Geamuri electrice pe DACIA 1300
Geamuri electrice pe DACIA 1300
Siconi |
2 Mar 2007, 17:12
Post
#181
|
||
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
|
||
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|||
ferrari |
2 Mar 2007, 17:20
Post
#182
|
membru de treaba Group: Members Posts: 118 Joined: 29 November 06 From: CLUJ |
apreciez promptitudinea ta Siconi.
stai linistit ca nu sunt asa de ""meserias"" sa imi ciopartesc motorasele sau macaralele cu flexul. ma gandeam ca daca gresez cu vaselina poate iarna din cauza temperaturilor scazute v-a creste nivelul vascozitatii si atunci o sa apara solicitari suplimentare pt motorase si in consecinta ma gandeam sa gresez cu ulei in perioadele mai reci. |
--------------------
dacia
1310 CL (BK)
1995 all the best and f*ck the rest
|
|
CriSTI68 |
2 Mar 2007, 19:45
Post
#183
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
off topic: bunicel volanul, incearca sa schimbi doar butucul, gasesti in vitan unul bun pentru el
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
Siconi |
3 Mar 2007, 10:27
Post
#184
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
Da, dar Vitan "Plaza" e la 590 km de mine. Cum crezi ca ai numi un astfel de om care face acest drum doar pentru o piesa de 10-20 roni?!
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
CriSTI68 |
3 Mar 2007, 13:25
Post
#185
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
nasol, atunci spor la modificare, sau cauta pe la dezmembrari
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
CriSTI68 |
4 Mar 2007, 16:50
Post
#186
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
pentru cei care vor sa monteze geamuri electrice pe CLT va propun urmatorul link http://www.niqro.lx.ro/geam.htm dupa acel link am facut eu un test pe o berlina mai batrana, problema intalnita a fost motorasul care se ardea datorita tensinunii mici pe care o suporta
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
olarusergiu |
14 Aug 2007, 23:09
Post
#187
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 12 August 07 From: Pascani-Iasi |
Ce parere aveti?unde as putea gasi si cat m-ar costa .Apropo eu sunt din Iasi(gasesc pe aici asaceva?)
Attached thumbnail(s) 070418_122041.jpg ( Size: 90.01k ) Number of downloads: 864 070418_122052.jpg ( Size: 93k ) Number of downloads: 973 070418_122103.jpg ( Size: 80.96k ) Number of downloads: 953 |
--------------------
DACIA
Berlina
1974 renaut
- IS-21-SCO
|
|
argon |
15 Aug 2007, 06:46
Post
#188
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
la dezmembrari, e probabil de la un alfa sau pejo mai vechi.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bagherra6 |
15 Aug 2007, 18:25
Post
#189
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 8 February 05 From: IASI sau Botosani |
Alea sunt 1000% kit-uri universale de geamuri electrice . Singura lor PROBLEMA e ca au un cablu care face toata treaba si acesta nu e intins de nici un fel de dispozitiv ( macar un arculet ceva ) . Nu recomand !
|
--------------------
Dacia
Berlina TLX
- BT-02-VAU Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
|
|
Siconi |
16 Aug 2007, 17:34
Post
#190
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
Ba este intins in camasa lui si montat direct pe pinioanele motorului, respectiv, macaralei. Un cablu fix, montat in carcasa, cu pinioane fixe fata de carcasa nu mai necesita intindere, pentru ca nu are cum sa se departeze de suportul lui. Are mereu aceeasi pozitie. Ma gandesc ca fabricantul a avut si gandul tau in minte cand a conceput un astfel de sistem.
Sau ma insel?! |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
brigada_diverse |
30 Aug 2007, 20:59
Post
#191
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
la dacia 1310 si 1300 nu am putea scoate maneta aia si sa punem un dispozitiv mai "original"? ca romanu e bun la asa ceva
dispozitivul sa fie un motoras cu niset scripeti care sa incetineasca urcarea...ca in radiocasetofoane..motorul are viteza mare, pinionul de caseta are viteza de cateva ori mai mica...numai ca trebuiesc motoare puternice e doar o idee....astept pareri/critici geamurile electrice spate chiar sunt mofturi..pe fata merita..e mai usor ca in mers(cu viteza mare chiar) sa apesi pe un buton decat sa invarti de maneta |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
madmaxtata |
31 Aug 2007, 06:04
Post
#192
|
Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti |
cristi logica ta nu este rea, dar aici nu vb de dacii care merg normal de la colt la servici si inapoi, vb de niste regimuri mai severe de 4-5-6000 de ture care daca faci o 2 ture de oras(al meu ) sa vezi ce fel iti clipeste beculetul de la presiune de ulei si atunci nu iti mai merge un ulei de 5 ron pe litru.
