Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina", b: 1983; d: never
![]() ![]() ![]() |
Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina", b: 1983; d: never
sobolan |
![]()
Post
#691
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#692
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Mai baieti, poate sunt eu paranoic, dar ia cititi voi aici (Art. 1, litera g) sau chiar pe situl magarilor (tot art. 1, lit. g), adica:
QUOTE g) vehicul de interes istoric - orice vehicul care este considerat ca atare de Regia Autonomă „Registrul Auto Român ” și care îndeplinește toate condițiile următoare: (i) a fost fabricat sau înmatriculat pentru prima dată în urmă cu cel puțin 30 de ani; (ii) tipul său specific, astfel cum este definit în legislația Uniunii Europene sau în legislația națională relevantă, după caz, nu se mai află în fabricație; (iii) este bine întreținut și menținut în starea sa inițială și nu a suferit nicio modificare substanțială a caracteristicilor tehnice ale componentelor sale principale; Am dat o cautare dup "atestat" (si apar rezultate doar cu "atestat de inspector".. etc.) si una dupa "retromobil"... nimic, inteleg ca Retromobilul a fost scos din schema? Da, cele pe care le considera r.a.r.-ul "de interes istoric" sunt exceptate de la itp-ul anual, dar.... This post has been edited by maho: 24 Jan 2019, 16:14 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#693
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Cic-a venit primavara, cu ghioceii (rosiatici) de rigoare. Cum se cam apropie itp-ul (la sfarsitul lunii), am mai facut cate una-alta, ca sa n-am surprize (in plus fata de ce-am gasit azi):
-strans cablul franei de mana si reglat excentricii (de-abia tinea, acum e ok); - inlocuit placute frana (una uzata, una dusa de tot - "fier pe fier", aerisit: IMG15934.jpg ( Size: 325.91k ) Number of downloads: 678 - "admirat" rugina de pe puntea spate (dar nu numai), care arata (ca si interiorul jantelor) ca inainte de marea reconditionare de acu' 5 ani jumate: IMG15929.jpg ( Size: 376.25k ) Number of downloads: 698 IMG15930.jpg ( Size: 360.89k ) Number of downloads: 692 IMG15931.jpg ( Size: 379.92k ) Number of downloads: 690 IMG15932.jpg ( Size: 278.66k ) Number of downloads: 693 L.E.: la ce sare se vede pe-acolo, pe viitor o sa am in vedere ca iarna, inainte de a o gara, sa o spal bine si pe dedesubt, cu toate riscurile (de a intra apa pe sub presuri si mocheta dar asta se rezolva mai usor). In stadiul actual, probabil ca o reconditionare de calitate a puntilor (dezasamblare completa, sablare, tratament antirugina, grunduit, vopsit, eventual ceva piese noi, reasamblat) m-ar costa cat vreo doua dacii bune. ![]() This post has been edited by maho: 19 Mar 2019, 10:35 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Mein Herz Brennt13 |
![]()
Post
#694
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 ![]() |
waw, alea nu mai sunt placute demult, cati km au, ce producator?
|
--------------------
Dacia
1310
1985
- PIO04
|
|
maho |
![]()
Post
#695
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Placutele pe care le-am pus acum sunt Fermit, cele vechi habar n-am, probabil tot asa.
Greu de spus cu exactitate cati km au, le-am mostenit odata cu masina; din datele pe care le am (ramase de la taica-miu), la 75.000 km s-a schimbat discul stg. (si placutele aferente presupun), asta ar insemna vreo 43.500 km la activ. Nu stiu de dr. inainte de cei 75k. Acu' vreo 9.500 km au fost permutate placutele stg. cu dr., pt. uniformizarea striatiilor de pe disc - inca erau functionale. Aia "cheala" a picat dintr-o data se pare, ca la ultimul drum mai lung, asta iarna, n-am auzit nici un huruit sau scartait... Abia acum le-am schimbat pe toate odata. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
rippiticu16 |
![]()
Post
#696
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 3 January 10 ![]() |
Cum ai reglat frana de mana?Si eu vreau sa pun tot fermit daca gasesc.Am gasit originale dacia dar au fir pentru senzor.O sa dau una jos de pe masina si sa le compar.
|
--------------------
Ford
Focus
1999
|
|
maho |
![]()
Post
#697
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Sper ca nu s-a inteles c-am facut-o eu, ca n-am nici elevator si nici restul conditiilor necesare (as vrea eu...)
