Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina", b: 1983; d: never
![]() ![]() ![]() |
Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina", b: 1983; d: never
maho |
![]()
Post
#661
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#662
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
...uleiul siliconic are vascozitati diferite,tine ok la comprimare,lichidul dot 5 e pe baza de silicon dar nu 100%....
Aici se opreste discutia despre silicoane, multumesc. This post has been edited by maho: 14 Jul 2018, 14:33 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#663
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Ov @ 11 Jul 2018, 14:54) La vreo saptamana dupa un scurt drum urban (in care nu s-a schimbat deloc nivelul uleiului), ieri am fost sa-i mai dau o cheie si - din pacate - chiar a dat fum (albastru, pe esapament) ca la balamuc la pornire; din fericire, doar pt. vreo 4-5 secunde, dupa care a disparut fumul (ce mai simpla si convenabila concluzie trasa pe loc: "s-o fi dus dracu' supapa filtrului de ulei"). In plus, se vedea ulei in zona de sub pompa de benzina, dar care nu parea totusi sa provina de la coada pompei (cum as fi crezut pt. zona aia). Incep sa se-adune motive de cheltuiala... IMG15604.jpg ( Size: 301.95k ) Number of downloads: 921 IMG15605.jpg ( Size: 296.13k ) Number of downloads: 938 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#664
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
exact manaca ulei pe la supape,la pornire da fum apoi se potoleste....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#665
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Pai... fiind vorba doar la pornire, eu ma gandeam (cum am zis) la supapa filtrului de ulei care prsupun ca nu-si mai face treaba. La supapele celelalte (admisie/evacuare) nu cred c-ar avea timp sa ajunga asa repede. Inca nu ma pronunt sa leg asta de consumul precedent de ulei, pana nu fac un drum mai lung in conditii "normale", adica mai potolit in privinta vitezei si turatiilor.
Urmele alea de sub pompa de benzina imi cam dau de gandit, dar deocamdata nu ma pronunt. This post has been edited by maho: 13 Aug 2018, 12:44 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#666
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
wtf,ce treaba are supapa filtrului de ulei cu faptul ca tie motorul iti manaca ulei si da un val de fum la pornire ?
Daca supapa filtrului de ulei nu lucreaza ok nu ai presiune cateva secunde bune dupa ce dai la cheie,adica ai becul de la ulei aprins mai mult timp decat ar fi normal..... Ulei la coada supapelor ai mereu,sub capacul culbutoarelor sar stropi in permanenta si dupa oprire ramane ulei prin capul chiuasei mereu,daca simeringurile supapelor is praf sau ghidurile(in cazul tau pentru ca tu n-ai simeringuri) la pornire arde uleiul scurs in camera de ardere pe langa coada supapei.... M-ai pus pe ganduri datorita ultimelei tale postari ![]() LE: pune silicon la garniturile pompei de benzina,intre ele si cala ai de plastic....mai intai verifica cala din plastic sa nu fie crapata....de regula ce ai tu au toate daciile,se deformeaza corpul pompei de benzina,normal se dezechipeaza pompa si se trage partea de asezare la bloc a pompei pe o piatra de polizor plana,la mana,de vreo 3-4 ori,nu mai mult ca daca iei din ea mult trebuie sa iei si din limba aia care e actionata de axa... This post has been edited by sobolan: 13 Aug 2018, 14:02 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#667
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Exact secundele alea de la pornire, cand e si martorul aprins, atat scoate fum (poate 2-3 in plus). N-am cronometrat cate, da' parca la precedentul filtru (Mann) se stingea mai repede martorul decat la actualul (Mahle).
La pompa asa as fi crezut si eu, daca nu s-ar fi vazut (in ambele poze, clar) ca intre pompa si pata de ulei e o zona curata. Daca se va dovedi ca-i de acolo, in primul rand inlocuiesc garnitura. This post has been edited by maho: 13 Aug 2018, 14:29 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#668
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ov |
![]()
Post
#669
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Coincidenta, fum da pentru ca se scurge ulei pe langa ghidurile de supape (unde nu exista semeringuri). E normal, las-o asa
![]() Cand ziceam de fum ca la balamuc ma refeream in mers. Daca-ti da la pornire si/sau cand demarezi dupa ce ai stat la ralenti mai mult (gen stop mai lung) atunci poti sa-ti vezi linistit de treaba. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
maho |
![]()
Post
#670
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
O fi, acum a fost prima data cand am vazuta asta; iarna mai ales era mult mai vizibil atat aburul cat si fumul negru de amestec bogat, in primele 2-3 minute cat stateam cu socul tras. Acum a fost o surpriza (neplacuta, evident).
