catalizator + detenta - da/nu?
![]() ![]() ![]() |
catalizator + detenta - da/nu?
Marty |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
||
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|||
Bogdan.spd |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca n-are suruburi cum schimbi catalizatorul????/
|
-------------------- Dacă nu caști ochii .... caști gura!
|
|
Marty |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
bogdan, te-ai baga vreodata sa vezi catalizatorul ala cum e prins ? Intr-o parte are doua suruburi cu arc, intr-adevar, in cealalta parte e sudat. (cel putin asa era la R 21 si la R 25)
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Bogdan.spd |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
M-am bagat de multe ori pe sub masina (rampa) dar numai o data sau de 2 ori am avut scutul dat jos ..... poate ne spune Serban!!!!
|
-------------------- Dacă nu caști ochii .... caști gura!
|
|
Marty |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Oricum, daca se dovedeste ca eu sunt prost si iar ma bag in seama ca boul pe ceva ce nu stiu (sau stiu cum e la alte masini), iar catalizatorul la DSN/SLZ este prins in ambele parti cu suruburi, dupa revizia de 10 mii, dau ala jos si adaptez o teava!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
asarban |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE bogdan, te-ai baga vreodata sa vezi catalizatorul ala cum e prins ? Intr-o parte are doua suruburi cu arc, intr-adevar, in cealalta parte e sudat. (cel putin asa era la R 21 si la R 25) _________________ Fraticule! Sus e prins in 3 suruburi (printr-o flansa triunghiulara) de galerie Jos e prins de toba cu un colier cu doua suruburi cu piulita Ambele capete ale catalizatorului au profil conic! Pai mie mi l-a demontat in 5 minute! Asa ca.... |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Marty |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Deci sunt prost si iar ma bag in seama ca boul, de unde rezulta ca dupa revizia de 10 mii o sa dispara catalizatorul si o sa apara una bucata teava inox, ca sa nu mai zicem ca o sa apara si o finala sport. Apropos, Borla face si evacuari sport sau numai evacuari normale ?
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Bogdan.spd |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Serban, pe traseul legat de cat intra si senzorul de oxigen? Sau, imbinarea cat - evacuare motor (galerie) este dupa sau inainte de senzorul de oxigen?
BAfta! |
-------------------- Dacă nu caști ochii .... caști gura!
|
|
asarban |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Bogdan!
Catalizatorul meu vechi este la Stefan! Din cate imi aduc eu aminte nu are nici un senzor de oxigen pe el, in el sau dupa el! Chiar am impresia ca a mai fost discutia asta cu senzorii de oxigen, daca e cu bucla inchisa sau deshisa! Ca sa nu gresesc, da-mi un mp cu NOUL tau nr de telefon si iti dau nr de telefon al lui Stefan |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
DSops |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Fratilor, aveti grija ca sunt echipe de control mixte RAR - politie, care te opresc si iti verifica gazele: amenda mare + talon suspendat. Eu nu le-am vazut, dar taximetristii vorbesc mult despre ele.
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Fratilor, aveti grija ca sunt echipe de control mixte RAR - politie, care te opresc si iti verifica gazele: amenda mare + talon suspendat. Eu nu le-am vazut, dar taximetristii vorbesc mult despre ele. Stati linistiti ...am mers fara tobe 2 ani ...si n-a zis nimeni nimic ...doar caterinca din partea gaborilor cind te opresc ..."Ce ba !!!...ti-ai facut-o Porsche ?!"...si la urma urmei, iti ia talonu', montezi finala, il iei inapoi ...asta e !!! |
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
asarban |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE Alex NOS, daca masina ta ia suta in 11 secunde ...iti dau Meganu' la schimb !!! Pai de unde ai tras tu concluzia asta? |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Marty |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
DSops, se pare ca in Timisoara, cei mai mari dusmani ai taximetristilor sunt politistii. In Bucuresti, este exact invers! Aici sunt in cirdasie. Daca are Cap-de-creta nevoie de un martor, in 90% din cazuri, acesta va fi un taximetrist, nu neaparat cunoscut, dar i lopreste si ala va fi extraordinar de bucuros sa serveasca drept martor. Erau si pe aici controale mixte, acu' multi ani, dar vad ca s-au potolit. oricum, opreau numai tarabele umblatoare, alea de pe care curgeau tablele cu marinimie si scoteau mai mult fum decit Combinatul de la Copsa Mica. In prezent s-au mai potolit deoarece au facut citiva "inculpati" scandal cum ca legea se aplica preferential, deoarece camioanele Roman, Raba, Saviem si alte cataclisme d-astea ecologice, scot fum cit 50 de Dacii surghiunuite si cu segmentii facuti prastie, iar alora cu camioanele nu le face nimeni nimic! Asa ca, au ales varianta care le-a convenit cel mai mult: au pus batista pe tambal. :?
