probleme la pornire, motorul face clac sau se tureaza si nu porneste
![]() ![]() ![]() |
probleme la pornire, motorul face clac sau se tureaza si nu porneste
albinutzux |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 3 September 13 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310L
1998
|
|||
val2011 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Bobina a mai ramas
![]() |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
albinutzux |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 3 September 13 ![]() |
la bobina m-am gandit si eu, dar m-i s-a spus ca este buna...poate semeringul sau motorul cum m-au sfatuit domnii mecanici
|
--------------------
dacia
1310L
1998
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Care semering omule? Nu te mai uita in gura la toti idiotii de asa-zisi mecanici. Ce-are semeringul(presupun ca la ala de la palier se refera animalele) si discul de ambreiaj cu pornirea motorului? Electromotorul angreneaza pe coroana de pe volanta,poti sa n-ai ambreiaj deloc si motorul trebuie sa porneasca. Dupa cum spui tu,mai mult ca sigur ca ai fie un contact prost undeva la aprindere,fie mai sigur bobina dusa(la cald se pune in scurt si nu mai da scanteie). Lasa motorul unde e daca nu e uzat si uita-te ce scanteie ai(sper ca sti cum). Daca e orice alta culoare decat albastra,bobina e obosita si trebuie schimbata. Imposibil daca e scanteia buna si primeste benzina sa nu porneasca,si in 2 pistoane si tot porneste. Mama lor de mecanici facuti la apelul bocancilor
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
albinutzux |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 3 September 13 ![]() |
nultumesc mult pentru idei...azi am avut o noua discutie cu domnii mecanici, iar ei insista ca ar fi o problema a arborelui cotit, mai nou...si anume: ca jocul coroanei dintate de la volanta care ar fi fixata pe arborele cotit ar fi prea mare (de cca 2 mm) si nu calca ine pentru a impinge starterul de la electromotor......deci, fratilor, m-au aruncat total in ceata.....e pamantul plin de "meseriasi"
|
--------------------
dacia
1310L
1998
|
|
val2011 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
pai ce electromotorul caraie tot timpul, daca nu inseamna ca el este problema
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
QUOTE(albinutzux @ 4 Sep 2013, 08:45) azi am avut o noua discutie cu domnii mecanici, iar ei insista ca ar fi o problema a arborelui cotit, mai nou...si anume: ca jocul coroanei dintate de la volanta care ar fi fixata pe arborele cotit ar fi prea mare (de cca 2 mm) si nu calca ine pentru a impinge starterul de la electromotor......deci, fratilor, m-au aruncat total in ceata.....e pamantul plin de "meseriasi" In primul rand SCHIMBA ![]() ![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Deci , sa lamurim un lucru - faptul ca cineva poarta un combinezon cu sigla BMW sau Audi , nu il transforma automat in mecanic .
In schimb faptul ca cineva care se autointituleaza mecanic afirma ca " jocul coroanei dintate de la volanta care ar fi fixata pe arborele cotit ar fi prea mare (de cca 2 mm) si nu calca ine pentru a impinge starterul de la electromotor ...ar trebui schinmbat semeringul pentru ca e tocit sau uzat ... in concluzie recomanda schimbarea motorului " nu il transforma in cretin , doar probeaza faptul ca sufera de acest lucru dinainte . Deci , ciobanii aia cu salopeta au un motor pe care incearca sa-l plaseze unui necunoscator - te-au ales pe tine victima . Problemele tale sint urmatoarele - lipsa cablului (tresei ) de masa intre alternator si caroserie , in acest caz toti consumatorii masinii ( in afara electromotorului care are masa proprie ) inclusiv curentul de incarcare , vor trece prin cablul de ambreiaj care in mod sigur are plasticul exterior topit - asta explica oprirea motorului cind calci ambreiajul si chiar o uzura prematura a discului patinat din cauza cablului gripat - dar cit de incepator ai fi tot mirosi ferodou ars ... A doua problema ar fi uzura dintilor la coroana volantei si cursa bendixului incorecta ( un topic cu reglarea corecta a cursei si punerea la punct a electromotorului facuse bygy007 , trebuie doar sa cauti ) Apropo , electromotorul roteste motorul - nu-l tureaza ... si n-am inteles prea bine faza cu "aerisit coloana de retur" , o fi o noua tehnologie de la NASA ca n-am mai auzit de ea ![]() Fa o poza motorului si posteazo , mai vorbim atunci - asa , pe n.v. cam greu. |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
De acord cu Sebi si Maveric, dar el, daca nu se pricepe, ne-a transmis ceea ce a retinut. E si mai rau, ca nu se intelege prea mult din ce spune.
Ia-ti masina acasa , de la cretinii aia, si apuca-te singur de ea, dupa explicatiile noastre. Asa e, motorul porneste si fara cutie, ambreiaj, si alte aberatii, numai sa ai cum prinde electromotorul, in cazul lipsei carcasei de ambreiaj, sau la manivela. Mai e o problema cu masa. Daca papucul de masa nu e pus direct pe corpul electromotorului (nu pe cutie), iar se topeste cablul de ambreiaj si acceleratie. De la a nu invarti electromotorul, la a nu porni motorul, e distanta mare. Asa ca lamureste-ne care e problema, orienteaza-te si hotaraste-te, apoi noi te von ajuta, si sigur aici nu-i vrajeala ca la scrantitii aia. Reformuleaza , si te ajutam. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
albinutzux |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 3 September 13 ![]() |
-multumesc mult pentru toate sfaturile voastre...mi-am luat masina, evident dupa ce am primit un milion de explicatii...ideea e ca la pornire masina facea doar clac sau se tura(rotea) si nu pornea...acum trebuie turata mai mult ca sa stea pe ""linia de plutire"" pana se incalzeste bine...intentionez sa stau de vorba si cu un electrician pentru a vedea daca nu cumva intrerupe undeva pe circuit, dar sunt in cautari...in ultimele zile, exceptand pornirea la rece dificila, in rest a raspuns foarte bine comenzilor...
-in alta ordine de idei, nu ma pricep la partea asta tehnica, dar ascult in stanga si in dreapta si retin idei.. iar in ultimele luni am auzit destule... ![]() |
--------------------
dacia
1310L
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 01:59 |