![]() A fost stransa piulita de la cablu (cu o inelara de 13) si umblat la excentricii de "autoreglare" cat sa tina frana la 4-5 dinti pe maneta. Se gasesc (mai multi producatori), cei de la Fermit au distributie in mai multe locuri din tara. Am si eu martor "brake" in bord, dar nu stiu sa fi avut vreodata placute cu senzor. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#698
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.366 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
sa dai niste kelfoss pe punte nu ajunge? bine, perie e sarma ianinate evident
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#699
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Martorul brake e pt nivelul lichidului din vas...sau cel putin eu pt asta il folosesc, conform instalatiei electrice
|
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
maho |
![]()
Post
#700
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Corect si profi ar fi cu demontare, sablat, etc., dar sunt constient ca asta ar fi trebuit sa cer (si eventual sa negociez, ca nu-mi facea nimeni asta in banii aia) cand am facut masina in 2013. Atunci stiam mai putine ca acum, asta e. Sa vad ce pot face in viitorul apropiat.
Unele au un buton cu martor (ar trebui sa atentioneze la uzura placutelor), la mine se aprinde ala cu "P" daca-i lipsa lichid. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Mein Herz Brennt13 |
![]()
Post
#701
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 ![]() |
Excentircii sunt foarte pacatosi..iar daca are parte de "mesteri" kaput cu ei. Voiam sa trec la tamburi mari din cauza faptului ca erau foarte tociti, dar in final au fost sudate 2 piulite si merg extraordinar acum. Placute am avut Asam, la 40k le-am dat jos fiindca am pus un disc nou pe dreapta, uzura cam peste jumate -masina rulata zilnic-. Acum am Fermit -cutie noua-, scartaie super urat, lasa praf de 2x fata de Asam.
|
--------------------
Dacia
1310
1985
- PIO04
|
|
sobolan |
![]()
Post
#702
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 21 Mar 2019, 15:11) daca ai sti cat de groasa e fieroaica aia te-ai limita doar la "o mana" de wd40 peste tot si ar fi ok si fara batai de cap....nu tine masina cat tine puntea aia....si pe arcuri trebuie o vopsea care sa tina la elasticitate,alea-s vopsite in camp electrostatic,s-au belit apoi no problem,se dau bine cu vaselina si aia e,n-ai ce le face,alta solutie inafara de sablat/vopsit in camp sau vaselina nu ai....atentie sa ai capetele arcurilor invelite in plastic apoi daca nu fac zgomot/troncane....cand nu mai ai plasticul sau e crapat se poate folosi cu succes furtun siliconic de gradina de juma' de tol ![]() QUOTE(Mein Herz Brennt13 @ 22 Mar 2019, 14:19) cine te-a pacalit ? ai impresia ca autoreglajul ala prezent pe puntile de bk/berlina dupa 96 e mai eficient ?eu am impresia ca tu vrei sa ne induci in eroare...ia fii mai explicit te rog ! ON : puncte de rugina apar peste tot pe langa ornamente la dacie,se prea putea a se pune vaselina sintetica prin ornamentele alea nichelate de la prag inainte de montaj,le umpleai....e dacie,e prea buna la anii ei,trebuie intretinuta periodic si strict ca sa te tina....aia e cu babele...dac-o tineai in garaj si-o scoteai doar la paste era mai ok acum ca stare dar ce farmec mai avea ??? eu personal nu-i inteleg pe unii care le fac si nu merg cu ele.....cu o dacie 1100 nu as merge nici eu,la aia dai pe un pivot un sac de galbeni dar la 1300/10 nu e asa jale+ca un pasionat adevarat are cateva cutii cu piese printr-o magazie pe undeva....sincer. Referitor la traficul actual si motorul de 1.3 e cam cu virgula,eu am mers mult cu a mea cu motorul ala de 1.4,tragea destul de acceptabil,e balansat ok pentru caroseria de dacie.....ala de 1.3 e mai puturos,cuplu mai mic.....se simte. Combinatia perfecta pentru extraurban e 1300+cutie in 5 scurta=aur curat,merge moca,consuma 5 daca mergi calm. Tot nu o atestezi,pune-i o cutie in 5 si ai sa vezi ca spun bine,aia in 4 e pentru anii 80 si merge tot cu 80,la 80 ai 3000rpm,peste chinui motorul,sincer....spun asta fiinca vad ca mergi cu ea,nu dau sfaturi,e doar parerea mea. This post has been edited by sobolan: 22 Mar 2019, 21:39 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#703
