Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina", b: 1983; d: never
![]() ![]() ![]() |
Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina", b: 1983; d: never
maho |
![]()
Post
#961
|
||
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|||
bucatzel |
![]()
Post
#962
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(maho @ 2 Oct 2022, 12:59) Am doua radiatoare cu nevoie de tratament. Unuia i s-a rupt busonul de golire, unul plange prin vreo doua locuri. Ii poti intreba cam cat sa cred ca o sa ma coste reparatul lor (da, stiu ca o estimare se poate sa fie doar o estimare), si daca / cum le-as putea trimite direct lor radiatoarele? Sau daca nu, macar unde sa fie duse. This post has been edited by bucatzel: 2 Oct 2022, 13:40 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
maho |
![]()
Post
#963
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Făcute de ei? Contează, când m-am dus cu brecknerul la ei au zis că nu se bagă (deși pe situl lor cică repară și de aluminiu). Pe ăsta (de pe mașină) făcut de ei l-au luat fără mutre și a fost convenabilă reparația.
Să ajung acolo întâi. Dacă-i urgent, zi și-ti trimit pe privat Nr. șefei de la at. de reparații. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#964
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Cupru ambele, ma uit sa vad daca ochesc producatorul pe ele. Nu e absolut nici o graba.
This post has been edited by bucatzel: 2 Oct 2022, 19:13 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Ov |
![]()
Post
#965
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
p'ala de cupru cu busonul rupt il poti repara singurel in 10 minute, iti trebuie o lampa de gaz cu care sa incalzesti local busonul (dupa ce cureti vopseaua din dreptul lipiturii), apoi bagi sarma de cositor (din ala de instalatii e f bun) pana refaci lipitura, 2 fas-uri de spray negru la sfarsit si aia e
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#966
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Tu vrei sa prajesc soricu' inainte de craciun, ha?
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
dizzy |
![]()
Post
#967
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.067 Joined: 11 February 04 ![]() |
PE vremea cand aveam 1310, am vazut operatiunea asta;
I-a luat meseriasului 10 minute sa o execute |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Agrig |
![]()
Post
#968
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Pare simpla treaba dar trebuie un pic de experienta sa nu decositoresti bazinul cu lampa de gaz.
Pentru inceput e de preferat folosirea unui ciocan de lipit mare, ala de jar e foarte bun si bineinteles un decapant, cel de la Rothenberg este excelent pentru Cu si aliaje gen alama. Succes la munca. This post has been edited by Agrig: 3 Oct 2022, 11:12 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
maho |
![]()
Post
#969
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Sunt de acord cu toate punctele de vedere. Eu n-o să incerc pe al meu din două motive simple: n-am lampă cu gaz, n-am experiență. In plus, la atelier îi fac și probă de presiune la final.
Am venit adineauri de la Caracal, spre surprinderea mea ține lucrătura, n-am pierdut apă nici pe la dop, nici pe la capetele noilor furtunuri de la t. Am băgat doar apă (plus ce rămăsese amestec antigel prin instalație, vreo 500 ml) până dau jos radiatorul, n-avea rost să prăpădesc antigelul curat fără să știu dacă mă ține până acasă. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#970
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
merge si cu alama argintata si cu o lampa de gaz.....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#971
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Gata, s-a rezolvat problema. Golitul, demontarea, montajul, reumplerea - totul in parcarea lor (n-a deranjat pe nimeni).
L-au cositorit ca lumea, si mi s-a dat un sfat util (poate si pt. altii): la strangerea busoanelor de golire (dar si de umplere!), nu se foloseste cheia, ca se poate intampla ce-am patit eu. Mi-a zis cucoana (sefa atelierului de reparatii, o femeia de nota 100) "am vazut ca unii strang busonul de umplere cu cheia de bujii, si gura de umplere e tot cositorita cu corpul, ca si busonul de golire, se poate intampla acelasi lucru". In gand mi-am zis "Ups!" (si eu faceam la fel pana acu'). Timp de lucru: ~ 35 minute (la ei, ca eu m-am mosmondit nitel mai mult in parcare). Cost: 0 (adica zero): cica "il trecem ca garantie la lucrarea din luna mai" - "Pai atunci nu asta a fost problema, si oricum a fost vina mea" - "Nu conteaza". A venit cu mine la poarta de i-a zis portarului ca a fost lucrare pe garantie, n-a luat nici o spaga in afara de "multumesc!" (evident ca n-aveam factura din mai la mine) si am iesit pe poarta fara comentarii. Reumplut cu amestecul (limpede) salvat, acum mai rezista (dac-am calculat bine) la - 20 de grade, cred ca-i suficient. @bucatzel: i-am zis de problema ta, nu mi-a putut face nici o estimare (dar avand in vedere experientele bune de pana acum, nu ma astept sa incerce sa te "jupoaie"). Partea buna - cica se pot trimite prin Fan Courier, fara probleme (nu crede ca si Posta romana, aia nu intra pana acolo ![]() @all: care aveti in plus (sau puteti face rost) de un cablu de soc? Ca arat cam neelegant cand il trag cu patentul... |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#972
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Mna, bun asa. Sa vad numa' cum le impachetez incat sa supravietuiasca Fanilor.
