Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina", b: 1983; d: never
![]() ![]() ![]() |
Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina", b: 1983; d: never
maho |
![]()
Post
#871
|
||
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|||
Agrig |
![]()
Post
#872
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.058 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
O treaba clasica...am masurat o data de curiozitate cu ce cuplu se desfac alea strinse cu "simt de raspundere" la o vulcanizare... 250-270Nm!
![]() |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
maho |
![]()
Post
#873
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
La proxima vizita tre' sa-i conving cumva ca prezoanele nu-s indestructibile, eu n-am brandul lui Oncescu sau Arnold, si sa regleze dracu' cuplul mai mic (sau sa le stranga la mana). Daca ma lasa vreo anvelopa in drum si trebuia sa pun rezerva, ma uitam ca...
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Agrig |
![]()
Post
#874
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.058 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Trebuie neaparat teava in trusa de chei, invatat pe propria mea piele...
Una bucata de 80cm lungime si 3/4" este absolut suficienta pentru stringeri idioate dar sa fie o cheie buna de roti, in general aia originala este absolut suficienta. Pentru comoditate merg si acelea telescopice. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
maho |
![]()
Post
#875
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
La cate am in porcbagaj... mai e loc si de-o teava.
Aia originala e pe capatul coarbei, nu mi-a placut s-o folosesc vreodata pt. ca-i tentatia maxima sa folosesc picioru' si riscul de a beli prezoanele e mai mare. Ca sa nu mai zic ca momentul de torsiune e mic, c-asa-i cotitura coarbei. Asta (coarba) o mai tin doar pt. stiftul de antrenare a cricului, la nevoie. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#876
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Rezolvat (deocamdata) problemele: a venit un prieten cu cheie cu coada telescopica (n-apucasem sa fac rost de teava - prelungitor), am scos si inlocuit placuta de frana (era aproape terminata, ramasese blocata pe disc, de-aia huruia), am deblocat pistonasul etrier impins la max. (greu, cu o mica presa cu surub + placuta uzata), arata cam nasol dar nu l-am schimbat, nici garniturile cu care eram pregatit, si am slabit, apoi restrans la mana piulitele la toate rotile. Proba scurta pe loc si in parcare - merge bine. Pe viitor cred ca-mi fac rost de un etrier complet echipat, e mai simplu de inlocuit in cazuri de-astea.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#877
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Inlocuit valva rotii stg. spate (cam la 2 luni era vizibila pierdera de aer), egalizat presiunea la 2,2 bar in toate rotile, cumparat etrier stg. (pana la vulcanizare, se incalzise iar roata stg. fata mai tare decat dreapta). Revazand fisierul cu evidenta lucrarilor, am vazut ca acu' vreo 4 ani jumate s-a reconditionat (curatit canale, inlocuit piston si garnituri) etrierul drept, la stangul n-a fost nevoie atunci - e acum.
This post has been edited by maho: 14 Sep 2021, 14:34 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#878
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
maho |
![]()
Post
#879
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
![]() Stiu, eu i-am zis sa bage 2,2 pe toate, ca se mai pierde in timp. Oricum am de gand sa le permut cand ajung la tara (toamna asta), ca spate-dr. e uzata (guma) neuniform si va ajunge pe post de rezerva. Rezerva actuala ("nos", da' veche) pe stg. - fata, actuala stg - fata pe stg - spate, actuala stg - spate (careia tocmai i-am schimbat valva) pe dr - fata, si actuala dr - fata pe dr - spate. L.e.: ups! Bine ca n-a observat nimeni ""nos", da' veche"! ![]() This post has been edited by maho: 15 Sep 2021, 13:57 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#880
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Inlocuit etrierul (stg), la cel vechi era lipsa garnitura de protectie a pistonului. O sa incerc sa-l resuscitez (curatit canale, inlocuit piston si garnituri), ca sa-l am de rezerva. Am schimbat si lichidul de frana (TRW dot 4, la 2 ani si 2 luni, destul de murdar, poate pt. ca data trecuta schimbasem si conducta principala de frana). Toata lumea a rasuflat usurata ca nu s-au rupt aerisitoarele (chiar daca cel de pe fata-dr era infundat nasol, s-a rezolvat cu bormasina si un burghiu de 1,5).
