Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina", b: 1983; d: never
![]() ![]() ![]() |
Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina", b: 1983; d: never
maho |
![]()
Post
#391
|
||
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|||
sobolan |
![]()
Post
#392
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
eu inteleg si cred ca garnitura aia are un rol anume acolo dar merg cu dacia cu capacul usor desfiletat de cand e ea.....oricum si strans si etansat tot circuitul tot cam aia e cand esti pe paleti,la dacie nu e gandit ok circuitul si il poti modifica si se poate pune un T-eu la iesirea din radiator,pe furtun,se mai scoate un furtun la fi 20 sa zicem,cu un vas de expansiune de logan montat si il presurizezi corect....da' strici aspectul de epoca......
Am mai scris pe undeva ca mi-a plesnit un vas de sticla la alta dacie si mi-au trecut tandarile pe langa cap,probabil supapa de pe flansa de tabla nu mai deschidea,aia e tarata la 0,8 parca......supapa ta lucreaza,ai probat cu un compresor si un manometru ? la cati ani are borcanul ala e posibil sa fie blocata de tot.....daca ai pune ELV ar trebui sa ai circuitul perfect presurizat ca altfel ai merge pe reginuri termice mai mari daca n-ai nimeri corect termocupla da' asa pe elice ce rost are ?daca nu urca apa peste 90 e lux ! This post has been edited by sobolan: 15 May 2016, 22:19 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#393
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Supapa n-am verificat-o niciodata, dar ultima data cand mi-a dat antigelul pe afara (si s-a aprins martorul in bord, ca ceas nu am) a fost cand aveam radiatorul mic partial colmatat. Dupa ce-am trecut la radiator mare, nu mi s-a mai ridicat niciodata lichidul pana la buson (nici martorul nu s-a mai aprins), deci presupun ca functioneaza. Vasul de sticla e pus (de nou) de vreo 3 ani, cand l-am inlocuit pe cel original, de plastic. Elv. am zis ca nu-i pun, o tin simpla.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#394
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#395
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Azi, daca tot am mai facut loc prin debara pt. piese, am reusit in sfarsit sa spal interior/ext. radiatorul de Al (Breckner-ul) pe care l-am inlocuit in primavara, l-am si carpit mai ca lumea pe unde picura, si mi-a sarit in ochi termocupla pe care i-o pusesem (ca sa astup gaura aferenta), aceeasi pe care-am luat-o de pe radiatorul initial si original al masinii; are si radiatorul asta ceva vintage pe el...
IMG13357.jpg ( Size: 439.64k ) Number of downloads: 620 IMG13359.jpg ( Size: 346.02k ) Number of downloads: 625 Garnitura de la busonul vasului de expansiune vad ca-si face bine treaba, nu-s probleme cu etansarea. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
DACIOTUL_97 |
![]()
Post
#396
|
![]() Ne plac femeile,dar iubim masinile ! Group: Members Posts: 1.649 Joined: 8 July 13 From: Bd-ul Dacia ![]() |
Cat te-a tinut radiatorul de aluminiu ?
|
--------------------
Dacia
1310/Logan/
MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008 "Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi# Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1 |
|
maho |
![]()
Post
#397
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Putin peste termenul de garantie (2 ani + o luna); acum il tin de rezerva, dar nu cred ca va fi cazul, cel de Cu de Romradiatoare e net superior.
