doar 3 l de benzina...asa k am schimbat firele intre ele si acuma imi indica perfect..adik beculetul galben aprins .....
bafta...e posibil la voi sa ramana sonda blocata si in mers isi schimba pozitia..


--------------------
dacia 1310 95
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
owydiu
post 30 Nov 2010, 01:01
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 27 November 10




QUOTE(livacana @ 3 Nov 2009, 17:50)
salut..revin si eu cu o problema de ultima ora!
Daca alimentez cam jumatate din rezervor imi spune in bord ca e plin,si daca de exemplu acum imi arata ca e jumatete fix rezervorul pe loc,maine dimineaza tot pe loc imi arata mai putina benzina..aveti idee ce poate fi?multumesc!
*


PAREREA MEA E CA PLUTITORUL ACELA DE LA SONDA E SPART.ASA CA EL AN LOC SA PLUTEASCA SE SCUFUNDA . ANLOCUIESTE PLUTITORUL. E SIMPLU.... wink.gif


--------------------
DACIA 1310 1987 - vs01nfg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 30 Nov 2010, 08:17
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




eu am gadilat sarma aia de la plutitor si l-am reglat sa arate cat de cat bine! e important sa arate cand se goleste! de exemplu mie imi arata trei sperturi cand am rezervorul jumate! dar cand se goleste arata bine!
goliti si voi rezervorul si reglati sarma de l aplutitor, mai indoiti de ea, puneti benzina si vedeti cand se stinge becul din bord! eu asa am reglat plutitorul!


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vdaniel
post 30 Nov 2010, 15:22
Post #13


Dacia si atat


Group: Members
Posts: 267
Joined: 24 March 09
From: moldova di nord




La mine imi indica corect-atunci cand indica- Problema e din alta parte, suspectez si eu un contact imperfect, dar nu as da ceasurile jos. Poate am noroc si rezolv cu spray pt contacte


--------------------
dacia 1310 1999 - bt-www
respir deci traiesc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vdaniel
post 1 Dec 2010, 18:12
Post #14


Dacia si atat


Group: Members
Posts: 267
Joined: 24 March 09
From: moldova di nord




nici o idee?
am dat cu spray de contacte dar degeaba sad.gif

This post has been edited by vdaniel: 2 Dec 2010, 10:14


--------------------
dacia 1310 1999 - bt-www
respir deci traiesc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vdaniel
post 21 Mar 2011, 14:44
Post #15


Dacia si atat


Group: Members
Posts: 267
Joined: 24 March 09
From: moldova di nord




Ceasurile se dau greu jos?
Care ai fi pasii?
PS--functia "CAUTA" este nefunctionala

This post has been edited by vdaniel: 21 Mar 2011, 15:35


--------------------
dacia 1310 1999 - bt-www
respir deci traiesc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Mar 2011, 23:43
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




depinde de tipul de bord


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vdaniel
post 22 Mar 2011, 09:11
Post #17


Dacia si atat


Group: Members
Posts: 267
Joined: 24 March 09
From: moldova di nord




Problema mea sper ca a fost rezolvata. Am dat aseara jos cochilia de sub volan, am bagat mana pe dedesupt, iar cand atingeam prin spate in dreptul indicatorului de benzina aceata functiona normal. Am gasit apoi o piulita din aia mica putin desfacuta, am insurubat-o cu degetele apoi totul a functionat normal.
Am facut cativa KM in care indicatorul a funtionat bine.
Oare am scapat asa ieftin de problema?
Din cauza unui mic contact desfacut nu mergea inainte?


--------------------
dacia 1310 1999 - bt-www
respir deci traiesc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kxz
post 22 Mar 2011, 10:08
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 5 November 10
From: Cuiul de la harta.




QUOTE(owydiu @ 30 Nov 2010, 01:01)
PAREREA MEA E CA PLUTITORUL ACELA DE LA SONDA E SPART.ASA CA EL AN LOC SA PLUTEASCA SE SCUFUNDA . ANLOCUIESTE PLUTITORUL. E SIMPLU.... wink.gif
*



1. o fi rezolvat problema de atunci.
2. el zice ca atunci cand e rezervorul pe jumatate, indica in bord rezervor plin. in cazul asta ce are plutitorul? se umple cu heliu?


--------------------
Dacia 1410 / Opel Corsa
--------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea
Oricâte piedici m-or lovi din greu
Eu sunt stăpânul sorții mele
Sunt căpitanul sufletului meu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Mar 2011, 23:58
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




piulitele alea au rol mecanic si electric , tin indicatorul si asigura contactul intre folia de bord si bobinele ceasului


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vdaniel
post 23 Mar 2011, 09:34
Post #20


Dacia si atat


Group: Members
Posts: 267
Joined: 24 March 09
From: moldova di nord




Mersi bygy.
Deci am scapat de problema?


