DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema aprindere, fisa nr. 2

vallyyus
post 19 Sep 2005, 19:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 July 05




Salut,am si eu o problema: daca scot fisa de la bujia nr.2 nu se intampla aproape nimic.Am schimbat si bujia si nimic.Bujia nu este uda dar pe filet este putin umeda.
Multumesc pentru ajutor.


--------------------
dacia 1310 berlina - dj46val
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 20 Sep 2005, 07:41
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(vallyyus @ 19 Sep 2005, 19:25)
Salut,am si eu o problema: daca scot fisa  de la bujia nr.2 nu se intampla aproape nimic.Am schimbat si bujia si nimic.Bujia nu este uda dar pe filet este putin umeda.
Multumesc pentru ajutor.
*


Fisa? supapa deschisa?(regleaza culbutorii) capac fisurat in zona "2"?

Sau cumva "placebo"?poate ti se pare ca nu face nimic?

This post has been edited by diaconuliviu: 20 Sep 2005, 08:07


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyus
post 22 Sep 2005, 20:00
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 July 05




Am rezolvato, era fisa rupta( de tot) .Are ceva daca am scurtato putin?
Multumesc.


--------------------
dacia 1310 berlina - dj46val
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyus
post 22 Sep 2005, 20:04
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 July 05




Mai am o problema cu platina si anume: partea mobila calca foarte jos,am incercat sa-i pun o saiba dar nu mai puteam sa-i pun siguranta si chiar si asa calca tot jos. Ce pot sa-i fac?


--------------------
dacia 1310 berlina - dj46val
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 22 Sep 2005, 20:17
Post #5


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




schimba fisa ! nu fa tiganii ca-ti fura curent dupa aia si te intrebi de ce ai relanti instabil.

Deasemenea schimba si platina ca-i stramba (partea fixa sau cea mobila).


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyus
post 22 Sep 2005, 20:24
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 July 05




Fisa era rupta chiar de langa mumfa care intra in bujie ,am desfacuto si am prinso din nou.Platina am schimbato si tot asa calca.


--------------------
dacia 1310 berlina - dj46val
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Sep 2005, 06:17
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




In legatura cu platina..incerca (finut de tot) sa misti cuiul pe care intra platina mobila, il indoi putin inspre tine cu patentul, dar nu in stanga si dreapta, ca nu mai calca pintenul paralel cu camele de pe axul delco.
Grija mare ca s-ar putea sa ramai cu cuiul in patent si atunci trebuie un platou nou(30 lei original si 13 lei de srl(recomand original de electroprecizia)

Fisa schimbo , nu inteleg cum ai facut cu aia veche, la tensiunea aia trebuie mansonata(la cablurile de tensiune asa e), sau tu ai facut-o cu banda izolatoare?
Oricum nu am mai auzit pe cineva sa aiba astfel de idei ohmy.gif

This post has been edited by argon: 23 Sep 2005, 06:19


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 23 Sep 2005, 07:42
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(argon @ 23 Sep 2005, 06:17)
[...]
Fisa schimbo , nu inteleg cum ai facut cu aia veche, la tensiunea aia trebuie mansonata(la cablurile de tensiune asa e), sau tu ai facut-o cu banda izolatoare?
Oricum nu am mai auzit pe cineva sa aiba astfel de idei ohmy.gif
*


Spune omu' ca era rupta la capat; probabil a desfacut acea clema din alama, a taiat 1 cm din cablu si a "remufat" clema.Apoi a repus "capisonul" daca nu-l lasase pe undeva pe cablu mai jos.

Daca ai taiat numai 1 cm si MAI ALES daca ai lucrat curat si bine poti pastra fisa remanufacturata; recomandarea ar fi s-o schimbi, totusi, nu de buna s-a retezat, materialul e imbatrinit.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyus
post 23 Sep 2005, 16:12
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 July 05




Da asa am facut,fisa era rupta chiar de langa clema.In mijlocul fisei intra o chestie ca o agrafa ,aceasta era foarte ruginita si ma gandesc ca deaia s-a ars fisa.Fisele nu cred ca sunt imbatranite au 30mii km si arata ca noi.


--------------------
dacia 1310 berlina - dj46val
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costin11
post 25 Sep 2005, 16:07
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 21 June 05




Am si eu o intrebare: cum se poate evita, ca atunci cand lucrezi cu fisele si motorul pornit, sa nu te mai ciupa?
Merci.


--------------------
Dacia Break 1310 TL - PH-10-CDD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianrec
post 25 Sep 2005, 19:30
Post #11


membru drept


Group: Members
Posts: 330
Joined: 30 March 04
From: Galati




QUOTE(costin11 @ 25 Sep 2005, 18:07)
Am si eu o intrebare: cum se poate evita, ca atunci cand lucrezi cu fisele si motorul pornit, sa nu te mai ciupa?
Merci.
*




Foloseste manusi... biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1990, 1994 - GL03WWT & GL07NAT
bau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 25 Sep 2005, 19:35
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(costin11 @ 25 Sep 2005, 16:07)
Am si eu o intrebare: cum se poate evita, ca atunci cand lucrezi cu fisele si motorul pornit, sa nu te mai ciupa?
Merci.
*



Nu mai pune mana cealalta pe masina


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th July 2025 - 00:03
Forum Renault