In viitorul apropiat va trebui sa ma ocup putin si de un inceput de inflorire a vopselei pe aripa dr. spate: IMG13314.jpg ( Size: 250.75k ) Number of downloads: 626 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#398
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
Se gasesc de Bv radiatoare mici noi la preturi ~ 200 lei
|
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
sobolan |
![]()
Post
#399
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(maho @ 16 Jun 2016, 09:17) In viitorul apropiat va trebui sa ma ocup putin si de un inceput de inflorire a vopselei pe aripa dr. spate: IMG13314.jpg ( Size: 250.75k )
Number of downloads: 626 dacia tot dacie ramane,ai avut ceva kit p-acolo ?stiu ca in zona aia se mai pune cate putin pentru a obtine o curbura perfecta la ochi....am observat ca kitul trage apa,odata dat trebuie lasat bine la uscat si apoi dat cu grund,daca sta masina mult la kit gol pana la revopsire rugineste sub kit si in timp ti-l umfla.... Multi le duc la revopsit,meseriasul o matuieste/kituieste etc si apoi ramane asa printr-o parcare pana ii vine randul la vopsit,ei atunci se intampla....zic si eu... This post has been edited by sobolan: 16 Jun 2016, 10:02 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#400
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Nu stiu sa fi necesitat chit in zona aia, iar acum (la aproape 3 ani de cand am facut-o) nici nu mai conteaza motivele, trebuie s-o fac inainte sa progreseze prea mult umflatura, bine ca-i doar acolo. Probabil c-o sa merg tot la cei care mi-au facut masina, ca sa nu risc sa se vada vreo diferenta de culoare.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Rob3rto |
![]()
Post
#401
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
Exact in acelasi loc mi-a facut si mie bule si dupa prima revopsire si dupa a doua.. Am studiat putin locul si n-am gasut decat tabla putin subtiata si cositor
![]() ![]() This post has been edited by Rob3rto: 16 Jun 2016, 21:51 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
sobolan |
![]()
Post
#402
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
rostul ala apare vizibil dupa 86,au mai pus ei mastic la unele......la mine acolo e astupat cu alama in ambele parti....
This post has been edited by sobolan: 16 Jun 2016, 23:04 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#403
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Hal de bujii, dupa nici 100 de km: IMG13474.jpg ( Size: 556.34k )
Number of downloads: 523
Distanta intre electrozi intre 0,5-0,6 (reglata ochiometric acu' catva timp) ![]() Le-am schimbat cu unele "nos", tot Sinterom, dar M 14-225 (le aveam primite mai demult de la un prieten); interesant ca astea aveau din fabrica (era evident ca-s neumblate) distanta reglata la 0,4... am facut-o 0,9 cu setul de lere (mai sigur asa ![]() Mi-au ramas prin portbagaj niste Eyquem RC42S, de pe vremea cand nu stiam ca astea-s pt. injectie, arata bine si-au mers bine pana le-am dat jos dupa vreo 2000 km, poate-mi explica si mie cineva de ce nu-s potrivite la carburatie (stiu ca au o rezistenta pt. deparazitare... si?). Indicele termic e acelasi, 42. Cu vopsitul aripii spate inca n-am facut nimic, e timp. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#404
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
io stiam ca la dacie ii 0.7 distanta.
altminteri, sa aiba indicele termic care trebuie, ca daca-s mai reci decat normalul, se porcesc precum aia din poza. This post has been edited by bucatzel: 6 Jul 2016, 16:09 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
maho |
![]()
Post
#405
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Cica la aprindere electronica merge 1, zice dom' gotronic.
Aia din poza era sinterom 14np18, clasica (si recomandata), nu stiu cat au indicele termic, da' si-or fi trait traiul, ca stiu ca le-am curatit cu smirghel de cateva ori. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#406
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
bujiile nu se curata cu smirghel sau perie de sarma,eventual se spala in benzina si se curata cu o periuta de dinti.....la sinterom 14np18 distanta e 0,7 la clasic si 0,9-1mm la electronic.....dupa cum arata nu au lucrat ok,valvele in ce stare or fi ?
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#407
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Tin minte c-am citit pe undeva ca se curata cu peria de sarma, eu mai folosesc (daca-i cazul) un smirghel; in nici un caz n-am de gand vreodata sa trag benzina din rezervor ca sa curat bujiile. Habar n-am in ce stare sunt supapele, si nici n-am de ce sa desfac prea curand motorul sau chiulasa, atata timp cat merge bine si nu mananca ulei peste limitele normale.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#408
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Nu mananca ulei dar mananca benzina.
Nu trebuie sa scoti benzina cu furtunul, doar sa pui intr-un bidon atunci cand alimentezi. |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
maho |
![]()
Post
#409
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Nu umblu cu benzina la mine, ca n-am obiceiu' sa ma las cu rezervoru' pe drojdie.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
M.C. |
![]()
Post
#410
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Se curatau si cu peria de sirma.
Merge cu amestec bogat.Sau ai mers cu socul tras,inainte de a le da jos. Verifica nivelul in camera si amestecul. Verifica sa nu fie returul infundat. |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#411
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
La cat de mizerabila a devenit benzina eu nu ma mai pot baza pe recomandarile de acum 45 de ani.