IMG17825.jpg ( Size: 345.56k ) Number of downloads: 584 L.e.: etrierul vechi a zburat la gunoi. Aerisitorul (pe langa faptul ca era insurubat oblic in corp - gaura parea data stramb) era atat de intepenit, incat nu doar ca nu s-a putut desfileta nici dupa wd40, da' hexagonul pt. cheie s-a rotunjit cat l-am fortat (chiar si asa, tot nu s-a rupt). Singura varianta ar fi fost sa-l tai, sa regauresc si refiletez gaura din corp, si sa-l inlocuiesc, da' cum nu misca nici pistonul, am concluzionat ca nu merita efortul. This post has been edited by maho: 18 Sep 2021, 09:38 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
iulica89 |
![]()
Post
#881
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
Eu am recuperat un etrier sudand o piulita de m8 pe el. S-a desfacut ca prin vis.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
maho |
![]()
Post
#882
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Probabil ai aparat de sudura acasa.
L-am intrebat in service pe cel care mi-a facut lucrarea daca se baga sa-l reconditioneze, n-a vrut (probabil ca dura prea mult, si ma ajungea pretul total cat un etrier nou sau mai mult, daca se si rupea in gaura). Acolo ar fi fost conditii (sudura pt. aerisitor si presiune pt. scoaterea pistonului), da' am crezut ca merge facut acasa, n-a fost cazul. Eh, atata timp cat se mai gasesc... |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#883
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(iulica89 @ 20 Sep 2021, 08:14) Daca nu era rupt(aerisitorul) ai fi fost uimit sa vezi ce frumos iese la cheie dupa ce il incalzeai cu o lampa de gaz....cazul e destul de clasic,se stie ca aluminiul faca un oxid albicios iar in combinatie cu fierul iese ceva rau,in timp...cumva se pot unge filetele la aerisitoare cu vaselina siliconica inainte de infiletare,tine ok in timp.... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#884
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Metode se gasesc in caz de nevoie, dar am considerat ca nu merita efortul si timpul pierdut, in cazul asta.
Sa va zic ce-am mai facut. In primul rand, un numar rotund pe bord ![]() Permutat rotile, cum am zis mai sus (rezerva pe stg. fata, restul "in X"). Acum masina trage f. usor stanga (normal, cauciuc "nou", mai greu), inainte tragea usor dr.; de cand am schimbat etrierul, rotile fata se incalzesc la fel, normal. Cu ocazia permutarilor, am constatat ca la roata dr. spate de-abia tine frana de mana - o problema mai veche; nu cred ca-s duse ferodourile (daca da, am de schimb, + nituri), mai degraba s-o fi slabit vreun arc la autoreglaj. O sa vad rezolvarea, inainte de itp-ul viitor. Curatit, degresat, grunduit, vopsit fusta fata pe langa gaura pomenita mai sus, si alte zone (praguri langa aripile fata, toba, sub capota motor). N-arata grozav, dar dupa cum am mai zis, ma intereseaza mai putin lookul zonelor nevizibile din picioare. IMG17844.jpg ( Size: 296k ) Number of downloads: 468 IMG17834.jpg ( Size: 254.58k ) Number of downloads: 455 IMG17863.jpg ( Size: 423.47k ) Number of downloads: 450 IMG17837.jpg ( Size: 391.89k ) Number of downloads: 84 IMG17857.jpg ( Size: 319.38k ) Number of downloads: 79 IMG17853.jpg ( Size: 337.05k ) Number of downloads: 69 IMG17838.jpg ( Size: 230.42k ) Number of downloads: 72 IMG17851.jpg ( Size: 223.73k ) Number of downloads: 74 IMG17842.jpg ( Size: 308.91k ) Number of downloads: 84 1 cu 2 si 3 cu 4 ar trebui inversate ca ordine de poze. Inlocuit antigel, recuperat si filtrat cel vechi suficient de curat (~ 1,75 l din el), aerisit. Dupa golirea celui vechi, taiat ~ 1 cm din furtunul dintre chiulasa si pata calda, crapat langa carb., sub colier. IMG17877.jpg ( Size: 463.08k ) Number of downloads: 89 Restrans putin pompa de benzina (si piulita si prezonul erau cam slabite, cu urme de ulei sub pompa). Constatat cu surprindere ca inca mai sunt vechituri (unele refacute, altele nu) pe drumurile patriei: dacii (una alba, pe la Lăzărești, arata f. misto, avea si proiectoare montate), Aro (inclusiv 2 de 10), mai ales in zona Campulung Muscel. ![]() This post has been edited by maho: 6 Oct 2021, 15:22 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#885
