problema aprindere, fisa nr. 2
![]() ![]() ![]() |
problema aprindere, fisa nr. 2
vallyyus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 July 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
berlina
- dj46val
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(vallyyus @ 19 Sep 2005, 19:25) Salut,am si eu o problema: daca scot fisa de la bujia nr.2 nu se intampla aproape nimic.Am schimbat si bujia si nimic.Bujia nu este uda dar pe filet este putin umeda. Multumesc pentru ajutor. Fisa? supapa deschisa?(regleaza culbutorii) capac fisurat in zona "2"? Sau cumva "placebo"?poate ti se pare ca nu face nimic? This post has been edited by diaconuliviu: 20 Sep 2005, 08:07 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vallyyus |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 July 05 ![]() |
Am rezolvato, era fisa rupta( de tot) .Are ceva daca am scurtato putin?
Multumesc. |
--------------------
dacia 1310
berlina
- dj46val
|
|
vallyyus |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 July 05 ![]() |
Mai am o problema cu platina si anume: partea mobila calca foarte jos,am incercat sa-i pun o saiba dar nu mai puteam sa-i pun siguranta si chiar si asa calca tot jos. Ce pot sa-i fac?
|
--------------------
dacia 1310
berlina
- dj46val
|
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
schimba fisa ! nu fa tiganii ca-ti fura curent dupa aia si te intrebi de ce ai relanti instabil.
Deasemenea schimba si platina ca-i stramba (partea fixa sau cea mobila). |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
vallyyus |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 July 05 ![]() |
Fisa era rupta chiar de langa mumfa care intra in bujie ,am desfacuto si am prinso din nou.Platina am schimbato si tot asa calca.
|
--------------------
dacia 1310
berlina
- dj46val
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
In legatura cu platina..incerca (finut de tot) sa misti cuiul pe care intra platina mobila, il indoi putin inspre tine cu patentul, dar nu in stanga si dreapta, ca nu mai calca pintenul paralel cu camele de pe axul delco.
Grija mare ca s-ar putea sa ramai cu cuiul in patent si atunci trebuie un platou nou(30 lei original si 13 lei de srl(recomand original de electroprecizia) Fisa schimbo , nu inteleg cum ai facut cu aia veche, la tensiunea aia trebuie mansonata(la cablurile de tensiune asa e), sau tu ai facut-o cu banda izolatoare? Oricum nu am mai auzit pe cineva sa aiba astfel de idei ![]() This post has been edited by argon: 23 Sep 2005, 06:19 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(argon @ 23 Sep 2005, 06:17) [...] Fisa schimbo , nu inteleg cum ai facut cu aia veche, la tensiunea aia trebuie mansonata(la cablurile de tensiune asa e), sau tu ai facut-o cu banda izolatoare? Oricum nu am mai auzit pe cineva sa aiba astfel de idei ![]() Spune omu' ca era rupta la capat; probabil a desfacut acea clema din alama, a taiat 1 cm din cablu si a "remufat" clema.Apoi a repus "capisonul" daca nu-l lasase pe undeva pe cablu mai jos. Daca ai taiat numai 1 cm si MAI ALES daca ai lucrat curat si bine poti pastra fisa remanufacturata; recomandarea ar fi s-o schimbi, totusi, nu de buna s-a retezat, materialul e imbatrinit. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vallyyus |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 July 05 ![]() |
Da asa am facut,fisa era rupta chiar de langa clema.In mijlocul fisei intra o chestie ca o agrafa ,aceasta era foarte ruginita si ma gandesc ca deaia s-a ars fisa.Fisele nu cred ca sunt imbatranite au 30mii km si arata ca noi.
|
--------------------
dacia 1310
berlina
- dj46val
|
|
costin11 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 21 June 05 ![]() |
Am si eu o intrebare: cum se poate evita, ca atunci cand lucrezi cu fisele si motorul pornit, sa nu te mai ciupa?
Merci. |
--------------------
Dacia Break
1310 TL
- PH-10-CDD
|
|
marianrec |
![]()
Post
#11
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
andu911 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th July 2025 - 00:03 |