Arbore cotit= vibrochen=axul ala serpuit la 90 de grade care se prind pistoanele. Si la oltcit racirea se face cu aer si atunci intervine si racirea prin ulei, de aici si nevoia unui radiator pt ulei, |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
Muttley |
31 Aug 2007, 07:27
Post
#193
|
__________________ Group: Members Posts: 13.013 Joined: 4 September 04 From: - |
Asa e nea Cornele
PS: ai incurcat topicurile |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vis-a-vis |
31 Aug 2007, 08:48
Post
#194
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.890 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
Poate vrea omu' sa-si faca geamurile sa se inchida instantaneu, cu motorase de 6000 rpm racite pe ulei.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Muttley |
31 Aug 2007, 08:50
Post
#195
|
__________________ Group: Members Posts: 13.013 Joined: 4 September 04 From: - |
N-apare ma!
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vis-a-vis |
31 Aug 2007, 08:53
Post
#196
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.890 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Siconi |
31 Aug 2007, 09:26
Post
#197
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
A-nnebunit lupul!!!
31 Aug 2007, 09:38: @cristitranca: Nu de motoare puternice ai nevoie, ci de o macara buna. Degeaba pui un motoras cu cuplu mare, faci un reductor cu pinioane (sa zicem un raport de 1:3 sau 1:5) si ai o macara pe care abia o misti cu manivela. Si reductor cu scripeti daca reusesti sa construiesti, te va intoarce in timp, la inventarea rotii (dintate). Apropo, si uneltele audio de pe masini tot rotite dintate folosesc Eu incerc sa adaptez un motoras de geam de la Volvo pe macaraua de Dacie, direct pe semi-pinionul mare al bratului macaralei. Am taiat jos axul cu pinion mic pe care vine manivela (si care dadea un raport, inca nemasurat). Doar ca pinionul de la motoras are dantura diferita de cea a semi-pinionului de la macara si, deci, va trebui sa fac o adaptare: fie polizez dantura macaralei si o refac dupa masura celei de la motoras, fie schimb pinionul de la motoras cu altul pe dantura macaralei (dar trebuie sa fiu atent ca acesta are si un fel de furca cu care face legatura mecanica cu melcul din reductorul motorasului), fie iau alta macara si, in loc de manivela, fac un pinion care sa intre pe axul manivelei si sa aibe dantura pinionului motorasului. In acest ultim caz, va trebui sa montez motorasul in afara usii si sa-i construiesc o carcasa frumoasa, ca sa nu fac lucru tiganesc. Ramane sa ma decid ce merita si merge mai lesne de facut. Oricum ar fi, tot am ceva de muncit. Momentan am lasat-o asa, neterminata, din cauza de timp. This post has been edited by Siconi: 31 Aug 2007, 09:38 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
brigada_diverse |
31 Aug 2007, 10:53
Post
#198
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
recunosc ca nu ma pricep la geamuri
totusi, daca aveti vreo idee cum sa facem ca geamul sa fie ridicat cu o forta mai mica? eu o sa ma apuc de facut dispozitivul ala, desi trebuie sa gasesc un motoras care sa aiba forta, la cat de greu se misca geamul de la dacie, si as vrea sa il fac sa se poata misca mai usor. |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Siconi |
31 Aug 2007, 19:00
Post
#199
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
Ca geamul sa coboare si sa se ridice mai usor, ai nevoie de o macara noua sau sa o desfaci pe cea actuala, o cureti, o ungi si o pui la loc. Vei constata ca ai o surpriza placuta: merge geamul fara efort.
