Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina", b: 1983; d: never
![]() ![]() ![]() |
Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina", b: 1983; d: never
Rob3rto |
![]()
Post
#541
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|||
maho |
![]()
Post
#542
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(maho @ 20 Jul 2017, 14:53) Daca ar fi doar acolo (dedesubt sub aripa dr. fata si in dreptul gaurii de evacuare de la prag), as face-o eu, ca acum m-am convins ca trebuie protejat pe ambele fete, nu doar exteriorul, dar mai sunt locuri unde e vizibila orice lucratura neprofesionista, ca la aripa dr. spate de exemplu, sau micile "bubite" de deasupra farurilor. Poate fac si jantele (sablat, vopsit, lacuit, etc.), pt. ca, desi la exterior arata inca bine, la interior le-a mai lovit rugina in zonele unde a mai curs in trecut lichid de frana, la schimbare. Vreau s-o am impecabila pt. semicentenarul de anul viitor, cand cred ca va fi o expozitie misto... si sunt exigent nu doar cu masinile altora, ci si cu a mea. ![]() Dupa cum spuneam, sfarsit de august = ne apucam de lucru. Ziua 1: IMG14871.jpg ( Size: 284.05k ) Number of downloads: 783 IMG14875.jpg ( Size: 310.06k ) Number of downloads: 788 IMG14876.jpg ( Size: 321.05k ) Number of downloads: 791 IMG14877.jpg ( Size: 236.91k ) Number of downloads: 793 IMG14886.jpg ( Size: 305.3k ) Number of downloads: 790 + deblocat faimoasa usa stanga spate. A durat vreo 10 secunde si sclipirea de geniu a unui mecanic cu adevarat priceput in dacii. Deocamdata nu va zic cum. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#543
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Ziua 2-a, aripi spate. La dreapta, s-a hotarat ca ar fi prea gros chitul necesar pt. aducere la nivel, asa ca s-a optat pt. decupare si sudarea unui petic mic:
Dreapta: IMG14889.jpg ( Size: 258.98k ) Number of downloads: 150 Stanga, mai lejer: IMG14894.jpg ( Size: 259.11k ) Number of downloads: 142 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#544
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
cati km faci pe an cu ea ?
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#545
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Maxim 4500.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
MuciX |
![]()
Post
#546
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Tu ai facut-o acum 2-3 ani parca. Te asteptai sa o repari tabla atat de curand? O tii si in garaj, nu?
Mie mi se pare cam timpurie rugina. Ai spune ca e calitatea lucrarii de atunci, tabla prea veche, sau exploatarea? Ma surpinde, sincer. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
maho |
![]()
Post
#547
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
4 ani.
Per ansamblu nu ma pot plange, arata foarte bine (de la mai mult de 3 m, sa zicem), e admirata, dar detalii marunte apar pt. mine. Nu vreau sa le las sa se extinda (problemele punctuale). Tabla (exceptand aripile fata, Conex, deci calitate slaba prin definitie) are totusi 34 de ani, iar "minunile" gen Corroplex sau alti convertori/stopanti/etc. de rugina nu tin "o viata", mai ales in cazul elementelor sudate (chiar si din fabrica, tot sudura e). Da, o tin in garaj, dar jos e pamant batatorit si pietruit, iar prin acoperis se mai preling picaturi la ploaie, printr-un loc greu de depistat. Nu-i al meu garajul, nu pot face prea multe in privinta asta. Exploatarea in nici un caz, am grija de ea mai mult decat altii; probabil tabla pe primul loc (dar la 34 de ani zic ca-i f. bine, totusi), iar lucrarea... a fost buna de banii aia (totusi n-a fost desfacuta la ultimul surub). Un utilizator normal, cu pretentii medii, n-ar fi facut-o acum, la stadiul general in care se afla, si oricum n-o refac (vopsitorie) complet. Sper sa iasa fara diferente. La final mai primeste un tratament cu ceara prin cavitati, echivalentul Gerovitalului ![]() Jantele, de ex., la exterior arata inca f. bine, dar au la interior (unde nu se vede) zone cu rugina pe unde nu s-au sters bine urmele de lichid de frana la schimburile din trecut. Nu-mi place chestia, asa ca le fac iar. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
MuciX |
![]()
Post
#548
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#549
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(maho @ 30 Aug 2017, 10:39) curios lucru....cand mergi mult cu ea e normal ca sar pietricele in capota,pe la arcadele rotilor,sare vopseaua si apare si rugina......tind sa cred ca a fost vopsita in graba din prima..... Produsele astea care neutralizeaza/omoara rugina is foarte ok ,folosite corect prelungesc mult viata tablei.....oricum ,nimic nu e ca tabla noua chiar fie ea si de conex,o aripa luata noua de conex si antifonata corect tine de rupe,problema e ca nu prea se aseaza corect pe masina,nu se potriveste la gauri,eu am aruncat una de aia noua..... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
DACIOTUL_97 |
![]()
Post
#550
|
![]() Ne plac femeile,dar iubim masinile ! Group: Members Posts: 1.649 Joined: 8 July 13 From: Bd-ul Dacia ![]() |
Masinile sunt aproape ca omul,isi traiesc viata apoi dispar.Anii isi arata coltii,indiferent ce am face sa prevenim treaba asta.Ganditi-va ca o sa vina un moment cand vom fii nevoiti sa renuntam definitiv la ele,satui fiind sa frecam la rugina de dimineata pana seara si bineinteles,disparitia totala a pieselor de schimb (piata fiind invadata in continuare de fake-uri care ne pot baga in pamant).Masina noua e masina noua,nu se compara niciodata cu o masina veche de 20-30-40 de ani.
