DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Inchidere centralizata

Eugen6500
post 12 Dec 2005, 12:02
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 4 January 05




QUOTE(CIPTUNING @ 11 Dec 2005, 13:32)
Zgomotele sunt de la inchidere sau in timpul mersului intra ceva in rezonanta?Eu nu-ti recomand sa dai muzica mai tare ci sa umbli sa vezi ce are.S-a mai vb de demontaj: trebuie o cheie mai ciudata numita torx de 20 pt suruburi.Dc nu gasesti, la extrem se poate modifica o surubelnita simpla la polizor sa se intepeneasca in capul surubului, dar risti sa strici capul.Sunt 6: unul sub capacul boxei(acesta se scoate rotindu-l in sens invers acelor de ceas),unul in manerul de tragere a usii, doua in partea de jos a panoului si doua pe latura din dreapta spre balamale..Mai ai un surub in stea la clanta de deschidere din interior.Asta e partea frumoasa. Chinul este la scoaterea manerului de la macaraua geamului.Instructiunlie suna sec: se scoate prin tragere dar ideea unui coleg de forum este sa fie ajutat cu o surubelnita subtirica invelita in scoci si putin unsa cu vaselina, ca sa-l departezi de ax in timp ce tragi.Ai grija sa nu se rupa dar veste buna se gasesc si se monteaza f. usor prin apasare.Panoul mai are un clips de plastic pe latura din stanga la nivelul cuiului de pe stalp, incearca sa il scoti departandu-l usor cu surubelnita dar e posibil sa iasa si singur. Dc se rupe- se gasesc la magazine.Preventiv, mai bine iti cumperi dinainte cateva.Aparatoarea neagra de la oglinda se scoate usor prin departare cu o surubelnita.Dupa luarea panoului o sa vezi un fel de celofan alb ce acopera niste gauri tehnologice pe fata interioara a usii.Mare grija sa il lipesti la loc cum l-ai gasit(e prins cu un mastic) dc nu da-i cu silicon pt ca risti sa-ti ploua in masina.Cam atat, urmeaza sa explorezi interiorul usii cu mana si sa vezi ce zdrangane.Posibil slabe suruburile la macara.Dc mai ai nelamuriri foloseste si  functia SEARCH a forumului.Spor la treba: asa se cultiva relatia sofer-masina.Rog colegii sa ma corecteze/completeze dc am omis ceva-nu sunt familiarizat cu rapsodia.
*



merci mult pentru raspuns. Zgomotele se aud in timpul rularii.



--------------------
Solenza Rapsodie - VS-02-ZUY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gl77vio
post 5 Jan 2006, 20:53
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 5 January 06




QUOTE(Tyll @ 21 Sep 2005, 18:18)
Salut

Sunt proprietarul unei Solenze Confort. In ultima vreme ma cam framanta o problema in legatura cu inchiderea centralizata a masinii. Dupa cate stiti pritr-o singura apasare a butonului de la cheie se poate deschide/inchide toate usile (4 la bucati) a masinii... Cu cheile ce am primit pot sa pornesc motorul si sa deschid/inchid usa din partea soferului, hayonul si busonul de alimentare. Inauntru nu am nici un buton de blocare (mecanica) a usilor in afara de cel de pe bordul masinii. Daca cumva moare bateria masinii, presupun ca nu o sa pot sa blochez usile din interior (motorasele de inchidere de la usi nu mai avand alimentare), singura usa ce asi putea sa inchid ramanand usa din partea soferului. Deci ma gandesc ca in asemenea cazuri masina poate sa devina vulnerabila pana la remedierea problemei de la baterie, oricine putand sa intre inauntru.
Ce parere aveti despre aceasta problema, presupunerea mea este corecta sau doar Science Fiction????