Ridicarea cu o forta mai mica se face cu un sistem de parghii, mai exact cu un reductor cu raport cat mai mare posibil, dar nu exagerat. Un angrenaj cu raport de 1:5 ar fi arhi-suficient. Si apropo, motorasele dedicate acestui scop au deja un reductor, special pentru a eficientiza efortul motorului la sarcina ce o are de indeplinit. Cu alte cuvinte, daca tot cauti ceva, cauta o masina straina la dezmembrari si iai macaralele si/sau motorasele. E singura solutie viabila si fara prea multe batai de cap. P.S.: Eu astept sa-mi vina strungarul din concediu sa ii dau de lucru. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
tymyg |
19 Sep 2007, 15:56
Post
#200
|
Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 May 06 From: Galati |
19_09_07_131311.jpg ( Size: 36.45k )
Number of downloads: 982
sal,am si eu o intrebare.am chestiile din poza, in afara de butoane ptr coborit urcat geamuri m-ai este necesar vreun modul electric ceva? |
--------------------
dacia
1300 berlina,dacia sport,bmw 520 i,
82-96
- GL 04 DMG,BV 05 DXC
|
|
olarusergiu |
19 Sep 2007, 17:33
Post
#201
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 12 August 07 From: Pascani-Iasi |
Se pare ca ai nevoie de 2 butoane de urcare,coborare.)
|
--------------------
DACIA
Berlina
1974 renaut
- IS-21-SCO
|
|
tymyg |
20 Sep 2007, 05:48
Post
#202
|
Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 May 06 From: Galati |
asa cum am spus in afara de macaralele din poza si butoane m-ai trebuie vreun alt circuit electronic sau alte componente?
|
--------------------
dacia
1300 berlina,dacia sport,bmw 520 i,
82-96
- GL 04 DMG,BV 05 DXC
|
|
alinushy |
20 Sep 2007, 08:45
Post
#203
|
modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni |
nu vad butoanele, dar... nu nu-ti mai tebuie nici un circuit, decat rabdare
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
deovex |
20 Sep 2007, 08:56
Post
#204
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 16 September 07 |
Eu am pus macara de fiat tipo model 92-95 si se potrivesc cu macaraua de dacie, dar daca gasiti la dezmembrari sa fiti atenti sa luati releul si butoanele. Luati de astea k sunt super ok la mine merg perfect.
|
--------------------
dacia
1310
1991
- ms-10-jan
|
|
Siconi |
20 Sep 2007, 20:36
Post
#205
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
@tymyg: in afara de butoane nu mai ai nevoie de absolut nimic, decat de timp si de rabdare.
Apropo, de la ce masina sunt mecanismele alea ale tale? Cumva vreun Peugeot?! |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Mirciulik |
20 Sep 2007, 20:52
Post
#206
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati |
as vrea sa vad o poza cu usa complet finisata. Cum arata panoul de usa cu agel gol pentru manerul geamului?
Ce a-ti pus in loc? sau cum se poate masca... |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
argon |
21 Sep 2007, 10:19
Post
#207
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
21 Sep 2007, 10:21
Post
#208
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Hmm, nais, da' ca ii cu atatea s(h)oroafe in jurul difuzorului....
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
tymyg |
23 Sep 2007, 07:57
Post
#209
|
Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 May 06 From: Galati |
QUOTE(Siconi @ 20 Sep 2007, 21:36) @tymyg: in afara de butoane nu mai ai nevoie de absolut nimic, decat de timp si de rabdare. Apropo, de la ce masina sunt mecanismele alea ale tale? Cumva vreun Peugeot?! chiar nu stiu de la ce masina sint,am fost la dezmembrari si am cerut macarale elctrice care ar putea fi adaptate pe dacie.le aveau scoase si puse intro cutie nici ei nu mai stiu de la ce masina erau. |
--------------------
dacia
1300 berlina,dacia sport,bmw 520 i,
82-96
- GL 04 DMG,BV 05 DXC
|
|
CriSTI68 |
23 Sep 2007, 11:25
Post
#210
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
eu unul optez pe varianta alesa de B69TAU cu motorul si modificarea macaralei numai ca montez motorul in interiorul usii iar pentru comutator schema alaturata cu un buton pe 2 pozitii cu revenire
This post has been edited by Adrianno: 23 Sep 2007, 11:28 |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th June 2024 - 10:21 |