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Mein Herz Brennt13 @ 22 Mar 2019, 13:19) Poate nu s-au "asezat" inca bine pe disc daca scartaie, dar praf negru ar trebui sa lase toate, in definitiv ala-i materialul de frictiune (mai moale decat otelul discului). La mine vad ca nu scartaie deloc (cel putin pe drumul pana inapoi la garaj n-am avut nici o problema). @Sobolan: corect, dar e deranjant cand vad cum arata pe dedesubt. M-a luat durerea de cap cand am vazut bieletele de directie noi - puse in iarna - pline de sare dupa 500 km. De-acum va fi o "placere" s-o spal la sfarsitul lui decembrie pe dedesubt (si eventual s-o usuc la interior) pt. aproape 3 luni de garaj. Nu-i nici o problema cu sfaturile, sunt corecte, dar la cat merg eu intr-un an imi e suficienta configuratia actuala. Singura situatie in care simt nevoia de putere mai mare e in (extraurban) rampele care urmeaza unei curbe (deci nu pot fi abordate cu mai mult de 70) si unde as vrea sa depasesc 1-2 camioane (ca aici, de exemplu). In rest, nu fac raliu pe drumurile pline de capcane ale patriei. ![]() De obicei cei care le fac au mai multe masini, deci sunt de inteles si de apreciat ca le mai bucura si altora ochii cu niste vestigii. This post has been edited by maho: 23 Mar 2019, 10:24 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Mein Herz Brennt13 |
![]()
Post
#704
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 ![]() |
Praf au mai mult fata de ASAM, se observa clar pe jante la spalare, inainte nu le aveam negre decat dupa un nr. mare de km.
Cat despre excentirici, cum am mentionat, depinde de cine isi baga nasul acolo...eu am reusit sa fac cu foarte mare greutate un reglaj din cauza faptului ca nu au fost intretinuti.-au fost incalziti cu lampa, gresati si de aiba dupa inca cateva minute de forta s-au asezat, la a doua interventie doar cu piulita sudata s-au urnit-. Cine a umblat precedent acolo a lucrat urat. Auto-reglajul nu te mai chinuie cu reglajul, sabotul se aseaza singur. |
--------------------
Dacia
1310
1985
- PIO04
|
|
maho |
![]()
Post
#705
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Asa cum am povestit si pe aici, ieri am lipit placuta cu seria motorului, azi am dat o tura scurta, de vreo 20 km, ca sa rodez putin si noile placute cu ocazia asta.
Totul pare ok deocamdata, placuta tine, franele par echilibrate (la frana brusca nu s-a dus masina stramb)... sa vedem la itp joi sau vineri. Urmele ruginii de pe praguri au iesit la un frecat mai hotarat c-o carpa uda. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
rippiticu16 |
![]()
Post
#706
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 3 January 10 ![]() |
Multumesc pentru raspuns.
|
--------------------
Ford
Focus
1999
|
|
sobolan |
![]()
Post
#707
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Maho ai PM
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Raul90 |
![]()
Post
#708
|
![]() Membru Group: Members Posts: 175 Joined: 27 November 11 ![]() |
Arcurile, puntea si restul elementelor de directie le poti vopsi fara probleme si cu Emaur, doar sa fie bine curatate inainte.
|
--------------------
Renault
Clio 2
2003
|
|
maho |
![]()
Post
#709
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Ov |
![]()
Post
#710
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
eu le fac cu protecta 3 in 1, mai neutralizeaza si din rugina de pe ele
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
maho |
![]()
Post
#711
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Pare a fi buna, da' tre' s-o spal intai ca lumea pe dedesubt, sa gasesc un cana/rampa decent si sa vad ce se poate face.