Si inca o intrebare: exista vreun manual de reparatie Solenza in comert, deoarece cartulia asta ce am primit cu masina este similara cu povestile fratilor Grimm.
*




--------------------
DACIA SOLENZA - GL-08-PRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gl77vio
post 5 Jan 2006, 21:00
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 5 January 06




eu mam intalnit cu o alta situatie cand prin rasucirea cheii de la sofer nu activa acuatoarele. rezolvarea era sa ininchid usile cu butonul din bord de inchidere centralizata asta cu sua deschisa la sofer, apoi inchis usa sofer si inchis cu cheia. rezolvarea problemei in cazul asta dumneavoastra ar fi cea pe care am adoptat-o la un accident cand bateria erea sparta si curgea acid am inchis repede cu chia activand toate usile si apoi am scos borna de la baterie urmand ca toate usile sa ramana in pozitia inchis. iar cand deschizi cu cheia la sofer fara bornele la baterie nu influenteaza celelate usi.


--------------------
DACIA SOLENZA - GL-08-PRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 5 Jan 2006, 23:57
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




QUOTE(gl77vio @ 5 Jan 2006, 21:00)
eu mam intalnit cu o alta situatie cand prin rasucirea cheii de la sofer nu activa acuatoarele. rezolvarea era sa ininchid usile cu butonul din bord de inchidere centralizata asta cu sua deschisa la sofer, apoi inchis usa sofer si inchis cu cheia. rezolvarea problemei in cazul asta dumneavoastra ar fi cea pe care am adoptat-o la un accident cand bateria erea sparta si curgea acid am inchis repede cu chia activand toate usile si apoi am scos borna de la baterie urmand ca toate usile sa ramana in pozitia inchis. iar cand deschizi cu cheia la sofer fara bornele la baterie nu influenteaza celelate usi.
*


Asa o sa intalnesti la toate, scrie si in instructiuni:toate usile le inchizi/deschizi din telecomanda. Din cheie inchizi/deschizi doar stanga fata, hayonu si busonu rezervor. Cat despre faza cu bateria sparta...Doamne Fereste, nu vrem sa facem la fel.

This post has been edited by CIPTUNING: 6 Jan 2006, 00:05


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu`W
post 5 Apr 2006, 20:12
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 April 06




am si eu o problema ... la inchiderea centralizata .. cand incui la usa din spate stanga ... se aude un bazait ... care deranjeaza...se aude exagerat de tare, cand descui ... nu se mai aude nimik ... merge perfect ... si as mai avea o problema .. cand incui si cand descui ... sau cand activez alarma nu se mai aprind farurile..si nici in masina la oglinda .. de la ce sa fie ? sigurante ?
Va rog sa imi raspundesi si mie ... multumesc


--------------------
Dacia Solenza - AG 20 BOL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Apr 2006, 21:20
Post #36


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




pai poate ti-a mai raspuns lumea pe topicul pe care ai mai pus exact aceeasi intrebare.
Ia mai verifica inainte de a mai pune inca o data aceeeasi intrebare pe alt topic

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=1792&st=30&p=


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 18 May 2006, 11:44
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Ieri am constatat ca nu-mi mai cupleaza pe inchis un actuator . Adica se deschide de fiecare data , dar de inchis ... nevoie . M-am chinuit manual si azi ma duc sa-l rezolv . Am inteles ca ar fi cam 400.000 ... cu manopera inclusa , dar mi se pare cam spump , cand o inchidere centralizata cu totul este 700.000 .
Ca sondaj va spun ca in 30.500 asta este al doilea care crapa .
Intrebare : se poate programa inchiderea centralizata de pe Scala sa nu mai inchida/deschida usile la fiecare pornire/oprire ? Ma enerveaza zgomotul , consumul , timpul pierdut si oricum am butonul pe bord , daca chiar le vreau inchise .


P.S. Oare chiar trebuie sa citati tot postul ????


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 18 May 2006, 11:57
Post #38


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.707
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Incuierea usilor la pornirea motorului e facilitate a alarmei - deci mergi la ei sa o scoata.

SLZ din fabrica nu are aceasta optiune.

