DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

19 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Octavia 2, Vrs Tdi

cdadan
post 2 Jan 2014, 22:44
Post #271


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Am inteles, de iarna ai pe 15. blush.gif Verifica presiunea.
In alta ordine de idei: am citit repede si pe diagonala cateva teste. Uite ce zic baietii:
QUOTE
Suspensii: o masina de familie trebuie sa fie si confortabila. Si de acest lucru se ocupa suspensiile care isi fac treaba cu prisosinta. Masina este foarte silentioasa cand trece peste diferite obstacole, amortizoarele reusind sa absoarba cu succes denivelarile transmise de vreun drum cu piatra cubica, sine de tramvai sau gropi traditional-romanesti.
Avand suspensiile moi, orientate spre confort, Octavia a pierdut ceva pe partea de precizie in viraje la viteza mare, dand dovada de o tendinta redusa de ruliu.

QUOTE
Platforma pe care stă noua Octavia este celebra MQB, folosită și la noul VW Golf. Tocmai de aceea, nicio surpriză neplăcută în această privință, căci nemții știu să facă cele mai bune trenuri de rulare din lume. Suspensiile sunt un echilibru perfect între rigiditatea necesară stilului de condus mai sportiv și confortul unei mașini familiale. Și când spun „perfect” nu exagerez – rar e atât de confortabilă o mașină care stă așa de bine pe viraje și a cărei direcție comunică atât de bine cu tine, iar asta, culmea, cu puntea spate bazată pe bară de torsiune, nu cu suspensia multilink, disponibilă doar la motoarele de peste 140 de CP.
Așadar avem stabilitate și trase relativ neutre în curbele abordate sportiv, dar și confort la trecerea peste denivelări, care se face la un nivel de confort demn deja de clasa medie. Este un atu major al noii Octavia!

QUOTE
Să nu uităm, totuși, că Octavia este în primul rând o mașină spațioasă și confortabilă.
Da, confortabilă, deoarece suspensia demonstrează o suplețe plăcută, contrar așteptărilor celor care apreciază rigiditatea suspensiei produselor grupului Volkswagen. Octavia face un pas foarte mare în direcția compromisului dintre stabilitate și confort, al doilea criteriu fiind ușor privilegiat.
Cu alte cuvinte, denivelările și gropile sunt amortizate corect, fără ca pasagerii să resimtă șocuri neplăcute sau să audă zgomote mari la lucrul suspensiei. Nu suntem la nivelul unei mașini franțuzești sau cu suspensie pneumatică, dar e destul de clar că la capitolul confort Skoda Octavia stă, în sfârșit, mai mult decât mulțumitor.

QUOTE
Cu toate drumurile impecabile ale Portugaliei, tot am găsit câteva gropi pentru a testa și în acest fel suspensiile noii Octavia. Iar rezultatele au fost mulțumitoare.

Intr-un test comparativ, Octavia sta ceva mai slab (la confortul suspensiilor) comparativ cu Astra, dar mai bine ca Jetta.
Cert este ca, in general, confortul suspensiilor este considerat bun sau foarte bun. Cred ca masina nu are o problema, tu ai o problema. tongue.gif Incearca sa te obisnuiesti. Nu stiu ce ai avut inainte (vreun reno?) de esti atat de exigent ...


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin000
post 2 Jan 2014, 22:49
Post #272


Just a member


Group: Members
Posts: 517
Joined: 16 April 08
From: Marte




Chiar doo renoaie. tongue.gif
Posibil sa mai aiba unul din ele si-n prezent, pe langa octavie. wink.gif


--------------------
Renault Megane IV facelift 2021 ZEN TCe
Audi A4 2016 TFSI S-tronic
Ex. Megane Sedan II 2008 Lux privillege dCi

"Dacă mașina mea era ruptă ca tine , nu trecea de RAR..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 2 Jan 2014, 22:49
Post #273


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(cdadan @ 2 Jan 2014, 22:44)
Nu stiu ce ai avut inainte (vreun reno?) de esti atat de exigent ...
*


