Problema instalatie electrica
![]() ![]() ![]() |
Problema instalatie electrica
flavyus |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|||
Lucian MC |
![]()
Post
#2
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
daca ar fi contactul poti verifica foarte simplu,cand apare aceasta problema du un fir de la borna de la baterie + pana la bobina+ daca merge masina schimba contactul urgent.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
flavyus |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
adica duc un fir de la + de la baterie la + la bobina de inductie si porneste masina?
This post has been edited by flavyus: 7 Jan 2012, 21:44 |
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
Lde 2100 |
![]()
Post
#4
|
![]() CFR-ist Group: Members Posts: 391 Joined: 17 November 10 From: Slanic ![]() |
Si cuplezi demarorul.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989/Dacia 1300 1977/Dacia 1307 2001/Nissan Xtrail
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca zici ca pleaca la revenire atunci contactu , da schimba doar partea electrica nu tot contactu
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
flavyus |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
doar partea electrica din contact?
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da se gaseste separat
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
flavyus |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
am inteles,asta am sa fac cand mai intalnesc problema,va multumesc celor care mi-ati raspuns
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
flavyus |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
contact schimbat cu totul e de solentza
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Pun si eu o intrebare aici, ca sa nu mai deschid topic.
Se poate lega mp3-ul la contactul de dacie (1300), dar nu pe ultima pozitie? Sa pot asculta muzica pe loc, fara sa alimenteze si aprinderea. |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
ChrisSs |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Se poate, la mine asa e montat, pui contactu pe prima pozitie si cauti pe care fir de la contact este curent si de acol urmaresti firu pana intr-un loc de unde poti lua curent sa nu il tai si sa te complici si sa arate urat.
Bafta! ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Tu ai alt tip de contact, sper sa se poata si la 1300..
Nu cred ca am cum sa verific fara sa desizolez firele. Am un contact demontat, l-as putea verifica pe ala cu aparatul de masura, dar nu ii mai gasesc cheia ![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
BN64FLO |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 670 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Din cate stiu eu la 1300-1310 (printre primele modele)contactul are doar doua pozitii "cu contactul pus" si "start" nu are acea pozitie de "accesorii"deci trebuie sa pui contactu' si sa se aprinda toate alea prin bord ca sa ai "curent" in fire (asta daca ai contactul original)
|
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(BN64FLO @ 22 Jul 2013, 20:27) Din cate stiu eu la 1300-1310 (printre primele modele)contactul are doar doua pozitii "cu contactul pus" si "start" nu are acea pozitie de "accesorii"deci trebuie sa pui contactu' si sa se aprinda toate alea prin bord ca sa ai "curent" in fire (asta daca ai contactul original) ... ( prima masina la care am lucrat ) dacia 1300 '77 contact frantuzesc avea pozitia "accesorii" si de fapt nu-mi aduc aminte sa fi intilnit vre-o dacie la care contactul sa aiba doar 3 fire la mufa ... ca - uneori - la mufa din instalatie nu are corespondent firul de "accesorii" e alta istorie , dar din contact ai firul disponibil ! |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
toate au 4 fire (eu personal nu am vazut nici unul cu 3 , +intrare , accesorii aprindere si demarol , eu nu am vazut cu 3 , eventual se poate schimba doar partea electrica
This post has been edited by bygy007: 23 Jul 2013, 05:45 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 670 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
instalatia mea nu are numai 3 fire,contactul poate avea 4 fire daca nu are numai 2 pozitii asa ca ori are 3 ori are 4 daca sunt doar doua pozitii la cheie tot aia e....trebuie sa cuplezi toate ca sa ai ''curent'' in fire...eu am contact din ala de 2 lei si am problema asta...
|
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
In cartea masinii scrie si de pozitia "accesorii", insa mai zice si despre o pozitie in care sa scoti cheia fara a bloca volanul, treaba pe care n-am vazut-o la nici o masina, desi toate contactele au desenata acea pozitie.
Contactul e UAMT, banuiesc ca are 4 fire.. |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
BN64FLO |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 670 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
toate au 4 fire dar depinde daca face o singura deta "clic" pana sa dai la automat sau daca face de doua ori adica "clic,clic"si apoi dai la automai,de fapt de cate pozitii are cheia depinde!(o sa iti fac un filmulet cu contactele mele de la cele doua masini daca nu intelegi!am ambele tipuri si iti pot explica practic)
|
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Toate contactele (Neimann sau UAMT) au 4 fire (deci si pozitia "A"). Problema este ca semiconectorul receptor al instalatiei nu are firul corespunzator accesoriilor (eu mi l-am montat singur si am legat stergatoarele si radioul).
Deasemenea aceste contacte au si pozitia "G" (garage) la care este decuplata continuitatea electrica, se poate scoate cheia dar nu se actioneaza zavorarea directiei. |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
La ale mele nu iese cheia in pozitia G...
Se simt mai multe click-uri cand rotesc cheia. Deci.. Pe care fir sa leg comanda mp3-ului? Attached thumbnail(s) IMG_0005.JPG ( Size: 1.74mb ) Number of downloads: 112 |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
B17XGG |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Mie mi se pare corect pe "A" pentru a nu alimenta aprinderea (posibila distrugere bobina la aprinderea clasica) atunci cand asculti muzica in stationare. Deasemenea nu se lasa posibilitatea accesului nedorit atunci cand cheia este scoasa. Trebuie insa ca semiconectorul instalatiei sa fie completat cu al 4-lea papuc pentru a fi operational (de obicei nu are).
Faptul ca nu se poate folosi pozitia "G" indica o uzura pronuntata a stifturilor din butuc si a canelurilor cheii (corpul s-a uzat si este mai permisiv in zona curenta de lucru astfel ca permite scoaterea cheii). This post has been edited by B17XGG: 24 Jul 2013, 17:12 |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th June 2024 - 20:22 |