De aia ti s-a si stricat al doilea !!! In mod normal rezista destul de bine. Mie mi s-a stricat doar unul in 3 ani. Doar ca a costat cam 450.000 doar piesa !!! Cu tot cu manopera la service cred ca te duce pe la 60 lei noi. Poti sa il schimbi si tu daca vrei, nu e greu.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 18 May 2006, 12:36
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Ieri mi-am nenorocit mainile si degetele la isonorizarea usilor si pozitia pentru instalare/dezinstalare actuator este destul de rea . Oricum vreau sa renunt la acea optiune ( care cred ca este a masinii , a inchiderii din fabrica si nu a alarmei ) , pentru prelungirea vietii actuatoarelor si a altor angrenaje .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 18 May 2006, 17:26
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




QUOTE(marius80_eugen @ 18 May 2006, 15:36)
. Oricum vreau sa renunt la acea optiune ( care cred ca este a masinii , a inchiderii din fabrica si nu a alarmei ) , pentru prelungirea vietii actuatoarelor si a altor angrenaje .
*


Optiunea respectiva este de la alarma nu din fabrica.Cunosc vreo 10 SLZ Scala si numai doua care au alarma au minunea aia.
Cu stima bion


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danygaro
post 20 May 2006, 09:39
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 529
Joined: 19 October 04




QUOTE(marius80_eugen @ 18 May 2006, 13:36)
Ieri mi-am nenorocit mainile si degetele la isonorizarea usilor si pozitia pentru instalare/dezinstalare actuator este destul de rea . Oricum vreau sa renunt la acea optiune ( care cred ca este a masinii , a inchiderii din fabrica si nu a alarmei ) , pentru prelungirea vietii actuatoarelor si a altor angrenaje .
*


Confirm cele spuse aici. Respectiva facilitate este asigurata de alarma.  Si pe mine ma enerva.. A fost f. simplu, alarma este Maat. Din schema reiesea ca trebuia taiat un fir (era o bucla). Taiat si acum rezolvat. Acum mai inchid usile din butonul de pe bord doar atunci cand am ceva valoros  pe locurile libere, nu de alta dar nu vreau sa fac slalom pe la vreun semafor alergand dupa "pradator".






--------------------
Dacia Solenza 2003 - Confort - Lot refuzat la export - CT-96-PIX
Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.

Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat,
Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianapetrei
post 22 May 2006, 09:30
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 22 May 06




LA 1.9D E DIN FABRICA!!!!!!!!


--------------------
Renault Megane 1.4 MPI Ph2 2002 - IS 11 SUP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bursuck
post 22 May 2006, 09:58
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 16 May 03




În week-end, în vârf de munte, mi s-a dus actuatorul stânga față. Cârâia în așa hal încât am decis să-l decuplez de la mufă, urmând ca până la înlocuirea lui, respectiva ușă s-o încui/descui cu ajutorul cheii. Toate bune, n-am avut nici o problemă până azi, când m-am trezit cu ușa blocată. O jumătate de oră am tot învârtit cheia în butuc fără nici un rezultat. Cum, datorită dimensiunilor mele "peste medie" intratul/ieșitul prin partea dreaptă se dovedește o operațiune mai mult decât complicată, iar la service, din lipsă de timp, n-am cum să ajung mai devreme de joi, solicit asistență din partea colegilor de forum: Cum naiba să deblochez ușa fără ciocan, flex sau alte metode radicale ???
Mulțumesc.

This post has been edited by bursuck: 22 May 2006, 10:00


--------------------
Dacia Solenza (In)Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 22 May 2006, 10:02
Post #44


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.707
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Poate s-a blocat tija. Trebuie sa intri pe cealalta parte si sa dai scaunul la maxim in spate. Apoi dai jos fata de usa. E cam complicat dar merge.
Dupa asta ai acces la tija aia. In cel mai rau caz bagi mana la clantzucul de la yala ca sa o descui.