Mai vedem. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#671
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
iarna porneste-o de-acum fara soc,se poate,o tii accelerata slab cateva secunde si aia e tot....daca totul e pus la punct cum trebuie merge lejer si din prima fara soc,sa lasi ralanti-ul la 1000 la cald iarna....soc-ul contamineaza uleiul si totodata si mersul mult la ralanti
![]() Cum ti-am scris mai sus,e dacie,un pic de fum tre' sa dea,vrei sa nu mai dea fum pune mana si pune-i o chiulasa de 1310 cu simeringuri la supape,o iei,o planezi,refaci inchiderea la supape,pui simeringuri noi pe ea(cauta in jurnalul meu de bord,am lasat acolo niste coduri de renault,sunt niste simeringuri exceptionale,nu vorbim aici de alea contrafacute vandute la orice magazin ordinar,cauta la unix) si cand ai timp o scoti pe a ta si o pui pe asta,pui si o garnitura noua de chiuloasa si ai scapat,e treaba de 3-4 ore..... This post has been edited by sobolan: 14 Aug 2018, 14:26 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#672
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Plm, nu mai inteleg nimic: azi a pornit mai greu (la a 5-a sau a 6-a cheie
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#673
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
se prea poate sa se dezamorseze pompa de benzina daca sta nepornita mai mult caz in care tre' sa dai la cama inainte de prima cheie sau sa vezi ce au "pastilele" alea din corpul superior al pompei
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#674
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Am dat "la cama" inainte de prima cheie, ca aveam filtrul de benzina (cel dinaintea carburatorului) gol; am dat vreo 4-5 cozi, ca era pe cama, a venit benzina putin sub juma' de filtru, ar fi trebuit sa fie suficient, dar nu "stranuta", simptom identic cu cel de aici, cand problema a fost scanteia lipsa:
QUOTE(maho @ 1 Jul 2018, 16:33) - sters cu spirt la interior capacul delcoului, ca n-o mai facusem de mult si aveam probleme cu pornirea pe umezeala la rece (scanteia era mai mult lipsa, acum s-a rezolvat). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#675
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Oxidul de pe ploturile capacului e una si "ciupiturile" ploturilor is alta....oxidul ala e verde la ploturile de cupru,se poate evita prin gresarea lor usoara cu wd40 sau vaselina siliconica.....ciupiturile si negreala de pe ploturi se produc de la flama excesiva facuta intre lama rotorului(pipa) si plot si sunt cauzate de joc excesiv radial si axial la axul delcoului(uneori se poate remedia prin desfacerea delcoului si adugarea acelor "saibe" subtri calibrate) sau din cauza unui rotor de kko sau a unei slabe scantei datorata fiselor sau bujiilor.....ia-le pe rand si vezi ce si cum
![]() Btw,corpul delcoului are niste bucse de bronz incastrate in el ,lagarele axului de fapt....asigura-te ca gaura de ungere din corpul delcoului nu e infundata cu ulei uscat pentru ca daca pe acolo nu urca ulei se duce dracului delcoul si toarna o picatura-doua de ulei pe pasla aia incastrata sus in axul delcoului,ajuta mult la platina. |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#676
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Am lamurit-o cu consumul de ulei, la un drum mai lung, cu mers "normal" (ture f. scurte intre 90-105/h): n-a halit deloc ulei (ma rog, nimic vizibil pe joja).
