DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Geamuri electrice pe DACIA 1300

Siconi
post 2 Mar 2007, 17:12
Post #181


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Mai Ferrari, daca tot te apuci de treaba si dai jos una alta din usa, nu strica sa gresezi macaraua cu ceva vaselina, la toate incheieturile; la mine, arcul macaralei sta pe o bucata de pasla care e imbibata cu un ulei mai gros. Motorasele mele au 12 dinti pe coroana, dar nu asta conteaza, ci marimea dintilor si distanta dintre ei. Daca aceste 2 lucruri nu sunt egale cu cele de pe semicoroana macaralei, atunci ai nevoie de o rotita adaptoare care sa faca asta, de fapt de un grup adaptor pe ax comun. Devine mai complicat.
In nici un caz sa nu te apuci sa "adaptezi" ca altii cu flexul ca strici tot!!!

This post has been edited by Siconi: 2 Mar 2007, 17:17


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ferrari
post 2 Mar 2007, 17:20
Post #182


membru de treaba


Group: Members
Posts: 118
Joined: 29 November 06
From: CLUJ




apreciez promptitudinea ta Siconi.
stai linistit ca nu sunt asa de ""meserias"" sa imi ciopartesc motorasele sau macaralele cu flexul. ma gandeam ca daca gresez cu vaselina poate iarna din cauza temperaturilor scazute v-a creste nivelul vascozitatii si atunci o sa apara solicitari suplimentare pt motorase si in consecinta ma gandeam sa gresez cu ulei in perioadele mai reci.


--------------------
dacia 1310 CL (BK) 1995
all the best and f*ck the rest
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 2 Mar 2007, 19:45
Post #183


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




off topic: bunicel volanul, incearca sa schimbi doar butucul, gasesti in vitan unul bun pentru el smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 3 Mar 2007, 10:27
Post #184


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Da, dar Vitan "Plaza" e la 590 km de mine. Cum crezi ca ai numi un astfel de om care face acest drum doar pentru o piesa de 10-20 roni?!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 3 Mar 2007, 13:25
Post #185


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




nasol, atunci spor la modificare, sau cauta pe la dezmembrari wink.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 4 Mar 2007, 16:50
Post #186


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




pentru cei care vor sa monteze geamuri electrice pe CLT va propun urmatorul link http://www.niqro.lx.ro/geam.htm dupa acel link am facut eu un test pe o berlina mai batrana, problema intalnita a fost motorasul care se ardea datorita tensinunii mici pe care o suporta


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
olarusergiu
post 14 Aug 2007, 23:09
Post #187


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 12 August 07
From: Pascani-Iasi




Ce parere aveti?unde as putea gasi si cat m-ar costa .Apropo eu sunt din Iasi(gasesc pe aici asaceva?)

Attached thumbnail(s)
070418_122041.jpg ( Size: 90.01k ) Number of downloads: 864
070418_122052.jpg ( Size: 93k ) Number of downloads: 973
070418_122103.jpg ( Size: 80.96k ) Number of downloads: 953


--------------------
DACIA Berlina 1974 renaut - IS-21-SCO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Aug 2007, 06:46
Post #188


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




la dezmembrari, e probabil de la un alfa sau pejo mai vechi.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bagherra6
post 15 Aug 2007, 18:25
Post #189


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 8 February 05
From: IASI sau Botosani




Alea sunt 1000% kit-uri universale de geamuri electrice . Singura lor PROBLEMA e ca au un cablu care face toata treaba si acesta nu e intins de nici un fel de dispozitiv ( macar un arculet ceva ) tongue.gif . Nu recomand !


--------------------
Dacia Berlina TLX - BT-02-VAU
Neavizatii sa se abtina!!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 16 Aug 2007, 17:34
Post #190


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Ba este intins in camasa lui si montat direct pe pinioanele motorului, respectiv, macaralei. Un cablu fix, montat in carcasa, cu pinioane fixe fata de carcasa nu mai necesita intindere, pentru ca nu are cum sa se departeze de suportul lui. Are mereu aceeasi pozitie. Ma gandesc ca fabricantul a avut si gandul tau in minte cand a conceput un astfel de sistem.