Astea-s datele de contact? QUOTE Address: 113A Zizinului street, Brașov 500407 Phone: 0268 317 550 P.S. ma uit prin garaj daca am un cablu de soc, creeeeed ca am vreo 2 sh, dar nu-s sigur. This post has been edited by bucatzel: 7 Oct 2022, 16:03 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
maho |
![]()
Post
#973
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Adresa e buna. La tel poti adauga: 0268-313500
Tel/Fax: 0268-317500 sau 0268-317600; mail: romradiatoare@romradiatoare.com Ti-am zis, daca e nevoie iti dau si nr. sefei. Merci, da-mi de veste daca ai, nu conteaza ca-s sh. Functional sa fie. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
ProfiBv |
![]()
Post
#974
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Vecine , la cablu de soc iti trebuie mantaua sau inima " coarda de pian" din interior ?!
This post has been edited by ProfiBv: 7 Oct 2022, 18:53 |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
maho |
![]()
Post
#975
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Mi-a ieșit capătul (de plastic, "butonul") de pe cablu, nu văd ce-aș putea face ori cu una ori cu alta. Nici contactul pt. martorul din bord nu se simte prea bine, așa că trebuie să schimb cablul cu totul.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#976
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Ultimele noutati:
- schimbat ulei (cu acelasi tip). - inlocuit o aparatoare de la una din rotile spate (crapase cauciucul de la montaj, acum se rupsese de tot). - primit cadou de mos Nicolae un cablu de soc, o sa-l montez probabil la primavara ca s-a cam lasat racoare acum. N-a promis, dar l-a livrat. Multam again! - rezolvat azi o problema mai veche legata de frana de mana (de multi ani era slaba pe dreapta, anul trecut cica ar fi fost cablul secundar de vina, acum s-au reglat excentricii ambelor roti spate (pe dr. erau intepeniti bine, dar a mers), e ok acum. In service, ca fara elevator... In fine, pt. problema asta mai primisem doua promisiuni de ajutor din partea a 2 coforumisti mai vechi (cu dotarile specifice) care intra rar pe aici, au ramas la stadiul de promisiuni (la fel si la servisul unde am schimbat anul trecut un etrier si limitatorul, nu vor sa se mai "complice" cu dacii, chiar daca n-o spun direct). Cam atat deocamdata. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#977
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(maho @ 30 Dec 2021, 11:52) Dupa ce-am spalat ieri sarea adunata de pe drumurile patriei [attachmentid=1628134700] , am adus si bateria acasa, sa nu se descarce degeaba in parcare (e cam racoare pe acolo, fiind subterana) pana la primvara. Bilant/2021: + ~3800 km (cam ca media anuala de cand am masina in posesie); + ~900 lei bagati in ea (in afara de itp, rca, costuri parcare si benzina); Acceptabil, zic. Sa vedem ce va fi anu' viitor. E timpul pt. bilantul pe 2022: + km ~ media anuala (3.733); +671 lei piese, accesorii, reparatii. Mai mult decat "acceptabil". La multi ani! This post has been edited by maho: 1 Jan 2023, 16:00 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
rue |
![]()
Post
#978
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
Oare cum ar duce motoarele de 1300 cu uleiurile de acum?
Ce ulei ar fi recomandat ținând cont că pe vremuri se schimbau și la 5000 km? |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
madi |
![]()
Post
#979
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 14 July 08 ![]() |
Intervalul de schimb ulei nu se modifica indiferent de producator ulei, nici vascozitatea, poate un 15W40 mai aditivat .Sunt motoare de conceptie 1970 cu jocuri mari. Motor frantuzesc de la mama lui, l-am dus la 180000 km cu un set motor, singurul defecte era consumul de ulei, 1 litru la mie. Schimbul de ulei facut la maxim 3000km.
This post has been edited by madi: 2 Jan 2023, 11:17 |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate +
|
|
maho |
![]()
Post
#980
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
La cat merg eu (~ 4k/an, cu doar vreo 600 iarna), nu s-ar justifica altceva decat 15w40, mai ales ca o buna parte din "consumul" de ~ 0,5l / 1.000 vad ca a disparut in ultimii 600 km facuti de cand am schimbat uleiul dar am pus si saiba de Cu noua (corecta) la busonul de golire.