Nu prea inteleg de ce ai scos doar mufa si nu ai scos actuatorul cu totul. Asa tu trebuie sa dai la cheie si sa misti si tija actuatorului, ceea ce e ciudat. De aia ti s-a si blocat poate pentru ca a ajuns actuatorul la "punctul mort" cand nici nu se ridica si nici nu coboara axul (tija) lui.

Deci mai bine il scoti de tot !


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bursuck
post 22 May 2006, 10:15
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 16 May 03




Cred că ai dreptate cu punctul mort. Actuatorul nu l-am scos din cauza împrejurărilor (week-end, copil, soție pe cap). Mi-am imaginat că merge și așa. (chiar a mers o perioadă) Ideea e că nu știu dacă voi avea acces la toate șuruburile, chiar cu scaunul dat in spate la maxim (la cele din zona bordului in special). Merg chiar acum să verific.

This post has been edited by bursuck: 22 May 2006, 10:31


--------------------
Dacia Solenza (In)Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bursuck
post 22 May 2006, 10:30
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 16 May 03




M-am documentat. Nu prea am șanse să dau fața jos. Este cel puțin un șurub peste care vine laterala bordului. Mă bate ideea să perforez locul unde venea siguranța la DSN ca să pot trage derespectiva tijă. Oricum mai am timp de gândire până la ora 16.00 când termin scârbiciul.


--------------------
Dacia Solenza (In)Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bursuck
post 23 May 2006, 06:55
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 16 May 03




Am rezolvat problema. Așa cum a presupus Ștefan, tija actuatorului ajunsese la acel punct mort de unde simpla acționare cu cheia nu reușea s-o clintească. Totul s-a rezolvat cu schimbarea actuatorului. Mai greu a fost cu accesul la el, pentru că, portiera fiind închisă, e practic imposibil să dai jos fața de la ușă. Se pot demonta numai 2 șuruburi, cel de la mâner și cel de la "clănțăul" interior, suficient totuși pentru a indepărta cât de cât respectiva față și a avea acces la găurile tehnologice. Odată accesul realizat se poate debloca ușor ușa. Oricum, dacă aveți probleme cu un actuator (cel puțin la portiera șoferului) nu-l decuplați de la mufă până la înlocuire ! Scoateți-l pur și simplu !


--------------------
Dacia Solenza (In)Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 23 May 2006, 11:47
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




In primul rand , accesul la suruburile de prindere nu este deloc facil . Apoi si dupa ce il pui pe cel nou , trebuie reglat f bine ( tipului din serice i-a luat mai mult de 30 min toata treaba ) . Daca mai pica vreunul ma gandesc sa iau un set complet ( vre-o 700.000 ) si se le inlocuiesc singur , pentru ca m-a costat 500.000 schimbarea unuia si mai vroia inca jumatate de pret pentru dezinstalaea celui defect . Cand m-a vazut verde-albastru la fata a spus ca e din partea casei desfacerea , mai ales dupa ce i-am spus ca oricum nu am de gand sa le dau 250.000 pentru desfacerea a doua suruburi .

P.S. Daca va mai duceti in astfel de service-uri , sa va desfaceti singuri fetele de usi , boxele si alte chestii , pentru ca , altfel va umla la manopera de nu se poate . Chiar si cabluri sa va cumparati voi , pentru ca la ei sunt cel putin triple costurile !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bursuck
post 23 May 2006, 12:52
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 16 May 03




500.000 ? Pentru schimbul unui actuator ? Cred că aș fi făcut apoplexie. Cele două șuruburi nu sunt chiar așa de greu de desfăcut/înșurubat. Cel mai dificil este cu cel superior. Trebuie să bagi o mâna (în cazul portierei stângi, mâna dreaptă) prin gaura de jos, să apuci ansamblul cu acuatorul și să-l poziționezi în dreptul găurii "tehnologice" de sus, iar cu cealaltă mână, cu o șurubelniță în cruce, să-l deșurubezi/înșurubezi. Pentru șurubul inferior treaba este foarte simplă, existând o găurică specială pentru accesul la el. Dacă meseriașul tău a folosit ca schimb un actuator "de origine" - made in Hungary, nu văd ce reglaje a trebuit să facă. Probabil că l-a fâțâit pe acolo pentru impresie artistică. Ca să schimbi un actuator nu trebuie să demontezi nimic, trebuie deșurubate/înșurubate 4 șuruburi. Singura chestie de "finețe" este că la remontarea ansamblului trebuie să fii atent ca furca de legătură a "clănțăului" exterior să fie poziționată pe țâmburușul care acționează broasca.