In schimb, alte mici belele: la un moment dat (culmea, dupa o stationare), nema lumini in bord, nema indicator incarcare baterie... se pare ca se slabise o siguranta, asta am depistat-o rapid, m-am dus din prima la cutia sigurantelor. A urmat un plin de benzina (in Onesti) dupa care a inceput sa se inece la peste 85-90/h, banuiesc ca-i benzina proasta, ca doar n-o fi racit pompa de acceleratie imediat dupa. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#677
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Se pare ca i-am banuit degeaba pe aia de la Petrom Onesti de magarii.
Ieri am luat-o la puricat, pe rand: - rotit sigurantele - cateodata mergea acul de incarcare baterie mai pe mijloc, cateodata mai pica pe rosu, spre stanga; o sa mai umblu la strangerea lamelelor; - verificat bujii: surpriza, bujia de la cil. 2 plina de ulei si cu o crapatura in zona electrodului central: IMG15713.jpg ( Size: 628.88k ) Number of downloads: 639 ; inlocuit bujia, evident. Proba de drum, acum "dadea in nas" inca de pe la 65-70 (ma rog, motorul inca rece). - tras pe dreapta, invartit iar de sigurante pana le-am ametit ![]() - blana spre prieten (pana-n 100) - nu mai avea nici pe dracu'. - verificat (si schimbat cateva garnituri) carburator, distanta (0.6 mm) dintre senzorul aprinderii si varful camei axului delco, avans (strobo), unghi dwell, diuza recirculare gaze, etc. Iar proba de drum, mers pana-n 110, totul ok. Drept rasplata ca l-am lasat sa-mi verifice Diamantina, m-am facut si c-un cadou: IMG15709.jpg ( Size: 339.2k ) Number of downloads: 646 IMG15710.jpg ( Size: 363.64k ) Number of downloads: 621 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#678
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Dacia,prin definitia ei corecta,e un jeg de masina,mereu sufli prin jiclere,reglezi platini,inlocuiesti bujii,te faci mecanic fara voia ta
![]() Referitor la cele scrise mai sus la tine is probleme mici legate de uzura ghidurilor supapelor,de acolo si consumul de ulei,asa e ea,nu are simeringuri la coada supapei...totusi la asta verde nu am umblat de prea multe ori la platina sau bujii,la carburator deloc,mergea ok si aia.Aveam platina doduco,capac delco bosch,pipa rotor bosch,fise bujii tesla,bujii brisk(ultima data) si mergea stas,nu ridicam capota. |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#679
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Prin definitie, o dacie veche trebuie sa-ti tina mintea treaza, altfel cresc riscurile. Nu ma deranjaza deloc sa-mi bag nasul pe ici-colo, daca pot. Cand se mai gasesc si ajutoare de incredere e si mai bine, triumful creierului asupra calculatorului.
![]() La drumul pe care l-am facut recent, intr-o parecare la padure (oprisem sa "schimb uleiul" personal) am ajutat cu pompa de aer din dotare pe unii c-un passat, aveau pana iar rezerva era pe drojdie. Cand m-au intrebat daca am pompa, m-am uitat cu mila la ei: "evident, doar am dacie... ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#680
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(maho @ 20 Sep 2018, 15:43) Prin definitie, o dacie veche trebuie sa-ti tina mintea treaza, altfel cresc riscurile. Nu ma deranjaza deloc sa-mi bag nasul pe ici-colo, daca pot. ![]() Calculatorul e infect cand incepe sa dea chix,am patit la un vito din 99,o masina simpla,imi taia turbina,vreo 3 luni am tot schimbat electrovalve si furtune de vacum, pana n-am schimbat calculatorul nu am rezolvat.... Pentru mine is ok primele generatii de masini cu calculator,ceva gen dacia injectie sau golf 2-3,sau opel 17DTI(isuzu engine) etc.....sunt masini simple si fiabile,astea noi is a dracului de tampite si pline de senzori si senzorasi,pe logan am anti-pinch la geamul de la sofer,am ramas trasnit,s-a intors lumea cu curu' pe dos ![]() pompa am si eu,am vreo doua UAMT si una de aia de Lada mai mare si cu supapa de sens cu bila(asa vin ele),sunt ok,am cate una la mine mereu in fiecare masina.... Dacia ta e ok s-o tii la garaj si s-o scoti cand trebuie sau cand ti se urca piticii la creier,va fi mai valoroasa peste vreo 5-6 ani,nu prea mai poti s-o consideri masina de zi cu zi,eu le-am avut pe toate inafara de 1100 si p-aia nici nu vreau s-o vad in ochi doar datorita faptului ca nici macar un pivot nu mai gasesti la ea,aia chiar nu trebuie scoasa decat pe platforma si dusa la expozitii. This post has been edited by sobolan: 20 Sep 2018, 22:43 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#681
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Azi am mers la garaj s-o mai pornesc nitel, si sa las in porcbagaj niste bielete de directie (Moog) si setul de garnituri de baie din pozele de mai sus, ca s-ar cere schimbate in viitorul apropiat.
