DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

19 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Octavia 2, Vrs Tdi

ritter
post 5 Jan 2014, 11:49
Post #331


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(C a t a l i n @ 5 Jan 2014, 10:03)
Care-i motivul pentru care VW a renunțat la suspensie independentă spate în cazul motorizărilor tip polizor?
*



In primul rand costurile de fabricatie si avand in vedere clientii motoarelor pana in 120 cp (oameni linistiti care nu se cred Alonzo la semafor) chiar este super ok. In al doilea rand pentru 95% din acesti clienti diferenta nu se observa, decat in situatii limita-limita-limita. Dar si pentru asta au o solutie: suspensia spate rigida vine cu diferential autoblocabil fata si ESP standard pentru toate versiunile low-entry. In al treilea rand, costurile de intretinere sunt mult mai ok si pentru posesori, suspensia spate rigida fiind mult mai rezistenta in timp, fara bucsaraie suplimentara de schimbat, etc, etc.
Remember ? Masinile de raliu de acum 10 ani tot suspensie spate rigida aveau....

Referitor la motorasul de 1.2 105 CP uitati-va pe net la liniutze, in cate teste lasa in urma motoare consacrate de putere apropiata: 1.9 TDI, 1.6 TDI, 1.6 HDI, etc... si apoi mai vorbim (nu ca am eu acest motor, dar chiar mi l-am dorit in mod expres, aveam buget de motoare mai mari dar la ce folos ?! pentru pana 1 sec in plus ? )

This post has been edited by ritter: 5 Jan 2014, 11:50


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Jan 2014, 12:15
Post #332


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(ritter @ 5 Jan 2014, 12:49)
Masinile de raliu de acum 10 ani tot suspensie spate rigida aveau....
*



Mașinile de acum 30 ani aveau manivelă. Aștept cu interes Golf 8.

This post has been edited by C a t a l i n: 5 Jan 2014, 12:15


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 5 Jan 2014, 12:24
Post #333


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.515
Joined: 7 June 06
From: B




QUOTE(corbex @ 5 Jan 2014, 10:26)
Saracu-le! Te uiti lung la strugurii din via altuia.
*


Daca sunt de soi Nova si eu ma uit la via altuia tongue.gif

Speedman multi kmp cu masinuta...


--------------------
R M 8 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 5 Jan 2014, 12:39
Post #334


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(C a t a l i n @ 5 Jan 2014, 12:15)
Mașinile de acum 30 ani aveau manivelă. Aștept cu interes Golf 8.
*


La fel procedeaza si altii, inclusiv niste japonezi. De cei care au pus pe masini suspensie independenta, zic.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Jan 2014, 12:52
Post #335


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Da nene, dar G7 cică e referință.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 5 Jan 2014, 13:05
Post #336


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Este prietene, "cifrele de vanzari nu minte". Aia e, accepta.
Dar ca sa mori de ciuda pana la final, ghici cine a iesit masina anului acasa la Honda ta in Japonia, de curand ?! radmasa.gif

http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-...sina-54182.html

This post has been edited by ritter: 5 Jan 2014, 13:07


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Jan 2014, 13:07
Post #337


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Golf 0.8 Crankline?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 5 Jan 2014, 13:08
Post #338


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




barem "referinta" iti da si suspensie spate independenta daca iei un motor peste 120 ponei, pe cand la altii gasesti aceeasi suspensie de la inceput pana la sfarsit.


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 5 Jan 2014, 13:10
Post #339


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(C a t a l i n @ 5 Jan 2014, 12:52)
Da nene, dar G7 cică e referință.
*


Decat alea de la 120 de cai in sus.
Chiar atat de nasoala e suspensia spate rigida? blush.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 5 Jan 2014, 13:12
Post #340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.515
Joined: 7 June 06
From: B




QUOTE(R E M U S @ 5 Jan 2014, 13:08)
barem "referinta" iti da si suspensie spate independenta daca iei un motor peste 120 ponei, pe cand la altii gasesti aceeasi suspensie de la inceput pana la sfarsit.
*


Tehnic, corect era: de la inceputul si pana la sfarsitul curbei wink.gif


--------------------
R M 8 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 5 Jan 2014, 13:14
Post #341


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Daca taiati curbele "a la Alain Prost" o sa ajungeti ca el, chiar si cu o masina de raliu, nu ?


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Jan 2014, 13:18
Post #342


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




De ce nu ziceți bre că ritter e moldovean cu numere dăbuzău? Gata, am încheiat discuția.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 5 Jan 2014, 13:26
Post #343


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




coffee_spitsk.gif


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 5 Jan 2014, 13:26
Post #344


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Nea Cataline, nici macar la geografie nu ai excelat la viata ta.... blink.gif

This post has been edited by ritter: 5 Jan 2014, 13:26


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Jan 2014, 13:28
Post #345


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Termenul folosit de mine n-are nicio legătură cu geografia.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 5 Jan 2014, 13:37
Post #346


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




radmasa.gif
Eu am zis ca in zona de vest, termenul asta e mai rau "ca de mama"...


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 5 Jan 2014, 13:39
Post #347


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(ritter @ 5 Jan 2014, 11:49)
In al doilea rand pentru 95% din acesti clienti diferenta nu se observa, decat in situatii limita-limita-limita.
*


Pentru client se numește calitate percepută, pentru producători reducere de costuri!