This post has been edited by bursuck: 23 May 2006, 12:55


--------------------
Dacia Solenza (In)Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 23 May 2006, 21:25
Post #50


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




La "dez"-armarea alarmei, se deschide si masina ! Buuun ! Daca nu deschid nici o usa, masina se inchide la loc, cu armarea alarmei... aicea e o problema, ca daca butonul ala de la usa (contactul din stalp) este o tzara oxidat, masina se armeaza si se inchide chiar daca am deschis usa cu pricina - am patit-o asta iarna, ramas cu cheia in contact, motor pornit si cu masina inchisa (noroc ca eram in fata blocului si am urcat acasa dupa rezerva !!!) problema rezolvata cu WD40; cred ca trebuia sa mai fac o vizita pe la electrician (ca alarma nu se "armase" cand era motorul pornit biggrin.gif ), dar mi-a fost lene ...

La Clio am observat o chestie : nu se inchid usile (probabil tot de catre alarma), decat daca se pune masina in miscare si neaparat inainte, la marsarier nu se inchide ! Poate veti rade, dar sunteti invitatii mei, sa va demonstrez ...

Chestia cu inchisul masinii dupa pornire este super ... e de ajuns sa vi se intample o singura data ca sa vedeti utilitatea; si nici n-aveam ceva de valoare in masina ...

@bursuck, intrebare : cum actioneaza actuatorul ? Nu este doar ca un ajutor ? Adica, daca se strica pe "inchis" unul din ele, nu cumva usa se poate deschide oricum din interior ? Unde "ajunge" actionarea de la manerul din interior ? Pe bune, chiar nu stiu; n-ar trebui sa actioneze direct incuietoarea exterioara ? Oricum, parca ar trebui si tijele alea exterioare, asa, pentru siguranta ...

La spate mai poate fi o teapa de la siguranta pentru copii care, din izbitura, poate cadea, asa, singura, si nu mai poti deschide usa din interior ...

Zgomot ciudat (ca un scartait) la actuatorul dreapta fata de la 2000 km; au trecut 2 ierni peste el si tot asa face ... sa-i fie de bine ...

Sanatate


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bursuck
post 24 May 2006, 09:13
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 16 May 03




QUOTE(mao @ 24 May 2006, 00:25)

@bursuck, intrebare : cum actioneaza actuatorul ? Nu este doar ca un ajutor ? Adica, daca se strica pe "inchis" unul din ele, nu cumva usa se poate deschide oricum din interior ? Unde "ajunge" actionarea de la manerul din interior ? Pe bune, chiar nu stiu; n-ar trebui sa actioneze direct incuietoarea exterioara ? Oricum, parca ar trebui si tijele alea exterioare, asa, pentru siguranta ...

*



Ai dreptate, în cazul în care actuatorul nu are tija blocată, ușa se deschide din interior fără probleme, chiar dacă s-a încuiat portiera cu cheia pe exterior. Dar.... , în cazul meu nenorocita aia de tijă se blocase și era să rup și cheia și mânerul interior de atâta tras.... Păcat că am aruncat actuatorul cu pricina, acum aș fi vrut să-l demontez ca să văd cum a fost posibil fenomenul....