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#44
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
deci au aparut comisii mixte de conrol a noxelor pe strazi: politia + un damas alb !
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
B0GD4N |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 31 October 03 ![]() |
damas? atunci ii facem
![]() bei uitati cum mi-am facut eu dupa ce am studiat cateva saptamani pe net: - catalizator ramane(tine presiunea si previne golirea pistonului de amestec proaspat) - tzava ramane cea orgiginala(daca bagati mai mare in diametru SCADE viteza gazului!) - intermediata scoasa - finala de pe un batran BMW, sunet superb, grav, in plus e aproape goala alta chestie de evitat, sa scoateti filtre sau miezul din catalizator - scoateti tot ca altfel turbulentele create in camerele goalte SCAD viteza gazului. in rest, cred ca ce-am facut eu e solutia perfecta pt masini non-turbo. SCADE consumul, eivdent pt ca evacuarea e mai usoara! si apropo, ziceti c-ati facut mari modificari dar n-am vazut aproape nici o SRN cu evacuare cat-de-cat sport (in afara de cele la care baraie amarata de finala de fabrica) anywayz...tineti-le si voi la 3000 cand vedeti o nova albasra cu finala de bmw ![]() |
-------------------- |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#46
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
eu am din inox full...
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Marty |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE bei uitati cum mi-am facut eu dupa ce am studiat cateva saptamani pe net: - catalizator ramane(tine presiunea si previne golirea pistonului de amestec proaspat) - tzava ramane cea orgiginala(daca bagati mai mare in diametru SCADE viteza gazului! - intermediata scoasa - finala de pe un batran BMW, sunet superb, grav, in plus e aproape goala - mi-e teama ca nu inteleg cum ar putea sa se goleasca pistonu lde amestec proaspat daca n-am cat. :roll: Explica-mi, te rog. - da, intr-adevar, scade VITEZA dar creste VOLUMUL gazului evacuat :roll: ; - de acord; - ce fel de BMW ? 2000 din '65 sau 750i din '91 ? :roll: QUOTE alta chestie de evitat, sa scoateti filtre sau miezul din catalizator - scoateti tot Mi-e teama ca nu inteleg.... poti sa-mi detaliezi, te rog ? Nu de alta, dar mai sus ziceai sa las catalizatorul acolo ca sa nu pierd amestecul proaspat si sa unu incetinesc viteza gazului. La ce filtre te referi si ce vrei sa zici cu "scoateti tot" ??? |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
B0GD4N |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 31 October 03 ![]() |
motorul pe scurt nu e calculat sa functioneze fara cat si cu tzava mare, valvele se inchid tinand cont de faptul ca are catalizator si teava normala...se poate pierde deci mai mult decat se castiga...poate de-asta sustin unii ca le creste consumul dupa ce usureaza evacuarea si la mine nu s-a intamplat asa.
bmw-ul...nu l-am intrebat din ce an e, oricum toba e inox si arata bestial (2 tzevi in sus) |
-------------------- |
|
DSops |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
2 tevi in sus? si cand ploua tare?