Acum pun uleiuri vegetale si in benzina... celebrul "biofuel", care.tinde sa se aprinda la fel de greu ca si motorina, arde cu fum precum gazul de lampa si da peste cap injectoarele motorului! Cum altfel ar putea sa arate sarmanele bujii?! |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
maho |
![]()
Post
#412
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Si eu suspectez amestec bogat, dar sa vad si cum se vor prezenta noile bujii (cele afumate le-am dat jos la rece, in garaj), dupa un drum mai lung pe care-l fac in curand; cu socul tras nu merg mai mult de cativa m., cat scot masina din garaj, pana se incalzeste nitel motorul.
E greu de spus cat din cresterea consumului se datoreaza stilului de mers (o sa incerc acum sa merg constant, "defensiv"), si cat amestecului bogat, dar daca dupa drum vor arata bujiile tot asa, ma voi ocupa la intoarcere de carburator, mai intai. Daca chiar e vorba de calitatea benzinei, nu vad ce-as putea face decat sa schimb Petromul cu altul (exclud totusi rusii, de cand cu scandalul apei in benzina). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
tunderbird |
![]()
Post
#413
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Teoretic biocarburantul din benzine ar trebui sa fie un alcool (metanol, etanol) care in mod normal aduce o ardere mai curata, dar probabil ca incompetenta sau poate hotia unora face ca in benzine sa apara biocarburantii care se pun in motorine (uleiuri vegetale).
Am gasit motor pe benzina care nu mai pornea pentru ca avea blocate supape de admisie pe pozitia deschis, din cauza unor depuneri lipicioase pe tija supapei de admisie rezultate din arderea uleiurilor vegetale din carburant... de arderea uleiului de motor nici nu poate fi vorba! Benzina de tip vechi se vapora rapid si ramaneau niste depuneri albe pe mana... benzina noua lasa mana unsuroasa ca dupa petrol lampant si se evapora foarte greu... mirosul de acum parca este de vopsea pe baza de ulei de in. Cam asta am constatat eu la benzina de Petrom... si cu un plin de benzina de Mol am distrus doua injectoare de Renault Laguna. Mare parte din benzina bruta de la Petrom provine din rafinaria Lukoil de la Ploiesti. Stiu sigur asta pentru ca am lucrat ceva vreme pe acolo... Petromul o ia, o amesteca cu biocarburanti, o aditiveaza, dupa care o distribuie in reteaua de benzinarii. In plus am un colaborator care cumpara cantitati mari de combustibil pentru mai multe motoare industriale... mi-a zis ca Petromul ii da certificat de garantie doar pe 6 luni... asadar dupa 6 luni nu mai garanteaza nimeni ca acel carburant se mai aprinde. Pe vremuri, esapamentul, bujiile si supapele capatau o culoare gri maron si datorita tetraetilului de plumb care era un aditiv antidetonant.. la benzinele acestea noi asa zis ecologice de tip EURO, culoarea bujiilor nu mai poate fi un criteriu suficient de relevant pentru aprecierea calitatii arderii si a bunei functionari a motorului... probabil ca in Europa difera un pic situatia, dar la noi nu te mai poti baza pe respectarea caracteristicilor din fisa tehnica. Despre motorina n-are rost sa mai vorbim... este inimaginabil ce am putut gasi in rampa comuna la motoarele "common rail"... o pasta maronie avand consistenta smantanei, care a trecut nestingherita prin "N" baterii de filtre fine de motorina... la fel si in rezervoarele de motorina, parca erau niste haznale pline cu rahat! |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
maho |
![]()
Post
#414
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(tunderbird @ 8 Jul 2016, 16:45) Mare parte din benzina bruta de la Petrom provine din rafinaria Lukoil de la Ploiesti. Stiu sigur asta pentru ca am lucrat ceva vreme pe acolo... Petromul o ia, o amesteca cu biocarburanti, o aditiveaza, dupa care o distribuie in reteaua de benzinarii. Esti sigur-sigur? ![]() In rest nu contest, naiba stie ce-o mai fi prin benzine. As fi curios de-o analiza obiectiva comparativa intre benzinele de aceeasi cifra octanica, de la cei 3 mari vanzatori (de ex., habar n-am cat e adevar si cat marketing, in benzina efix (Rompetrol), care-ti "curata injectoarele, motorul, etc." |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#415
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Iti dau eu analiza subiectiva, ca obiectiva n-am.