Ca tine, probabil.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 2 Jan 2014, 23:00
Post #274


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.499
Joined: 21 April 07




Logan, megane 2.2, saab 9.5 aero, un 900 turbo, clio 2.2 rs si masini de clasa mica c2, c3....
Eu unul nu mai am demult incredere in ce scriu ziaristii din presa auto, masina nu este confortabila, daca erai din bucuresti te invitam sa vezi despre ce vorbesc iar pe wv forum mai sunt cativa ca mine care se plang
sunt cateva reviste care par a fi ale grupului vag, asa ca sunt subiectivi, stiu de acel test din autobild, dar ulterior au facut test cu pasat, au scos skoda pe primul loc, iar ulterior in comparativul cu golf variant au spus ca are suspensii prea rigide care pot deranja, golful avea adaptiva....in review ul lui buhnici la fel se vaita de suspensii, clasand o pe locul 3 dupa golf si leon in conditiile in care pana acum leonul era cel mai rigid.

2 Jan 2014, 23:03:
Megane ul este la tata, iar rs ul l am vandut..

This post has been edited by speedman: 2 Jan 2014, 23:03


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 2 Jan 2014, 23:23
Post #275


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(speedman @ 2 Jan 2014, 23:00)
pe wv forum mai sunt cativa ca mine care se plang
*


Mie 077 mi s-a parut cel mai nemultumit. tongue.gif
Parerile sunt impartite, exista posesori nemultumiti si posesori entuziasmati.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 2 Jan 2014, 23:37
Post #276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.499
Joined: 21 April 07




Da, asa este, tind sa cred ca sunt si unii care nu recunosc, plus ca au impresia ca detin marca suprema... smile.gif e sa nu exageram, masina de suflet momentan ramane megane ul

This post has been edited by speedman: 2 Jan 2014, 23:40


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 3 Jan 2014, 00:14
Post #277


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(speedman @ 2 Jan 2014, 23:37)
tind sa cred ca sunt si unii care nu recunosc
*


Aici cred ca esti in eroare. E foarte probabil ca multi posesori sa fie multumiti/foarte multumiti de O3.
Eu de exemplu nu m-am impacat prea bine cu frantuzoaicele, am gasit intotdeauna destul de multe lucruri criticabile. In schimb, ma coafeaza mult mai bine astea nemtesti. Orice masina are neajunsuri, mai mici sau mai mari. Fiecare le cantarim cu masura proprie. Pentru tine o suspensie ceva mai rigida e un neajuns major, pentru mine o suspensie tip "barca" e un neajuns major. Nu-i vorba ca am eu dreptate si tu gresesti, sau viceversa. E chestie de preferinte si prioritati, iar astea difera de la om la persoana. tongue.gif
Daca pana acum ai fost atat de multumit de reno (mie mi-ar fi greu sa gasesc logica, dar asta e realitatea) probabil c-ai facut o greseala schimband tabara. blush.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 3 Jan 2014, 10:22
Post #278


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.499
Joined: 21 April 07




Nu cred ca am facut o alegere gresita pentru ca nu aveam ce masina sa iau, aici referindu ma la spatiul interior, portbagajul mare (gura de incarcare pt ca si megane ul avea un portbagaj incapator), design ul care m a atras cu toate ca nu imi placea design ul octaviei in general, consum decent, valoare de revanzare, imagine de marca, etc. Sunt de acord ca fiecare marca are plusuri si minusuri, dar la momentul achizitiei o oferta mai buna nu am avut...fluence nu am vrut diesel, iar benzina nu avea disponibil motorul 1.4 tce, astra j sedan avea motorul 1.4t care consuma din cauza lipsei injectiei directe (abia anul acesta introduc un motor nou turbo de cilindree mica, modern, tot turbo), jetta platforma de g5, toyota urma sa lanseze noul model de corolla (chiar daca era disponibila nu luam 1.6), mazda 3 sedan era pe final de cariera, ulterior lansandu se noul model, cu motoare cel putin ciudate pt secolul asta 1.5 100, 2.0 120 si 2.0 165 cp, honda civic sedan - motorul prea mare pt nevoile mele.
Eu vad suspensia deranjanta, daca o consideram un lucru major o vindeam imediat smile.gif
http://autostrada.md/test-drive/test-drive...da-octavia-2013 la minutul 5 si 35 de secunde, spune ceva de suspensii...
caut si de la buhnici http://www.buhnici.ro/2013/07/24/video-sko...-passat-killer/ tot pe la min 5 35s

