DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> amestecul de aer care intra in carburator, improvizatie ???

$$ilvviu
post 17 Jan 2007, 20:10
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu ma tot gandesc la folosirea unui cooler de calculator care sa fie pornit la mers extraurban si care sa saraceasca amestecul, in vederea obtinerii economiei de combustibil.
Ps: probabil am postat gresit, aici lumea vrea sa imbogateasca amestecul... smile.gif


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 17 Jan 2007, 23:13
Post #32


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Vrei consum mai mic ? Pune bujii foarte bune & fise idem, regelaza-ti brici aprinderea, distributia si carburatia, verifica presiune in pneuri sa nu mergi cu ele dezumflate si o sa ai consum mai bun.
Faza ventilatorul de comp e bestiala ! radmasa.gif De 80 sau 120 mm ? Cu senzor de temperatura&turatie sau fara


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paollo
post 18 Jan 2007, 01:49
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 4 December 06




inca astept pareri, daca nu e scump rau o sa iau un tub de oxigen mic, de scafandru, sa fac o proba biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 - 1397 cmc 1989 tlx
Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 18 Jan 2007, 08:53
Post #34


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs





@Paollo (eu zic sa iti iei vreo 4-5 butelii) nu ai reusit sa il intreci pe @ssilvviu

pun pariu ca la 1500 de ture iti trage coolerul in carburator radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

ce ideei le vin la unii ..... voi credeti ca sunteti singurii care v-ati gandit la aceste idei si ati descoperit ceva nou radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

daca tot nu aveti ce face experimentati voi si filmati, vreau sa vad cum "suge" carburatorul cooler-ul si il punem pe youtube


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 Jan 2007, 09:37
Post #35


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Ideea cu cooleru' e deja urban legend... icon_mrgreen.gif

Ideea cu O2-ul au avut-o si altii-n trecut. Si cum au ajuns sa cante la harpa din cauza ca oxigenul e cam foarte exploziv asa de felu' lui, altii s-au gandit sa-l inlocuiasca cu altceva. Si perseverenta i-a dus la solutia protoxidului de azot aka NOS. happy.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 18 Jan 2007, 12:36
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Pana si alfa romeo a renuntat la ideea compresoarelor electrice, deci...
O idee ar fi o axa cu came cu cuplu mai jos, astfel mergi mai putin turat, mai putina benzina, o astfel de axa este cea de 1100.

This post has been edited by mihai1677: 18 Jan 2007, 12:38


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 Jan 2007, 12:47
Post #37


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(mihai1677 @ 18 Jan 2007, 12:36)
O idee ar fi o axa cu came cu cuplu mai jos, astfel mergi mai putin turat, mai putina benzina, o astfel de axa este cea de 1100.
*


Excelenta idee!!! aplauze.gif
Ma mir ca nu s-a mai vehiculat ideea asta prin topicurile de reducere a consumului...
Relanti mai jos, cuplu mai bun la turatii mici, consum mai redus... Evident, toate astea pt cei pt care performantele pot fi sacrificate...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 18 Jan 2007, 12:52
Post #38


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(Muttley @ 18 Jan 2007, 09:37)
Ideea cu cooleru' e deja urban legend...  icon_mrgreen.gif

Ideea cu O2-ul au avut-o si altii-n trecut. Si cum au ajuns sa cante la harpa din cauza ca oxigenul e cam foarte exploziv asa de felu' lui, altii s-au gandit sa-l inlocuiasca cu altceva. Si perseverenta i-a dus la solutia protoxidului de azot aka NOS.  happy.gif
*



facem un episod de mythbusters :

cooler la carburator - creste puterea sau il inghite carburatorul radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

O2 - creste puterea sau face poc radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

achizitionam o dacie de la remat si facem un test dar mai intai ala cu cooler-ul ca dupa O2 nu mai ramane nimic din masina radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paollo
post 18 Jan 2007, 17:29
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 4 December 06




QUOTE(AAlpine1 @ 18 Jan 2007, 13:52)
facem un episod de mythbusters :

cooler la carburator - creste puterea sau il inghite carburatorul  radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif

O2 - creste puterea sau face poc  radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif

achizitionam o dacie de la remat si facem un test dar mai intai ala cu cooler-ul ca dupa O2 nu mai ramane nimic din masina  radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif
*



chiar as vrea sa vad ce se intampla cool.gif poate ca o sa mearga cateva secunde fara poc biggrin.gif

faza cu ventilatorul e bestiala:P mie nu imi ajungea cat de tare sufla cooleru ca sa raceasca interioru carcasei la pc ... daramite sa pui la carb:)))) care trage aerul cu o forta apropiata de cea a aspiratorului casnic.(instrument de masura=am pus mana sa simt depresiunea icon_mrgreen.gif )

This post has been edited by Paollo: 18 Jan 2007, 17:30


--------------------
dacia 1310 - 1397 cmc 1989 tlx
Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 01:32
Forum Renault