disc de ambreaj dacia 1310, disc de ambreaj dacia 1310
![]() ![]() ![]() |
disc de ambreaj dacia 1310, disc de ambreaj dacia 1310
Florin bleu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 May 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1998
|
|||
daniel93 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Se poate schimba doar discul, dar nu recomand.
Pune kit ambreaj, ca nu e o avere |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
Danezu33 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 24 October 12 ![]() |
poti schimba doar discut de ambreiaj care costa doar 40 lei,DAR poti sa o patesti rau de tot cu placa de presiune sa nu fie foarte uzata ca o sa iti tremure masina ca toate alea cand pleci de pe loc si cu rulmentul de presiune sa nu fie si ala uzat.
Pai daca faci calculul 40lei(ambreiaj)+60lei(placa presiune)+15le(rulment presiune)i=115 lei toata treaba (preturire depind de oras atat costa la mn in bucuresti). Credema chiar merita investitia te tine pe putin 100 mii Km daca schimbi tot. #Am auzit ca cica se mergea cu ambreajele pana cand rumentul strapungea "soarele" de la placa de presiune,sau pana cand se subtia asa mult placa de presiune incat crapa ![]() This post has been edited by Danezu33: 25 May 2013, 21:36 |
--------------------
Dacia
1310 SPORT
2000
- B-90-NMM
|
|
Sasu Vick |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 11 April 13 ![]() |
Dacă vrei sa faci o treabă bună cumpăra piese de uzină, nu ST. Eu am dat pe disc de ambreiaj fit.200 , 82 lei,și pe rulment 28 lei, deci părerea mea verifica placa de presiune dacă este bună poți schimba doar discul și rulmentul.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- CT 82 VAS
|
|
Florin bleu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 May 12 ![]() |
va multumusc mult
26 May 2013, 14:30: da asa e imi tremura cand plec de pe loc prima data ca dupa asta nu imi mai tremura merge bine deci sa schimb tot chitul nu? This post has been edited by Florin bleu: 26 May 2013, 14:30 |
--------------------
Dacia
1310
1998
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Eu la 1310 am discul destul de bun, dar placa ciur, un mecanic mi-a zis ca e posibil sa fie fisuarata.
Cand plec de pe loc cupleaza in trepte, tremura, si daca trec o denivelare mai incet si o tin din ambreaj, bate schimbatorul de viteze (posibil sa fie si un tampon la cutie dus). Nu mai zic, cand fac un drum mai lung, dupa 100 km nici nu mai debreaza corect, si incepe sa scoata zgomote de ROMAN. La 1300 s-a schimbat tot kitul si nu am treaba cu ea, plec de pe loc la relanti si nu tremura absolut deloc. Schimba tot kitul, sau lasa-l asa |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
daniel93 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
M-a lasat placa de tot, nu mai intra in viteza cu motorul pornit, deci trebuie sa schimb kitul..
Nu am gasit kit pentru 1.4, asa ca am nevoie de ajutor. Ce piese trebuie sa iau? Am motor 102-00* (1.4 cu palier mic, din cate stiu). |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
B17XGG |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Placa si disc de 180.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Placa la 60 lei? Nu face prostia sa arunci placa ta, daca nu e fisurata si nici diafragma prea roasa de rulment, si sa pui o porcarie care sa crape dupa doua zile. Schimba doar discul, iar rulmentul daca e uns si nu zarnaie bilele in el, lasa-l tot p-ala, ca n-o sa mai mergi cu ea 100 000 de km. Gandeste-te ca rulmentul se invarte doar la apasare pe peda, cateva secunde. Daca soarele e ros de rulment, poti sa faci o bucsa (eu am dat cotele pe forum), care s-o bagi pe rulment, si astfel maresti suprafata de frecare pe diafragma, si chiar de e strapunsa diafragma la o placa, se poate reutiliza inca p-atat de cand a fost noua. E 60 de lei un disc, si cu doi prieteni faci schimbul in doua ore. Nu da bani aiurea, si nu schimba ce merge, ca sigur ce pui, va fi mai prost. Daca pleaca in socuri, ori placa se fisureaza (nu mai preseaza egal pe toata circumferinta), ori tampoanele sunt lipsa la cutie, si permite balansarea cutiei, apoi a arcurilor de la disc. Plecand cu motorul mai turat (disc patinat), se evita socurile,uzura la transmisie inclusiv planetare, dar se mareste uzura discului. E posibil ca si dupa schimbarea discului, sa se plece tot in socuri, datorita rigiditatii discului la cuplare. Sunt discuri ale caror ferodouri sunt total lipite de suportul metalic. Astea sunt proaste. Priviti discul pe cant, si sa aiba ferodourile putin departate de suportul ondulat. Daca nu e ondulat, nu atenuiaza socurile la cuplare, nu preia frecarea lent. Lipite, face o cuplare brusca, cu socuri. Putin serpuit suportul, asigura o frecare, o preluare a cuplului mai toleranta, fina, pana la strangerea totala intre placa si volant. Un disc, care are suportul metalic de foema literei "Z" , parca ar fi facut cu un patent cu cioc, e la fel de prost. La cuplare, contactul de face doar il locul andulatiei, pe o suprafata foarte mica (ca un distantier intre placa si volanta), ce duce la patinarea discului de nou. Deci, atentie la ce luati.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Iantela |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Imi cer scuze ca ma bag si eu dar am o nelamurire. PH-06-BOA, daca spui ca rulmentul "zarnaie" doar la apasarea pedalei de ambreiaj, atunci la mine ce se aude cand este pe liber? Daca am calcat pedala de ambreiaj nu se mai aude.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Clasica "bataie de priza"
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
pais_valenciano |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 24 April 09 ![]() |
QUOTE(Iantela @ 17 Aug 2013, 22:24) Imi cer scuze ca ma bag si eu dar am o nelamurire. PH-06-BOA, daca spui ca rulmentul "zarnaie" doar la apasarea pedalei de ambreiaj, atunci la mine ce se aude cand este pe liber? Daca am calcat pedala de ambreiaj nu se mai aude. Asa este si la mine, cand e scoasa din viteza se aude un zornait si tremura volanul destul de enervant, cand calc ambeajul zornaitul si tremuratul dispare. |
--------------------
DACIA
1310 BREAK
1997
- B77CHG
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Si la mine se aude un zgomot cand e pe liber, si dispare cand e ambreajul calcat..
|
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
maho |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
O fi ca si la "pornirea bestiei..", de la aer(e)
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:56 |