Masina lui Maho am zarit-o in iulie la Brasov,mi s-a parut mai mult decat ok modul in care arata.Dar sa nu uitam: orice am face,oricum am proceda,nu putem opri un proces firesc al vietii.Daciile vechi vor mai trai doar din bunele intentii ale pasionatilor si atat. Sper ca nu am deranjat cu nimic scriind randurile de mai sus,dar ar fii cazul sa mai deschidem putin ochii ![]() This post has been edited by DACIOTUL_97: 31 Aug 2017, 02:30 |
--------------------
Dacia
1310/Logan/
MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008 "Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi# Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1 |
|
sobolan |
![]()
Post
#551
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 31 Aug 2017, 03:27) Masinile sunt aproape ca omul,isi traiesc viata apoi dispar.Anii isi arata coltii,indiferent ce am face sa prevenim treaba asta.Ganditi-va ca o sa vina un moment cand vom fii nevoiti sa renuntam definitiv la ele,satui fiind sa frecam la rugina de dimineata pana seara si bineinteles,disparitia totala a pieselor de schimb (piata fiind invadata in continuare de fake-uri care ne pot baga in pamant).Masina noua e masina noua,nu se compara niciodata cu o masina veche de 20-30-40 de ani. .......Daciile vechi vor mai trai doar din bunele intentii ale pasionatilor si atat. ADEVAR MARE AI GRAIT,cuvant cu cuvant......ar fi ok sa inteleaga toti treaba asta...... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#552
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
maho, arcadele au fost ele curatate, tratate, vopsite dar au ramas pori in tabla (sau erau zone cu tabla asa subtire, incat ulterior s-a perforat, interiorul nefiind protejat), poate chiar care nu s-au vazut dupa slefuire. Este ca si cum ai vopsi o sita, tot comunica ambele parti. O zona din asta, proapat curatata este bine sa o lasi putin sa oxideze superficial, apoi sa o "ataci" cu acul in toate zonele mai inchise la culoare, sa impungi bine ca unde e tabla buna nu se va strapunge, unde e rugina, strat infim...intra.
Atata timp cat nu se poate accesa interiorul elementului si e zona poroasa, este bine sa se foloseasca vreun chit metalic, miniu de plumb, sau acoperire cu plumb, cu lampa. Bati cu ciocanul zonele problematice, sa fie sub nivel, apoi se incarca cu metal. This post has been edited by BLUE R 19: 31 Aug 2017, 11:38 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
sobolan |
![]()
Post
#553
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
se poate accesa zona aia de dublura,inainte de a rugini torni ulei mult in ea,eu am bagat ceara....prin portbagaj merge
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#554
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Vad ca cineva a facut curatenie p-aici, merci, altfel o faceam eu.
