motor cu peste 200.000 km, performantele scad mult?
![]() ![]() ![]() |
motor cu peste 200.000 km, performantele scad mult?
angheloaia |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|||
payty |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
la atatia km e bine ca mai merge
![]() probabil inainte il urcai pt ca iti patina ambreiajul si auzeai ca se tureaza dar in realitate nu prindea mai multa viteza. Acum nu mai patineaza si probabil de aia trage mai greu. Nu simteai miros de ars cand urcai inainte dealuri? |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Ov |
![]()
Post
#3
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
daca nu mananca ulei atunci cauta problema pe la aprindere
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
TXzamora88 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 21 March 10 ![]() |
Varul meu are o dacie pe injectie din 2003,si are peste 500 000 de km,a facut naveta zilnic (aprox 200km) timp de cativa ani.Masina merge si acum,acceptabil chiar cu toate ca ii mananca ulei foarte mult !
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
|
|
angheloaia |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
Nu am simtit miros de ars pt ca pe langa disc uzat aveam si ceva scurgeri de ulei din cutie in ambreiaj din cauza simeringului de priza.
Cred ca Ov are dreptate, trebuie sa fie si ceva pe la aprindere, ciudat este ca la relanti motorul merge perfect. In sarcina insa, trage greu si la accelerari bruste cam da in nas. In schimb, nu consuma ulei, se incadreaza in limitele legale, nu scoate fum, ar fi ok. Presiunea cam scazuta in relanti aproape de linia rosie dar asa a mers de cand am luat-o de pe la 60000 km, nu e ceva nou aparut. Ce parere aveti? This post has been edited by angheloaia: 27 Sep 2013, 11:56 |
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(angheloaia @ 27 Sep 2013, 12:55) Cred ca Ov are dreptate, trebuie sa fie si ceva pe la aprindere, ciudat este ca la relanti motorul merge perfect. In sarcina insa, trage greu si la accelerari bruste cam da in nas. fa reglaje la carburator, aprindere si bujii. ceva de genu am patit si eu cand am incercat niste experimente si am dereglat tot acolo. Mergi la un mecanic si iti face ala tot, eventual schimba platina,condensator si bujii noi. |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
pcostica |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
la 200 de mii nu ai ce sa mai alegi din motor. Fa-i un test de compresie si ala iti spune tot, sub 8 bari se schimba tot.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Poate avea si doua milioane, conteaza mult , a cui e.
Fa-i reglaj la aprindere intai. Turaza motorul la 3000 de ture, tine-l acolo fara sa misti de acceleratie, si roteste usor de delcou, pana obti turatie maxima, si acolo-l lasi. Daca vacuumul si clapeta sunt asezate corect, si la relanti vei avea in acelasi loc, turatia maxima. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:43 |