Concluzia: iarna-i cam ca vara, pt. clapeta filtrului de aer; initial am pus clapeta pe "iarna" (obturat gaura) - de-abia am pornit-o, am afumat toata curtea. Cum am deschis clapeta (pe "vara") cum a pornit misto, fara fum, fara figuri. In concluzie, o sa mai inchid clapeta aia doar cand or fi minus multe grade, ger si viteza. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#682
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Inlocuit bieletele de directie (tot cu tipul vechi, fara reglaj) + o bucsa dintr-unul din capetele de cremaliera. N-a fost necesara refacerea unghiurilor directiei, la montajul bieletelor noi s-au strans suruburile tot atatea ture cate fusesera desfacute cele vechi. Uleiul de pe scut, traverse si ce mai e pe-acolo provine din mai multe surse: pe la busonul baii (inlocuit saiba de Cu, deformata, deci baia de ulei n-a necesitat desfacere) si cutie, pe la simeringurile planetare - de inlocuit in viitorul apropiat -, pe la marginile capacului cutiei de viteze (de etansat cu silicon, ca garnitura n-am vazut sa existe), si pe la simeringul axului de comanda a cutiei.
Schimbat ulei motor tot cu LM 15W40 cu MoS2, bagat ceva ulei (Elf Tranself 80W90) in cv, proba drum mai lung, bagat un carton pe-un sfert de radiator (altfel baga mai mult rece decat caldura la peste 80), scos cartonul cand a revenit vremea la sentimente mai bune... si cam atat. This post has been edited by maho: 28 Dec 2018, 13:42 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#683
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Interesant (sau nu), dupa ce-am schimbat (odata cu uleiul) saiba de la busonul baii de ulei (care facuse ditai gulerul), am constatat ca in ultimii ~ 600 km facuti dupa aia n-a mai halit deloc ulei...
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
ydaniel |
![]()
Post
#684
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
Domnule Maho ai de gand sa atestezi Dacia?
Daca vin ceva legi s-ar putea sa coste mult simpla detinere a unei masini non euro. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
maho |
![]()
Post
#685
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Sa vad intai concret ce le fata mintea imbecililor, si apoi ma hotarasc.
Deocamdata, obligativitatea itp-ului la r.a.r. ma deranjaza cel mai mult, iar pt. restul (taxe de poluare preconizate, 200 euro sau ce-o mai fi) inca nu-i vreo scutire pt. istorice, deci trebuie asteptat. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#686
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
maho |
![]()
Post
#687
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 10 Jan 2019, 14:41) Il faci tot o data la doi ani. ![]() Daca-i asa, merita luat in seama. Excursiile dedicate nu ma deranjaza, doar ideea. Ramane de vazut si ce va fi cu taxa, poate totusi se hotarasc astia s-o bage in pretul benzinei (ar fi mai aproape de adevar cumva). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#688
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(maho @ 10 Jan 2019, 13:22) cu alea o freaca momentan....n-or sa fie,asa cred eu...iar daca o sa fie apoi la o masina non-euro o sa fie peste 200E din ce intelesai eu odata.....in carburant nu le baga ca sar de cur in sus aia cu masini e6....nu stie nimeni nimic concret,ma astept si eu la ceva baban la golfuri,vom vedea... This post has been edited by sobolan: 10 Jan 2019, 21:55 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#689
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
La 2 in cazul masinilor atestate.
|
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
bucatzel |
![]()
Post
#690
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 02:33 |