DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Setul / segmentii uzati si nu consuma DELOC ulei., COMBINATIE PARADOXALA

LuluMOB
post 28 Oct 2005, 16:58
Post #31


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




problema ta m-a facut sa ma inregistrez ca sa-ti pot raspunde; am aceeasi "problema"; am un renault 9 diesel din '83, are 360.000 km la bord si inca nu i-am schimbat nici macar segmentii; de cand am luat-o -adica 1996, la vreo 180.000km- scapa acele gaze; nu consuma ulei, practic la 8.000km, cand schimb eu uleiul, ajunge la minim - deci 1l consum; si de fapt consumul e cauzat de faptul ca gazele care scapa din camera de ardere si trec prin epurator pentru a intra din nou in admisie antreneaza si vapori sau picaturi de ulei; deci eu cred ca exista o pierdere foarte mica de compresie -pe care n-am masurat-o niciodata, dealtfel- dar, ce pot sa-ti spun este ca, atentie, motorul meu e diesel, deci daca acea pierdere de compresie ar fi mare, nu ar mai porni iarna pana la -15, ar trepida, ar cloncani, ar scoate fum, s.a.m.d.; ori nimic din astea nu se intampla la mine; deci, fie ai segmentii de compresi uzati, fie un piston spart, iar segmentii de ungere sunt buni; eu am mers asa circa 200.000 km si iaca fleosc; pistonul fisurat ar putea fi periculos, sa nu se rupa ca faci varza motorul; urmareste evolutia, daca iti creste debitul gazelor scapate in baie, trebuie sa desfaci motorul.

a, am recitit:
CAROR DEFECTIUNI POSIBILE LI SE DATOREAZA GAZELE CARE IES ABUNDENT (=PIERDERE DE COMPRESIE) PE FURTUNUL CE DUCE DE LA CAPACUL CULBUTORILOR LA CARBURATOR.
nu stiu cum e la dacia 1300, dar in general camera de deasupra culbutorilor este legata de baia de ulei -trebuie cumva sa se reintoarca in baie uleiul care unge culbutorii-, deci gazele probabil provin de la scapari la pistoane - adica segmenti de compresie uzati sau piston spart; altfel, ar mai putea fi simeringurile de la supape, desi putin probabil; masoara-i compresia, e cel mai sigur; si spune ce fel de gaze scapa

This post has been edited by lulu_tanase: 28 Oct 2005, 17:31


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 1 Nov 2005, 18:14
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(lulu_tanase @ 28 Oct 2005, 18:58)
ce fel de gaze scapa
*


Si cum imi dau seama ce fel de gaze scapa ? Ce sa inteleg din asta?


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 2 Nov 2005, 21:17
Post #33


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




pai de fapt, la simptomele tale nu pot sa scape decat gazele ce rezulta din ardere, adica alea care ies si pe la teava; daca ai abur(care face condens) ai putea avea garnitura de chiulasa arsa, dar nu cred ca e cazul;

daca compresia e buna, ar putea fi simeringurile de la supape

ce sa intelegi din asta? desi nu e obligatorie, ar putea fi buna o segmentare, ca sa nu risti mai multe in cazul unui piston spart si ca sa pastrezi blocul, care asa se uzeaza mai repede; hai masoara-i compresia ca m-ai facut curios; astept un rezultat

This post has been edited by lulu_tanase: 2 Nov 2005, 21:22


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 01:02
Forum Renault