Am circulat vreo 3 ani fara filtru de benzina. Asa ca daca puneam benzina de la mol/romnamol/lukoil, pupam jigleru'. Fara exceptie. Cu petrom si omv aveam liniste. Asa ca ani buni, n-am mai intrat in alte benzinarii. Pana azi primavara, cand am intrat in mol. si-am facut plinul cu benzina de 99 de la ei. Asta dupa mers tot cu omv 100 macar juma' de an inainte. Basca mea, o singura data inainte am mai simtit diferenta la benzina, cand am pus benzina de 102 dintr-un Aral de la nemti. No, la fel si cu aia de 99 de la mol, parca era alta masina. Amu' dreptu-i, io prefer sa bag de obicei benzina de ~98, ca desi costa ceva in plus, si dacia, si aia de zi cu zi merg mult mai ok cu ele. banui ca-i si alta combinatia de aditivi. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#416
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Sigur, sigur! Benzina bruta de la Petrotel pleaca catre Petrobrazi, cu alte cuvinte petrolul rusesc vine printr-o conducta exact pe centura de est a Ploiestiului (adica la Petrotel) unde se rafineaza si de unde pleca catre centura de vest a Ploiestiului (adica la Petrobrazi) unde se prepara produsul finit care se distribuie in benzinariile Petrom.
Sunt informatii primite de la oameni angajati la Petrotel Lukoil cu care am colaborat la lucrarile din interiorul rafinariei... persoane in pozitii de conducere, nu lucratori de pe platforma. De ce asa? Pentru ca Petrotel vinde benzina bruta la un pret mai mic decat costurile de rafinare ale Petrom. Si nu m-ar mira ca acea benzina sa ajunga si in reteaua OMV... nu prea imi vine a crede ca aduc ei produse de afara cand este mai profitabil asa... mai mult chiar, ne vand produsele distilate din petrolul romanesc obtinute la costuri mai mici decat afara, dar la cel mai mare pret din Europa. Buna afacere, nu? In legatura cu benzina Efix de Rompetrol un coleg imi spunea ca atunci cand pune masina merge mai bine dar ii creste consumul. Fata de alte benzine contine mai multi alcooli cu volatilitate foarte ridicata care pe langa efectul de dizolvare si curatare a depunerilor are si alt comportament la inflamabilitate. De aici vine imbunatatirea functionarii motorului, dar pe de alta parte gradul de volatilitate crescut aduce si mai multe pierderi care se regasesc in consumul mai mare. Eu inca n-am incercat EFIX, dar dupa cele constatate la Petrom si Mol, o s-o incerc si pe asta! http://www.rompetrol-rafinare.ro/ro/efix-benzina-95 This post has been edited by tunderbird: 8 Jul 2016, 16:53 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
maho |
![]()
Post
#417
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Mulțam pt. informatii!
![]() Am mers si eu o data cu 98 (nu mai stiu la cine-am pus-o, parca la Lukoil a fost o promotie de w/e, acelasi pret cu 95, pt. posesorii de card), si parca a mers masina mai bine, da' am zis ca o fi placebo. Cred ca o sa mai incerc pe viitor si efix (ca n-am pus niciodata), si posibil sa mai las din zgarcenie si sa bag 98 mai des, ca tot nu las rezervorul sa se golesca niciodata. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#418
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#419
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Nu e placebo cu benzina de 98 de la Lukoil;eu alimentez ambele masini doar de la ei (si doar din orasul nostru), dacia cu benzina de 98 (cf. constructor), iar passatul cu diesel ecto, exceptie facand drumurile lungi cand trebuie alimentat prin alte parti unde prefer OMV sau Rompetrol. La dacie se simt diferente clare intre combustibilii petrom si lukoil. In urma cu 7-8 ani alimentam doar de la petrom, dar trebuia reglat avansul la fiecare alimentare, nici o data nu mergea motorul la fel de la plin la plin.
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#420
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Ba Petrom, ba Lukoil, ba, ba, ba.
Eu alimentez de obicei de la Lukoil cu benzina de 95, dar m-ati facut curios cu Petrom-ul vostru. Maine am un drum de aproximativ 500 km si o sa alimentez de la Petrom, sa vad cum merge masinuta ![]() |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 04:09 |