This post has been edited by speedman: 3 Jan 2014, 10:34


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 3 Jan 2014, 11:53
Post #279


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Credeam ca esti suparat rau pe masina.
QUOTE(speedman @ 2 Jan 2014, 13:11)
Crezi ca nu se va simti nici o imbunatatire? Daca schimb si arcurile ar fi mai bine? Pt ca altfel o dau si iau un c5 cu hidractive 3
*




--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 3 Jan 2014, 15:09
Post #280


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(speedman @ 2 Jan 2014, 14:11)
Crezi ca nu se va simti nici o imbunatatire? Daca schimb si arcurile ar fi mai bine? Pt ca altfel o dau si iau un c5 cu hidractive 3...in test drive fiind drumul bun nu am sesizat acest lucru, de air ride ce spui Dane? Cu toate ca as pierde garantia...
Mersi
*


Stai linistit cu C5-ul. Cand se strica hidractive-ul ala (si poti sa ai surprize chiar si pana in 50 de mii de km) plangi la cat costa piesele. Nu mai vorbim de cat de proaste sunt Citroen-urile din ultimii ani, Dacia-Renault, Peugeot (exceptie 206+) si chiar si Fiat stau mult mai bine.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 3 Jan 2014, 17:54
Post #281


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cum măi, fabuloasa asta mașină, echiparea de top, după cum ziceai mai la începuturile topicului, te nemulțumește? (apropo, Octavia full trece de 30.000 euro, deci nicidecum 17.000 euro)

Iar, pentru că este echipată cu polizorul de 1.2, are suspensie semirigida spate, nu-i așa?



--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 3 Jan 2014, 18:24
Post #282


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




QUOTE(Laurentziu83 @ 3 Jan 2014, 15:09)
Cand se strica hidractive-ul ala plangi la cat costa piesele.
*



Pe acelasi principiu sa nu cumpere nimeni cutie automata ca intra in faliment daca se strica ceva.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 3 Jan 2014, 19:26
Post #283


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




lolz blink.gif Pai de la treijdemii in sus iti iei seria trei, doilitri dizal. Trebuie sa fi nebun rau sa dai pe o octavie peste 30 k. wacko.gif


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 3 Jan 2014, 19:29
Post #284


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Seria 3 echipată premium (că doar e BMW, nu?) trece de 50.000 euro.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 3 Jan 2014, 19:29
Post #285


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Suspensii... Ford Focus...


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 3 Jan 2014, 19:34
Post #286


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Un BMW echipat cu emblema e ca si full options


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 3 Jan 2014, 19:35
Post #287


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




nu ma intereseaza optionale inutile


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 3 Jan 2014, 19:37
Post #288


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Alea-s tot farmecul.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 3 Jan 2014, 19:39
Post #289


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(R E M U S @ 3 Jan 2014, 20:35)
nu ma intereseaza optionale inutile
*



Corect, emblema contează.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 3 Jan 2014, 19:43
Post #290


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.636
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




care-s inutile?


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 3 Jan 2014, 19:56
Post #291


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




credeti ce vreti, dar eu nu as da cu piciorul unui seria 3 2.0d nou de ~30 k doar pentru ca nu e echiparea de varf, cel putin nu am ajuns intratat de snob incat sa-mi puta un bmw echipat omeneste.