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
garaj ai ? din cate banui eu o tii pe afara....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#886
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Parcare subterana, privata, la un centru comercial. Conditii mai bune decat la garajul precedent, la acelasi pret (doar ca-i mai departe de casa, dar nu ma deranjeaza). Afara sta doar cate-o saptamana, cand merg la tara.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#887
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(maho @ 6 Oct 2021, 16:20) ... la roata dr. spate de-abia tine frana de mana - o problema mai veche; nu cred ca-s duse ferodourile (daca da, am de schimb, + nituri), mai degraba s-o fi slabit vreun arc la autoreglaj. O sa vad rezolvarea, inainte de itp-ul viitor. Mdeah, se pare ca "o sa vad rezolvarea" mult mai repede: ieri m-am dus sa spal masina, si (cum fac mereu) am ridicat intai capota motorului sa verific lichidele inainte de pornire. Surpriza neplacuta: lichidul de frana, in recipient, sub semnul de minim. Am adaugat pana la max (aveam de rezerva in porcbagaj), am testat franele la rece - prezente, o tura scurta in parcare - la fel (dar nerelevant, alea de pe spate se vad doar cu masina incarcata sau frana de mana). Cand am scos masina, sub puntea spate cam la mijloc, o pata umeda, care nu era n nici ulei (logic, in zona aia), nici nu putea a benzina, deci clar lichid de frana; in zona aia e cam in dreptul limitatorului. Saptamana viitoare iar e de lucru. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Agrig |
![]()
Post
#888
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.058 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Limitatoru...o treaba clasica la pierdut lichid de frina.
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
maho |
![]()
Post
#889
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Pana acu' a fost ok, n-a trebuit sa umblu la el (e cel original, are si el o varsta). Sa vedem saptamana viitoare ce si cum.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#890
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
M-am dus azi si m-am bagat pe sub masina (acum era uscat, nu mai picurase nimic) se pare ca urmele de lichid de frana sunt pe celalalt capat al tijei de actionare:
IMG18013.jpg ( Size: 306.45k ) Number of downloads: 75 Luni e de lucru. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
iulica89 |
![]()
Post
#891
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
Eu unu cand am re refacut operatiuni de genul, as prefera sa schimb tot, in afara de conducte. Pune pompa noua, reconditioneaza etrieri, schimba furtunele(toate 3), repartitor si cilindrii spate. Daca vrei, te pot ajuta cu coduri pentru piese de calitate. Lichid de frana Dot 4, Dot 3 exclus.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
maho |
![]()
Post
#892
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Merg pe principiul verificat "if it ain't broke, don't fix it", si unele componente sunt relativ noi.
Cilindrii (Metelli) sunt pusi de vreo 4 ani, odata cu schimbarea conductelor spate; furtunele de pe fata sunt Semperit, duc ani multi (au vreo 7-8 acum, si am de rezerva); cel de pe spate o sa vad cu ocazia asta in ce stare e; pompa (Comefin) e cam veche, vreo 15 ani, da' isi face treaba cu brio, si oricum am un LPR de rezerva; lichidul de frana (TRW) folosesc dot 4 de cativa ani (am si avut cateva contre cu un user in trecut, pe tema asta, chiar aici pe topic). Daca stii, zi-mi te rog un cod de l̶i̶m̶i̶t̶a̶t̶o̶r̶ ok, care sa poata fi si gasit. L.E.: de fapt as avea nevoie de coduri pt. corectorul de presiune (unde am gasit umed) si pt. distribuitor (cel de pe punte) - ca astea-s denumirile corecte. This post has been edited by maho: 20 Oct 2021, 10:40 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#893
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Gata si cu astea.