Sau ma insel?!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 30 Aug 2007, 20:59
Post #191


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




la dacia 1310 si 1300 nu am putea scoate maneta aia si sa punem un dispozitiv mai "original"? ca romanu e bun la asa ceva

dispozitivul sa fie un motoras cu niset scripeti care sa incetineasca urcarea...ca in radiocasetofoane..motorul are viteza mare, pinionul de caseta are viteza de cateva ori mai mica...numai ca trebuiesc motoare puternice

e doar o idee....astept pareri/critici


geamurile electrice spate chiar sunt mofturi..pe fata merita..e mai usor ca in mers(cu viteza mare chiar) sa apesi pe un buton decat sa invarti de maneta


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 31 Aug 2007, 06:04
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




cristi logica ta nu este rea, dar aici nu vb de dacii care merg normal de la colt la servici si inapoi, vb de niste regimuri mai severe de 4-5-6000 de ture care daca faci o 2 ture de oras(al meu biggrin.gif) sa vezi ce fel iti clipeste beculetul de la presiune de ulei si atunci nu iti mai merge un ulei de 5 ron pe litru.

Arbore cotit= vibrochen=axul ala serpuit la 90 de grade care se prind pistoanele. Si la oltcit racirea se face cu aer si atunci intervine si racirea prin ulei, de aici si nevoia unui radiator pt ulei,


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 31 Aug 2007, 07:27
Post #193


__________________


Group: Members
Posts: 13.013
Joined: 4 September 04
From: -




Asa e nea Cornele radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


PS: ai incurcat topicurile happy.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 31 Aug 2007, 08:48
Post #194


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.890
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Poate vrea omu' sa-si faca geamurile sa se inchida instantaneu, cu motorase de 6000 rpm racite pe ulei. 04.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 31 Aug 2007, 08:50
Post #195


__________________


Group: Members
Posts: 13.013
Joined: 4 September 04
From: -




N-apare ma!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 31 Aug 2007, 08:53
Post #196


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.890
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




character0049.gif














This post has been edited by vis-a-vis: 31 Aug 2007, 08:58


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 31 Aug 2007, 09:26
Post #197


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




A-nnebunit lupul!!! wacko.gif

31 Aug 2007, 09:38:
@cristitranca: Nu de motoare puternice ai nevoie, ci de o macara buna. Degeaba pui un motoras cu cuplu mare, faci un reductor cu pinioane (sa zicem un raport de 1:3 sau 1:5) si ai o macara pe care abia o misti cu manivela. Si reductor cu scripeti daca reusesti sa construiesti, te va intoarce in timp, la inventarea rotii (dintate).

Apropo, si uneltele audio de pe masini tot rotite dintate folosesc wink.gif

Eu incerc sa adaptez un motoras de geam de la Volvo pe macaraua de Dacie, direct pe semi-pinionul mare al bratului macaralei. Am taiat jos axul cu pinion mic pe care vine manivela (si care dadea un raport, inca nemasurat). Doar ca pinionul de la motoras are dantura diferita de cea a semi-pinionului de la macara si, deci, va trebui sa fac o adaptare:
fie polizez dantura macaralei si o refac dupa masura celei de la motoras, fie schimb pinionul de la motoras cu altul pe dantura macaralei (dar trebuie sa fiu atent ca acesta are si un fel de furca cu care face legatura mecanica cu melcul din reductorul motorasului), fie iau alta macara si, in loc de manivela, fac un pinion care sa intre pe axul manivelei si sa aibe dantura pinionului motorasului. In acest ultim caz, va trebui sa montez motorasul in afara usii si sa-i construiesc o carcasa frumoasa, ca sa nu fac lucru tiganesc.
Ramane sa ma decid ce merita si merge mai lesne de facut.
Oricum ar fi, tot am ceva de muncit. Momentan am lasat-o asa, neterminata, din cauza de timp. sad.gif

This post has been edited by Siconi: 31 Aug 2007, 09:38


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 31 Aug 2007, 10:53
Post #198


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




recunosc ca nu ma pricep la geamuri sad.gif

totusi, daca aveti vreo idee cum sa facem ca geamul sa fie ridicat cu o forta mai mica?

eu o sa ma apuc de facut dispozitivul ala, desi trebuie sa gasesc un motoras care sa aiba forta, la cat de greu se misca geamul de la dacie, si as vrea sa il fac sa se poata misca mai usor.