QUOTE(sobolan @ 31 Aug 2017, 02:11) cand mergi mult cu ea e normal ca sar pietricele in capota,pe la arcadele rotilor,sare vopseaua si apare si rugina......tind sa cred ca a fost vopsita in graba din prima..... Am si doua "ciobituri" de piatra, cam 2x2 mm fiecare, una pe capota motor si una pe aripa stg. fata, se rezolva si alea. Arcadele rotilor spate sunt problematice de fel in zona din poze. N-as spune ca data trecuta a fost vopsita in graba, atata timp cat problemele au fost punctuale, nu generale, iar masina, per total, arata mai mult decat bine. QUOTE(DACIOTUL_97 @ 31 Aug 2017, 03:27) Masinile sunt aproape ca omul,isi traiesc viata apoi dispar.Anii isi arata coltii,indiferent ce am face sa prevenim treaba asta.Ganditi-va ca o sa vina un moment cand vom fii nevoiti sa renuntam definitiv la ele,satui fiind sa frecam la rugina de dimineata pana seara si bineinteles,disparitia totala a pieselor de schimb (piata fiind invadata in continuare de fake-uri care ne pot baga in pamant).Masina noua e masina noua,nu se compara niciodata cu o masina veche de 20-30-40 de ani. Masina lui Maho am zarit-o in iulie la Brasov,mi s-a parut mai mult decat ok modul in care arata.Dar sa nu uitam: orice am face,oricum am proceda,nu putem opri un proces firesc al vietii.Daciile vechi vor mai trai doar din bunele intentii ale pasionatilor si atat. Sper ca nu am deranjat cu nimic scriind randurile de mai sus,dar ar fii cazul sa mai deschidem putin ochii ![]() ![]() Oricum in iulie se mai adunasera cateva bube in plus fata de intalnirile precedente... QUOTE(BLUE R 19 @ 31 Aug 2017, 12:30) maho, arcadele au fost ele curatate, tratate, vopsite dar au ramas pori in tabla (sau erau zone cu tabla asa subtire, incat ulterior s-a perforat, interiorul nefiind protejat), poate chiar care nu s-au vazut dupa slefuire. Este ca si cum ai vopsi o sita, tot comunica ambele parti. O zona din asta, proapat curatata este bine sa o lasi putin sa oxideze superficial, apoi sa o "ataci" cu acul in toate zonele mai inchise la culoare, sa impungi bine ca unde e tabla buna nu se va strapunge, unde e rugina, strat infim...intra. Atata timp cat nu se poate accesa interiorul elementului si e zona poroasa, este bine sa se foloseasca vreun chit metalic, miniu de plumb, sau acoperire cu plumb, cu lampa. Bati cu ciocanul zonele problematice, sa fie sub nivel, apoi se incarca cu metal. Corect. Problema e ca (din pacate) miniu de Pb nu se mai gaseste, nu se mai fabrica; am vaga impresie ca s-a cositorit in zona peticului pus acum, o sa mai intreb. N-o fac eu (din motiva multiple), asa ca... daca vor reaparea (dupa lucrare) probleme intr-un termen scurt, le-o duc inapoi pe garantie (ma am bine cu patronul, l-am mai ajutat si eu cu una-alta). ![]() QUOTE(sobolan @ 31 Aug 2017, 14:16) se poate accesa zona aia de dublura,inainte de a rugini torni ulei mult in ea,eu am bagat ceara....prin portbagaj merge ![]() Ceara s-a bagat data trecuta, prin portbagaj, inca se simte la pipait in "buzunar". Sa revenim: ieri si azi nu s-a facut nimic ![]() Deh, chestii multe, dar marunte. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#555
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Arcadele rotilor ar trebui bine curatate/date cu un grund ok/umplute cu mastic,e asa am facut,nu mai are cum sa stranga mizerie pe-acolo......de doi ani vad ca e ok.....si la aripile fata am facut la fel inainte de a le monta.....
prin puntea spate a incercat careva sa bage ulei/ceara ? ar trebui oare ? mie mi se pare ca e destul de groasa in tabla......intreb si eu asa,poate-mi fac de lucru maine ![]() (poza e luata de pe net,e orientativa) Attached thumbnail(s) ok_327929.jpg ( Size: 38.39k ) Number of downloads: 171 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#556
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Cum adica sa bagi ulei/ceara in punte, ca nu-i tubulara? Sau ma rog, sa zicem, da' pe unde, si cum sta acolo? O dezechipezi complet, o sablezi (sau o iei la flex, daca ai timp de pierdut) si dupa aia clasic: grunduit, vopsit, antifonat daca vrei (nu ca ar avea vreun efect antifonic, doar ca strat suplimentar de protectie). La cat de gros e materialul, probabil puntea isi da duhul ultima, la o masina, si fara sa-i faci nimic.
![]() This post has been edited by maho: 1 Sep 2017, 11:08 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#557
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
are gauri destule pe dedesubt,ulei nu prea ai cum dar ceara merge,la pistol.....s-ar putea sa ai dreptate cu viata puntii,e ultima care cade....
Attached thumbnail(s) 53306303_1_644x461_punte_spate_dacia_plopeni.jpg ( Size: 36.47k ) Number of downloads: 172 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#558
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Continuam, ziua a 3-a (de lucru efectiv).