Inlocuit limitatorul* (cel vechi fusese pus in 2006, odata cu schimbarea pompei de frana, nu a fost cel din fabrica cum credeam - mi-am revazut evidentele), cu ASAM simplu circuit (cod 30019) - curios sau nu, si astea deabia se mai gasesc. ![]() IMG18018.jpg ( Size: 619.48k ) Number of downloads: 96 IMG18019.jpg ( Size: 581.08k ) Number of downloads: 86 si furtunul (mai mergea, dar era cel original, cu striatii, si-a facut traiul; pus unul nou, Semperit DOT 1/8 HL SAE J 1401 (ambalaj Adriauto), identic fata. Before & after: IMG18021.jpg ( Size: 372.09k ) Number of downloads: 99 IMG18029.jpg ( Size: 345.28k ) Number of downloads: 95 Completat lichid frana, aerisit, deblocat cablul franei de mana (spate dr.) cam ruginit (asta era cauza pt. care frana de mana era slaba pe dreapta), curatit toata zona, uscat si cam asta fu tot. * limitator, corector, cum vrea fiecare sa-i zica. Sper sa ma tina si asta vreo 15 ani ca precedentul, dar oricum mi-am mai luat unul de rezerva, ar trebui sa fie suficient pana... ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
1310CL |
![]()
Post
#894
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Tot respectul pentru menținerea acestei dacii pe linia de plutire. multă baftă si spor.
|
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
maho |
![]()
Post
#895
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Multumesc!
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#896
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Dupa mai multe nopti reci (iar in parcarea subterana e si mai rece) si o verificare mai deasa a bateriei, azi (pt. ca avea doar 12,52V inainte de pornire) am reluat operatiunea
QUOTE(maho @ 31 Dec 2020, 11:38) am scos dopurile si am incarcat-o corect pe redresor pt. vreo 7 ore. "Multumiri" celui care-a proiectat alternatorul fara vlaga. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#897
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Agrig @ 15 Aug 2021, 14:53) Inlocuit limitatorul* (cel vechi fusese pus in 2006, odata cu schimbarea pompei de frana, nu a fost cel din fabrica cum credeam - mi-am revazut evidentele), cu ASAM simplu circuit (cod 30019) - curios sau nu, si astea deabia se mai gasesc. ![]() ai pus asam.....fir-ar a dracului de treaba,tocmai la frana man ? ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#898
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Vrand, nevrand, am pus ce-am gasit (pt. daciile clasice pana si asamurile incep sa dispara). A fost o discutie interesanta in service, cu mecanicul, in timp ce studiam dedesubtul masinii (era pe elevator): initial luasem un limitator "dublu circuit" (pierdusem din vedere ca in cazul meu, doar pompa e dublu circuit, dar pe spate e unul singur); cica
- "Nu e bun, ca are o gaura in plus". (Eu) - "Pai astupa-i gaura aia cu un dop filetat." - "Nu se poate, e modificare neomologata, nu-i voie, nu fac. E un magazin de piese auto... (mi-a zis locatia), au ei acolo un fel de reductie care inlocuieste limitatorul si distribuie lichidul de frana uniform." - "Pai in plm, aia nu-i modificare neomologata?!" ![]() - "A, nu, ca e vanduta piesa in magazin autorizat". - "Da, si mai iau itp-ul la pulivara! Nu, merci!" Asa ca m-am considerat norocos ca am gasit intr-un magazin fizic (si am cumparat doua bucati) ce-mi trebuia. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
dizzy |
![]()
Post
#899
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.068 Joined: 11 February 04 ![]() |
Avand in vedere ca e frana - unul dintre sistemele de care trebuie sa ai grija ca de ochii din cap, nu poti lua piese de Renault 12 ( daca sunt la fel) - ca se gasesc pe afara ?
This post has been edited by dizzy: 23 Nov 2021, 11:28 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
maho |
![]()
Post
#900
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Dac-as gasi pe aici ar fi o chestie, dar daca ma apuc sa comand pe afara piese de R12 ori de cate ori se defecteaza ceva... asa mi-as fi luat R12.
Am mai zis-o si o repet: frane am si am avut, foarte bune (cu limitarile acceptabile ale celei de parcare), in ciuda folclorului. Testate de "n+1" ori in trafic. "In caz ca", mi-am luat mai demult o pompa de frana LPR, pt. ca am gasit la noi. Nu vreau totusi sa mai cumpar inca o masina din suma tuturor pieselor. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 05:31 |