Ori dacă clientul nu percepe suspensia multilink, de ce să-l "încarci" cu așa ceva? Marketing-ul știe de ce!


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Jan 2014, 14:19
Post #348


-


Group: Members
Posts: 22.737
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(C a t a l i n @ 5 Jan 2014, 09:03)
Care-i motivul pentru care VW a renunțat la suspensie independentă spate în cazul motorizărilor tip polizor?
*


De la 1.4 in sus sunt polizoare, pana acolo sunt rasnite.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 5 Jan 2014, 15:12
Post #349


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Numai replici de-ankurulea, fara sa spuna nimic... smile.gif


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KATANA
post 5 Jan 2014, 15:48
Post #350


tatic


Group: Members
Posts: 135
Joined: 1 July 05
From: Bucuresti




Pentru ca nu au argumente, se pricep doar la caterinca de prost gust. Ei fiind piloti de raliu nu concep sa mearga cu o masina care nu are suspensie independenta. Suspensia independenta este mama suspensiilor si este un etalon pentru pilotii de mai sus, gen C a t a l i n. Piloti care conduc masini in special pe forum.


--------------------
ex Renault ex Symbol Fidji 1.4 75 CP . - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 5 Jan 2014, 15:56
Post #351


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Catalin chiloteaza decat bapoare, ele nu au punte spate si daia nu stie ce si cum.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 5 Jan 2014, 16:00
Post #352


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(Ampt @ 5 Jan 2014, 13:39)
Ori dacă clientul nu percepe suspensia multilink, de ce să-l "încarci" cu așa ceva? Marketing-ul știe de ce!
*


Cine vrea, o cumpara. In plus, clientul plateste mai putin pentru versiunile cu motorizari mici. Inutil sa spun ca cele mai vandute sunt exact astea, cu motoare mici.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 5 Jan 2014, 16:08
Post #353


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




pai aici e buba, clientul e pacalit ca la un pret de papuci primeste cizme, cand afara ninge !


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 5 Jan 2014, 16:15
Post #354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Chiar daca motoarele sunt mai mici, performantele si consumurile sunt mult mai bune. De ce nu spuneti si asta ? smile.gif
Renault a scos 1.2-ul de 125 CP (benzina) si 1.6-ele de 130 CP (diesel) care mi se par super alegeri.

This post has been edited by ritter: 5 Jan 2014, 16:16


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 5 Jan 2014, 16:34
Post #355


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




1.2 de la Renault are chiar 130 de cai pe Megane si Grand Scenic


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 5 Jan 2014, 16:46
Post #356


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Cum s-ar spune, pe colegul speedman l-a mancat undeva sa-si faca jurnal cu masina produsa de grupul VAG, a ajuns saracul jurnal varza smile.gif


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 5 Jan 2014, 16:55
Post #357


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Aici lumea isi descarca simpatiile pentru masini mici. Asa, la modul general, fara sa fie vizata alegerea unui anumit coleg. Cind asta vrei sau asta poti, masina pe care o iei e ideala. Doar sa nu-ti fie vinduta drept avion. Gresiti daca luati parerile colegilor altfel decit pareri de principiu, fara a viza o anumita masina. Orice post poate fi sters, va ramine un jurnal mai icon_mrgreen.gif uscat, mai curat.
Si jurnalele cu masini musculoase arata la fel. Cu exceptia masinilor fara haz. icon_mrgreen.gif

This post has been edited by corbex: 5 Jan 2014, 16:57


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 5 Jan 2014, 17:20
Post #358


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.499
Joined: 21 April 07




Nu stergem, ne mai amuzam si noi cu ce pot debita unii colegi. Probabil asteptarile erau ma mari decat ce ofera masina, in rest este ok per total. Apropo, ce suspensii avea sedan ul? Cred ca problema mea o reprezinta rigiditatea tipica masinilor nemtesti sau in special grupului vag, pt ca opel sau ford sunt diferite.

5 Jan 2014, 17:23:
Si dc ar fi avut independenta nu cred ca se schimba ceva, intrucat se simte la limita ceea ce nu e cazul...nu am luat 1.2 pentru alergat, pt asa ceva urmeaza un r26 sau r27. Si da, ar fi dat bine savaiba chiar dc la motorizarea asta nu prea ajuta.

This post has been edited by speedman: 5 Jan 2014, 17:23


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qwertyuiop
post 5 Jan 2014, 17:47
Post #359


Membru autentic


Group: Members
Posts: 247
Joined: 22 March 09
From: Buc




Suspensia independenta se mai simte si la confort , nu doar in situatii limita , oricum nu e ca si cum nu ai putea trai fara suspensie independenta , cred ca 80% din golf-uri 7 , octavia 3 , skoda rapide n-au asa ceva .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 5 Jan 2014, 17:57
Post #360


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.499
Joined: 21 April 07




Se mai simte, nu neg...pe alte forumvuri sunt posesori care au 2 masini, cu independenta si semi, iar ei afirma ca nu se simte vreo diferenta. Eu am mers si cu o2fl care avea la 1.2 independenta si nu am simtit diferente pe parte de confort, dar test drive ul nu este relevant


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 16:35
Forum Renault