P1050464__1024_x_768_.jpg ( Size: 51.94k ) Number of downloads: 173 P1050465__1024_x_768_.jpg ( Size: 49.12k ) Number of downloads: 134 P1050466__1024_x_768_.jpg ( Size: 53.95k ) Number of downloads: 122 P1050467__1024_x_768_.jpg ( Size: 66.62k ) Number of downloads: 82 P1050468__1024_x_768_.jpg ( Size: 36.59k ) Number of downloads: 75 P1050469__1024_x_768_.jpg ( Size: 42.33k ) Number of downloads: 76 P1050470__1024_x_768_.jpg ( Size: 37.76k ) Number of downloads: 83 P1050471__1024_x_768_.jpg ( Size: 66.35k ) Number of downloads: 92 P1050472__1024_x_768_.jpg ( Size: 64.03k ) Number of downloads: 92 P1050473__1024_x_768_.jpg ( Size: 55.23k ) Number of downloads: 82 P1050474__1024_x_768_.jpg ( Size: 71.62k ) Number of downloads: 81 P1050475__1024_x_768_.jpg ( Size: 49.51k ) Number of downloads: 91 P1050476__1024_x_768_.jpg ( Size: 61.86k ) Number of downloads: 93 Evident, se putea lucra mult mai curat (dupa gusturile mele), dar... sa vedem ce iese la final. Mai e inca de lucru. L.e.: sub aripa dr. fata si la ochelari s-a dat (cf. spuselor sefului) si cu Corroplex. Ala negru din ultimele 6 poze e fuller-ul dinainte de vopsire. This post has been edited by maho: 1 Sep 2017, 19:43 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#559
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Inc-o zi: IMG14899.jpg ( Size: 263.67k )
Number of downloads: 101
IMG14901.jpg ( Size: 286.47k ) Number of downloads: 100 IMG14900.jpg ( Size: 307.89k ) Number of downloads: 96 IMG14904.jpg ( Size: 316.05k ) Number of downloads: 95 IMG14906.jpg ( Size: 240.25k ) Number of downloads: 87 IMG14907.jpg ( Size: 249.92k ) Number of downloads: 76 IMG14909.jpg ( Size: 246.89k ) Number of downloads: 65 si niste ceara pe langa faruri, ca-i zona sensibila: IMG14908.jpg ( Size: 297.39k ) Number of downloads: 80 IMG14910.jpg ( Size: 309.73k ) Number of downloads: 81 , + refacere contacte electrice, probabil montat bara dupa ce-am plecat eu pe la pranz. Maine se fac jantele si ultimele retusuri, se incearca lipirea unui papuc dezlipit de la luneta, se mai baga ceva ceara si prin alte gauri, poimaine se pare ca-i gata. This post has been edited by maho: 5 Sep 2017, 16:10 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#560
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Ieri, ultima zi, a fost gata. Jantele au fost curatite si vopsite doar la interior (probabil eroare de comunicare, dar... raman asa), s-a mai bagat ceara si in zonele de dublura a aripilor spate, am schimbat bujiile (am pus iar Eyquem-urile de injectie, vad ca porneste mult mai usor la rece acum), si... cam atat. Azi sau maine verific becul de pozitie spate stg. (cica nu se aprinde la frana), si, evident, o spal (am luat-o cam mizerabila de la service).
P1050482__1024_x_768_.jpg ( Size: 121.95k ) Number of downloads: 82 P1050483__1024_x_768_.jpg ( Size: 91.05k ) Number of downloads: 81 P1050485__1024_x_768_.jpg ( Size: 110.7k ) Number of downloads: 76 P1050486__1024_x_768_.jpg ( Size: 118.97k ) Number of downloads: 70 P1050487__1024_x_768_.jpg ( Size: 105.92k ) Number of downloads: 62 P1050488__1024_x_768_.jpg ( Size: 101.67k ) Number of downloads: 77 P1050489__1024_x_768_.jpg ( Size: 85.53k ) Number of downloads: 88 L.E.: schimbat becul de frana spate, de data asta m-am pregatit din timp, m-am dus mai departe si-am luat doua Selum (sa fie si-unu' de rezerva). Precedentul era un rahat de Klaxcar, pus de nou in mai, i s-a fwtut filamentul de frana, nici macar ala de pozitie, care arde mai mult timp. This post has been edited by maho: 8 Sep 2017, 15:38 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
DACIOTUL_97 |
![]()
Post
#561
|
![]() Ne plac femeile,dar iubim masinile ! Group: Members Posts: 1.649 Joined: 8 July 13 From: Bd-ul Dacia ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310/Logan/
MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008 "Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi# Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1 |
|
maho |
![]()
Post
#562
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Lonjeroanele si puntile au materialul metalic cel mai gros; daca astea ajung putrede de rugina, atunci ce pretentii sa mai ai de la alea subtiri (aripi, de exemplu)? Poate tu oi fi mers iarna pe drumuri deszapezite cu multa sare, si ti-a baltit saramura in talere.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#563
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Dacă-s Selum de acum sunt chinezești...alea vechi erau bune...