![]() Calitatea uleiului clar e alta decat pe vremuri: LM cu MoS2 acum, fata de Panther si ce naiba mai baga batranul. Probabil si de aia i-au iesit noxele mai bune decat teoretic (am pus si o poza cand au iesit aproape de nivel euro2). Acum l-am schimbat la aproape 7k, cu 3,95 l adaugati in timpul asta (cam un an si jumate). Teoretic, producatorul recomanda schimbarea la 4k-5k in conditii de utilizare lejera sau la 2500-3k la conditii mai nasoale. In fine, topicul cu uleiuri de deosebit de generos, fiecare alege ce i se pare ca-l ajuta mai bine. This post has been edited by maho: 12 Jan 2023, 19:59 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#981
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Fortat de imprejurari, am facut sambata vreo 450 km, plecand dimineata pe semiintuneric si partial ceata. Cum n-am mai mers de mult cu nevoie de lumini, am constatat acum doua chestii cam neplacute:
1. Faza scurta, pe care o reglasem "by the book" dupa ultimul itp (cand mi s-a zis ca tb. sa reglez farul de lumina stg. sa bata mai jos) lumina f. putin asfaltul (la vreo 10 m in fata masinii), in schimb se vedea reflexia luminii pe semnele de circulatie (~2 m inaltime) la vreo 30-40 m. Mai jos de atat n-am cum sa-l reglez, stiftul filetat e desfacut la max. Acu' e destul de normal ca interesul sa fie vizualizarea pietonilor/animalelor pt. a fi evitate, da' totusi... m-ar intreresa si gropile din asfalt. Traficul era suficient de consistent incat sa nu pot folosi faza lunga. Ieri, in parcarea subterana, am mai facut o verificare (cu zidul la 10 m), scurta pare sa bata bine, dar ala de lunga (farul interior) din dreapta bate jos, la vreo 5-6 m de masina. In fine, sa zicem ca la astea mai bibilesc, nu-i cine stie ce. 2. In mers, am constatat ca nu mai merge claxonul decat ocazional (1 din 4-5 incercari, aleator). Blocul de lumini/claxon e separat de semnalizare, e tip vechi. Desi cica "nu se repara", l-am mai desfacut odata si reparat in 2010 (avea o placuta sarita de pe arc, i-am inlocuit si piesa in forma de balanta cu arc in mijloc). Acum nu stiu daca mai am rabdarea si nervii de atunci. Am scos ieri semicarcasa de sub volan, am mai miscat de multitudinea de mufe si contacte, "l-am rezolvat", nu mai merge deloc. IMG_20230118_160651.jpg ( Size: 86.61k ) Number of downloads: 317 Am inceput anul bine, cu proiecte de viitor. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
harby ;)) |
![]()
Post
#982
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.369 Joined: 3 July 12 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(maho @ 19 Jan 2023, 14:51) Fortat de imprejurari, am facut sambata vreo 450 km, plecand dimineata pe semiintuneric si partial ceata. Cum n-am mai mers de mult cu nevoie de lumini, am constatat acum doua chestii cam neplacute: 1. Faza scurta, pe care o reglasem "by the book" dupa ultimul itp (cand mi s-a zis ca tb. sa reglez farul de lumina stg. sa bata mai jos) lumina f. putin asfaltul (la vreo 10 m in fata masinii), in schimb se vedea reflexia luminii pe semnele de circulatie (~2 m inaltime) la vreo 30-40 m. Mai jos de atat n-am cum sa-l reglez, stiftul filetat e desfacut la max. Acu' e destul de normal ca interesul sa fie vizualizarea pietonilor/animalelor pt. a fi evitate, da' totusi... m-ar intreresa si gropile din asfalt. Traficul era suficient de consistent incat sa nu pot folosi faza lunga. Ieri, in parcarea subterana, am mai facut o verificare (cu zidul la 10 m), scurta pare sa bata bine, dar ala de lunga (farul interior) din dreapta bate jos, la vreo 5-6 m de masina. In fine, sa zicem ca la astea mai bibilesc, nu-i cine stie ce. 2. In mers, am constatat ca nu mai merge claxonul decat ocazional (1 din 4-5 incercari, aleator). Blocul de lumini/claxon e separat de semnalizare, e tip vechi. Desi cica "nu se repara", l-am mai desfacut odata si reparat in 2010 (avea o placuta sarita de pe arc, i-am inlocuit si piesa in forma de balanta cu arc in mijloc). Acum nu stiu daca mai am rabdarea si nervii de atunci. Am scos ieri semicarcasa de sub volan, am mai miscat de multitudinea de mufe si contacte, "l-am rezolvat", nu mai merge deloc. IMG_20230118_160651.jpg ( Size: 86.61k ) Number of downloads: 317 Am inceput anul bine, cu proiecte de viitor. ![]() cred ca am eu un bloc nou, verific in weekend |
--------------------
Renault 12 Gordini
Pontiac Firebird
1972, 1980
|
|
maho |
![]()
Post
#983
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Ok, da' să fie modelul din poză (am unul de 1300, nos, tipul monobloc lumini/claxon și semnalizare; mie nu-mi folosește, dacă ai nevoie facem un schimb).