--------------------
dacia 1310 1999 - bt-www
respir deci traiesc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 23 Mar 2011, 10:17
Post #21


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




DA


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
recinalcol
post 14 Nov 2011, 22:32
Post #22


Membru : Amputat


Group: Members
Posts: 686
Joined: 19 November 09




Salut.
Am si eu o problema,si sa nu mai deschid alt topic,postez aici.
Mie nu imi merge deloc ceasul de la benzina,nici becul nu se aprinde e ca si cum nu ar fi contactul pus.Asa am luat masina,berlina din 2004.
Am scos scutul de la rezervor sa vad daca sant toate mufele la locul lor,totul pare in regula.
As putea verifica in vreun fel daca ceasul e bun?
Ma gandesc ca daca fac contact intre niste fire (6 parca sant)de la rezervor sant sanse sa misc acul sau sar in aer? 243.gif


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - VS-22-REC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 14 Nov 2011, 22:43
Post #23


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




pe mufa de la rezervor sunt 4 fire 2 groase,rosu,negru=de la pompa de benzina galben si albastru parca sunt pentru sonda de benzina mai subtiri pe astea le poti pune la masa unu este pentru bec altu indica benzina,dar ca sa fii sigur ca nu faci vreo boacana e bine sa le controlezi cu o lampa de control la 12 volti


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
recinalcol
post 14 Nov 2011, 22:50
Post #24


Membru : Amputat


Group: Members
Posts: 686
Joined: 19 November 09




Am sa incerc sa vad ce se intampla,daca nu mai auziti de mine e vina lui nikuniku tongue.gif
Sa zicem ca si ceasul si becul sant ok,dupa ce fac proba cu firele,,ce ar trebui atunci sa schimb sa functioneze si cum?!


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - VS-22-REC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 14 Nov 2011, 22:56
Post #25


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




scoti sonda de benzina care este cu pompa de benzina langa ia si vezi ce are,ca sa fii sigur ca apuci o bucata de sorici si sa dai cu petarde de anu nou
poate are niste fire rupte
tu faci proba pe mufa care INTRA in mufa de pe capacu de plastic,daca gresesti cu ceva se arde o banala siguranta de 10 amp,pe contra aripa stanga ,unde sunt releele
hai zine maine ce ai facut si daca merge dai o vadra de vin ca tot vin sarbatorile

This post has been edited by nikuniku: 14 Nov 2011, 22:57


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
recinalcol
post 15 Nov 2011, 11:37
Post #26


Membru : Amputat


Group: Members
Posts: 686
Joined: 19 November 09




Am scos scutul de la rezervor,am gasit firele,am facut contact la masa cu unul din ele (albastru parca) si se aprinde becul.L-am luat de la masa si l-am pus pe celalalt galben dar nu se intampla nimic,nu se misca acul.
Trebuia sa le pun pe amandoua in acelasi timp la masa?


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - VS-22-REC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 15 Nov 2011, 12:59
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu pe rind

daca ai un aparat de masura masori pe firele subtiri , dar cu contactul pus trebuie sa ai 12V fata de masa , daca nu ai pe unul din ele trebuie sa verifici circuitul firelor pina la ceasurile din bord si ceasul , bordul , poate fi ceva si pe la ceas in special la la legaturile intre ceas si folia aia de la bord

atentie de unde iei masa te poti pacali


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
recinalcol
post 15 Nov 2011, 13:39
Post #28


Membru : Amputat


Group: Members
Posts: 686
Joined: 19 November 09




Deci trebuie sa le pun pe rand,nu?
Masa am luat din acelasi loc pentru ambele fire,Unu imi aprinde becul dar celalalt nu face nimic,nu se misca acul.
Aparat de masura nu am din pacate sad.gif


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - VS-22-REC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 15 Nov 2011, 14:17
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




a e mai greu fara , era usor daca aveai masurai tensiunea de pe fire , cu bec e mai greu ca nu se aprinde tie acolo iti vine o tensiune prin bobinele ceasului

aici ai o schema simplificata a sondei si a ceasului

Attached thumbnail(s)
ceas.JPG ( Size: 23.88k ) Number of downloads: 301


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
recinalcol
post 15 Nov 2011, 15:13
Post #30


Membru : Amputat


Group: Members
Posts: 686
Joined: 19 November 09




Am gasit aparat de masura si control,am masurat si controlat firele.
Firul care il pun la masa si se aprinde becul are 12,30 si ceva v
Celalalt fir 000
Ce e de facut,cred ca se lasa cu dat ceasurile jos blink.gif
Operatia asta nu am mai facuto,am bord CN4,ala rotunjit.
Ceva sfaturi,pareri?


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - VS-22-REC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 22:04
Forum Renault