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
DACIOTUL_97 |
![]()
Post
#564
|
![]() Ne plac femeile,dar iubim masinile ! Group: Members Posts: 1.649 Joined: 8 July 13 From: Bd-ul Dacia ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310/Logan/
MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008 "Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi# Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1 |
|
maho |
![]()
Post
#565
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Adrian Frigo @ 9 Sep 2017, 11:06) De ce chinezesti, ca cica actionarul majoritar e din Olanda? (Ormalight BV, Venlo Holland) De cand am pus pe fata (la faruri) Selum, merg brici, cand aveam Klaxcar se ardeau la 2-3 luni (cateva sute de km). Mai degraba cred ca Klaxcar sunt facute prin China sau Turcia, desi-si zic "Kalxcar France". Tot ce-am folosit de la ei a fost prost. @Daciotul: a, da, esti mai tanar... ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#566
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(maho @ 9 Sep 2017, 13:53) De ce chinezesti, ca cica actionarul majoritar e din Olanda? (Ormalight BV, Venlo Holland) Am avut tangențe cu cineva care a lucrat la Steaua Electrică din anii '80* și până la cădere....din 2008-2009 doar ambalează becuri(vorbim de cele auto)venite din China....fabrica,dintr-un giuvaer bine dotat și cu tradiție de decenii a ajuns aproape o ruină!La momentul de față nu mai produce absolut nimic! ![]() Ce-i drept,sunt mai bune față de medie că-s comandate de olandezi,au contract serios și nu-și permit țân-țânii să-l piardă.... *-(și de la care am primit o sacoșă cu becuri NOS cal.I) ![]() This post has been edited by Adrian Frigo: 9 Sep 2017, 18:51 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
DACIOTUL_97 |
![]()
Post
#567
|
![]() Ne plac femeile,dar iubim masinile ! Group: Members Posts: 1.649 Joined: 8 July 13 From: Bd-ul Dacia ![]() |
Noutati ?
![]() |
--------------------
Dacia
1310/Logan/
MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008 "Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi# Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1 |
|
maho |
![]()
Post
#568
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Deocamdata nu.
QUOTE(maho @ 5 Sep 2017, 17:09) se incearca lipirea unui papuc dezlipit de la luneta Nu s-a incercat, zice seful ca a avut in trecut niste incercari cu un produs Bison si n-a mers, nu prea lipeste. Cu asa ceva a incercat careva, vreun feedback? QUOTE(maho @ 8 Sep 2017, 11:31) Azi sau maine .. evident, o spal Evident, inca n-am spalat-o complet, astept o mana de ajutor de la o ploaie mai serioasa (nu vreau s-o bag inca in spalatorie, ca n-as vrea sa se deranjeze ceara de la locul ei - prefer manual). La prima vedere, nu sunt diferente intre nuantele de vopsea (veche/noua), ramane s-o studiez mai in detaliu dupa ce o spal complet si-o scot la soare. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#569
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Din cate-mi dau seama nu-s diferențe de nuanța, a iesit bine; sunt doua "bubițe" mici unde s-a bricolat la aripa dr. spate, cred ca de la sudura sau cositor, ca nu-s de vopsea (nu-s moi, nu-i gol dedesubt). Ata ete, n-a fost si n-o sa fie perfecta. Cand s-a bagat ceara pe la oalele farurilor, a ajuns o stropeala si pe contraaripa dreapta, inaintea filtrului de aer.
![]() IMG14958.jpg ( Size: 373.45k ) Number of downloads: 89 IMG14960.jpg ( Size: 436.41k ) Number of downloads: 91 IMG14955.jpg ( Size: 373.75k ) Number of downloads: 91 IMG14956.jpg ( Size: 284.47k ) Number of downloads: 89 IMG14957.jpg ( Size: 237.42k ) Number of downloads: 92 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
DACIOTUL_97 |
![]()
Post
#570
|
![]() Ne plac femeile,dar iubim masinile ! Group: Members Posts: 1.649 Joined: 8 July 13 From: Bd-ul Dacia ![]() |
Nu e rau deloc
![]() Dar totusi,cum s-a procedat ? S-a revopsit intreg elementul,sau doar zona cu probleme si apoi lustruire ? |
--------------------
Dacia
1310/Logan/
MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008 "Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi# Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:53 |