amestecul de aer care intra in carburator, improvizatie ???
![]() ![]() ![]() |
amestecul de aer care intra in carburator, improvizatie ???
$$ilvviu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|||
dr_mKe |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Vrei consum mai mic ? Pune bujii foarte bune & fise idem, regelaza-ti brici aprinderea, distributia si carburatia, verifica presiune in pneuri sa nu mergi cu ele dezumflate si o sa ai consum mai bun.
Faza ventilatorul de comp e bestiala ! ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Paollo |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
inca astept pareri, daca nu e scump rau o sa iau un tub de oxigen mic, de scafandru, sa fac o proba
![]() |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#34
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
@Paollo (eu zic sa iti iei vreo 4-5 butelii) nu ai reusit sa il intreci pe @ssilvviu pun pariu ca la 1500 de ture iti trage coolerul in carburator ![]() ![]() ![]() ce ideei le vin la unii ..... voi credeti ca sunteti singurii care v-ati gandit la aceste idei si ati descoperit ceva nou ![]() ![]() ![]() daca tot nu aveti ce face experimentati voi si filmati, vreau sa vad cum "suge" carburatorul cooler-ul si il punem pe youtube |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Muttley |
![]()
Post
#35
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ideea cu cooleru' e deja urban legend...
![]() Ideea cu O2-ul au avut-o si altii-n trecut. Si cum au ajuns sa cante la harpa din cauza ca oxigenul e cam foarte exploziv asa de felu' lui, altii s-au gandit sa-l inlocuiasca cu altceva. Si perseverenta i-a dus la solutia protoxidului de azot aka NOS. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Pana si alfa romeo a renuntat la ideea compresoarelor electrice, deci...
O idee ar fi o axa cu came cu cuplu mai jos, astfel mergi mai putin turat, mai putina benzina, o astfel de axa este cea de 1100. This post has been edited by mihai1677: 18 Jan 2007, 12:38 |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
Muttley |
![]()
Post
#37
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(mihai1677 @ 18 Jan 2007, 12:36) O idee ar fi o axa cu came cu cuplu mai jos, astfel mergi mai putin turat, mai putina benzina, o astfel de axa este cea de 1100. Excelenta idee!!! ![]() Ma mir ca nu s-a mai vehiculat ideea asta prin topicurile de reducere a consumului... Relanti mai jos, cuplu mai bun la turatii mici, consum mai redus... Evident, toate astea pt cei pt care performantele pot fi sacrificate... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#38
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(Muttley @ 18 Jan 2007, 09:37) Ideea cu cooleru' e deja urban legend... ![]() Ideea cu O2-ul au avut-o si altii-n trecut. Si cum au ajuns sa cante la harpa din cauza ca oxigenul e cam foarte exploziv asa de felu' lui, altii s-au gandit sa-l inlocuiasca cu altceva. Si perseverenta i-a dus la solutia protoxidului de azot aka NOS. ![]() facem un episod de mythbusters : cooler la carburator - creste puterea sau il inghite carburatorul ![]() ![]() ![]() O2 - creste puterea sau face poc ![]() ![]() ![]() achizitionam o dacie de la remat si facem un test dar mai intai ala cu cooler-ul ca dupa O2 nu mai ramane nimic din masina ![]() ![]() ![]() |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Paollo |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
QUOTE(AAlpine1 @ 18 Jan 2007, 13:52) facem un episod de mythbusters : cooler la carburator - creste puterea sau il inghite carburatorul ![]() ![]() ![]() O2 - creste puterea sau face poc ![]() ![]() ![]() achizitionam o dacie de la remat si facem un test dar mai intai ala cu cooler-ul ca dupa O2 nu mai ramane nimic din masina ![]() ![]() ![]() chiar as vrea sa vad ce se intampla ![]() ![]() faza cu ventilatorul e bestiala:P mie nu imi ajungea cat de tare sufla cooleru ca sa raceasca interioru carcasei la pc ... daramite sa pui la carb:)))) care trage aerul cu o forta apropiata de cea a aspiratorului casnic.(instrument de masura=am pus mana sa simt depresiunea ![]() This post has been edited by Paollo: 18 Jan 2007, 17:30 |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 01:32 |