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 31 Aug 2007, 19:00
Post #199


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Ca geamul sa coboare si sa se ridice mai usor, ai nevoie de o macara noua sau sa o desfaci pe cea actuala, o cureti, o ungi si o pui la loc. Vei constata ca ai o surpriza placuta: merge geamul fara efort.
Ridicarea cu o forta mai mica se face cu un sistem de parghii, mai exact cu un reductor cu raport cat mai mare posibil, dar nu exagerat. Un angrenaj cu raport de 1:5 ar fi arhi-suficient.

Si apropo, motorasele dedicate acestui scop au deja un reductor, special pentru a eficientiza efortul motorului la sarcina ce o are de indeplinit.

Cu alte cuvinte, daca tot cauti ceva, cauta o masina straina la dezmembrari si iai macaralele si/sau motorasele.
E singura solutie viabila si fara prea multe batai de cap.

P.S.: Eu astept sa-mi vina strungarul din concediu sa ii dau de lucru. biggrin.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tymyg
post 19 Sep 2007, 15:56
Post #200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 May 06
From: Galati




19_09_07_131311.jpg ( Size: 36.45k ) Number of downloads: 982


sal,am si eu o intrebare.am chestiile din poza, in afara de butoane ptr coborit urcat geamuri m-ai este necesar vreun modul electric ceva?


--------------------
dacia 1300 berlina,dacia sport,bmw 520 i, 82-96 - GL 04 DMG,BV 05 DXC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
olarusergiu
post 19 Sep 2007, 17:33
Post #201


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 12 August 07
From: Pascani-Iasi




Se pare ca ai nevoie de 2 butoane de urcare,coborare.wink.gif)


--------------------
DACIA Berlina 1974 renaut - IS-21-SCO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tymyg
post 20 Sep 2007, 05:48
Post #202


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 May 06
From: Galati




asa cum am spus in afara de macaralele din poza si butoane m-ai trebuie vreun alt circuit electronic sau alte componente?


--------------------
dacia 1300 berlina,dacia sport,bmw 520 i, 82-96 - GL 04 DMG,BV 05 DXC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 20 Sep 2007, 08:45
Post #203


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




nu vad butoanele, dar... nu nu-ti mai tebuie nici un circuit, decat rabdare smile.gif


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deovex
post 20 Sep 2007, 08:56
Post #204


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 16 September 07




Eu am pus macara de fiat tipo model 92-95 si se potrivesc cu macaraua de dacie, dar daca gasiti la dezmembrari sa fiti atenti sa luati releul si butoanele. Luati de astea k sunt super ok la mine merg perfect.


--------------------
dacia 1310 1991 - ms-10-jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 20 Sep 2007, 20:36
Post #205


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




@tymyg: in afara de butoane nu mai ai nevoie de absolut nimic, decat de timp si de rabdare.

Apropo, de la ce masina sunt mecanismele alea ale tale? Cumva vreun Peugeot?!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 20 Sep 2007, 20:52
Post #206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




as vrea sa vad o poza cu usa complet finisata. Cum arata panoul de usa cu agel gol pentru manerul geamului?

Ce a-ti pus in loc? sau cum se poate masca...


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Sep 2007, 10:19
Post #207


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05






--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 21 Sep 2007, 10:21
Post #208


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Hmm, nais, da' ca ii cu atatea s(h)oroafe in jurul difuzorului....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tymyg
post 23 Sep 2007, 07:57
Post #209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 May 06
From: Galati




QUOTE(Siconi @ 20 Sep 2007, 21:36)
@tymyg: in afara de butoane nu mai ai nevoie de absolut nimic, decat de timp si de rabdare.

Apropo, de la ce masina sunt mecanismele alea ale tale? Cumva vreun Peugeot?!
*




chiar nu stiu de la ce masina sint,am fost la dezmembrari si am cerut macarale elctrice care ar putea fi adaptate pe dacie.le aveau scoase si puse intro cutie nici ei nu mai stiu de la ce masina erau.


--------------------
dacia 1300 berlina,dacia sport,bmw 520 i, 82-96 - GL 04 DMG,BV 05 DXC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 23 Sep 2007, 11:25
Post #210


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




eu unul optez pe varianta alesa de B69TAU cu motorul si modificarea macaralei numai ca montez motorul in interiorul usii iar pentru comutator schema alaturata cu un buton pe 2 pozitii cu revenire

This post has been edited by Adrianno: 23 Sep 2007, 11:28


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th June 2024 - 10:21
Forum Renault