Pompa ulei - presiune ulei
![]() ![]() ![]() |
Pompa ulei - presiune ulei
diaconuliviu |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|||
GoldMD |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 30 Jul 2013, 14:30) Am avut dupa o schimbare de set 10W40 ELF (schimbare la 7000-7500 desi trebuia tot la 5000, stii tu de ce). Nu papa deloc, a mers ok vreo 3 schimburi dupa care a ajuns pe dreapta, luasem alta. Se poate, deci. in cazul colegului probabil are uzuri mari in motor sau pompa cu supapa detarata sau cu vreo gunoaie in ea... Aia cum vine? Ori e imbunatatire ori e drama? ![]() E o egzpresie, adica s-a imbunatatit mult situatia. |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Imbunatatire=ceva pozitiv
Dramatic=ceva nedorit, negativ. Ca atare situatia dupa expresia aia nu se imbunatatea. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
GoldMD |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Mai lasa cheia fixa si ia o carte.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
maho |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
"Bogat in contraste", "impresionant", si alte sinonime.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
fullhouse |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Am si eu o problema cu presiunea de ulei. Situatia mea e in felul urmator: motor rece, prima pornire dimineata, presiunea la maxim. Cu lichidul de racire pana pe la 40, 50 de grade presinea la maxim si relanti si in turatie. Pana aproape de temparatura de regim, pe la 70, 80 de grade, la relanti e cam 2,3; dar creste in turatie pana la 4 si ceva. Problema apare cu motorul incins, presinea sta la 2 indiferent de turatie, la relanti coboara si sub 2, dar nu se aprinde becul. Pompa de ulei si uleiul(Aral 15w40) sunt noi, puse acum 500 de km. Motorul merge bine, nu are batai, nu consuma ulei. Oare ce naiba sa verific?
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
Minel |
![]()
Post
#38
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Sonda .....
![]() Oricum, pana nu verifici cu un instrument de masura calibrat ...... indicatiile din bord , sunt mai mult orientative ...parerea mea ..... ( la ce precizie au ceasurile si sondele ... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
payty |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
dar motorul cati km are?
acelasi lucru il avea si vechea dacie a tatalui meu. si eu am suspectat eroare a sondei, dar am pus un manometru si se pare ca sonda indica corect. nu prea se decalibreaza ele in timp. daca ai cuzinetii uzati, atunci motorul nu manaca ulei ca nu are pe unde sa il manance. In schimb presiunea sta jos. Pompa nu prea se uzeaza ca sa nu mai bage presiune, cel mult se strica dantura de la axul ei, cel care vine in contact cu pinionul intermediar, dar atunci ramai complet fara presiune. Ulei ai avut intotdeauna de calitate, sau ai mai pus si romanesc? |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
val2011 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
La mine nu idica corect ceasul. Am incercat sa scot sonda cu cheia, dar nu pot de pompa de benzina si teava de la joja.
![]() |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Ulei a avut tot timpul de calitate, de cand e la mine cel putin.Pompa am schimbat-o cu ocazia verificarii pinionului de la delco, pe care l-am scos foarte greu. Problema era la carcasa pompei de ulei, avea un defect de fabricatie, suprafata de contact cu blocul era frezata oblic, ceea ce facea ca axul pompei sa nu fie concentric cu gaura din bloc. Am umblat asa cu masina vreo 3 ani si a mers ok pompa, dar din cauza ca axul ei a fost montat fortat in pinion a capatat joc si pierdea presiune pe lnaga ax. Pompa asta noua e Asam, doar de asta am gasit, doar cat am amorsat-o in ulei si am montat-o, alte verificari n-am facut. Ramane sa verific cu un manometru serios presiunea, cred ca se va lasa cu schimb de cuzineti pana la urma.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Trebuia sa spui de la inceput ca pompa e de ASAM. Cati bani ai dat pe ea?
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
payty |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(fullhouse @ 19 Aug 2013, 10:32) Ulei a avut tot timpul de calitate, de cand e la mine cel putin.Pompa am schimbat-o cu ocazia verificarii pinionului de la delco, pe care l-am scos foarte greu. Problema era la carcasa pompei de ulei, avea un defect de fabricatie, suprafata de contact cu blocul era frezata oblic, ceea ce facea ca axul pompei sa nu fie concentric cu gaura din bloc. Am umblat asa cu masina vreo 3 ani si a mers ok pompa, dar din cauza ca axul ei a fost montat fortat in pinion a capatat joc si pierdea presiune pe lnaga ax. Pompa asta noua e Asam, doar de asta am gasit, doar cat am amorsat-o in ulei si am montat-o, alte verificari n-am facut. Ramane sa verific cu un manometru serios presiunea, cred ca se va lasa cu schimb de cuzineti pana la urma. a, pai daca e de asa, stai ca discutam altfel ![]() astea de ASAM mereu sunt cu surprize. verifica presiunea cu un manometru si daca nu e ok mai vezi ce faci. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
@ fullhouse cand auzi de ASAM si de Autospeed sa fugi si sa bubui, mai bine reconditionezi piesa in cauza sau o cumperi de dezmembrari\ targ.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
val2011 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Mi-am schimbat si eu pompa de ulei cu una Pulsor de Scornicesti. Asta pentru ca nu mai avea presiune, cel putin asa indica in bord. Acum cu cea noua idica la fel, ceasul din bord functioneaza. Mai ramane sonda pe care nu o pot scoate, oare trebuie data pompa de benzina jos?
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
corbex |
![]()
Post
#46
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Pompa de benzina se da jos in 37 de secunde.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
val2011 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
payty |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
mi se pare ca poti incerca de sub masina cumva. la mine a fost cam dificil sa scot sonda de la ceas.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Stiu si eu baieti cum suna Asam, n-am gasit decat din asta, am dat 65 de lei. Pompa functioneaza, cand scot busonul de la culbutori arunca stropi de ulei, deci ungere e. Zilele astea fac si eu rost de un manometru si verific presiunea inainte de a mai cumpara ceva.
Oricum pompa va sta in motor pana gasesc de scornicesti, si sa am si bani disponibili ![]() This post has been edited by fullhouse: 20 Aug 2013, 06:42 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
payty |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
ca sa vezi daca e problema de la cuzineti e foarte simplu: mergi cu masina mai turat nitel si cu ceva viteza (80 sa zicem). te uiti cat iti arata presiunea la 4000 cand esti in acceleratie.
Apoi o lasi in frana de motor. Daca creste presiunea la 6 bari, atunci e de la cuzineti. Oricum in carte zice ca tre sa ai minim 4 bari la 4000 de rpm. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 00:09 |