--------------------
Dacia Solenza (In)Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 24 May 2006, 13:12
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Bursuck-ule , ai dreptate , dar , gandeste-te ce fiori reci m-au trecut cand mi-am dat seama ca masina mea probabil ramasese oarecum deschisa pe acea usa de cel putin o sapt ! Si iti dai seama ca imi venea sa-l strang de gat pe tip cand vroia sa ma puna sa platesc jumate din manopera pt dezinstalare cel vechi , adica 250.000 numai sa desfaca 2 suruburi , pt ca fata de usa si restul erau deja desfacute de mine de cand o isonorizasem . La urmatoarea "picare" a unui actuator voi cumpara un set intreg si vad cu cine mai impart piesele .
Referitor la faza cu actuatorul tau : la mine probl a fost ca se supsese un dinte ( sau doi ) din actuator , exact in partea de sus si de asta nu mai actiona tija in jos ( sa inchida usa ) . Cand fortam cu mana si din telecomanda mergea perfect , ca si deschisul de altfel , dar la inchis nu mai vroia .

Offtopic : pentru munca pe care o presteaza pentru instalarea anumitor componente electrice mie personal mi se pare nesimtita rau manopera , mai ales ca nu iti trebuie nu stiu ce studii de specialitate si poti avea surpriza sa se strice , sa nu functioneze asa cum ai vrea sau poate sa nu arate ca aspect de calitate .

Referitor oarecum la subiect , pentru cei care se mai pricep , eu vreau sa fac cateva mici modificari :
1. vreau sa scot antena de la alarma undeva mai " la suprafata" ca sa functioneze alarma de la o dist mai mare , dar nu o gasesc ( unde poate fi ? )
2. vreau sa pun in fiecare loc unde ar fi trebuit sa fie un tamburus al deschiderii usii cate un led ( am Scala ) , conectat la cel de alarma ( cel care indica starea alarmei ) . Considerati ca vor consuma mai mult ( conteaza ??? ) sau nu vor functiona sau este riscul prea mare sa se strice ceva ???
As dori si eu cateva pareri ...

This post has been edited by marius80_eugen: 24 May 2006, 13:14


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 25 May 2006, 00:43
Post #53


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Ai dreptate la faza cu preturile la manopera, dar n-ai ce face, se ia la "X" euro/h. Si chiar daca nu e dealer sau vreun service mai de soi, tot principiul asta il aplica ...

Cu ultima parte ... te complici ... gandeste-te numai cat de lung trebuie sa fie traseul de cablu pentru un "rahatzel" de led (treci cu el prin furtunul ala dintre usa si stalp, il pozezi pe usa cumva si trebuie sa mai ai grija si cum il fixezi pe fata interioara pentru o eventuala demontare ulterioara a fetei de usa ... de consumat mai mult, n-ai treaba, de mers, o sa mearga sigur, dar ... nu-i mai mare daraua decat ocaua ?

Apropo, alarma ta are antena ? sau chiar inchiderea ? eu n-am vazut nimic de genul asta ... si din cate stiu nici n-are nevoie de asa ceva ... crezi ca daca ai muta-o (in cazul in care o gasesti) cu juma' de metru mai la suprafata, ea ar raspunde mai bine la telecomanda ? Schimba bateriile, s-ar putea sa te coste ceva (Li-Ion, chestii)...

Numai bine !

This post has been edited by mao: 25 May 2006, 00:46


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 25 May 2006, 09:03
Post #54