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
B0GD4N |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 31 October 03 ![]() |
si cand ploua tare
![]() |
-------------------- |
|
bogdan79abc |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 20 November 03 From: pitesti ![]() |
cum se manifesta masina daca e catalizatorul de vina ?
din ce cauza se buleste?are efect asupra motorului daca einfundat sau daca e scos? |
-------------------- |
|
djtzeava |
![]()
Post
#52
|
![]() membru bosorog :D Group: Members Posts: 349 Joined: 23 October 02 From: beler ![]() |
din cate stiu eu k nu mai trage motorul k inainte dak e infundat
|
--------------------
dacia /bmw/vw
supernova europa/318/passat 2.0tdi
11-01, 06-98, 04-07 b27upz,b28wpz,b280wpz
|
|
Ov |
![]()
Post
#53
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
daca e infundat calumea, nu mai porneste motorul de nici o culoare. Am vazut la un prieten cu R25, care dupa 4 zile de munca, cu dat motoru jos, verificat supape, compresii si alte nebunii, i-a venit ideea de a suflat in evacuare si a observat ca e infundata. A dat jos catalizatorul, a bagat o teava lunga/subtire prin el, a spart tot fagurele ala de carbune sau ce naiba e, a zgaltzait ala de 1000 de ori sa iasa tot si l-a pus la loc.
Problema rezolvata. Motor pornit. Putere mai mare. Zgomot cam acelasi. Consum mai mic. Cat se infunda din urmatoarele cauze: 1. batranetze (ei zic vre-o 150k km, acu' io nu stiu ce sa zic) 2. benzina proasta 3. benzina cu pb (nasoala combinatia) 4. lovituri puternice 5. functionare necorespunzatoare a motorului |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
MaxxZ |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 16 Joined: 20 December 03 ![]() |
atzi ******** cand ploua tare dar sa nu mai vorbim cand ploua cu broaste....
![]() Editat de Marty: Stimabile, limbajul! |
-------------------- |
|
robertt |
![]()
Post
#55
|
![]() bilutze Group: Members Posts: 62 Joined: 19 March 05 From: lat44° 26' lon26° 6' ![]() |
|
--------------------
Opel
Vectra 1800 16v
2001
- b xx xxx
|
|
costi |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
pai poti dar a cam trecut un an jumatate de atunci;
spera sa-si mai aduca aminte ! ![]() |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Alex NOS |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 1 March 03 From: Craiova ![]() |
Eu am dat jos catalizatorul.Pur si simplu l-am taiat cu flexul...Am luat o bucata de teava un pic mai groasa am incalzit-o la cald sa o curbez si am sudat-o in locul ramas gol...Pot sa pun catalizatorul inapoi la orice ora...Toba mica data jos,iar teava in loc...Si toba mare sport Powerfull..
toate bune si frumoase...galagie face dar puternic la cuplu maxim 2800-3000 apoi se pitigaie ca la masinile de curse... Dar toata treaba asta are o faza urita..Toba mare o sa cada pt ca toate mizeriile in ea vin..Si daca mai dai si foraja praf se face in timp...O toba de 100E mi s-a belit in 1 an si un pic...Deci toba nu se gaureste ci doar se face praf in interior..asta a mea avea silencer si asta s-a facut praf...Toat ce era in interiorul tobei s-a facut scrum si acum zdrangane aiure prin ea..face acum masina de tremura ferestrele cind trec(cam ca la WRC).cu motorul super incalzit a scos o mica flama... |
--------------------
Dacia
Supernova modificata
- DJ 83 ALP Strada: 0-100km/h 10.5-11s
Concurs: 0- 100km/h ????? |
|
robertt |
![]()
Post
#58
|
![]() bilutze Group: Members Posts: 62 Joined: 19 March 05 From: lat44° 26' lon26° 6' ![]() |
|
--------------------
Opel
Vectra 1800 16v
2001
- b xx xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:56 |