Tu oricum nu cred ca esti nevoit sa faci nici un drum iarna cu "Purcica" ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#712
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Raul90 @ 28 Mar 2019, 03:13) Arcurile, puntea si restul elementelor de directie le poti vopsi fara probleme si cu Emaur, doar sa fie bine curatate inainte. le poti vopsi cu orice,intrebarea e : cat tin ? QUOTE(Ov @ 28 Mar 2019, 11:07) mmm.....o singura data am folosit asa ceva si nu mi-a lasat impresie ok.....poate ma insel. |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Raul90 |
![]()
Post
#713
|
![]() Membru Group: Members Posts: 175 Joined: 27 November 11 ![]() |
sobolan- tin mult si bine. Am pe dacia rosie de mai bine de 5 ani toata mecanica facuta cu emaur si nu are nici pe dracu. Inclusiv blocu motor l am facut cu emaur. La fel am procedat ulterior si la Dacia visinie. |
--------------------
Renault
Clio 2
2003
|
|
maho |
![]()
Post
#714
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(maho @ 24 Mar 2019, 17:38) Asa cum am povestit si pe aici, ieri am lipit placuta cu seria motorului, azi am dat o tura scurta, de vreo 20 km, ca sa rodez putin si noile placute cu ocazia asta. Totul pare ok deocamdata, placuta tine, franele par echilibrate (la frana brusca nu s-a dus masina stramb)... sa vedem la itp joi sau vineri. Sa incep cu ce-i mai important: itp-ul l-am luat din prima, asta-i baza deocamdata. De remediat: - cica_conductele de frana sunt vai de mama lor (alea schimbate acu' 2 ani) - ma rog, se vede cocleala cuprului, da' parca n-as zice ca-s putrede; preventiv o sa-mi fac totusi rost de altele, si le si vopsesc inainte de a le monta; - ca de obicei, frana de mana inca nu tine pe spate dr. suficient de bine - plm, nu stiu ce drec' sa-i mai fac, deocamdata o la asa; - cica repartitorul n-ar functiona - bine, nene, data viitoare vin cu portbagajul plin, ca acu' era gol; - ceva scapari de compresie/gaze undeva pe la toba - corect, asta se cam aude si o rezolv cat de curand; - cand a dat inapoi sa-mi scoata masina de pe canal (terminase) am vazut eu (din fericire nu si ei) ca n-am lumini pe marsarier - plm, probabil iesise papucul de pe mufa de sub c.v. ![]() Cam atat, de placuta n-a zis nimic (normal, nu zisese nici acu' 2 ani cand o aveam in buzunar...). <span class='edit'>30 Mar 2019, 17:14:</span> Azi am revazut un film prost, din trecut: QUOTE(maho @ 28 Sep 2013, 11:39) exista si situatia cand bateria moare subit, fara nici un simptom. Am patit-o zilele trecute (la "mama dracu'"-n varf de munte, evident): Rombat, 5,5 ani, porneste vioi, "la sfert"(c-o seara inainte avea, nepornita de o zi, 13.04 V, "ochiul" verde), fac 200 km (indicator incarcare baterie "full", pe mijloc), iau o pauza sa admir peisajul, cand sa pornesc... ciuciu martori in bord, f. anemic se aprindea cel de ulei, de dat la demaror nici vorba. Am incercat tot ce se putea pe la contacte, nimic; pana la urma am plecat impins. Acasa am pus-o pe redresor, nu incarca NIMIC. Ieri am luat alta (tot Rombat, sper sa nu-mi para rau...) Dupa inca 5 ani jumate, situatie aproape identica (singura diferenta, ca s-a intamplat la garaj; am masurat-o, avea 10.46V, de-abia se aprindeau martorii in bord). Clar nu mai iau rombat in viata mea. Singura "consolare" (daca se poate numi asa): ce-ar fi fost sa se intample mizeria ieri, la itp?! ![]() This post has been edited by maho: 30 Mar 2019, 17:15 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
BN64FLO |
![]()
Post
#715
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Am patit asa cu varta...nu stiu ce varsta avea pt ca am primit-o de la cineva ca cica nu se incarca..
Am reusit sa o incarc si dupa vreun an, am dat-o unui vecin sa porneasca masina cu ea...a pornit-o lejer...dupa ce am pus-o iar la mine, nu a mai vrut veci sa mearga sau sa se incarce...din senin...pica pasta de pe elemente |
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
maho |
![]()
Post
#716
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Am rasfoit cativa topici mai vechi, si vad ca in general lumea e multumita cand bateria depaseste garantia, sau la 3-4 ani; se pare ca ar fi trebuit (?) sa fiu multumit cu 5 ani juma'. Ei bine, nu-s: n-a dat nici un semn de descarcare (ochiu' p*lii a ramas verde). Posibil sa fi contribuit la obstescul sfarsit faptul ca dupa ce-a terminat inspectia, tipul a oprit motorul si m-a luat in birou sa facem actele si s-o inregistreze pe calculator, o fi durat vreo 15 - 20 de min., cand am iesit farurile erau aprinse (motorul oprit), dar a luat-o.