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Hai sa va spun eu. Ieri dimineata, pauza inchidere centralizata. Dau din telecomanda face bâzzzz si atât. Buuuun, ma duc la culcare fiindca fusesem in tura de noapte.
La trezire aveam un singur gând, duminica tot plec la Bucuresti asa ca imi cumpar si un actuator. Când sa plec cu masina verific inchiderea iar bâzzzz. Dau sa deschid geamu' asta pauza. TRING mi s-a aprins beculetu'. Scutur de un manunchi de fire isi revin si inchiderea si geamurile. La urmatoarea oprire iar pauza.
Buuuun, ce sa mai, m-am dus la firma care monteaza UNGO, am acolo o "pila", si ma trimite la flacaul lor. Când ajung la el ii zic sa nu se speria desi e varza p-acolo, sigur e o masa lipsa dar mai degraba un +12 lipseste pentru ca nu merg nici geamurile, care la mine sigur nu au treaba cu alarma.
M-a rezolvat baiatu' super. Intr-adevar lipsea un +12V. In plus alarma mea de la apa care a cam curs pe ea intrase in modul "valet" asa mi-a zis el. Mi-a reglat-o si la soc, la un soc mic face BIU la unul mai tare urla, si mi-a reglat si distanta de actionare.
@marius_eugen sa stii ca n-are treaba cu antena e din telecomanda. Prost este ca, cel putin la mine, sunt vreo 2 pot-uri unde se umbla si mai este si o bobina variabila care trebuie reglata. Deci nu prea este la indemâna oricui sa umble la ele.
Am vazut alarma desfacuta, scrie undeva " antena" dar la mine arata ca un fel de jumper de pe un MB de computer. Nu cablu in exterior, nimic. Iar inchiderea, cel putin a mea, nici pomeneala de antena.
Mentionez ca am UNGO MS850 care este introdusa pe piata cam acum 7 ani. Asa ca pe aceasta cale fac apel la cei care au documentatie despre acest model de alarma sa ma rezolve si pe mine. Mai ales despre programare, memorare telecomenzi, functii suplimentare.
Multam fain si numai bafta.

This post has been edited by paulica: 25 May 2006, 09:07


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cation
post 1 Jul 2006, 15:31
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 1 July 06
From: Bucuresti




Salutare la toata lumea. Super tare forumul. Am invatat o gramada de chestii de aici. Am si eu o problema cu inchiderea centralizata: usa stanga fata nu se mai inchide nici din telecomanda alarmei, nici din butonul de pe cheie, nici cu cheia. restul usilor functioneaza normal.


--------------------
Ford Focus Sedan 2006 Trend
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cation
post 2 Jul 2006, 17:31
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 1 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(cation @ 1 Jul 2006, 16:31)
.. usa stanga fata nu se mai inchide nici din telecomanda alarmei, nici din butonul de pe cheie, nici cu cheia......
*



S-a rezolvat problema. Era de la tija actuatorului care ramasese blocata pe deschis.


--------------------
Ford Focus Sedan 2006 Trend
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luk2388
post 2 Jul 2006, 20:07
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1 February 06




vad ca mai toata lumea are o problema cu inchiderea
eu am 95.000 km si nu am avut nici o problema insa intreb si eu daca se gata bateria si masina e inchisa in afara de portiera fata si haion cum deschid masina?
cele doua au blocati butucii pe exterior


--------------------
dacia solenza scala - bv-88-tdk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luk2388
post 2 Jul 2006, 20:13
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1 February 06




QUOTE(marius80_eugen @ 18 May 2006, 10:44)
Ieri am constatat ca nu-mi mai cupleaza pe inchis un actuator . Adica se deschide de fiecare data , dar de inchis ... nevoie . M-am chinuit manual si azi ma duc sa-l rezolv . Am inteles ca ar fi cam 400.000 ... cu manopera inclusa , dar mi se pare cam spump , cand o inchidere centralizata cu totul este 700.000 .
Ca sondaj va spun ca in 30.500 asta este al doilea care crapa .
Intrebare : se poate programa inchiderea centralizata de pe Scala sa nu mai inchida/deschida usile la fiecare pornire/oprire ? Ma enerveaza zgomotul , consumul , timpul pierdut si oricum am butonul pe bord , daca chiar le vreau inchise .
P.S. Oare chiar trebuie sa citati tot postul ????
*




daca ai cartea de la alarma poti regla din telecomanda cheistia asta
ai doua posibilitati sa se inchida la 2 apasari de frana
sau la 10 sec dupa ce bagi cheia in contact


--------------------
dacia solenza scala - bv-88-tdk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th May 2024 - 07:10
Forum Renault