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#984
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Am reglat ieri farurile ceva mai bine, luminile de intalnire le-am mai "adunat" spre centru (inaltimea pare buna), iar faza lunga de pe dreapta ... am dat ochelarul jos si am constatat ca stiftul filetat o luase pe langa suport, de aia batea farul jos. Acum cre'ca-i ok. Ramane problema cu claxonul bantuit.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
1310CL |
![]()
Post
#985
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Mai pune ceva poze cu babuta sa ne delectam,sa tinem viu jurnalul ^^
![]() Si la mine bat prost farurile,am mai si pus becuri galbene,doar ca la masca groasa ii ca cizma sa le reglezi. |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
maho |
![]()
Post
#986
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Incearca sa le reglezi din suport sau fixare, daca nu merge din "reglaj". Exersezi pe un perete la ~ 10 metri in fata masinii, pana-ti iese (normal, dai "ochelarii" jos intai).
Prefer sa postez cand apare cate o problema, nu sa umplu topicul de poze artistice (eventual mai rar, ca sa ramanem pe utilitate). In alta ordine de idei, inca astept un raspuns de la "harby ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#987
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(maho @ 21 Jan 2023, 10:42) Nici macar, ca si-a revenit al drec' (ori au fugit duhurile rele, ori s-a dezghetat). Am profitat de vremea buna si mai facut azi un drum in aceeasi directie (si distanta, pana-n Malld'ova si retur), nici o problema, claxonul functional, condusul - o placere pe drum bun, trafic decent si radare lipsa. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#988
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Gata si cu itp-ul pe anul asta. Dupa multi ani, facut in 2 pasi (prima data respins pe motiv serios, dezechilibru mare frana serviciu si ineficienta frana stationare, pe dr. spate; dupa rezolvare la service a 2-a zi, a fost ok).
Prima "suspiciune rezonabila" (la respingere) a fost ca s-a dus drec' cilindrul de frana. A urmat vizita in service, unde au constatat ca era plin de vaselina atat pe interiorul jantei, cat si pe al tamburului si pe ferodouri. Voila: IMG_20230322_140836.jpg ( Size: 86.92k ) Number of downloads: 146 S-a tras (unu' mai tanar, fara experienta in dacii) a 2-a "suspiciune rezonabila", ca-i dus unul din rulmenii conici si ar trebui inlocuiti. A doua zi (ieri), dupa ce a luat-o-n mana (problema) specialistul lor in dacii, au realizat ca de fapt rulmentii sunt buni, se f*tuse simeringul de etansare. In fine, l-au schimbat, au schimbat ferodourile la ambele roti cu unele noi (le aveam de rezerva, si nituri), au refacut iar reglajul franei de mana din excentrici, acum merge f. usor. La proba si revenire, diferenta f. mica intre stg. si dr. la ambele frane. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#989
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cam ruginite arcurile alea, nu le dai si tu un curatat si vopsit? Ca te trezesti ca se rup cand ti-e lumea mai draga.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
maho |
![]()
Post
#990
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Is ruginite mai de mult, le am pe cele originale (folosite f. putin de taica-miu) curatite, grunduite si revopsite de mine acu' ceva timp (am pus poze p-aici), le voi pune cand schimb si amortizoarele (si alte piese de pe punti) in viitor. Asta care se vede e de fata (mai gros). Batranu' a pus arcuri de fata si pe spate, se purta la vremea aia.
Clar asta o sa fie o lucrare mai mare (poate anu' viitor daca se aliniaza astrele), pana atunci o sa trebuiasca intai sa schimb placutele de frana ca nu mai au mult, si probabil etrierul din dr. (incep sa apara urme de lichid de frana, si cum pe cel din stg. l-am schimbat acu' vreun an jumate, mai degraba il schimb si pe asta decat sa ma chinui cu garniturile, pistonul si aerisitorul). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 21:01 |