In fine, maine merg sa caut alta, o sa aleg intre Zap Plus, Magneti Marelli Prima, Caranda Durabila sau MTR Dynamic (toate de 55 Ah), sa vad si datele de fabricatie. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#717
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(maho @ 31 Mar 2019, 20:56) alta, o sa aleg intre Zap Plus, Magneti Marelli Prima, Caranda Durabila sau MTR Dynamic (toate de 55 Ah) Si am ales-o pe prima, cea mai comoda varianta: a venit omu' la garaj, montat bateria noua, masurat incarcarea - f. ok, preluat bateria raposata, 191 toata distractia. Am zis ca verific si rezolv constatarile de la itp (apropo, n-ati zis niciunu' ceva de genul "eu nu ti-as fi dat itp-ul asta", ca sa am ocazia sa raspund "nici eu" ![]() ![]() - inlocuit (cu lampa in bara, ca n-am putut s-o scot) bec stg. fata, rezolvat; - bagat la loc papuc fir rosu pe cv, rezolvat si lumini marsarier; - constatat 3 locuri pe unde evacuarea "pufaia": imbinarea "saxofonului" cu teava tobei (cel mai rau, gaura de peste 1 cm in saxofonul f. ruginit mai ales pe capat), in fata tobei intermediare (tot la imbinare se vedea afumat) si aproape de capat, in fata tobei finale (afumat, dar la mana nu se simtea nimic). Carpit cu o foita din tabla de alama facuta manson + colier suplimentar la saxofon, dar asta tb. inlocuit. Etansat cu pasta "Walker exhaust jointing paste" (ceva de genul) la toate 3, nu se mai aude nimic deocamdata; - constatat conducta centrala de frana f. ruginita, de inlocuit in viitorul apropiat. Cele doua de pe puntea spate sunt inverzite (cocleala) dar nu ridica probleme. Sunt in dubiu daca atunci cand schimb conducta de frana sa schimb si pompa: desi e destul de veche (are vreo 13 ani) isi face treaba bine (inclusiv garniturile); la schimb ar veni LPR-ul. O sa vad, deocamdata sa-ncep sa caut o conducta buna si un saxofon. This post has been edited by maho: 9 Apr 2019, 16:10 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#718
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Cele mai bune placute folosite-alea de uzina.Asam sau alte petarde puse tot pe astfel de masini eu nu recomand.
Ca baterie era iarasi o alegere buna Caranda.Am in dotare asa ceva de 4 ani si dupa ce "viol" a primit la cateva masini,chiar o ridic in slavi.Coafura inca rezista. Pompa de frana,in cazul de fata eu zic ca face parte foarte bine din categoria-if it aint broken,don't fix it. ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
maho |
![]()
Post
#719
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Primul pas cu bateria a fost sa incerc altceva. La asta mi-a convenit si faptul ca m-au scutit de bataia de cap cu caratul. Pe viitor mai vad.
Asa ma gandeam si eu cu pompa de frana, dar mai am timp sa studiez, pana gasesc ceva conducte de calitate. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#720
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Am luat saxofon, de Prompter: IMG15959.jpg ( Size: 309.28k )
Number of downloads: 108
IMG15960.jpg ( Size: 309.94k ) Number of downloads: 93 IMG15961.jpg ( Size: 283.92k ) Number of downloads: 89 . Finisajul nu-i grozav, sper macar materialul si dimensiunile sa fie ce trebuie, de calitate. Montajul doar dupa ce crapa carpeala celui vechi, e posibil (la cum arata) sa nu fie nevoie sa schimb si tobele. Capacul sigurantelor da semne de oboseala, noroc cu paharul filtrant de benzina dinaintea pompei, ca-l fixeaza; trebuie sa gasesc altu': IMG15951.jpg ( Size: 394.25k ) Number of downloads: 95 Conducta de frana... am gasit ceva pe aici, din pacate livreaza doar semifabricatul (conducta la 5 m, nebercuita, fara nipluri montate). Mai sap... This post has been edited by maho: 14 Apr 2019, 10:35 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 02:49 |