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 3 Jan 2014, 20:01
Post #292


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Octavia aia de 30.000 e mult mai bine echipată decât BMW-ul de 30.000.
Sigur, pentru mulți conteaza mai mult ce zic vecinii sau pitipoancele, si mult mai putin confortul oferit de o lista lunga de dotari...

BTW, să vezi ce snobi sunt ăia de la asigurări când vei dori să-i faci CASCO acelui BMW chel...

This post has been edited by C a t a l i n: 3 Jan 2014, 20:05


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 3 Jan 2014, 20:27
Post #293


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(C a t a l i n @ 3 Jan 2014, 17:54)
Octavia full trece de 30.000 euro
*


QUOTE(C a t a l i n @ 3 Jan 2014, 19:29)
Seria 3 echipată premium ... trece de 50.000 euro.
*


N-ai scapat de obsesia optionalelor? Fara numar, fara numar.
Adevarul e ca-i cam nasol sa mergi cu o masina fara Light Assist. Obosesti inutil si excesiv degetul mijlociu de la mana stanga, comutand intre faza lunga si cea scurta. mellow.gif
Apropo, welcome back!


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 3 Jan 2014, 20:29
Post #294


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Light assist-ul ăla face la unele mărci o chestie ce n-o să poți face cu niciun deget de la nicio mână vreodată.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 3 Jan 2014, 20:38
Post #295


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Ala de care zici cred ca-i altceva.
Apropo, care-i faza cu casco si bemveul chel? Ca io am facut fara nici o problema ...


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 3 Jan 2014, 21:02
Post #296


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.499
Joined: 21 April 07




Ma gandeam ca ai patit ceva, dar vad ca ai revenit....in forta. Hai sa ti explic, octavia 3 are 3 nivele de echipare, dupa cum urmeaza: active, ambition si elegance. La orice nivel de echipare se pot adauga optionale de mii de euro, iar eu nu am afirmat ca este ful, doar ultimul nivel de echipare asa ca....
Ce relevanta are pretul de achizitie cu nemultumirea mea vis a vis de suspensii? Puteam da si 20000 de euro si 30000 si puteam fi nemultumit, este interzis sa fii nemultumit?


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 3 Jan 2014, 21:18
Post #297


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




cum sa fi nemultumit? doar e skoda, ai idee cati oameni se inchina la skoda?


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 3 Jan 2014, 21:19
Post #298


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Are. Daca dadeai treij' de mii erai si mai nemultumit. tongue.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 3 Jan 2014, 21:35
Post #299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.499
Joined: 21 April 07




n au decat sa se inchine, in alta ordine de idei daca rezolv cu amortizoarele ma linistesc si eu... o perioada de timp
Dane - imi spunea cineva pe forumul anterior mentionat citez "pai ce pretentii ai la 17-18000 e, vroiai vreun s classe sau a8", ...tb sa fiu cu capu sa dau 20000 pe skoda, dar majoritatea celor care si au luat, au platit mai mult decat mine. Daca si motorul ma nemultumea, corelat cu suspensia, acum sigur nu se mai afla la mine
Guru catalin - ce masina ai condus cu 1.2 tsi si dsg si ce relevanta are comparatia cu motorul 2.4, credeai ca se misca la fel, nu wink.gif


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 3 Jan 2014, 22:06
Post #300


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Hai sa nu ne cacam pe noi, acum, si sa comparam o masina cu motor longitudinal central fata, tractiune spate, o distributie a maselor ideala, deci masina perfecta dupa toate standardele, cu o masina obisnuita, cu solutia tehnica tip "totul fata". Atentie, aici nu fac apologia marcii BMW, care mie personal nu-mi place, ci la solutia tehnica adoptata - exista multe marci auto care o folosesc: Mercedes, Lexus, Infinity, Cadillac, Jaguar, Aston Martin, etc.
Poate Skoda sa aiba dotari si de 100000 euro, eventual sa mi-o livreze la pachet cu o blonda cu ochi verzi si tate mari, dar tot nu va merge ca BMW-ul asa cum ar fi echipat de baza.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 17:21
Forum Renault