Pata ulei sau antigel sub cot termostat
![]() ![]() ![]() |
Pata ulei sau antigel sub cot termostat
ionut232 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
|
||
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|||
vladut88 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Garnitura exista unde se imbuina corpul termostatului cu cel care se prinde pe chiulasa , la mine la solenza a inceput sa curga acum vreo 2 ani , desfacut frumos jos , uscat , degresat aplicat putin silicon si sa rezolvat , unde se imbina corpul de aluminiu cu chiulasa circula uleiul in forma de C ca si printrun tub prin centru corpului pe unde circula antigelul , acolo se pot amesteca antigel cu ulei , si da senzatia de "garnitura de chiulasa arsa" ,scade nivelul in vas si uleiul se face maro spre galben ca si mustarul , acolo nu exista garnitura , ci doar silicon
This post has been edited by vladut88: 5 Jul 2013, 18:11 |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#3
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(ionut232 @ 5 Jul 2013, 15:52) Unul zice ca e antigel unul ca e ulei. pai si ce-i asa mare greutate sa aflii ce este? nu mai ai papile gustative? |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
Vladut88 bine ca exista o garnitura acolo...ma gandeam eu ca trebuie sa fie ca doar nu se imbina metal cu metal asa usor...o sa desfac si va anunt
![]() Paco la gustat chiar nu m-am gandit, stiu ca antigelul nu e prea sanatos si de asta nici nu mi-a trecut prin cap. Cam ce gust au cele 2 lichide? edit: Vladut88 acuma am citit mai bine si inteleg ca nu exista garnitura la imbinarea cu chiuloasa??cam cat antigel pierd daca desfac acolo?sa stiu cu cat sa completez eventual trebuie vreun silicon anume sau doar silicon? This post has been edited by ionut232: 6 Jul 2013, 15:04 |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
antigel eu zic sa iei un litru , iar ca sa nu curga pe jos scoti un furtun de la radiator , preferabil de pe bloc si sa fie cel de jos , iar ca silicon folosesti asa ceva http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://...9QEwBQ&dur=2360 antigelu e dulce amarui , doar pui pe limba , nu patesti nimica , uleiul e amarui pitigator
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Victorine |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Am si eu pierderi de ulei in zona indicata de initiatorul topicului, adica la prinderea cotului de la termostat pe chiulasa. Exista riscul sa se amestece in zona aceea uleiul cu antigelul? Stie cineva care ar fi etapele pentru a etansa prinderea pe chiulasa? Se scoate antigelul, trebuie sa dau drumul si la ulei, exista garnitura sau doar silicon? Strangerea acelor suruburi nu a rezolvat mai nimic. Am recitit cu atentie topicul si vad ca s-a raspuns la unele intrebari. Multumesc!
This post has been edited by Victorine: 29 Oct 2013, 11:16 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
zeus85 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 28 May 07 ![]() |
Am si eu pete de ulei sau antigel pe scut, in zona filtrului de ulei si pe una din tevile de la aerul conditionat.
Am sters acum 1 luna petele de langa filtru de ulei si teava de ac, acum sunt din nou ude zonele alea. Nivelul la ulei nu scade, antigelul la fel, nu scade, nivelul ulei la servo frana la fel e ok, ac conditionat merge (baga rece bine). Ce lichid ar putea fi? ulei? antigel ? Cam de unde ar putea veni ? IMAG0300.jpg ( Size: 770.02k ) Number of downloads: 417 IMAG0299.jpg ( Size: 595.01k ) Number of downloads: 376 IMAG0298.jpg ( Size: 668.27k ) Number of downloads: 354 IMAG0297.jpg ( Size: 801.9k ) Number of downloads: 349 IMAG0301.jpg ( Size: 749.21k ) Number of downloads: 126 |
--------------------
Renault
Megane 2 RS
2008
- MKY
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#8
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
cand mai faci schimbu de ulei/filtru ulei,inainte de montarea filtrului noi pe masina curata bine zona respectiva si nu vei mai vedea ulei pe blocu motor
sau acum incearca si mai strange filtru de ulei |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
CelereSahariano |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 25 August 23 ![]() |
QUOTE(Victorine @ 29 Oct 2013, 11:11) Am si eu pierderi de ulei in zona indicata de initiatorul topicului, adica la prinderea cotului de la termostat pe chiulasa. Exista riscul sa se amestece in zona aceea uleiul cu antigelul? Stie cineva care ar fi etapele pentru a etansa prinderea pe chiulasa? Se scoate antigelul, trebuie sa dau drumul si la ulei, exista garnitura sau doar silicon? Strangerea acelor suruburi nu a rezolvat mai nimic. Am recitit cu atentie topicul si vad ca s-a raspuns la unele intrebari. Multumesc! Postarea e de 10 ani, dar vad ca inca esti activ pe forum, sper ca o sa primesti notificare. Daca mai tii minte, ai reusit pana la urma sa rezolvi problema? In manualul de service nu apare nicaieri vreo garnitura la prinderea respectiva, plus ca mai sus a mentionat si omul cu solenza ca nu exista garnitura acolo, ci doar silicon. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4mpi ABS+ Dacia Logan 2005 1.4mpi Laureate
Dacia Logan 2008 1.6mpi Laureate MCV |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 09:18 |